Skrevet av Emne: 1 års fravær  (Lest 974 ganger)

Utlogget jab

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 42
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 42

1 års fravær
« : 06. februar 2008, 18:31 »
Hei og takk for sist!

Lenge siden jeg har vært innom forumet.

Har bestemt meg for å starte opp treningen etter 1 års fravær. ( har bare vært innom studioet 10-12 ganger siste året).

Grunnet mye stress på jobb og privat har jeg gått ned i kroppsvekt fra 79 kg til 68 kg. Dagene har det siste året bestått av ca 2 måltider. Med en høyde på ca 180 cm, så er jeg blitt veldig tynn. Har veldig liten fettprosent.

Spm mitt er bør jeg kjøre i gang med trening 4 ganger i uka som tidligere, eller bør jeg ta det " roligere" og sørge for å få på meg noe kilo før jeg "kjører" på.  Evt. er det bare å trene 4 ganger i uka og rikelig inntak av mat..

Et spm på siden som sikkert er vanskelig å svare på, men alikevell. Er det noen pekepinne på hvor lang tid jeg vil bruke på å få på meg de 10 kg jeg mistet i løpet av et år.  Da har jeg lagt til grunn et riktig sammensatt måltid for bulking.

På forhånd takk for svar Wink


Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: 1 års fravær
« #1 : 06. februar 2008, 18:40 »
Hei og takk for sist!

Lenge siden jeg har vært innom forumet.

Har bestemt meg for å starte opp treningen etter 1 års fravær. ( har bare vært innom studioet 10-12 ganger siste året).

Grunnet mye stress på jobb og privat har jeg gått ned i kroppsvekt fra 79 kg til 68 kg. Dagene har det siste året bestått av ca 2 måltider. Med en høyde på ca 180 cm, så er jeg blitt veldig tynn. Har veldig liten fettprosent.

Spm mitt er bør jeg kjøre i gang med trening 4 ganger i uka som tidligere, eller bør jeg ta det " roligere" og sørge for å få på meg noe kilo før jeg "kjører" på.  Evt. er det bare å trene 4 ganger i uka og rikelig inntak av mat..

Et spm på siden som sikkert er vanskelig å svare på, men alikevell. Er det noen pekepinne på hvor lang tid jeg vil bruke på å få på meg de 10 kg jeg mistet i løpet av et år.  Da har jeg lagt til grunn et riktig sammensatt måltid for bulking.

På forhånd takk for svar Wink



Om treningsfrekvens; 3 splitt skulle vel være ok
Om vektøkning; 10 kg muskler, helt umulig å spå det, men om jeg skal gjette ut fra dine forutsetninger kanskje 1,5-2 år..
Vektøkning i fett og muskler, 10 kg bør du klare på 6 mnd...

Utlogget wanna-b

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 275
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 275

Sv: 1 års fravær
« #2 : 06. februar 2008, 22:06 »
Jeg har hatt min fair share of abnormt lange treningspauser,
og kan si med hånda på hjertet at jeg har blitt fryktelig forkjøla hver eneste gang jeg har begynt å trene igjen.
Så sørg for masse hvile og kanskje litt c-vitamin tilskudd i begynnelsen, kroppen din er ikke vandt med slike påkjenninger helt enda!
Klikk her for min bildeprofil

My drinkingteam has a racing problem

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!