Skrevet av Emne: Stallone bruker veksthormoner  (Lest 3376 ganger)

Utlogget gulern

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 90
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 90

Stallone bruker veksthormoner
« : 26. januar 2008, 12:24 »
http://www.kjendis.no/2008/01/26/525019.html

Har hørt og lest om mange middelaldrende++ folk i USA som får testosteron og veksthormoner av en sertifikert lege for deres verdier av hormonene er lave (pga av alder). Nå vet jeg ikke om stallone får veksthormoner slik at han kan få normale verdier av det, eller om han får høyere doser, men lurer bare på hva folket mener om å få injisert disse hormonene dersom hormonverdiene har blitt for lave pga alder. Da mener jeg av en lege som har peiling, og ikke hjemme på rommet:P

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Stallone bruker veksthormoner
« #1 : 26. januar 2008, 12:28 »
*retta innlegget ditt - fikset link av nettadressen*

Jeg syns det er fullstendig uproblematisk. Det fins absolutt ingen grunn til at en mann på hans alder ikke skulle kunne ta HRT. (hormone Replacement Therapy).

Hvis man ser på effektene det har på forbedret livskvalitet osv, så vil mye annen medisinering fremstå som tortur og virkelig uhensiktsmessig.

alt skal blåses opp og ut av proposjoner når det kommer til slike ting.

Utlogget corey

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 214
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 214

Sv: Stallone bruker veksthormoner
« #2 : 26. januar 2008, 12:35 »
enig egil, men i hans tilfelle kjører han vel sikkert HRT++ kuren.
uansett hvem bryr seg lenger ikke akkurat noe shock value at byggere doper seg for tiden.

Utlogget MrArnold

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 278
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 278

Sv: Stallone bruker veksthormoner
« #3 : 26. januar 2008, 12:35 »
veksthormon og testosteron i små doser er det nok bare sunt for de eldre, man ser yngre ut med veksthormon og øker livskvaliteten med testosteron.
ville er ikke å si at man vil, det er å handle.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Stallone bruker veksthormoner
« #4 : 26. januar 2008, 18:58 »
La nå fyren bruke hva han vil.. Om han får bedre livskvalitet av å bruke så ser jeg ikke helt problemet.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget AlexanderDGL

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 009
  • Honnør: 839
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 009

  • Giske SK
Sv: Stallone bruker veksthormoner
« #5 : 26. januar 2008, 19:01 »
"Gjør hjemmeleksa, journalister! Veksthormoner gies til tolv år gamle unger i norge HELE tiden! Det har bivirkninger som er på høyde med appelsiner og kvikklunch.

Slutt å overdriv ting! Steroider er noe helt annet enn hgh, og både administreres og fungerer på VIDT forskjellige måter.

Populistisk journalistikk suger!"


 2thumbsup

"Testosteron for meg er så viktig for å føle meg vel når jeg blir eldre. Alle over 40 år burde være smarte nok til å undersøke det fordi det øker kvaliteten på livet ditt. Merk mine ord. I løpet av ti år vil det være tilgjengelig over disk, sier Stallone."

http://www1.vg.no/film/artikkel.php?artid=515586
Bestenoteringer på stevne:
265 - 155 - 250 - 670 kilo sammenlagt
__________________________________________


Utlogget spirrevipp

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 235
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 235

Sv: Stallone bruker veksthormoner
« #6 : 27. januar 2008, 05:11 »
Synes det er tøft at han tørr å stå frem med det. Er vel en kjent sak at dette har blitt populært i USA, og er vel heller ikke mye tvil om at mange av hans kolleger bruker dette - de tørr bare ikke si det høyt.

Her har faktisk Norge litt å lære, men Ola skal vel helst ha 150 år betekningstid først.
"èt brunosten din og gni deg inn med måssa, så blirr'u ikke gammal skarru se, bare se på'n loffe-kjell og tometern" 

Utlogget aMo

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 746
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 746

Sv: Stallone bruker veksthormoner
« #7 : 27. januar 2008, 13:07 »
Syns dere det er greit om jeg tar veksthormoner om jeg FØLER meg gammel da?
Pusher jo snart 30 liksom.. :p (om 3 år :p)

Utlogget Kris

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 408
  • Honnør: 1067
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 408

Sv: Stallone bruker veksthormoner
« #8 : 27. januar 2008, 13:11 »
"Gjør hjemmeleksa, journalister! Veksthormoner gies til tolv år gamle unger i norge HELE tiden! Det har bivirkninger som er på høyde med appelsiner og kvikklunch.

Slutt å overdriv ting! Steroider er noe helt annet enn hgh, og både administreres og fungerer på VIDT forskjellige måter.

Populistisk journalistikk suger!"


Noe annet som suger er slike overdrevne og kildeløse utsagn. Bedre blir det heller ikke når vedkommende skriver Norge med liten forbokstav.

Utlogget AlexanderDGL

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 009
  • Honnør: 839
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 009

  • Giske SK
Sv: Stallone bruker veksthormoner
« #9 : 27. januar 2008, 13:15 »
Noe annet som suger er slike overdrevne og kildeløse utsagn. Bedre blir det heller ikke når vedkommende skriver Norge med liten forbokstav.

Det var vel en som kommenterte på Dagbladet.
Bestenoteringer på stevne:
265 - 155 - 250 - 670 kilo sammenlagt
__________________________________________


Utlogget sphaw

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 734
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 734

  • Heroes never die.... They just reload.
Sv: Stallone bruker veksthormoner
« #10 : 29. januar 2008, 21:42 »
Dette var kjekt å lese. Åpnet egentlig tråden med forventning om at mange ville hetse Stallone. Flott å se at det ikke er tilfellet.

Og selv om dette ikke har noe med topic å gjøre... Stallone er i mine øyne et geni. Mange som ikke skjønner hva filmer som rocky og rambo egentlig handler om vil si at stallone er en dum fyr, som bare "går og boler" og "ikke kan snakke". Får høre det av medelever hele tiden, og det irriterer. Senest igår fikk jeg høre at "Stallone har fucket opp trynet sitt pga for mye boling". Herregud, så dumt.

Det faktum at Stallone både skriver, regisserer, produserer og spiller hovedrollen i mange av filmene sine, f.eks rocky 6 og den siste rambo filmen er høyst respektabelt!

Spesielt den siste rocky var ufattelig bra, og om jeg skal tørre å påstå det vil jeg si at den er like god som nummer 1. Rocky 6 er en film med utrolig mye visdom og "lifelessons".

Hvis du spør ethvert die-hard Rocky fan hva Rocky-filmene handler om, vil han ikke fortelle deg at de handler om boksing. De handler om ufattelig mye mer.

Så tusen takk til Stallone, for den utrolige innsatsen han har gjort gjennom karrieren sin!
The world is a very mean and nasty place and I don't care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life. But it ain't about how hard ya hit. It's about how hard you can get it and keep moving forward. How much you can take and keep moving forward. That's how winning is done!

Utlogget LeTigr3

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 267
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 267

Sv: Stallone bruker veksthormoner
« #11 : 29. januar 2008, 22:04 »
Enig i veldig mye av det du sier Sphaw. Er også overrasket over at ikke Stallone ble hetset mer for dopbruken sin.

Kall meg gjerne godtroende, men jo mer jeg leser om det høres det ikke ut som Stallone er helt bak mål med uttalelsene sine.

Er også fan av Stallone som skuespiller, men er dypt klar over hans begrensninger. Men Stallone er som født for rollene som Rocky og Rambo, samt han gjør en god jobb i mange andre 90-tallsklassikere.

Utlogget sphaw

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 734
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 734

  • Heroes never die.... They just reload.
Sv: Stallone bruker veksthormoner
« #12 : 29. januar 2008, 22:12 »
Stallone har vært med i mange elendige filmer, det er _ingen_ tvil om det. Men hvilken skuespiller har ikke gjort dårlige valg en eller annen gang? For meg gjør rollene rocky og rambo opp for alt, Stallone viser virkelig hva han er laget av.

Her er forresten et lite intervju med Stallone, hvor han blir konfrontert angående det med HGH. Han tar det ufattelig bra, og forklarer saken. Se filmen ; )

(Trykk "Launch")

http://www.msnbc.msn.com/id/22728530/
The world is a very mean and nasty place and I don't care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life. But it ain't about how hard ya hit. It's about how hard you can get it and keep moving forward. How much you can take and keep moving forward. That's how winning is done!

Utlogget MeandI

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 119
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 119

Sv: Stallone bruker veksthormoner
« #13 : 29. januar 2008, 22:41 »
Sly er en mann som det står respekt av!
For det første har han en sinnsyk rå kropp og for det andre er han en genial manusforfatter..
Og selvfølgelig Skuespiller, regissør og produsent.

Skulle ønske det kom en rocky film til hvor han finner et potensiale på et Bokse Gym som har et hjerte som han selv!

Utlogget sphaw

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 734
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 734

  • Heroes never die.... They just reload.
Sv: Stallone bruker veksthormoner
« #14 : 29. januar 2008, 22:54 »
Stallone is all about heart, that's what matters!
The world is a very mean and nasty place and I don't care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life. But it ain't about how hard ya hit. It's about how hard you can get it and keep moving forward. How much you can take and keep moving forward. That's how winning is done!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!