Skrevet av Emne: xxx  (Lest 20202 ganger)

Utlogget Mihoe

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 015
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 015

  • Trener NRLO4W
Sv: Fare for utroskap
« #30 : 21. februar 2008, 16:28 »
Tror vel egentlig saken er den at jenter bruker mer tid på å bekymre seg over unødvendig ting, enn å faktisk bare tenke enkelt og fornuftig.

Største forskjellen mellom mann og kvinner psykisk etter min erfaring er at KVINNFOLK TENKER ALTFOR MYE!! Ro ned skallen og lev i stedet sier jeg...

He, he - og å tenke sånn gir deg garantert mer sex hvis du lever med en dame som ikke har lyst!

Det er nok slik at en må både gi og ta. Mennene må tenke litt mer (ganske mye mer spør du meg Wink) og damene litt mindre.

Dessuten må det ikke bare tenkes og snakkes - det må pules også.
Har som mål engang å ta hele 5 chins uten hjelpemidler Cheesy (Har aldri prøvd- rekker ikke opp)

"When I hear women expressing a fear of weight lifting, what I am really hearing is a fear of being powerful. The social ideal tells women to be hungry, manageable, childlike, not demanding space." Krista Scott-Dixon, aka Mistress Krista.

Treningslogg

Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Sv: Fare for utroskap
« #31 : 21. februar 2008, 17:28 »
Dessuten må det ikke bare tenkes og snakkes - det må pules også.

Kunne ikke sagt det bedre selv. Heldigvis så vokser mange jenter av seg jantelov opplegget med å bekymre seg over hvor eventuelt billige de er når de har sex. Nå snakker jeg ikke lenger om hva som skjer inne i forhold, så nå er jeg nok ute på en digresjon.


Utlogget Varknebøyer1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 299
  • Honnør: 313
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 299

  • Dont worry be happy ;-)
Sv: Fare for utroskap
« #32 : 24. februar 2008, 16:07 »
Eller at menn er litt mindre opptatt av viktige ting som henhet, ryddighet, vakkerhet osv. Må jo helt ælig si at det er faen ikke mye deilig a sex med:
- et hus som er møkkete og rotet
- hybelkaninen danser nesten i senga
- det har ikke luktet grønnsåpe på soverommet på 6 mnd
- lakene er flekket møkkete og full av ....
- stress med penger
- stress med jobben
- stress med lite søvn og lite mat
- svett sjuskete og jævlig
- bare gå på og tømme seg

Jeg vet jeg er litt ryddoman men karer, dere også liker at det er rent og pent, ei dame som liker å  være der hun er, følelser, kåthet, .....igjen og igjen til kroppen rister. Det er verdt å leve for!

Så hvis dama skal ha lyst så kankje vi må gjøre noe som viser at vi brysr oss. Handling sier mer en ord. Vi har jo alle lært å vask, strekk, brett og puss i militæret.

Tror vel egentlig saken er den at jenter bruker mer tid på å bekymre seg over unødvendig ting, enn å faktisk bare tenke enkelt og fornuftig.

Største forskjellen mellom mann og kvinner psykisk etter min erfaring er at KVINNFOLK TENKER ALTFOR MYE!! Ro ned skallen og lev i stedet sier jeg...

Utlogget 1983

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 628
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 628

  • No Pain No Gain
Sv: Fare for utroskap
« #33 : 13. november 2008, 10:47 »
tja

Utlogget metalhead

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 99
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 99

Sv: Fare for utroskap
« #34 : 18. november 2008, 01:07 »
Så hvis dama skal ha lyst så kankje vi må gjøre noe som viser at vi brysr oss. Handling sier mer en ord. Vi har jo alle lært å vask, strekk, brett og puss i militæret.
Og hva er egentlig poenget med å ha ett kvinnfolk i huset da?  :Smiley >Cheesy

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Fare for utroskap
« #35 : 24. november 2008, 10:46 »
Og hva er egentlig poenget med å ha ett kvinnfolk i huset da?  :Smiley >Cheesy

Du mener man skal ha to eller flere?

Seriøst, vits å dra fram en snart ett år gammel tråd?
Sa brura

Utlogget metalhead

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 99
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 99

Sv: Fare for utroskap
« #36 : 29. november 2008, 00:31 »
Du mener man skal ha to eller flere?

Seriøst, vits å dra fram en snart ett år gammel tråd?


Jeg tror du skjønte hva jeg mente Wink
Sorry, så ikke datoen på innlegget jeg siterte. Men, var ikke jeg som dro opp igjen tråden.

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Fare for utroskap
« #37 : 29. november 2008, 09:31 »
Jeg tror du skjønte hva jeg mente Wink
Sorry, så ikke datoen på innlegget jeg siterte. Men, var ikke jeg som dro opp igjen tråden.

Skjønte det ja, men i fremtiden kan du jo lære deg bruken av bestemt form Wink Når du sier " hva er poenget med å ha ett kvinnfolk?"  så sier du egentlig at du ikke forstår vitsen med å bare ha ett kvinnfolk. get it? irriterende skrivefeil.

Angående trådens gjennopplivelse var det ikke rettet mot deg.
Sa brura

Utlogget Rimstad

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 223
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 223

Sv: Fare for utroskap
« #38 : 07. desember 2008, 11:34 »
Hva ble egentlig resultatet for trådstarter?

Utlogget tranceman

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 91
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 91

Sv: Fare for utroskap
« #39 : 25. mai 2009, 01:47 »
edit: redigert bort

Utlogget Maraha

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Sv: Fare for utroskap
« #40 : 25. mai 2009, 02:36 »
Undersøkelser viser at hetrofile kvinner tenner like mye på bildet av en mannekropp som på et bilde av et landskap - altså ikke det helt store. Siden da kvinner ikke får seksuell tenning hver gang de ser på en mann, er det ikke rart vi ikke opplever kåtskap til støtt og stadighet. Kvinner har også to separerte tenningsformer - en kroppslig og en mental, i motsetning til mannen, som tenner kroppslig og mentalt samtidig.

Det kvinner tenner på er seksuelle situasjoner. Den samme undersøkelsen viste at kvinner tente (kroppslig) på filmer av seksuelle situasjoner uavhengig av kjønn, det være seg to kvinner, to menn eller et hetrofilt par. Selv dyr i seksuell aktivitet ga respons.

Etter at jeg leste de tabloidiserte resultatene av denne undersøkelsen og kjente meg igjen i forhold til egen seksualitet, så jeg på forholdet til partneren med nye øyne. Dessverre tror jeg at du blir nødt til å ta initiativet fremover også, siden det er den seksuelle situasjonen som vil trigge kona di til syvende og sist. Skulle du velge å bryte ut for å utforske nye jaktmarker, måtte du uansett ha bygd opp en slik seksuell situasjon hver gang du ville dyppe saken i noe nytt. (Prøv forresten å fokusere på at du vil ha sex med henne fordi hun er så deilig, og ikke fordi testosteronnivået ditt bobler over... Det er ingenting som er så lite tennende som å si at "nå er det på tide at vi har sex")

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!