Skrevet av Emne: Luxies trenings -og matlogg.  (Lest 170150 ganger)

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Maksløft har aldri jeg prøvd meg på heller - det er liksom litt skummelt! Kanskje vi får sette oss en slik målsetning snart? Så kan vi føre opp de tuuuunge løftene våre i signaturene våre Grin
kom igjen! Maksloeft gjoer underverker for motivasjonen Wink

Utlogget Luxie

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 088
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 088

Maksløft har aldri jeg prøvd meg på heller - det er liksom litt skummelt! Kanskje vi får sette oss en slik målsetning snart? Så kan vi føre opp de tuuuunge løftene våre i signaturene våre Grin

Enig med deg, har alltid vært litt småskummelt det der. Men det hadde vært artig og teste da! Syns vi skal prøve en gang i den nærmeste fremtid. Det blir nok noen meget tunge løft, høhø!

kom igjen! Maksloeft gjoer underverker for motivasjonen Wink

Du sier noe der altså Smiley

Utlogget Luxie

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 088
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 088

Dagens trening:

Cardio: 70 minutter rask gange

Styrke:

Benkpress:
30 kg - 10x3

Knebøy:
40 kg - 10x3

Sit ups m/10 kg bak nakken:
15x3

Skulderpress:
10 kg - 10x2

Nedtrekk:
25 kg - 12x3

Nedre rygg apparat:
20 kg - 12x1
25 kg - 12x2

Utlogget Luxie

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 088
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 088

Dagens mat:

Frokost: Halv boks cottage cheese m/jordbærsyltetøy
             Et eple

Lunsj: En boks mager kesam m/funlight
          En banan

Mellommåltid: To rundstykker m/dobbelt lag med skinke

Mellommåltid 2: Boks cottage cheese m/aprikossyktetøy (anbefales!)

Middag: Torsk m/grønnsaker og sursøt saus

Kvelds: Boks mager kesam m/funlight, musli og rosiner

Utlogget Eirik Dolega

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 607
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 607

  • GIMMEU'RSHAKE!
Mye cc og kesam idag!
Fett nok.

Trent siden september 07.

Loggbok!

Utlogget Luxie

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 088
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 088

Mye cc og kesam idag!

Ja jeg vet, jeg har blitt helt hekta! Embarrassed

Utlogget Hee1o

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 122
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 122

  • Det skal vær litt etings!
Sitat
Mellommåltid 2: Boks cottage cheese m/aprikossyktetøy (anbefales!)
Skal testes! Bare jeg husker det neste gang jeg handler altså ;P Har spist med gøy fruktfest hver dag i to uker nå, så er vel tid for et bytte ^^

Utlogget Luxie

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 088
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 088

Skal testes! Bare jeg husker det neste gang jeg handler altså ;P Har spist med gøy fruktfest hver dag i to uker nå, så er vel tid for et bytte ^^

Hehe, ja greit med variasjon. Si ifra hvis du tester det ut da Smiley også et tips til: hvis du vil ha det mest mulig kalorifattig vil jeg anbefale heistad lavkalori syltetøy. Den inneholder kun 25 kcal pr 100 gram. Kjøpes i vanlige dagligvarer.

Utlogget Luxie

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 088
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 088

Har vært litt fraværende i det siste.. Men jeg har mine grunner.. Fra tidlig fredag til sent mandag var jeg en tur i London, så da ble det ikke noe trening. - Dog jeg gikk veldig mye rundt omkring. Cool Ellers har jeg ikke fått trent siden forrige onsdag. Hadde egentlig ambisjoner om å trene på tirsdag men det ble ikke noe av.. Så tenkte jeg å ta meg en tur på treningsstudioet i dag, men nå ser det ut til at det ikke blir noe av.. Fikk vite på torsdag at min gamle hund må avlives så fort som mulig. Det har vært vanvittig tungt å vite og bære på. Så jeg har brukt mye tid på å passe på han og i kveld skal han til vetrinæren. Har gruet meg så lenge til denne tiden.. Huff, jaja, skal ikke bli altfor personlig her, men slik er situasjonen. Får se når jeg kommer meg på trening. Akkurat nå er jeg bare utrolig nede og sliten.. Blæ, nå som jeg begynte å se så gode resultater.. Undecided

Men maten er i takt enda:

Frokost: Polarbrød m/leverpostei
             En banan

Lunsj: En boks mager kesam m/funlight, musli og rosiner

Mellommåltid: To rugbrødskiver m/philadelfiaost og dobbelt lag skinke

Middag: fiskekaker m/grønnsaker og sennep

Kvelds: En boks cottage cheese m/blåbær syltetøy og musli
            En banan + litt mørk sjokolade

Utlogget Mihoe

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 015
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 015

  • Trener NRLO4W
Velkommen tilbake! Har lagt merke til at du har vært borte.

Trist med hunden din og skjønner godt at du er nedfor! Det kan hjelpe på humøret å trene litt, men skjønner det godt hvis du ikke orker.

*trøsteklem*
Har som mål engang å ta hele 5 chins uten hjelpemidler Cheesy (Har aldri prøvd- rekker ikke opp)

"When I hear women expressing a fear of weight lifting, what I am really hearing is a fear of being powerful. The social ideal tells women to be hungry, manageable, childlike, not demanding space." Krista Scott-Dixon, aka Mistress Krista.

Treningslogg

Utlogget Hee1o

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 122
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 122

  • Det skal vær litt etings!
Hehe, ja greit med variasjon. Si ifra hvis du tester det ut da Smiley også et tips til: hvis du vil ha det mest mulig kalorifattig vil jeg anbefale heistad lavkalori syltetøy. Den inneholder kun 25 kcal pr 100 gram. Kjøpes i vanlige dagligvarer.
Kjøpte bare første og beste, jeg Smiley Var digg! Viktig å variere på det som gir smak når en spiser mye av det samme.

Hva gjorde du i London?
Kjipt det med hunden, men du kommer sikkert over det snart. Ikke glem at en ofte gjør det bra på trening de dagene en ikke forventer å gjøre det bra! Wink

Utlogget Luxie

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 088
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 088

Velkommen tilbake! Har lagt merke til at du har vært borte.

Trist med hunden din og skjønner godt at du er nedfor! Det kan hjelpe på humøret å trene litt, men skjønner det godt hvis du ikke orker.

*trøsteklem*

Tusen takk, Mihoe! Hyggelig at noen merket at jeg var borte og takk for trøst. Tar veldig gjerne imot den klemmen Smiley

Kjøpte bare første og beste, jeg Smiley Var digg! Viktig å variere på det som gir smak når en spiser mye av det samme.

Hva gjorde du i London?
Kjipt det med hunden, men du kommer sikkert over det snart. Ikke glem at en ofte gjør det bra på trening de dagene en ikke forventer å gjøre det bra! Wink

Så bra det smakte (;  Var i London for å besøke broren min, shoppe, spise god mat og prøve å kose meg mest mulig. Det var vanskelig med tanke på hunden min. Var forresten hos vetrinæren i går.. Fikk holde huden min, kose med han og kjenne hans siste hjerteslag. Utrolig trist. Cry

--------------------------------------------------------------------------------------

Ellers har jeg gått en halv times rask gange i dag og syklet 20 min.. Det er i hvert fall noe..

Utlogget Pusipusjenta

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 186
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 186

Så utrolig leit å høre om hunden din Sad Vet virkelig hvordan det er.. Min beste venn, en golden retriever, måtte avlives for noen år siden og jeg har enda ikke kommet over det. Så skjønner hvordan du har det.
Synes ikke du skal presse på med trening, bare ta den tiden du trenger. Lytt til kroppen din.
Om det er til noen trøst så har treningen gått veldig dårlig for meg den siste tiden også. Har ligget i 2 uker med halsbetennelse og og bihulebetennelse. Er nå på min andre antibiotika kur. Kjedelig.
Masse lykke til videre Smiley
Hvor vil du være om 1 år?
Uten forandringer, er du der du er i dag.

Utlogget Taline

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 359
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 359

Trist å måtte gi slipp på vofsen din kan jeg tenke meg Sad Du får ta vare på de gode minnene, og tenke at det sikkert er til det beste for den..

Høres ut som en kjekk London-tur Smiley

Utlogget obey

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 758
  • Honnør: 107
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 758

god bedring luxie. tiden leger alle sår, viktig å huske på det! det verste er allerede over, nå går det kun oppover.

pettern=)
gutt 1988

bildeprofil; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=48442.0

treningslogg; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=58782.0

Not with the lights on honey, im bulking!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!