Skrevet av Emne: Et bilde sier mer en 1000 ord  (Lest 106674 ganger)

Utlogget Haymaker

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 114
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 114

Sv: Et bilde sier mer en 1000 ord
« #30 : 06. februar 2008, 21:52 »
Blir sexen noe annerledes av det? Huh

Lyden er halve gleden BOB!
I det stangen treffer gulvet brøler han triumferende. Den metroseksuelle mannen kan spise så mye sushi han bare orker. Det er jern som får testosteronet til å bruse. Det er her, i denne gymmen, man bygger menn. - KK Ingvild

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Et bilde sier mer en 1000 ord
« #31 : 06. februar 2008, 21:53 »
Lyden er halve gleden BOB!
Hvis man leker støvsuger så, men det var vel ikke du som var stum nei...
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget tynt

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 113
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 113

  • Markløft.
Sv: Et bilde sier mer en 1000 ord
« #32 : 06. februar 2008, 21:53 »
Jepp, knebøy med pute er sikkert greit det, men skal vi gå inn på hva som er manndig og hardberkenhet så blir det noe annet ja. La gutten være i fred, la ham bruke puta si. Så kan vi som vil ikke gjøre det. treningsmetoder bør være frivillig, vilø han bruke pute, gjør han det Wink

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Et bilde sier mer en 1000 ord
« #33 : 06. februar 2008, 21:56 »
Jepp, knebøy med pute er sikkert greit det, men skal vi gå inn på hva som er manndig og hardberkenhet så blir det noe annet ja. La gutten være i fred, la ham bruke puta si. Så kan vi som vil ikke gjøre det. treningsmetoder bør være frivillig, vilø han bruke pute, gjør han det Wink

Aha, det er dette de mener med putekrig ja. Grin
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Haymaker

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 114
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 114

Sv: Et bilde sier mer en 1000 ord
« #34 : 06. februar 2008, 22:01 »
Hvis man leker støvsuger så, men det var vel ikke du som var stum nei...

Stønn fra det kvinnelige kjønn er langt bedre enn total stillhet. Om mannen skal lage støvsugerlyder må en vel spørre damene om.
I det stangen treffer gulvet brøler han triumferende. Den metroseksuelle mannen kan spise så mye sushi han bare orker. Det er jern som får testosteronet til å bruse. Det er her, i denne gymmen, man bygger menn. - KK Ingvild

vegrum

  • Gjest
Sv: Et bilde sier mer en 1000 ord
« #35 : 07. februar 2008, 08:20 »
Nakkepute gir iallfall ikke løfteren 30% mer på maksen!

Det hjelper nok psykisk Smiley

La oss si en person som trener knebøy med 140kg på stangen - og dette er hva man kan kalle et smertemaximum... det gjør så vondt for personen at han nesten gråter på slutten av settet... han føler han har mer å gi når det gjelder kilo, men smerten av stanga på ryggen er bare for mye for han...

Men en dag får han fatt i en nakkepute, og plutselig kan han kjøre seg hardere, og bruke f.eks 160kg...

Han ble ikke sterkere av nakkeputen, men den hjalp han forbi en smerteterskel som hindret utvikling...

Jo "bedre" omgivelsene (i min mening) er, dvs. utstyr osv., jo bedre utbytte får man av treningen.. Da man kan konsentrere seg om arbeidet som skal gjøres, og ikke en helt unødvendig smerte oppi nakken...


mvh
Bowser Tongue

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Et bilde sier mer en 1000 ord
« #36 : 07. februar 2008, 08:25 »
med 160 kg så vil jeg tro den puta er enda mer skummel og poteniellt farlig. hvis man greier 140 kg på nakken, så er det ikke logisk å tro at tyngre skal være vondt... tilvenningen bør være ferdig til da... Wink

Utlogget liteaktiv

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 119
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 119

Sv: Et bilde sier mer en 1000 ord
« #37 : 07. februar 2008, 08:55 »
jeg har akuratt begynnt med knebøy og har aldri vurdert bruk av den puta. Da jeg ser den på stangen tenker jeg at det der må vel bli det samme som om jeg skal bruke de hanskene jeg har i nedtrekk ol. Hanskene er så tykke at jeg klarer jo ikke holde fast noe... ubrukelige greier.
Grepet mitt er ikke allverdens enda,men det har ikke noe å si for hadde ikke klart holdt rundt stangen med de hanskene likevell.

Utlogget meCarnival

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 240
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 240

Sv: Et bilde sier mer en 1000 ord
« #38 : 07. februar 2008, 09:10 »
Jeg bruker pute, i knebøy og stående leggpress... I leggpressfordi putene som liksom er der er este borte og plater som dytter mot skuldra er ikke digg...

Har også hansker, bruker de pga grepet bare.. ikke pga træler osv men jeg får bedre grep og synes det er mye bedre å trene med de... I alt av øvelser utenom mage vel... Men nå ble jeg vel homo følge denne posten  :Smiley

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Et bilde sier mer en 1000 ord
« #39 : 07. februar 2008, 10:02 »
Nå brukte jeg en nålepute da, for å værra skikkelig bøs - bare til orientering.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget liteaktiv

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 119
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 119

Sv: Et bilde sier mer en 1000 ord
« #40 : 07. februar 2008, 10:09 »
nålepute i tangaen da sikkert.. er ikke mye bøs det...

janne

  • Gjest
Sv: Et bilde sier mer en 1000 ord
« #41 : 07. februar 2008, 10:13 »
Syns man at det er så vont med stanga på ryggen, så er min teori at de har den på feil sted Wink Når jeg som jente klarer å ha 140kg på nakken (uten pute selvsagt) bør en fotballspiller klare å ha 80kg uten pute Grin

Utlogget Erve

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 120
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 143

Sv: Et bilde sier mer en 1000 ord
« #42 : 07. februar 2008, 10:18 »
Man får jo bare vondt i nakken de første ukene? Jeg har et stor svart merke på nakken med kanon hard hud og får aldri vondt uansett vekter Smiley tihi. Man må la seg herde!

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Et bilde sier mer en 1000 ord
« #43 : 07. februar 2008, 10:49 »
Jeg har pukkelrygg, ser dønn lik ut som ringeren i notre dame.

Pukkern tåler 3000 kgs trykk.

Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget jonas321

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 30
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 30

Sv: Et bilde sier mer en 1000 ord
« #44 : 07. februar 2008, 11:57 »
Har prøvd både med og uten pute. Liker best uten pute, føler jeg får mer kontroll på stanga.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!