Skrevet av Emne: Logg Lian, Crossfit, Kampsport ++  (Lest 23616 ganger)

Utlogget celebo

• Aktivt medlem
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Mann

Sv: Logg Lian, Crossfit, Kampsport ++
« #30 : 14. februar 2008, 09:19 »
jess, da var jeg tilbake!!

vært bortreist noen dager og har ikke fått trent så veldig mye, så skriver bare et sammendrag her nå fra lørdag til og med i går!

lørdag og søndag fri!

mandag styrke:
bøy: 5x60, 5x70, 3x90, 3x100, 3x105, 3x110. ikke økt i bøy på en stund nå, men det kommer!
mark: 5x70, 5x90, 4x105, 3x110, 3x115, 3x120. samme som i bøy med progresjonen. problemet med nakken har skylda!
benk; oppvarming, 4x4 70kg. jeg får vondt i skuldra av dette så orker ikke øke enda.
skråbenk: 4x4 60kg. her får jeg ikke vondt
pull-ups bak nakken: 1x8, 1x6, 1x5. utføres ekstremt rolig, nesten 10sek på hver rep

tirsdag:
karatetrening! dette var en økt jeg kjørte sammen med det gamle kamplaget i mosjøen! artig å se hvordan jeg ligger i forhold til de nye gutta:) full kontroll
fikk her også en liten aha opplevelse i forhold til treneren der! han er utrolig flink til å motivere og øke tenningsnivået og kvaliteten på treningene.

onsdag fri.

blir et par økter i dag. kommer mer om disse i morra!:)
Crossfit - Forging Elite Fitness

A human being should be able to change i diaper, plan an invasion, butcher a hog, conn a ship, design a building, write a sonnet, balance accounts, build a wall, set a bone, comfort the dying, take orders, give orders, cooperate, act alone, solve equations, analyze a new problem, pitch manure, program a computer, cook a tasty meal, fight efficiently, and die gallantly.                             SPECIALIZATION IS FOR INSECTS.
                                                  -Robert Heinlein-

"Logg Lian"

Utlogget Rune Lind

• Aktivt medlem
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

« #31 : 14. februar 2008, 23:14 »
Nei se her. Espen med logg.. Morsomt..

Du svikta meg i dag.. Fran var utrolig tung uten noen av dere der til å pushe på. Kom på 3:39 hvilket er et godt 1/2 min dårligere en målet. Og jeg vet jeg hadde klart det hvis du hadde vært der.. Sad

Og, well neste gang..

PS hvem i h.. er denne vicci? Er det Veronica som alle snakker om? Snatrene for en kraftklump..
Rune Lind
IKMF Krav Maga: www.kravmaga.no
Bodø Kampsportsenter: www.bodokampsport.no
CrossFit Bodø: www.crossfitbodo.no

Utlogget Vicci

• Erfaren bruker
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Kvinne

« #32 : 14. februar 2008, 23:18 »
Hehe.. Vicci er Veronica:)

Har hilst på deg en gang tror jeg. Er ikke flink å huske navn og ansikt:)

3:39?? jeeeez, er det mulig. Tror Lian var på 7 min i dag..? eller var det 5? (rett meg her Lian;) )
Sinsykt bra da!

Utlogget Rune Lind

• Aktivt medlem
  • Utlogget Utlogget

« #33 : 14. februar 2008, 23:58 »
Jobber du på Esso?

3:39 bra.. joda det er en bra tid, men målet er sub 3 min, da skal jeg være fornøyd. Jeg tror Espen brukte 9 minutter, men jeg kan ta feil. Mente han sa det på treningen. Hvilket uansett er en meget bra tid hvis det var første gangen hans. Tror jeg brukte 12 minutter første gangen.
Rune Lind

Utlogget Vicci

• Erfaren bruker
  • Utlogget Utlogget

« #34 : 15. februar 2008, 00:03 »
Ja, jeg jobber litt på esso, litt sånn på si;)

Jeg skjønner bare ikke hvordan det er mulig å komme gjennom økta på så få min. Jeg hadde sikkert brukt 1 time, minst Grin

Frister å prøve ut den type trening, liker konseptet veldig godt:)

Utlogget Rune Lind

• Aktivt medlem
  • Utlogget Utlogget

« #35 : 15. februar 2008, 00:15 »
Med 90 kg i benkpress og 150 kg i knebøy har du styrke i massevis til å gjøre økta. Det som da vangvis kommer som et kjempesjokk på folk er den intensitetene det er. Thruster er noe av det jævligste jeg gjør. Men gøy da. Artig om du hadde prøvd, bare se opp for rhabdo.. Smiley

Er vel flere som crossfitter på FH? Selv om forholdene ikke er optimale så er det jo bare å prøve en økt. Eller du kan komme ned til oss, som jeg sa på Esso er du/dere hjertelige velkommen. Free of charge. Laughter included.. Smiley (skal du ydmyke oss i knebøy må vi få ta deg på noe annet.. )
Rune Lind

Utlogget Vicci

• Erfaren bruker
  • Utlogget Utlogget

« #36 : 15. februar 2008, 08:25 »
Heheh.. ja, det var den intensiteten da.. :Smiley  Har funnet ut at jeg liker øktene hvor det står "deadlift:1-1-1-1-1" Eller: "back squat:3-3-3-3-3"  Passelig intensitet  Grin

Har veldig mye trening selv, og vet ikke helt hvor jeg evt skulle plassere inn enda en økt. Men ser for meg at uker etter konkurranser, hvor jeg likevell skal trene variert, at jeg kan trene den type trening. Godt med litt melkesyre og kondis:P

Jeg kommer på 5 stk på City Nord (inkl. Lian og en til som er fra kamsportsenteret) Er nok ikke helt optimalt, men det blir stadig bedre:)  Man må jo bruke fantasien.  Vi har jo da etterhvert funnet ut at å trene noe form for kipping i et vanlig chinsapparat ikke går særlig bra, men hang opp en nedtrekkstang i et annet apparat, og det funket greit  biggrin

Takker for gjestfriheten.  Smiley

Utlogget celebo

• Aktivt medlem
  • Utlogget Utlogget

« #37 : 15. februar 2008, 09:16 »
wow, her var det plutselig mye som skjedde!! biggrin

Rune, 3.39?? Ohmy det var ikke bra!! hehehe, men skjønner du er misfornøyd når du ikke nådde målet! var vel under 3.30 sist??

brukte nok 9.05 jeg! for de som ikke kjenner økta var den:

Fran"

Three rounds, 21-15- and 9 reps, for time of:
95 pound Thruster
Pull-ups

jeg klarte å slå stanga under haka omtrent midt i 15 settet med thrusters!!! hehe, så gikk og svelga blod resten av økta omtrent what glemte å vise deg Rune men har skikkelig skrubbsår under haka!  mulig det var underbevisstheten min som skjønte at det bare ville føre til mobbing!;p relativt fornøyd jeg! var iallefall helt ferdig etterpå!! glad jeg hadde en halvtimes pause før kali treninga!

hehe, ja du har vel igrunn sagt det som er å si om Veronica! vet ikke helt om jeg vil hun skal begynne på crossfit for da er det ingen ting jeg tar henne på lenger!! dry liker å late som om jeg iallefall har bedre kondis enn henne! hehe

A human being should be able to change i diaper, plan an invasion, butcher a hog, conn a ship, design a building, write a sonnet, balance accounts, build a wall, set a bone, comfort the dying, take orders, give orders, cooperate, act alone, solve equations, analyze a new problem, pitch manure, program a computer, cook a tasty meal, fight efficiently, and die gallantly.                             SPECIALIZATION IS FOR INSECTS.
                                                  -Robert Heinlein-

"Logg Lian"

Utlogget Rune Lind

• Aktivt medlem
  • Utlogget Utlogget

« #38 : 15. februar 2008, 09:49 »
Uff, Espen jeg tror vi kan ha et problem.. Jeg syns navnet til Veronica var litt kjent, så jeg googlet litt (jeei, internet) og plutselig dukket det opp bilder av Veronica med gammelsjefen min fra Securitas. Og det viser seg (med forbehold om at det er en ennen Veronica Opdal) at hun er en "relativt" habil konkuransesykelist.. Som faktisk vant noen løp her i Bodø. Så vårt håp om å ta henne på kondissen kan være i fare.. Dang...

Du er herved advart...
Rune Lind

Utlogget Vicci

• Erfaren bruker
  • Utlogget Utlogget

« #39 : 15. februar 2008, 10:07 »
Hahaha!  biggrin

Så moro da! Joda.. jeg drev med sykling før.. men har lagt dette på hylla, og satser 100% på styrkeløft. Dette er noen år siden, så jeg kan nesten forsikre om at kondisen min, som bare blir vedlikeholdt 1 dag i uka, ikke er noe å skryte av.. Wink

Utlogget Rune Lind

• Aktivt medlem
  • Utlogget Utlogget

« #40 : 15. februar 2008, 10:16 »
Hmmm... vet ikke jeg, grunnkondis som sykelist er styggod.. Hvis du vedlikeholder enda... Tror du prøver å lure oss.. :p

Uansett, tror nok du ville kjent Fran for det, men sykkellår tar thrusters fort vil jeg tro..
Rune Lind

Utlogget Vicci

• Erfaren bruker
  • Utlogget Utlogget

« #41 : 15. februar 2008, 10:22 »
Vet ikke helt om jeg tør thrusters, etter jeg fikk se det fine røde skjegget under haka til Lian her om dagen..  Grin

Et kjapt spm. Er det bare i Bodø det finnes lisensierte crossfit-trenere?

Utlogget celebo

• Aktivt medlem
  • Utlogget Utlogget

« #42 : 15. februar 2008, 10:52 »
klar over det Rune! hun har spinn 2 timer her innimellom har jeg fått med meg! så det er nok bare en måte å finne det ut på biggrin du må begynne med cf Veronica! så EM må legges på hylla for denne gang..sorry...

-Robert Heinlein-

"Logg Lian"

Utlogget Rune Lind

• Aktivt medlem
  • Utlogget Utlogget

« #43 : 15. februar 2008, 10:57 »
Bodø har det eneste affilierte CrossFit gymmet, og bare en lisensiert instruktør. Men vi har ei som bor i Trondheim som også er lisensiert under oss, men hun underviser ikke.
Rune Lind

Utlogget Vicci

• Erfaren bruker
  • Utlogget Utlogget

« #44 : 15. februar 2008, 11:40 »
klar over det Rune! hun har spinn 2 timer her innimellom har jeg fått med meg! så det er nok bare en måte å finne det ut på biggrin du må begynne med cf Veronica! så EM må legges på hylla for denne gang..sorry...

Ehm... nei

Bodø har det eneste affilierte CrossFit gymmet, og bare en lisensiert instruktør. Men vi har ei som bor i Trondheim som også er lisensiert under oss, men hun underviser ikke.

Ok.. Litt spesielt at det bare er folk i lille Bodø som har det. Men det er jo like greit:)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!