Skrevet av Emne: Hva mener dere er nødvendig for langvarig økning i muskelmasse?  (Lest 3652 ganger)

Utlogget Hee1o

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 122
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 122

  • Det skal vær litt etings!
om man har progresjon på vektene vil man bli større, de andre kommer i annen rekke.....
om en person som tidliger løfte 10 repp på 30 kg i benk nå løfter 10 repp på 130 er personen større, uavhengia av hva hva og hvordan han har spist...
Progresjon og masse mat. Er vel ca det det går i. En vit/min-greie annenhver dag og du er sikret for mikronutrienter, og får du i deg masse mat (inkludert litt frukt og grønt altså), trenger du ikke det engang.

Masse mat, en fornuftig treningsmengde hvor en prøver seg fram fra forholdsvis lavt volum til høyere og progresjon ftw.

Også tar en seg pauser, noen uker her og der med fokus på å ha det gøy uten trening.

Ikke glem masse mat.

Utlogget Treneral

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 964
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 964

  • Yeeeeees!
Progresjon og masse mat. Er vel ca det det går i. En vit/min-greie annenhver dag og du er sikret for mikronutrienter, og får du i deg masse mat (inkludert litt frukt og grønt altså), trenger du ikke det engang.

Masse mat, en fornuftig treningsmengde hvor en prøver seg fram fra forholdsvis lavt volum til høyere og progresjon ftw.

Også tar en seg pauser, noen uker her og der med fokus på å ha det gøy uten trening.

Ikke glem masse mat.

jeg tror du glemte masse mat?
i tillegg er det viktig å spise mye mat
It's a lifestyle.

<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=49679.0"
>Min treningslogg [/url]

Utlogget Hee1o

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 122
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 122

  • Det skal vær litt etings!
Ah, sorry, masse mat skulle self være med. Lærte en ny en i dag. M&M! Mark og mat! Baseøvelser med masse ROM kunne jeg også ha fått med. Men ikke glem progresjon.
OG MASSE MAT.

Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Ah, sorry, masse mat skulle self være med. Lærte en ny en i dag. M&M! Mark og mat! Baseøvelser med masse ROM kunne jeg også ha fått med. Men ikke glem progresjon.
OG MASSE MAT.

Jeg vil si meg enig, bortsett jeg ville ha nevnt at masse mat er viktig.

Åja... lær deg å trene med huet og vær fokusert på treninga. Ikke stå å prat mellom setta, prat heller 15 min før og etter trening. Glem egoet.

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Jeg vet ikke om folk har nevnt det før, men masse mat er visst veien å gå,skal man ha fremgang.
Smiley

Utlogget meCarnival

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 240
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 240

om man har progresjon på vektene vil man bli større, de andre kommer i annen rekke.....
om en person som tidliger løfte 10 repp på 30 kg i benk nå løfter 10 repp på 130 er personen større, uavhengia av hva hva og hvordan han har spist...

Men han/hun må jo ha spist så og si riktig for å komme dit... Før kom jeg ikke videre pga kostholdet..!

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
...........masse mat.. Grin
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Hee1o

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 122
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 122

  • Det skal vær litt etings!
Ja, glemte en liten greie i forrige posten. Iflg FLEX, TN, FP, og BB.com er det visst én ting som er helt essensiell og som holder the average joe fra syke gains. Det er noe dyrt, men med litt sparing og prioritering er det overkommelig.
Tror navnet var "MASSE FUCKINS MAT!" eller noe, men i skrivende stund er jeg kun sikker på første og siste delen (masse mat).

LØP OG KJØP!


Edit:
Har fått bekreftet ryktene. Masse mat er det store! Finnes tilbud noen steder akkurat nå også!!!11oneone
En får 800g "KyllingKjøttDeig(KKD) for GAINS" på Rimi til under 40 spenn. Ryktene sier at det er bra å stacke KKD med et forholdsvis billig supplement kalt "rIs".

Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Ja, glemte en liten greie i forrige posten. Iflg FLEX, TN, FP, og BB.com er det visst én ting som er helt essensiell og som holder the average joe fra syke gains. Det er noe dyrt, men med litt sparing og prioritering er det overkommelig.
Tror navnet var "MASSE FUCKINS MAT!" eller noe, men i skrivende stund er jeg kun sikker på første og siste delen (masse mat).

LØP OG KJØP!


Edit:
Har fått bekreftet ryktene. Masse mat er det store! Finnes tilbud noen steder akkurat nå også!!!11oneone
En får 800g "KyllingKjøttDeig(KKD) for GAINS" på Rimi til under 40 spenn. Ryktene sier at det er bra å stacke KKD med et forholdsvis billig supplement kalt "rIs".

Var på et kroppsbyggerseminar engang der var det en helt syk stor kar som nevnte det du nevnte, men han var helt sinnsyk fordi han mente at man skal putte det inn i munnen og klemme underkjeven mot overkjeven i veldig mange repetisjoner til det var lite motstant igjen, også kaldt dropsets. Relativt mange slike sett med svert høye repetisjoner beyond failure var visst hans nøkkel til suksess. Han brukte også et doping middel kaldt "vann" (nytt for meg) som gjør du kan innta mere KKD på kortere tid siden KKD for en annen konstistens og blir mindre fast i formen, slik at den er lettere mottakelig for et fenomen kalles svelging.

Jeg følte meg som en helt ny person når jeg forlot det seminaret... prøvde dette hjemme. Han nevnte ikke en bieffekt som innebærer at jeg måtte sitte mye start posisjon for knebøy naken mens det kom en illeluktene brun kabel ut mellom gluteus. Også... eh... tror det holder der jeg Tongue

Utlogget Treneral

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 964
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 964

  • Yeeeeees!
It's a lifestyle.

<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=49679.0"
>Min treningslogg [/url]

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!