Skrevet av Emne: Luxies trenings -og matlogg.  (Lest 171426 ganger)

Utlogget Luxie

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 088
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 088

Sv: Luxies trenings -og matlogg. (Bilder s.1,4,18,22,29)
« #540 : 15. august 2008, 21:41 »
Dagens mat:

Frokost: En skive m/sinke og tomat
             En banan og en kiwi

Lunsj: Havregrøt m/tørket frukt

Middag: Andebryst m/ruccolasalat, oliven, soltørket tomat, sopp og artisjokk

Kvelds: To skiver m/gulost og leverpostei
            Et eple og en fersken

Kveldsgodt: En kopp med tørket frukt


Mulig det blir litt mer mat senere i kveld. Litt lite mettende mat i dag.. Så kan man jo også lure på hvor det blir av proteinet.. Kanskje en proteinshake til nattmat?

Utlogget Hee1o

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 122
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 122

  • Det skal vær litt etings!
Sv: Luxies trenings -og matlogg. (Bilder s.1,4,18,22,29)
« #541 : 15. august 2008, 23:02 »
Hei! En stund siden sist jeg var her nå, men må bare komme med en generell kommentar: Du er topp! Spiser og trener bra, er interessert og flink, også kjefter du opp alle som er obsessed eller gir syke tips som ikke er sunne. Digg!

Utlogget Luxie

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 088
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 088

Sv: Luxies trenings -og matlogg. (Bilder s.1,4,18,22,29)
« #542 : 16. august 2008, 22:54 »
Hei! En stund siden sist jeg var her nå, men må bare komme med en generell kommentar: Du er topp! Spiser og trener bra, er interessert og flink, også kjefter du opp alle som er obsessed eller gir syke tips som ikke er sunne. Digg!

Tusen takk, den kommentaren der betyr mye for meg! Virkelig. Smiley Jeg har jobbet mye for å komme meg dit jeg er i dag. Jeg har ikke ønsket å skrive noe særlig konkret om dette før, fordi jeg føler det har vært litt urelevant, men jeg slet lenge med anoreksi tidligere. Nå føler jeg virkelig at jeg har kommet meg ut av det helvete. Jeg har en livsstil som gjør at jeg koser meg med trening når jeg selv vil trene, tar fri når jeg føler for det og jeg spiser sunt fordi jeg liker det og unner meg alt jeg får lyst på. Og siden jeg har vært igjennom alt dette ønsker jeg å lære andre det jeg lærte og ikke tråkke feil der jeg gjorde. Så når jeg får en sånn kommentar som det der bekrefter det for meg selv at jeg faktisk er over anoreksien og har et sunt forhold til både trening, mat og meg selv. Smiley

Utlogget Mr Melk

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 272
  • Honnør: 783
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 272

  • Smag på melkå fra mannapattane mine din ongkalv
Sv: Luxies trenings -og matlogg. (Bilder s.1,4,18,22,29)
« #543 : 16. august 2008, 22:58 »
Tusen takk, den kommentaren der betyr mye for meg! Virkelig. Smiley Jeg har jobbet mye for å komme meg dit jeg er i dag. Jeg har ikke ønsket å skrive noe særlig konkret om dette før, fordi jeg føler det har vært litt urelevant, men jeg slet lenge med anoreksi tidligere. Nå føler jeg virkelig at jeg har kommet meg ut av det helvete. Jeg har en livsstil som gjør at jeg koser meg med trening når jeg selv vil trene, tar fri når jeg føler for det og jeg spiser sunt fordi jeg liker det og unner meg alt jeg får lyst på. Og siden jeg har vært igjennom alt dette ønsker jeg å lære andre det jeg lærte og ikke tråkke feil der jeg gjorde. Så når jeg får en sånn kommentar som det der bekrefter det for meg selv at jeg faktisk er over anoreksien og har et sunt forhold til både trening, mat og meg selv. Smiley
Man gir honnør for sånn... ;-)
240-190-240 og merræ kåmme



Pianuddsmørr og farsa...

Suveren magetrening:

http://www.youtube.com/watch?v=qZytVCs4fzI

http://www.bjorns-gym.no/

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=78721.0

Det er veldig relevant min gode mann da du kan gå inn for det med kropp og sjel og gnisten til Lance armstrong og likevel bare se ut som en liten unge som preller av bicepsen min.

Utlogget Luxie

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 088
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 088

Sv: Luxies trenings -og matlogg. (Bilder s.1,4,18,22,29)
« #544 : 16. august 2008, 23:01 »
I dag har jeg vært i utdrikkningslag så mye god mat og drikke Smiley

Dagens mat:

Frokost: Havregrøt m/kanel
             Multivitamin -og mineraltilskudd, omega-3
     
Lunsj/middag: Taco

Dessert: Mye kake, is, smågodt og tortillachips

Kvelds: Stort rundstykke m/ost og leverpostei


Kom hjem fra selskapet og var helt utsulta til tross for alle kakene, drikken og snopet, - lenge siden middagen da. Så til min store glede hadde moderen kjøpt noen gigantiske rundstykker på bakeren. Sikkert det samme som 4 vanlige skiver, så det satt godt i magen. Grin

Man gir honnør for sånn... ;-)

Tusen hjertelig. Blir rørt jeg, hehe :Smiley og forresten løft andrè; jokke er kongen! eller hva? (med tanke på sitatet på avateren din)

Utlogget B.l

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 581
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 581

Sv: Luxies trenings -og matlogg. (Bilder s.1,4,18,22,29)
« #545 : 16. august 2008, 23:04 »
Tusen takk, den kommentaren der betyr mye for meg! Virkelig. Smiley Jeg har jobbet mye for å komme meg dit jeg er i dag. Jeg har ikke ønsket å skrive noe særlig konkret om dette før, fordi jeg føler det har vært litt urelevant, men jeg slet lenge med anoreksi tidligere. Nå føler jeg virkelig at jeg har kommet meg ut av det helvete. Jeg har en livsstil som gjør at jeg koser meg med trening når jeg selv vil trene, tar fri når jeg føler for det og jeg spiser sunt fordi jeg liker det og unner meg alt jeg får lyst på. Og siden jeg har vært igjennom alt dette ønsker jeg å lære andre det jeg lærte og ikke tråkke feil der jeg gjorde. Så når jeg får en sånn kommentar som det der bekrefter det for meg selv at jeg faktisk er over anoreksien og har et sunt forhold til både trening, mat og meg selv. Smiley
Veldig flott at du har nå et sunt forhold til både trening, mat og deg selv Smiley
En honnør fra meg også Cheesy

Utlogget Mr Melk

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 272
  • Honnør: 783
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 272

  • Smag på melkå fra mannapattane mine din ongkalv
Sv: Luxies trenings -og matlogg. (Bilder s.1,4,18,22,29)
« #546 : 16. august 2008, 23:11 »


Tusen hjertelig. Blir rørt jeg, hehe :Smiley og forresten løft andrè; jokke er kongen! eller hva? (med tanke på sitatet på avateren din)
Bra du blir rørt ;-) ,må desverre skuffe deg Jokke er ikke kongen i mine øyne,men nesten,finnes få i dette Norges land som tar han på tekster ( med forbehold om at han faktisk skrev tekstene) Sjelden har en vokal+ tekst  brakt så mye glede ene å alene.. tekstene er fantastiske ,men slår ikke Queens of the stoneage og danko jones sammenlagt he he,beklager feilskriving om så måtte være,man er bittebittelitt full.men uansett hyggelig å lese om dame/jenter med respekt for sin egen kropp Wink
240-190-240 og merræ kåmme



Pianuddsmørr og farsa...

Suveren magetrening:

http://www.youtube.com/watch?v=qZytVCs4fzI

http://www.bjorns-gym.no/

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=78721.0

Det er veldig relevant min gode mann da du kan gå inn for det med kropp og sjel og gnisten til Lance armstrong og likevel bare se ut som en liten unge som preller av bicepsen min.

Utlogget Luxie

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 088
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 088

Sv: Luxies trenings -og matlogg. (Bilder s.1,4,18,22,29)
« #547 : 16. august 2008, 23:44 »
Dagens trening: 30 min. gange
+ har kjøpt meg nytt treningstøy, så er så gira på å få prøvd det ut, så da tar jeg en tur på trimsykkelen - uansett hvor seint det er, hehe. Skal vel kikke litt på tv uansett. Smiley

Utlogget Hee1o

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 122
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 122

  • Det skal vær litt etings!
Sv: Luxies trenings -og matlogg. (Bilder s.1,4,18,22,29)
« #548 : 17. august 2008, 18:12 »
Jeg har en livsstil som gjør at jeg koser meg med trening når jeg selv vil trene, tar fri når jeg føler for det og jeg spiser sunt fordi jeg liker det og unner meg alt jeg får lyst på. Og siden jeg har vært igjennom alt dette ønsker jeg å lære andre det jeg lærte og ikke tråkke feil der jeg gjorde. Så når jeg får en sånn kommentar som det der bekrefter det for meg selv at jeg faktisk er over anoreksien og har et sunt forhold til både trening, mat og meg selv. Smiley
Det virker jo som om du meget greit har kommet ut av det og har det flott med deg selv og treningen. Bare det at du lett kjenner igjen og påpeker (sykelig) usunne feil i andres livsstil eller diett viser jo at du har kommet deg langt. Har en søster med spiseforstyrrelser sjæl, og det er kjipt selv om det ikke er et veldig alvorlig tilfelle.

Skal ikke være belærende eller noe her, for regner med du kan en del om dette, men vil det ikke være mindre lurt å drive med kostholdslogg på nett, eller forsåvidt i det hele tatt om en har slitt med spiseforstyrrelser? Og selv om du alltid dropper presis mengde av maten er du ofte ganske presis i beskrivelsen av maten (havregrøt _med kanel_ f eks). Er ikke dette ting som over tid kan føre til problemer, selv om du i utgangspunktet er frisk og sunn akkurat nå?

Uansett, stå på videre; tipper du klarer deg uansett Smiley

Utlogget Luxie

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 088
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 088

Sv: Luxies trenings -og matlogg. (Bilder s.1,4,18,22,29)
« #549 : 17. august 2008, 18:27 »
Det virker jo som om du meget greit har kommet ut av det og har det flott med deg selv og treningen. Bare det at du lett kjenner igjen og påpeker (sykelig) usunne feil i andres livsstil eller diett viser jo at du har kommet deg langt. Har en søster med spiseforstyrrelser sjæl, og det er kjipt selv om det ikke er et veldig alvorlig tilfelle.

Skal ikke være belærende eller noe her, for regner med du kan en del om dette, men vil det ikke være mindre lurt å drive med kostholdslogg på nett, eller forsåvidt i det hele tatt om en har slitt med spiseforstyrrelser? Og selv om du alltid dropper presis mengde av maten er du ofte ganske presis i beskrivelsen av maten (havregrøt _med kanel_ f eks). Er ikke dette ting som over tid kan føre til problemer, selv om du i utgangspunktet er frisk og sunn akkurat nå?

Uansett, stå på videre; tipper du klarer deg uansett Smiley

Tusen takk for det. Vil gjerne svare på det med kostholdslogg. Jeg regner fortsatt kcal og skriver kostholdslogg fordi det hjelper meg å få i meg nok mat. Har prøvd å kutte det ut, men da blir jeg ikke like obs på å få i meg nok. Spiser alltid mer enn det jeg egentlig orker og føler jeg trenger for å holde vekta. Men jeg regner veldig ca da. Måler ikke eller veier ting med mindre jeg følger en oppskrift. Da jeg gikk til terapi for spiseforstyrrelse mente psykologen at det var bedre at jeg regnet og skrev opp fordi det hjalp meg å spise det kaloriinntaket vi var blitt enige om. Målet mitt er å spise minst 2000 kcal hver dag. Dessuten føler jeg at jeg ikke er redd for å spise "feil". Kjenner at jeg har kommet meg dit hvor jeg spiser akkurat det jeg har lyst på. - da er jeg ganske heldig som vanligvis har lyst på forholdsvis sunn mat. Også skriver jeg treningslogg egentlig mest for å holde styr på tall ift styrketrening, men slenger også med uthodenhentstreninga for å gi meg et klapp på skulderen Smiley

Utlogget Luxie

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 088
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 088

Sv: Luxies trenings -og matlogg. (Bilder s.1,4,18,22,29)
« #550 : 17. august 2008, 18:30 »
Veldig flott at du har nå et sunt forhold til både trening, mat og deg selv Smiley
En honnør fra meg også Cheesy


Så ikke denne før nå, tusen hjertelig takk! Det varmer Smiley

Utlogget Luxie

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 088
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 088

Sv: Luxies trenings -og matlogg. (Bilder s.1,4,18,22,29)
« #551 : 17. august 2008, 20:06 »
Aktivitet: 30 min aerobic med innlagt styrkeøvelser
              15 min på trimsykkel
              + at jeg har trasket rundt på hunde utstilling i dag og trent med bikkja mi. Smiley

Mat:

Frokost: Ost og skinke wrap

Lunsj: Bønner med lime og chili
          En gulrot
          Jordbærmilkshake (skumma melk med kalorifri sirup)

Middag: Egg og blomkålsalat m/bakt potet, kryddersmør og fersk maiskolbe

Dessert: Eplepai

Kvelds: En stor skalk med mye ost
            Proteinshake
            Et eple

Utlogget Mihoe

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 015
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 015

  • Trener NRLO4W
Sv: Luxies trenings -og matlogg. (Bilder s.1,4,18,22,29)
« #552 : 17. august 2008, 20:09 »
Flinke, flinke Luxie Smiley
Har som mål engang å ta hele 5 chins uten hjelpemidler Cheesy (Har aldri prøvd- rekker ikke opp)

"When I hear women expressing a fear of weight lifting, what I am really hearing is a fear of being powerful. The social ideal tells women to be hungry, manageable, childlike, not demanding space." Krista Scott-Dixon, aka Mistress Krista.

Treningslogg

Utlogget Luxie

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 088
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 088

Sv: Luxies trenings -og matlogg. (Bilder s.1,4,18,22,29)
« #553 : 18. august 2008, 18:35 »
Flinke, flinke Luxie Smiley

Tusen takk for det Smiley

Utlogget Luxie

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 088
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 088

Sv: Luxies trenings -og matlogg. (Bilder s.1,4,18,22,29)
« #554 : 18. august 2008, 18:40 »
I dag har jeg endelig fått trent styrke igjen! Bikkja var med faren min på jobben så jeg kunne dra å trene. Var veldig spent på hvordan det sto til med styrken og jeg ble positivt overrasket Cheesy

Dagens styrkeøkt:

Benkpress:
30 kg - 10x3

Knebøy:
35 kg - 10x1
40 kg - 10x1
45 kg - 10x1

Nedtrekk:
25 kg - 12x1
30 kg - 12x2

Skulderpress:
10 kg - 10x1

Nedre rygg apparat:
20 kg - 12x1
25 kg - 12x2

Sit ups m/10 kg bak nakken:
15x3


Løftet kun lettere i èn øvelse (skulderpress). + ny pers i knebøy Grin Ellers føltes økten tyngre enn vanlig. Ikke så veldig rart siden det er så lenge siden sist. Er fornøyd jeg (:

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!