Skrevet av Emne: br0d's bilde profil  (Lest 1481 ganger)

Utlogget br0d

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6

br0d's bilde profil
« : 31. mai 2008, 16:29 »
Hei!
Tok noen bilder i dag av meg selv med det nye kameraet, kom på jeg kunne laste noen av dem opp hit så håper jeg dere kunne komme med kommentarer, siden dere helt sikkert kan mer enn meg om trening Smiley

Har drevet med trening sånn ca. 2 ganger i uken med styrke og jogging 1 gang utenom (ca.) ellers litt fotball volley og tennis på siden når det passer!

Er 183 cm høy og veier 80 kg.

Kunne selv ha tenkt meg å bli mer markert på ryggen og få smalere midje i forhold til resten, få bort litt fett helt nede ved skille til bokser (underbukse) og ellers få brystene til å bli mer markert, slik at "niplene" (Tongue) kommer litt mer nedover mot bakken på en måte.

Håper dere kan kommentere (prøv og vær snill, jeg har ikke trent på 2 dager (drukket den ene) når bildene ble tatt).

Utlogget bizzl

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 19
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 19

Sv: br0d's bilde profil
« #1 : 31. mai 2008, 19:20 »
Ser ut som du har grei styrke! Smiley Men, hvis du vil bli mer markert så er det bare å slenge seg på en diett og jerne kjøre litt mer cardio (f.eks jogging, rask gange, sykkling osv)
eat
train
sleep
repeat

Utlogget A. Holstad

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 670
  • Honnør: 118
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 670

  • Ihave a dream of a dream within a dream of a dream
Sv: br0d's bilde profil
« #2 : 31. mai 2008, 19:39 »
Ser ut som du har grei styrke! Smiley Men, hvis du vil bli mer markert så er det bare å slenge seg på en diett og jerne kjøre litt mer cardio (f.eks jogging, rask gange, sykkling osv)
Nei ? Mange og kontrolerte reps ordner det, men det viktigeste er jo å spise! Mye! Fisk, kjøtt, havregryn, egg, u name it ..
I play by my own rules, and not on anybody's rules. Not even my own.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!