Skrevet av Emne: Luxies trenings -og matlogg.  (Lest 170131 ganger)

Utlogget Luxie

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 088
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 088

Sv: Luxies trenings -og matlogg.
« #120 : 12. mars 2008, 17:58 »
I dag har jeg trent. Herlig! Gikk rask gange 20 min opp til treningsstudioet, jogga intensivt i litt oppoverbakke i 20 min., deretter styrke (øvelser følger), avsluttet med uttøying og gikk rask gange 20 min hjem.

Sit ups m/6kg bak nakken
25x4

Pulley 15 kg
15x3

Benpress 60 kg
18x3

Chest press 15 kg
15x3

Abdominal crunches 15 kg
15x3

Push ups
20x3

Ligge på ryggen og senke bena sakte ned og opp
20x2

Knebøy-greiene var det satt en slags stol foran, så annerledes ut, akkurat som den var gjort om til en annen øvelse. Og det var ingen som jobba der tilstedet. Vel.. Det er min dårlige unnskylding for at jeg ikke fikk prøvd knebøy i dag. Blæ.. Men det skal gjøres noe med!

Utlogget Eirik Dolega

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 607
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 607

  • GIMMEU'RSHAKE!
Sv: Luxies trenings -og matlogg.
« #121 : 12. mars 2008, 18:04 »
Prøv knebøy, prøv nedtrekk/stangroing/sittende kabelroing/chins, prøv markløft, prøv benkpress, prøv militærpress, prøv strakmark! Prøv baseøvelser in general!

Jenter med en flott og veltrent rygg, som ikke er overmuskuløs men definert og fin, er faktisk helt utrolig sexy!
Fett nok.

Trent siden september 07.

Loggbok!

Utlogget Luxie

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 088
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 088

Sv: Luxies trenings -og matlogg.
« #122 : 12. mars 2008, 18:18 »
Selassie: Tror du har helt rett. Vil gjerne prøve de øvelsene du lister opp. Aner ikke hvordan over halvparten av øvelsene utføres. Heller kjenner jeg ingen "in real life" som har peiling på trening og disse øvelsene. I tillegg til å være altfor sjenert.. Forferdelig dårlig unnskyldning. Får vel bare svelge nervøsiteten, skrive opp øvelsene og spørre en som jobber på studioet. Takk for tipsene! Og forresten, takk for honnør  Smiley

Utlogget Eirik Dolega

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 607
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 607

  • GIMMEU'RSHAKE!
Sv: Luxies trenings -og matlogg.
« #123 : 12. mars 2008, 18:31 »
www.youtube.com Søk etter Pull ups, chin ups, lat pulldowns(nedtrekk), seated cable rows, deadlift(markløft), squat(knebøy), stiff legged deadlifts(strakmark), bench press, og barbell rows(stangroing) Smiley
Fett nok.

Trent siden september 07.

Loggbok!

Utlogget Luxie

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 088
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 088

Sv: Luxies trenings -og matlogg.
« #124 : 12. mars 2008, 18:38 »
Selassie: Jej, strålende! Takk ^^

Maten for i dag:

Frokost: Havregrøt m/kanel
            Boks mager kesam m/fun light
            Multivitamin -og mineraltilskudd, omega-3

Lunsj: Wasa sandwich
          Et eple og en appelsin

Mellommåltid: Boks mager kesam m/fun light
                     Et eple og en appelsin

Etter trening: Proteinshake

Middag: Wok m/reker, indisk saus og grønnsaker

Kvelds: To skiver m/kaviar og leverpostei
            Litt mørk sjokolade
                     

De første tre måltidene var skremmende lik i går, haha.

Utlogget Mihoe

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 015
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 015

  • Trener NRLO4W
Sv: Luxies trenings -og matlogg.
« #125 : 12. mars 2008, 21:20 »
Du må bare fjerne sånne benker som folk drasser bort til knebøystativet vet du! Sånne slabbedasker som ikke rydder etter seg er det overalt Smiley
Har som mål engang å ta hele 5 chins uten hjelpemidler Cheesy (Har aldri prøvd- rekker ikke opp)

"When I hear women expressing a fear of weight lifting, what I am really hearing is a fear of being powerful. The social ideal tells women to be hungry, manageable, childlike, not demanding space." Krista Scott-Dixon, aka Mistress Krista.

Treningslogg

Utlogget Hee1o

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 122
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 122

  • Det skal vær litt etings!
Sv: Luxies trenings -og matlogg.
« #126 : 12. mars 2008, 23:26 »
Får vel bare svelge nervøsiteten, skrive opp øvelsene og spørre en som jobber på studioet.
Å få hjelp med øvelsene IRL hjelper også en del, så etter du har pugget videoene utenat, kan du få noen til å hjelpe deg første gangen du prøver Smiley De kan sikkert gi deg masse småtips som du ikke ser på videoene også (Y)

Utlogget Luxie

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 088
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 088

Sv: Luxies trenings -og matlogg.
« #127 : 13. mars 2008, 18:38 »
Du må bare fjerne sånne benker som folk drasser bort til knebøystativet vet du! Sånne slabbedasker som ikke rydder etter seg er det overalt Smiley

Var en stol og masse tunge vekter på stanga. Aner ikke hvordan jeg får de av eller noe. Satt endel småblærete gutter ved vektene, så nervøsiteten tok meg. Blæ.

Å få hjelp med øvelsene IRL hjelper også en del, så etter du har pugget videoene utenat, kan du få noen til å hjelpe deg første gangen du prøver Smiley De kan sikkert gi deg masse småtips som du ikke ser på videoene også (Y)

Takk for tipset. Sikkert lurt å få hjelp så man får øvd inn riktig teknikk fra starten av.  Smiley

Utlogget Luxie

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 088
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 088

Sv: Luxies trenings -og matlogg.
« #128 : 13. mars 2008, 18:43 »
I dag gikk jeg 20 min rask gange hjem fra skolen. Skal egentlig ikke trene i dag. Mulig jeg slenger meg en runde på sykkelen foran tven likevel. - Kan oppdatere det siden.

Mat i dag:

Frokost: Havregrøt m/kanel
             Multivitamin -og mineraltilskudd, omega-3

Mellommåltid: Boks mager kesam
                     Et eple og en appelsin

Lunsj: To grove hjemmebakteskiver m/leverpostei og kaviar
          Liten skål m/allbran frokostblanding og skummet melk

Middag: Skinkegrateng (av skinke, cottage cheese, egg, skummet melk, løk, purre, litt mozzarella, NAM)

Kvelds: Boks mager kesam m/fun light
            En skive m/leverpostei
            Litt mørk sjokolade


Hm.. Mulig noen "reagerer" på at det ofte står listet mørk sjokolade på menyen min.. Men jeg liker å kose meg litt med mørk sjokolade og det overskrider ikke mine 2000 kcal. Så jeg spiser sjokolade, så det så!  Smiley

Utlogget Dj Bear

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 618
  • Honnør: 46
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 618

  • Æ gir mæ aldri! ALDRI!
Sv: Luxies trenings -og matlogg.
« #129 : 13. mars 2008, 19:12 »
kos deg med sjokoladen du! har lest litt i loggen din, må si du er flink til å spise sunt! Jeg mener du burde spise litt mer da Smiley , men det bestemmer du selv. Bra mage du har, og gode treninger. Få inn noen flere gode øvelser ja, og skyv bort de "kule" gutta fra tungvektene Cheesy ! Skal følge med videre Wink
Gammel: 21år
Tung: ca 112kg
Høyde: 1.83

1rm:              Mål:
BP: - 135kg         140kg               
ML: - 215kg         220kg        
KB: - 185kg         200kg       
MP: - 85kg            90kg         

Trent siden: 30. september 2007
2010-2011: Militæret = pause
Oppstart: 20. august 2011

Min Loggbok

Utlogget Luxie

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 088
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 088

Sv: Luxies trenings -og matlogg.
« #130 : 13. mars 2008, 19:22 »
kos deg med sjokoladen du! har lest litt i loggen din, må si du er flink på å spise sunt! Jeg mener du burde spise litt mer da Smiley , men det bestemmer du selv. Bra mage du har, og gode treninger. Få inn noen flere gode øvelser ja, og skyv bort de "kule" gutta fra tungvektene Cheesy ! Skal følge med videre Wink

Tusen takk for koselig tilbakemelding! Ja jeg koser meg med sjokoladen, hehe. Mulig jeg økter på med mer mat etterhvert. - Det summer i tankeboksen allerede. Smiley Ellers må jeg si at det er kjempehyggelig å få kompliment for mage, trening og sunn mat. Cheesy Så får jeg pushe meg selv til å komme i gang med noen skikkelige øvelser etterhvert. Bli så sterk at jeg bare dytter "kule gutta" vekk, haha. Neida, men jeg skal få innført litt bedre struktur i styrketreningen, det er et mål nå. Smiley

Utlogget Dj Bear

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 618
  • Honnør: 46
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 618

  • Æ gir mæ aldri! ALDRI!
Sv: Luxies trenings -og matlogg.
« #131 : 13. mars 2008, 19:24 »
jepp. Godt mål Smiley og stå på videre.
Gammel: 21år
Tung: ca 112kg
Høyde: 1.83

1rm:              Mål:
BP: - 135kg         140kg               
ML: - 215kg         220kg        
KB: - 185kg         200kg       
MP: - 85kg            90kg         

Trent siden: 30. september 2007
2010-2011: Militæret = pause
Oppstart: 20. august 2011

Min Loggbok

Utlogget Mihoe

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 015
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 015

  • Trener NRLO4W
Sv: Luxies trenings -og matlogg.
« #132 : 13. mars 2008, 19:31 »
Var en stol og masse tunge vekter på stanga. Aner ikke hvordan jeg får de av eller noe. Satt endel småblærete gutter ved vektene, så nervøsiteten tok meg. Blæ.

He, he - det skjønner jeg. Verste jeg vet er hvis noen har puttet stanga kjempehøyt opp og lasta på masse 25 kilos skiver. Har ikke sjans til å plukke dem ned - men der jeg trener har vi heldigigvis to knebøystativer.

Men det tar litt tid å føle seg bekvem på frivektsrommet - siden det nesten bare er gutter og menn der. Og de trener dessuten nesten alltid i flokk Tongue
Har som mål engang å ta hele 5 chins uten hjelpemidler Cheesy (Har aldri prøvd- rekker ikke opp)

"When I hear women expressing a fear of weight lifting, what I am really hearing is a fear of being powerful. The social ideal tells women to be hungry, manageable, childlike, not demanding space." Krista Scott-Dixon, aka Mistress Krista.

Treningslogg

Utlogget Luxie

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 088
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 088

Sv: Luxies trenings -og matlogg.
« #133 : 13. mars 2008, 20:49 »
He, he - det skjønner jeg. Verste jeg vet er hvis noen har puttet stanga kjempehøyt opp og lasta på masse 25 kilos skiver. Har ikke sjans til å plukke dem ned - men der jeg trener har vi heldigigvis to knebøystativer.

Men det tar litt tid å føle seg bekvem på frivektsrommet - siden det nesten bare er gutter og menn der. Og de trener dessuten nesten alltid i flokk Tongue

Ja nettopp, haha! Føler meg litt bambi der jeg går lita, aleine og pinglete blant flokker med store mannfolk.


Yes, nå fikk jeg inn en halvtimes sykling også. Ikke verst, i og med at jeg egentlig ikke skulle trene i dag. Men deilig å svette litt. Begynner å bli ganske myk også. Håndflatene legges lett flatt i bakken, og jeg kan legge hele overkroppen ned til bena når jeg sitter. Veit ikke om det egentlig er vanlig?

Utlogget MieMarie

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 139
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 139

  • E e no bære me e ;)
Sv: Luxies trenings -og matlogg.
« #134 : 13. mars 2008, 20:55 »
du er så flink så Grin  å den sjokoladen skader ikke, det som gjør det glad skader aldri Cheesy sjokolade er bra det, så lenge det ikke blir for mye Smiley
stå på Grin gleder meg til å se framover Cheesy
Trener hjemme i kjellern fortia, har mitt eget lille treningsrom der og har alt jeg trenger der Smiley
Blogger ikke i bloggen mer Smiley
Men trener like mye forde og nesten akkurat det samme, så bare spørre hvis dere lurer på noe Cheesy

Fræna atletklubb Smiley

Perser uten skjorte:
Benkpress pers : 60 kg     mål 70 kg
Markløft : 85 kg 
Knebøy :  75 kg

Skal ha MYE MERE muskler.
Styrkeløft,Strongman og muskler det er tingen .. Wink
- treningsstudioet er min leke plass..

Når stanga knekker, da har jeg kanskje løftet tungt nåkk, men faen meg ikke før..  Grin

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!