Skrevet av Emne: ADN slår til med skremselspropaganda igjen!  (Lest 15133 ganger)

Utlogget kenboy

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 553
  • Honnør: 87
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 553

Sv: ADN slår til med skremselspropaganda igjen!
« #15 : 05. februar 2008, 15:33 »
Jeg ser ingenting negativt i de reglene som allerede foreligger med tanke på hva som er lovlig/ulovlig ang doping. Gjør du?

Det som irriterer meg er sånne som deg som har den holdningen at "neida, doping er det ingenting i veien med i normale doser, så bare kjør på lillegutt".
HVORDAN I HELVETE KAN DU PÅSTÅ AT JEG HAR SAGT DETTE TIL NOEN?Huh? >Cheesy
Hvis noen på 17 spør så sier jeg TREN RENT er vedkommende 23 og vet litt fra før så ser jeg ingen problemer med og dele kunnskap..og jeg har heller ikke sagt at det er ingenting i veien med normale doser det jeg har sagt er at  ADN overdriver sterkt ....

Utlogget Kiwi

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 106
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 106

Sv: ADN slår til med skremselspropaganda igjen!
« #16 : 05. februar 2008, 15:41 »
HVORDAN I HELVETE KAN DU PÅSTÅ AT JEG HAR SAGT DETTE TIL NOEN?Huh? >Cheesy
Hvis noen på 17 spør så sier jeg TREN RENT er vedkommende 23 og vet litt fra før så ser jeg ingen problemer med og dele kunnskap..og jeg har heller ikke sagt at det er ingenting i veien med normale doser det jeg har sagt er at  ADN overdriver sterkt ....
Sitat
Grunnen til at folk ikke burde støtte opp under dette er at antidoping norge driver med løgn,feilinnformasjon og ren propaganda mot AS som i utgangspunktet er medisiner for vevsoppbygging

Sitat
Det positive med anabol doping er at du bruker betraktelig kortere tid på å nå målene dine hvis mye muskler er målet da..personlig annbefaler jeg ingen å bruke det såvidt man ikke er ekstremt tynn,har trent et par år uten noe resultat o.s.v..

Du kan jo lese selv hva du en gang har skrevet.

Utlogget kenboy

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 553
  • Honnør: 87
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 553

Sv: ADN slår til med skremselspropaganda igjen!
« #17 : 05. februar 2008, 16:05 »
Du kan jo lese selv hva du en gang har skrevet.

Det at jeg har nevnt at det kan være positive sider ved AS er vel ikke i nærheten av og oppfordre "lillegutt" som du påstår...hvis du skal ha det inn med teskje så oppfordrer jeg ingen til ingenting...holdningen min er at folk får tenke selv men det er vel litt for mye og forvente at du forstår det..

Utlogget Kris

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 408
  • Honnør: 1067
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 408

Sv: ADN slår til med skremselspropaganda igjen!
« #18 : 05. februar 2008, 16:08 »
Det var da svært til reaksjon på kommentar, personlig melding til og med.

Dersom du tar deg bryet med å sende ADN (eller hvem som helst for den del) en kommentar angående feil, bør du samtidig ta deg bryet med å sjekke det du sender. Verre enn det var det ikke ment. Var ikke et forsøk på å fjerne seriøsiteten i ditt innlegg.

Honnør Grin

Utlogget Haalvor

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 688
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 688

Sv: ADN slår til med skremselspropaganda igjen!
« #19 : 05. februar 2008, 16:11 »
haha, det verste med ADN i denne saken her, er jo ikke at de fører skremselspropaganda (som generelt sett sikkert skremmer NOEN i fra steroidbruk), men at alle med huet på rett plass, skjønner hvor jævlig dårlig den fungerer.
"Ain't Nothing to it but to do it" - Keep me from overanalyzing

[size=08pt]That logbook
[/size]

[size=08pt]Bildeprofil
[/size]

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: ADN slår til med skremselspropaganda igjen!
« #20 : 05. februar 2008, 16:16 »
Oppdatering: ADN har nå rettet feilskrivingen i nyheten, og fjernet den fra hovedsakene på forsiden. De har ikke svart på mail.


Utlogget kenboy

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 553
  • Honnør: 87
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 553

Sv: ADN slår til med skremselspropaganda igjen!
« #21 : 05. februar 2008, 16:22 »
haha, det verste med ADN i denne saken her, er jo ikke at de fører skremselspropaganda (som generelt sett sikkert skremmer NOEN i fra steroidbruk), men at alle med huet på rett plass, skjønner hvor jævlig dårlig den fungerer.
Nettopp,problemet er jo at hvis man som ung og nyskjerrig søker kunnskap om AS så er det jo tragisk at man opptager at en organisasjon som ADN faktisk driver med udokumenterte løgner,dette faktum bidrar ikke til at noen evnt. lar vær og bruke eller søke info om bruk...altså det de driver med er kontraproduktivt,det er jo ingen som vil at 16-17-18 åringer skal springe rundt full av AS men når man begynner og bli litt eldre så er jo det et valg man må ta selv(bivirkninger innkludert....)

Utlogget mdb

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 868
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 868

Sv: ADN slår til med skremselspropaganda igjen!
« #22 : 05. februar 2008, 16:28 »
HVORDAN I HELVETE KAN DU PÅSTÅ AT JEG HAR SAGT DETTE TIL NOEN?Huh? >Cheesy
Hvis noen på 17 spør så sier jeg TREN RENT

"Tren rent"?  ... "Rent tren"?  woot
Ingen vecka utan deca!

Utlogget kenboy

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 553
  • Honnør: 87
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 553

Sv: ADN slår til med skremselspropaganda igjen!
« #23 : 06. februar 2008, 16:22 »
Syns det er trist at ADN ikke kan klare å holde en mere proffesjonell profil. Synd at de ikke klarer å bruke statsstøtten til mere produktive kampanjer enn ren skremselspropaganda. Minner meg om kampanjen på 80-90 tallet: Stor oppe, liten der nede..... Smiley

ADN bedriver et svært viktig arbeid, og jeg er tilhenger av at de bør ha fokus på en form for forebyggende arbeid blandt unge.
En ide kan være at de kanskje bør vurdere å knytte til seg flere mennesker med førstehåndskunnskap rundt emne. De kunne fortelle om skadevirkningene som de selv har opplevd i form av foredrag etc. Problemet er vel å få tak i noen som er seriøse....de fleste er vel ikke spesielt intressert i å stå frem på denne måten.
Enig i mye av det du skriver Wink problemet til ADN er jo at de har lagt seg på en type skremmselspropaganda som overgår alle proposjoner,enhver ung gutt som er nyskjerrig vil fort finne ut at det de forteller om og berskriver er pissprat...de reiser jo blant annet rundt på ungdom og videregående skoler og forteller at proteinpulver er første vei til steroidbruk.. :Smiley dette er jo bare tragisk og det at mine skattepenger går til dette er jo bare til og grine av...når det gjelder steroidbruk som alt annet så er det stor forskjell på "å barbere seg og skjære av seg haka" men dette evner ikke denne evneveike organisasjonen og forholde seg til dsverre....

Utlogget Haymaker

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 114
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 114

Sv: ADN slår til med skremselspropaganda igjen!
« #24 : 06. februar 2008, 16:32 »
er det nødvendig vis så feil da...
har sterke tvil om at det er noen som har begynnt  stikke, som ikke har vært å kjøpt seg en bøtte proteiner å sjekka om de blei svære på den først..
vil tippe et 99 prosent av de som bruker anabole steroider har kjøpt proteinpulver først...

samme med narkomane..
er ikke mange narkomane som aldri prøvde alkohol eller tobakk før de begynnte på narkotika...

dette har ikke noe med min mening om alkohol og proteinpulver å gjøre, da jeg er poritiv til begge:-)

Du trenger ikke argumentere imot, bare fordi hun heter Nann-Rosita. Hva er "poritiv"?
I det stangen treffer gulvet brøler han triumferende. Den metroseksuelle mannen kan spise så mye sushi han bare orker. Det er jern som får testosteronet til å bruse. Det er her, i denne gymmen, man bygger menn. - KK Ingvild

Utlogget kenboy

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 553
  • Honnør: 87
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 553

Sv: ADN slår til med skremselspropaganda igjen!
« #25 : 06. februar 2008, 16:40 »
er det nødvendig vis så feil da...
har sterke tvil om at det er noen som har begynnt  stikke, som ikke har vært å kjøpt seg en bøtte proteiner å sjekka om de blei svære på den først..
vil tippe et 99 prosent av de som bruker anabole steroider har kjøpt proteinpulver først...

samme med narkomane..
er ikke mange narkomane som aldri prøvde alkohol eller tobakk før de begynnte på narkotika...

dette har ikke noe med min mening om alkohol og proteinpulver å gjøre, da jeg er poritiv til begge:-)






Disse sammenlikningende du gjør er jo så hinsides all fornuft at de faan ikke er verdt og diskutere en gang..

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: ADN slår til med skremselspropaganda igjen!
« #26 : 06. februar 2008, 16:42 »
sorry. positiv...

det var ikke argumentasjon imot.. det var en faktaopplysning...


Veldig saklig sådan.. sikkert ikke så mange narkiser som ikke har prøvd lettmelk heller
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget sterkestesomfinns

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 313
  • Honnør: 210
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 313

  • Sjefskjerring :)
Sv: ADN slår til med skremselspropaganda igjen!
« #27 : 06. februar 2008, 16:45 »
Har ikke inntrykk av at ADN sier at proteinpulver er veien til bruk av steroider. Det jeg har hørt på foredrag er at man bør stille seg spørsmålet om kroppen har behov for tilskudd, deriblant proteinpulver. Mange unge mennesker burde heller fokusere på kosthold og riktig sammensetning FØR man vurderer tilskudd. ADN sier også at de ikke kan gå god for mange av produktene som i dag brukes, da de kan inneholde forbudte stoffer.
Blenda!

oli

  • Gjest
Sv: ADN slår til med skremselspropaganda igjen!
« #28 : 06. februar 2008, 16:46 »
HONNØR.....

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: ADN slår til med skremselspropaganda igjen!
« #29 : 06. februar 2008, 16:47 »
Enig med deg Heidi, angående kost først osv. Men ADN var på ungdomsskolen hvor jeg jobbet, og da fortalte ungene om at det var doping i proteinpulveret og foreldre begynte å beslaglegge bøtter med Whey fra proteinfabrikken siden ADN hadde sagt til rusteamet i kommunen at det var forurenset av doping.

da grenser det til idioti.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!