Skrevet av Emne: treningslogg  (Lest 698 ganger)

Utlogget missbonaqua

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 9
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 9

treningslogg
« : 24. mai 2010, 15:05 »
Hei. Ná har jeg etter flere treningsfrie ár bestemt meg for á ta opp treningen igjen. Trente ganske serióst pá treningssenter fór men de siste 4 árene har jeg prioritert andre ting( les: latskapen kom á tok meg, hehe). Planen er á trene styrke fire ganger i uken i tilegg til et par kondisjonsókter. Skal dele opp muskelgruppene i to, sá alle muskler trenes to ganger i uken. Dag 1 og 3 blir bein og mage og dag 2 og 4 overkropp. Velger á dele opp pá denne máten siden bntrening skal prioriteres og jeg derfor kommer til á trene bena med flere sett og óvelser enn de andre muskelgruppene.

Jeg har tenkt meg et treningsprogramm noe alla dette(oppvarmingssett ikke inkludert):

Mandag og Torsdag,
Ben : Utfall i Smith marskin 3*20, Strakmark: 3*12, Benpress 3*12, Benspark 3*12,Lárcurl 3*12
Mage: Crunshmakin 3*12, situps 3*40/50, skrá situps 4*20, benhev 3*12

Tirsdag og Fredag,
Bryst: Benkpress med manualer 4*12
Rygg: Kabelroing 4*12
Skuldere: Skulderpress 3*12 og bakside skulder 3*12
Triceps: Franskpress 4*12
Korsrygg: Rygghev 3*12

Onsdag, Lórdag og Sóndag: Fri/kondisjon

Mál: Málene med treningen er á fá en sterkere, strammere kropp med mere kuskler og mindre fettprosent. Er ikke sánn veldig opptatt av vekt( veier i dag 58 kg og er 170cm, sá er jo ikke sánn veldig stor). Har uansett et ónske om á se bedre trent ut á da er jo styrketrening veien á gá siden jeg ikke har sá veldig mye fett pá kroppen i utgangspunktet.

Mat
Kástholdet mitt er ganske normalt tror jeg. Jeg er nóye med á fá i meg frukt og grónt, samt fisk og grove kornprodukter. Jeg spiser ikke godteri i ukedagene, men som student blir det jo endel alkohol Grin.
Jeg tror jeg ligger pá vedlikeholdsinntaket mitt med tanke pá kalorier ná siden vekten min er stabil, men siden jeg ikke teller kalorier er jeg ikke helt ikk er pá hvor mye det er.
Jeg háper jeg kan fá noen innspill og tips pá programmet mitt. Skal próve á fá lagt ut noen bilder om ikke sá alt for lenge, sá eventuel fremgang kan dokumenteres, hehe
           

Utlogget missbonaqua

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 9
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 9

Sv: treningslogg
« #1 : 24. mai 2010, 21:56 »
Treningssenteret var stengt i dag, sá ble en times rask tur i det fine vére i steden. Gleder meg til en styrkeókt i morgen!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!