Skrevet av Emne: Runking før morgenkardio  (Lest 9890 ganger)

Utlogget SirWizard

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 589
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 589

  • Ting tar tid.
Runking før morgenkardio
« : 11. januar 2008, 06:00 »
Altså, runking er jo sunt og alt, det skal ingen få sie noe på. Tingen er bare at jeg lurer på om det kan være så lurt å ta en kjapp en før morgenkardioen? Og før trening også, for den saks skyld. Senker man ikke testosterson-nivået egentlig for mye da? Altså, det er lurt å trene tidlig fordi nivået er høyt, men synker ikke det betraktelig om man runker?
17 år gammel.
1.74cm høy
6x kg

PC-nerd på fitness-rehab

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Runking før morgenkardio
« #1 : 11. januar 2008, 08:16 »
Dette syntes jeg du skal snakke med pappaen din om - eller aller helst din egen mor. Bekymringer over synkende testonivå på grunn av intens onani på morgenkvisten.

Mitt råd : bekymre deg mindre og tren mer - så får du fremgang også.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Zuul

Sv: Runking før morgenkardio
« #2 : 11. januar 2008, 13:02 »
Vist du klarer å ronke så det går ut over treninga og testosteronnivået ditt foreslår jeg at du finner deg en dame

for da vil jeg tro du har påført det selv tung senebetennelse i begge armer for lenge siden

Utlogget buajoa

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 556
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 556

Sv: Runking før morgenkardio
« #3 : 11. januar 2008, 13:03 »
Kan ikke runking være morgencardioen da? Må da gå med mye energi ved 1 timers aktiv runking Cheesy

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Runking før morgenkardio
« #4 : 11. januar 2008, 13:37 »
Altså, runking er jo sunt og alt, det skal ingen få sie noe på. Tingen er bare at jeg lurer på om det kan være så lurt å ta en kjapp en før morgenkardioen? Og før trening også, for den saks skyld. Senker man ikke testosterson-nivået egentlig for mye da? Altså, det er lurt å trene tidlig fordi nivået er høyt, men synker ikke det betraktelig om man runker?

Auda.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget onakosano

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 607
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 607

  • "e d vilje, e d vei!!!"
Sv: Runking før morgenkardio
« #5 : 11. januar 2008, 16:34 »
hvis du er redd så tar du en liten shake med carbo og protein rett etter utløsning Wink
maks:                                    
benk: 150kg x 1 RAW              
markløft: 210 x 1 RAW           
knebøy: 160kg x 1 Bind          
Treningsveileder, NIH
Kettlebells instruktør
Kostholdsveileder

 Loggbok
 profil

Utlogget Pål Ulv

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 722
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 722

Sv: Runking før morgenkardio
« #6 : 11. januar 2008, 16:42 »
hvis du er redd så tar du en liten shake med carbo og protein rett etter utløsning Wink

Ellers kan du jo spise spermet etterpå, inneholder visst mye proteiner..

FØSJ  Lips Sealed

Utlogget Tannfeen

Sv: Runking før morgenkardio
« #7 : 11. januar 2008, 16:47 »
Altså, runking er jo sunt og alt, det skal ingen få sie noe på. Tingen er bare at jeg lurer på om det kan være så lurt å ta en kjapp en før morgenkardioen? Og før trening også, for den saks skyld. Senker man ikke testosterson-nivået egentlig for mye da? Altså, det er lurt å trene tidlig fordi nivået er høyt, men synker ikke det betraktelig om man runker?

Høhø, for en 15 åring har det vel ikke så mye å si Smiley.
Neida, men vil anta at det uansett er snakk om marginale verdier så det er ikke noe å være redd for. Men hvis du vil være på den sikre siden så kan du vel bare ta bakinga etter kardioen. På dassen på skolen f.eks.
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget danboy

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 136
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 136

Sv: Runking før morgenkardio
« #8 : 11. januar 2008, 16:48 »
Ja dette innlegget kunne ikke kommet fra noen andre enn en hormonsprengt 15åring LOL!!

Utlogget MrArnold

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 278
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 278

Sv: Runking før morgenkardio
« #9 : 11. januar 2008, 19:33 »
Ja dette innlegget kunne ikke kommet fra noen andre enn en hormonsprengt 15åring LOL!!

Kunne jo kommet fra en eldre kar, hvor det har mere å si Cheesy  må vel knipse på pongen vær morra for å starte produksjonen for dagen Tongue
ville er ikke å si at man vil, det er å handle.

Utlogget SirWizard

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 589
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 589

  • Ting tar tid.
Sv: Runking før morgenkardio
« #10 : 12. januar 2008, 14:04 »
Heh, det var et ærligt spørsmål og jeg hadde faktisk forventet ærlige svar fra folk som er 'eldre og mer modne'.
17 år gammel.
1.74cm høy
6x kg

PC-nerd på fitness-rehab

Utlogget Kiwi

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 106
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 106

Sv: Runking før morgenkardio
« #11 : 12. januar 2008, 14:07 »
Dra'n litt flere ganger etter hverandre, da trenger du ikke mere morgenkardio Grin

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Runking før morgenkardio
« #12 : 14. januar 2008, 08:46 »
Poenget er vel kanskje at man som 15 åring runker HELE tiden, og ikke bare om morran.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Bjarne G.T.

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 328
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 328

Sv: Runking før morgenkardio
« #13 : 17. januar 2008, 07:41 »
Gratulerer med sigeren i 'øya sin største kåtpeis'-tevlinga. Eg vonar du utnyttar tida godt framover til å prove deg verdig til denne utmerkinga.

Utlogget Beefcake

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 969
  • Honnør: 1175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 969

  • Spiser til failure
Sv: Runking før morgenkardio
« #14 : 17. januar 2008, 08:35 »
Altså, runking er jo sunt og alt, det skal ingen få sie noe på. Tingen er bare at jeg lurer på om det kan være så lurt å ta en kjapp en før morgenkardioen? Og før trening også, for den saks skyld. Senker man ikke testosterson-nivået egentlig for mye da? Altså, det er lurt å trene tidlig fordi nivået er høyt, men synker ikke det betraktelig om man runker?
Heh, det var et ærligt spørsmål og jeg hadde faktisk forventet ærlige svar fra folk som er 'eldre og mer modne'.

Eldre er jeg i hvert fall, men OK, jeg skal forsøke å gi deg et "modent" og seriøst svar:

Seksuell aktivitet (i ditt fall "runking") har ikke noen direkte innvirkning på prestasjonsevnen (1). Det eneste er at hvis du har vært veldig "aktiv" så kan pusten/restitusjonsevnen din svekkes noe grunnet høyere puls.

Orgasme senker ikke testosteronnivået direkte, det er snarere så at avholdenhet (over en uke) gir økt nivå (hos menn). Mer om det her:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=63835.msg871100#msg871100

Lykke til!  Grin


1. "BACKGROUND: The purpose of this study was to investigate the effect of sexual activity on cycle ergometer stress test parameters, on plasmatic testosterone levels and on concentration capacity in high-level male athletes. METHODS: Experimental design. Analysis of two days of testing accomplished in a laboratory setting, comparing a day with to a day without sexual activity (control day). Participants. Fifteen high-level male athletes, consisting of 8 team players, 5 endurance athletes and 2 weight-lifters, participated in the study. Measures. Each subject completed the following on each test day: two maximal graded stress tests on a cycle ergometer and a one-hour exercise stress test coupled to an arithmetic mental concentration test. Blood samples of testosterone were obtained and cardiac activity of each athlete was monitored with a 24-hour ECG tape recording over the two test days. RESULTS: Significantly higher differences were achieved for post-effort heart rate (HR) values at 5 minutes (p<0.01) and at 10 minutes (p<0.01) during the recovery phase of the morning stress test 2 hours after sexual activity. These differences disappeared during the recovery phase of the afternoon stress test performed approximately 10 hours after sexual intercourse took place. CONCLUSIONS: Our findings show that sexual activity had no detrimental influence on the maximal workload achieved and on the athletes' mental concentration. However, the higher posteffort HR values after the maximal stress test on the morning of sexual intercourse suggest that the recovery capacity of an athlete could be affected if he had sexual intercourse approximately 2 hours before a competition event."

J Sports Med Phys Fitness. 2000 Sep;40(3):233-9.



Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!