Skrevet av Emne: Hvorfor denne fascinasjonen?  (Lest 4173 ganger)

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Hvorfor denne fascinasjonen?
« #15 : 05. februar 2008, 15:48 »
Jo det gjør man, men det må være rom for alle veier Smiley Andre får befolke planeten, men er litt lei av å få skjeve blikk fordi jeg per d.d. ikke har tenkt å få unger for eksempel.

Det er bare en barnslig forestilling du har. FØr eller siden slår de hormonene som sier at du SKAL jo selvsagt ha barn inn! Tongue
Sa brura

Utlogget Cheeky Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 612
  • Honnør: 242
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 612

Sv: Hvorfor denne fascinasjonen?
« #16 : 05. februar 2008, 15:50 »
Det er bare en barnslig forestilling du har. FØr eller siden slår de hormonene som sier at du SKAL jo selvsagt ha barn inn! Tongue

Det kan hende, jeg kjenner meg godt nok til å vite at jeg ikke kjenner meg selv et gram.

Forresten har jeg ikke lest topicen i det hele tatt- jeg multitasker på jobb så beklager å blande meg i noe jeg ikke helt vet hva er!
Medlem av Foreningen for å Bevare kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!

TGG
Drammen CK Utforgruppa (in spe)
Syklende syklist til sykkel

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Hvorfor denne fascinasjonen?
« #17 : 05. februar 2008, 15:52 »
Multitasking er bare såå kommesielt da og ikke fuck-the-society i det hele tatt lixom.
Sa brura

Utlogget næææh

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 222
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: Hvorfor denne fascinasjonen?
« #18 : 05. februar 2008, 15:53 »
Er litt nysgjerrig på hva du mener med egen vei. Vil du si at dersom man velger å få egne unger, kjøpe seg egen bil og egen bolig så følger man ikke sin egen vei?

Hvor får du det fra? Nevnte jeg i innlegget mitt noe om at å få egne unger, kjøpe bil og bolig ikke er å følge sin egen vei? Jeg skjønner ikke helt hva du skal frem til med det spm der, siden jeg ikke har sagt noe av det du nevner. Noen velger å få unger, mens andre flytter til Kina og blir munker. De har da like mye valgt sin egen vei, uavhengig om hvor mange andre som gjør det samme.
Her kommer det til å stå noe virkelig sykt en dag!

Utlogget buajoa

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 556
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 556

Sv: Hvorfor denne fascinasjonen?
« #19 : 05. februar 2008, 17:39 »
Hvor får du det fra? Nevnte jeg i innlegget mitt noe om at å få egne unger, kjøpe bil og bolig ikke er å følge sin egen vei? Jeg skjønner ikke helt hva du skal frem til med det spm der, siden jeg ikke har sagt noe av det du nevner. Noen velger å få unger, mens andre flytter til Kina og blir munker. De har da like mye valgt sin egen vei, uavhengig om hvor mange andre som gjør det samme.

Jeg prøver å få deg til å definere "egen vei". Jeg ramset bare opp eksempler.

Utlogget næææh

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 222
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: Hvorfor denne fascinasjonen?
« #20 : 05. februar 2008, 18:08 »
Jeg prøver å få deg til å definere "egen vei". Jeg ramset bare opp eksempler.

Aha. Vel, å velge sin egen vei er jo da å gjøre hva man selv vil med livet. Altså om man stifter familie fordi man selv har lyst, ikke fordi dama har lyst på unge og er giftesjuk. At man drar til USA for å spille fotball av egen vilje, ikke fordi far har prakket det på en at det er det eneste man kan gjøre som er akseptabelt her i livet.

Å definere egen vei er umulig, siden det finnes like mange definisjoner på det som det finnes mennesker i verden, men dette er det jeg legger i det hvertfall!
Her kommer det til å stå noe virkelig sykt en dag!

Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
Sv: Hvorfor denne fascinasjonen?
« #21 : 05. februar 2008, 18:18 »
Hvis man har en litt rar leilighet, kler seg med litt rare moteklær, har kule sider på nett, leser noen sider "riktig" litteratur og drikker utspedd kaffe til 60 kroner, går man sin egen vei da?
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget næææh

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 222
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: Hvorfor denne fascinasjonen?
« #22 : 05. februar 2008, 18:22 »
Hvis man har en litt rar leilighet, kler seg med litt rare moteklær, har kule sider på nett, leser noen sider "riktig" litteratur og drikker utspedd kaffe til 60 kroner, går man sin egen vei da?

Nei, da trenger man tung psykiatrisk hjelp. Smiley
Her kommer det til å stå noe virkelig sykt en dag!

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Hvorfor denne fascinasjonen?
« #23 : 05. februar 2008, 18:29 »
Tingen er vel at å være en person som Gammern karakteriserer der, er nøyaktig like  mye " og gå sin egen vei" som å trene vekter, være skibum eller ragge rundt i en volvo 240. Poenget er vel bare hvilke ting vi reagerer på. Akuratt som når en nevrotransmitter skal binde seg til en reseptor, så er det viktig at den passer. For meg så er moteklær, kul kaffe og falsk oppmerksomhet rettet mot barn i afrika feil transmittermolekyl. Mens f-eks stykeløft ER riktig transmitter.

Mao, ingen går sin egen vei, alle blir påvirket av noe. Spøsmålet er bare hvilke påvirkningskrefter som er bra, og hvilke som er dårlige. Jeg mener at hvis man kun påvirkes av reklame og hva andre mener så er det dårlig påvirkningskrefter. Hvis man derimot gjør noe som er gjennomtenkt og brenner for så går man egentlig sin egen vei, til den grad man kan kalle det "egen vei".

Så konklusjonen på gammerns spørsmål må være; Nei, vedkommende går ikke sin egen vei,for den personen du karakteriserer høres ut som en klisje. Og klisjer går aldri sin egen vei.
Spør du meg så er også de mest hardcore treningsgutta klisjer der de kler seg i singlet, hører på Ac/Dc eller rammstein og synes de selv er så vanvittig tøffe. Det virker mest som om de har adoptert noe fremfor å være seg selv.

Sa brura

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Hvorfor denne fascinasjonen?
« #24 : 05. februar 2008, 18:31 »
Hah, tror jeg skal gi meg selv honnør for det innlegget. Fuck janteloven.
Sa brura

Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
Sv: Hvorfor denne fascinasjonen?
« #25 : 05. februar 2008, 18:34 »
Tingen er vel at å være en person som Gammern karakteriserer der, er nøyaktig like  mye " og gå sin egen vei" som å trene vekter, være skibum eller ragge rundt i en volvo 240. Poenget er vel bare hvilke ting vi reagerer på. Akuratt som når en nevrotransmitter skal binde seg til en reseptor, så er det viktig at den passer. For meg så er moteklær, kul kaffe og falsk oppmerksomhet rettet mot barn i afrika feil transmittermolekyl. Mens f-eks stykeløft ER riktig transmitter.

Mao, ingen går sin egen vei, alle blir påvirket av noe. Spøsmålet er bare hvilke påvirkningskrefter som er bra, og hvilke som er dårlige. Jeg mener at hvis man kun påvirkes av reklame og hva andre mener så er det dårlig påvirkningskrefter. Hvis man derimot gjør noe som er gjennomtenkt og brenner for så går man egentlig sin egen vei, til den grad man kan kalle det "egen vei".

Så konklusjonen på gammerns spørsmål må være; Nei, vedkommende går ikke sin egen vei,for den personen du karakteriserer høres ut som en klisje. Og klisjer går aldri sin egen vei.
Spør du meg så er også de mest hardcore treningsgutta klisjer der de kler seg i singlet, hører på Ac/Dc eller rammstein og synes de selv er så vanvittig tøffe. Det virker mest som om de har adoptert noe fremfor å være seg selv.



Hvis man legger til tarmskylling og yoga light på lista mi, da er man spesiell Cheesy
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Hvorfor denne fascinasjonen?
« #26 : 05. februar 2008, 18:35 »
Hehe, høres mer ut som en klisje fra et moteblad for kvinner over 29 Smiley

Men hvis du tar tarmskylling fordi det er digg så er du kanskje noe spesiell og får dermed cred fra meg isåfall Cheesy ( Spesielt om du er heterofil attpåtil)
Sa brura

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Hvorfor denne fascinasjonen?
« #27 : 06. februar 2008, 11:35 »
Oi ble smigret jeg nå! Jeg misliker/liker deg. Det er en bra ting.

Det samme sier min mor.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Hvorfor denne fascinasjonen?
« #28 : 06. februar 2008, 11:36 »
Hah, tror jeg skal gi meg selv honnør for det innlegget. Fuck janteloven.

Går ikke an. Det har jeg prøvd maaaange ganger.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Hvorfor denne fascinasjonen?
« #29 : 06. februar 2008, 11:39 »
borom byshh...
Sa brura

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!