Skrevet av Emne: xxx  (Lest 20201 ganger)

Utlogget Mihoe

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 015
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 015

  • Trener NRLO4W
Sv: Fare for utroskap
« #15 : 07. februar 2008, 19:37 »
Kanskje er det en ide å se på hvordan resten av forholdet er. Det finnes mange kvinner som til tross for et stort behov for sex skrur av hvis forholdet ellers suger. Du sier forsåvidt at dere har det bra sammen, men min erfaring er (desverre kanskje) at menn ikke er helt til å stole på når det gjelder det der.

Hvis hun har det bra i forholdet: Spør om hun kunne tenke seg å prøve sensitiviseringstrening - det går rett og slett ut på å finne tilbake til lysten. Det tar litt tid og krever litt innsats, men jeg er sikker på at det kan være verdt det. Ingen bør leve uten et sexliv.

En annen ting: Sex avler sex- uavhengig av kjønn. Desto mer sex en har desto mer lyst på det får en. Kanskje hun rett og slett bare burde love seg selv å ha sex annenhver (eller aller helst hver eneste) dag? Jeg har hørt om folk som har gjort dette og funnet ut at det hjelper alldeles strålende.

Hvis kona ikke er villig til å yte noen som helst innsats for sexlivet er det definitivt på tide å ta turen til ekteskapsrådgivning. Fordi ekteskap uten sex som ofte ender opp som småmugne vennskap.
Har som mål engang å ta hele 5 chins uten hjelpemidler Cheesy (Har aldri prøvd- rekker ikke opp)

"When I hear women expressing a fear of weight lifting, what I am really hearing is a fear of being powerful. The social ideal tells women to be hungry, manageable, childlike, not demanding space." Krista Scott-Dixon, aka Mistress Krista.

Treningslogg

Utlogget plebz

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 101
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 101

Sv: Fare for utroskap
« #16 : 21. februar 2008, 12:59 »
Har dessverre det samme problemet i mitt forhold, bare ikke så ekstremt. I begynnelsen av forholdet var det 3-5 ganger om dagen hver dag, etter 6 mnd 1-2 ganger om dagen, etter 10 måneder 1-4 ganger i uka. Ser ut som det bare går en vei dette her, og jeg har ihvertfall ikke noe mindre sexlyst enn før, mens hun klikke hver gang jeg tar opp temaet. Utrolig frustrerende situasjon...
174cm
74kg

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: Fare for utroskap
« #17 : 21. februar 2008, 13:01 »
Nå har ikke jeg lest så mye i denne tråden bortsett fra tittelen, men som en gammel traver kan jeg tillegge at:

"du vet ikke hva du har, før du har mistet det"

er veldig sant!

man skal vite at dersom man er utro, så risikerer man hele forholdet, og det må man evt. ta konsekvensene av dersom man skulle bli oppdaget.

Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Sv: Fare for utroskap
« #18 : 21. februar 2008, 13:14 »
Bare lirk den inn mens hun ligger å sover.

Hvis hun våkner og spør hva du driver med så si at du spurte henne om det var greit, men hun sa ingenting, så du tenkte det var greit.


Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Fare for utroskap
« #19 : 21. februar 2008, 13:51 »
Jeg har vært i en någenlunde lignende situasjon, men på den andre siden. Grunnen var rett og slett at jeg mista lysta på han fordi han slutta å ta vare på seg som han brukte i starten av forholdet og la på seg en god del. Vi hadde det kjempebra sammen, det eneste problemet var at jeg ikke fant han attraktiv mer og pga det følte jeg vi sklei over til å være mer venner enn et par.


Utlogget plebz

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 101
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 101

Sv: Fare for utroskap
« #20 : 21. februar 2008, 14:01 »
Da jeg traff henne veide jeg 85 kilo og hadde trent i ca 7 uker. Jeg veier fremdeles 85 kilo men har trent i et år. Jeg gikk riktignok ned til 80 kilo før sommeren, og deretter opp til 87 kilo igjen på høstparten, mens hun bare har gått stødig og sikkert opp fra 60 til 70 kilo. Altså er jeg i null og hun i +10 kilo, så det ville overrasket meg stort om det var dette som var problemet. Nå trener jeg 5 ganger i uken og går på diett for å slanke meg ned til vaskebrett formen igjen, så tiden vil jo vise.....
174cm
74kg

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Fare for utroskap
« #21 : 21. februar 2008, 14:08 »
Da jeg traff henne veide jeg 85 kilo og hadde trent i ca 7 uker. Jeg veier fremdeles 85 kilo men har trent i et år. Jeg gikk riktignok ned til 80 kilo før sommeren, og deretter opp til 87 kilo igjen på høstparten, mens hun bare har gått stødig og sikkert opp fra 60 til 70 kilo. Altså er jeg i null og hun i +10 kilo, så det ville overrasket meg stort om det var dette som var problemet. Nå trener jeg 5 ganger i uken og går på diett for å slanke meg ned til vaskebrett formen igjen, så tiden vil jo vise.....
Men nå er det ikke din situasjon vi diskuterer da?

Utlogget plebz

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 101
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 101

Sv: Fare for utroskap
« #22 : 21. februar 2008, 14:09 »
Nei jeg bare hang meg på litt jeg siden jeg har litt av samme problemet og ikke gadd lage et nytt emne Smiley
174cm
74kg

Utlogget mdb

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 868
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 868

Sv: Fare for utroskap
« #23 : 21. februar 2008, 14:11 »
Jeg har vært i en någenlunde lignende situasjon, men på den andre siden. Grunnen var rett og slett at jeg mista lysta på han fordi han slutta å ta vare på seg som han brukte i starten av forholdet og la på seg en god del. Vi hadde det kjempebra sammen, det eneste problemet var at jeg ikke fant han attraktiv mer og pga det følte jeg vi sklei over til å være mer venner enn et par.



Men nå er det ikke din situasjon vi diskuterer da?
Ingen vecka utan deca!

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Fare for utroskap
« #24 : 21. februar 2008, 14:25 »
Men nå er det ikke din situasjon vi diskuterer da?
Jeg kom med et eksempel fra den andre siden av situasjonen, bra med synspunkt fra begge sider iks?

Utlogget plebz

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 101
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 101

Sv: Fare for utroskap
« #25 : 21. februar 2008, 14:50 »
Må vel igrunn si at det Missy kommer med er er akkurat den typen svar ihvertfall jeg er ute etter..... altså hva damer som har vært på andre siden har hatt som årsak til problemet.
174cm
74kg

Utlogget Varknebøyer1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 299
  • Honnør: 313
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 299

  • Dont worry be happy ;-)
Sv: Fare for utroskap
« #26 : 21. februar 2008, 14:51 »
Vanskelig den der men her har du noen killere for sexlysten (litt oppsummering + noen selvopplevde):
- Kjemi, ulike medisiner gjør det vanskelig å komme i stemning eller å ha nytelse
- Stress og mas, er man sliten, stresset, mye negativt, deprimert osv. kanskje hun gjør alt hjemme og er normalt trippelarbeidene, ungene er umulige, pengen strekker ikke til, jobben er vanskelig eller kjedelig tar all oppmerksomhet. Personlig var søndag en dag med mye testo i mitt liv,noen dager med hvile gjør underverker på lysten.
- Bruker ikke tid sammen: Man mister mulighetene som byr seg helt spontant og man får ikke mulighet til å bygge opp noe stemning. PS; ungen skal i seng i riktig tid slik at dere får tid i sammen.

Funker det ikke å ta bort sånne faktorer må vel dere lete etter gløden gjennom samlivsrådgiver.

Uansett, rydd opp i forholdet før du går videre. Uoppgjorte saker blir det bare rot av også personlig.

Lykke til.

Utlogget Mihoe

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 015
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 015

  • Trener NRLO4W
Sv: Fare for utroskap
« #27 : 21. februar 2008, 15:07 »
Som jeg forsåvidt sier over her også: Tror en veldig typisk sexlyst-dreper for kvinner er ting som handler om forholdet som helhet. Uten å generalisere for mye tror jeg menn har lettere for å koble ut det som foregår resten av døgnet enn kvinner har. Dvs - de kan ha masse sex selv om forholdet ellers suger.
Har som mål engang å ta hele 5 chins uten hjelpemidler Cheesy (Har aldri prøvd- rekker ikke opp)

"When I hear women expressing a fear of weight lifting, what I am really hearing is a fear of being powerful. The social ideal tells women to be hungry, manageable, childlike, not demanding space." Krista Scott-Dixon, aka Mistress Krista.

Treningslogg

Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Sv: Fare for utroskap
« #28 : 21. februar 2008, 16:00 »
Som jeg forsåvidt sier over her også: Tror en veldig typisk sexlyst-dreper for kvinner er ting som handler om forholdet som helhet. Uten å generalisere for mye tror jeg menn har lettere for å koble ut det som foregår resten av døgnet enn kvinner har. Dvs - de kan ha masse sex selv om forholdet ellers suger.

Tror vel egentlig saken er den at jenter bruker mer tid på å bekymre seg over unødvendig ting, enn å faktisk bare tenke enkelt og fornuftig.

Største forskjellen mellom mann og kvinner psykisk etter min erfaring er at KVINNFOLK TENKER ALTFOR MYE!! Ro ned skallen og lev i stedet sier jeg...

Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Sv: Fare for utroskap
« #29 : 21. februar 2008, 16:02 »
Jeg har vært i en någenlunde lignende situasjon, men på den andre siden. Grunnen var rett og slett at jeg mista lysta på han fordi han slutta å ta vare på seg som han brukte i starten av forholdet og la på seg en god del. Vi hadde det kjempebra sammen, det eneste problemet var at jeg ikke fant han attraktiv mer og pga det følte jeg vi sklei over til å være mer venner enn et par.



Et godt bevis på skjønnhet er noe som kommer fra innsiden er bare noe stygge mennesker har funnet på. Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!