Skrevet av Emne: Luxies trenings -og matlogg.  (Lest 134238 ganger)

Utlogget obey

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 758
  • Honnør: 107
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 758

Sv: Luxies trenings -og matlogg.
« #1260 : 10. august 2009, 22:55 »
hei du!! fint å ha deg tilbake =) så bra du har kost deg i ferien, det har jeg og! Smiley
gutt 1988

bildeprofil; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=48442.0

treningslogg; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=58782.0

Not with the lights on honey, im bulking!

Utlogget obey

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 758
  • Honnør: 107
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 758

Sv: Luxies trenings -og matlogg.
« #1261 : 09. september 2009, 00:37 »
hva i alle dager har hendt her...  Angry
gutt 1988

bildeprofil; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=48442.0

treningslogg; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=58782.0

Not with the lights on honey, im bulking!

Utlogget Luxie

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 088
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 088

Sv: Luxies trenings -og matlogg.
« #1262 : 10. september 2009, 19:40 »
hva i alle dager har hendt her...  Angry

Huff ja, det kan man si.. Jeg har absolutt ikke sluttet å trene. Har trent hardt fortiden med masse fokus på teknikk. Fått prøvd endel nye øvelser og blitt skikkelig støl etter hver trening. Herlig følelse! Endelig kommet i gang med ordentlig chins, dips og terpet mye på benk - og bøyteknikk. Ellers kjører jeg mye strak mark og bakside lår responderer veldig bra. Gleder meg til å fortsette å se fremgangen fremover.

Så ser jeg veldig fram til å kikke på NM i oktober, håper på å ta med meg masse inspirasjon derfra. Fler som skal til sentrum scene? Grunnen til at jeg ikke har fått skrevet noe her er rett og slett fordi jeg har jobbet så mye fortiden. Jobbet mer eller mindre hver dag i tillegg til å trene, lese fag osv.. Vi får se, kanskje jeg greier å skjerpe meg snart? Vær så snill å oppdater meg på hvordan det går med dere. (:

Utlogget Luxie

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 088
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 088

Sv: Luxies trenings -og matlogg.
« #1263 : 15. september 2009, 20:24 »
Gårsdagens trening:
Trente 6 sett strake markløft, 5 sett nedtrekk, 5 sett enarms roing og litt skuldertrening.

Dagens trening:
Trent benk og knebøy i dag. Utallige sett med masse fokus på teknikk. Ingen vits å skrive opp vektene. Men trente til jeg var helt ferdig og har virkelig begynt å få dreisen på teknikken. Smiley

Dagens mat:

Frokost: 3 skiver hjemmebakt proteinbrød m/en boks makrell-i-tomat

Lunsj: Havregrøt m/cottage cheese og lett yoghurt

Middag: Fiskekaker m/hvitløksdressing, gulrøtter, paprika og nepe

Mellommåltid: Dobbel proteinshake m/melk

Kvelds: Halv boks mager kesam m/70g cashew nøtter og en banan


Jee.. Endelig fått logget litt! Skal bli flinkere til å være mer konkret igjen med øvelser, sett, reps og kg. Smiley

Utlogget Animula

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 292
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 292

Sv: Luxies trenings -og matlogg.
« #1264 : 15. september 2009, 22:33 »
Flink jente Smiley
Sjekk loggen min, tar gjerne råd og vink!

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=82525.135

Smiley

Utlogget Tryggis

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 497
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 497

  • Muskel på boks..
Sv: Luxies trenings -og matlogg.
« #1265 : 16. september 2009, 20:23 »
like this!  2thumbsup

Hi. My name is Tryggis and I have a problem. I never expected it and I didn't plan for it. It just happened. And now, I'll never be the same. Hardly a minute passes when I don't think about it, salivate, and get the shivers. My own grandmother cringes in fright when she even hears about "it."

Yes, folks, I'm a deadlift-aholic. I don't just want to pull; I want to pull every minute of every day for the rest of my life. I dream about grinding out heavy pulls where the bar seemingly bends in half, and I jump at the opportunity to do speed pulls so quickly that I nearly castrate myself with the bar.

Utlogget Luxie

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 088
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 088

Sv: Luxies trenings -og matlogg.
« #1266 : 02. november 2009, 19:34 »
Får ikke skrevet om dagen jeg altså.. Puh.. Men treningen går veldig bra fortiden. Trent hardt og føler jeg har hatt god fremgang. Tatt to InBody tester (maskin som måler fett%, muskelmasse, hvor mye fettet/musklene veier, hvor det sitter osv osv.. Skal være en pålitelig test som de bruker på olympiatoppen). Tok den første for tre måneder siden, og en ny en nå. I mellomtiden har jeg gått opp 3 kg og ned 2% i fett. Hadde lagt på meg 1,6 kg muskler. Må si jeg ble ganske imponert over at jeg kunne legge på meg såpass med masse på kun 3 mnd. Utorlig gøy å se at det går riktig vei. Beina hadde ganske lik muskelmasse, mens det meste hadde gått til overkroppen. Stemmer godt, i og med at jeg har fokusert på overkroppen i det siste.

Ellers hadde jeg en bra trening i dag også. Startet økta med en sykkeltime og avsluttet med disse øvelsene;

Brystpress m/hantler
Kabelroing m/en arm
Nedtrekk
Arnoldpress
Sidehev

Kjører to oppvarmingssett med 10 reps, deretter 3-4 arbeidsett med 6-8 reps. Syns det virker supert, og får kjørt kroppen skikkelig godt. I tillegg har jeg gått fram og tilbake fra gymmet, 1 time tilsammen (:


Maten i dag:

Frokost: Ruggrøt m/kanel, proteinpulver og lettmelk
             + vitaminer og mineraler

Lunsj: Grovt rundstykke m/100g kalkunskinke og rødbeter

Mellommåltid: Dobbel proteinshake m/lettmelk
                     40g cashewnøtter

Middag: En halv grilla kylling m/lettdressing og salat

Kvelds: Cottage cheese m/syltetøy og peanøttsmør

Mulig jeg slenger på en proteinbar som kveldsnack...  Roll Eyes



Vekta bare øker og øker fortiden. Ligger på 56-57 kg nå. Må være 10 kg mer enn da jeg startet loggen.. Har helt klart fått en annen kropp enn da jeg veide det samme for mange år tilbake. Tror kgene egentlig bare er positive. Men satser på at det stabiliserer seg litt etterhvert nå. Må innrømme at jeg har unnet meg endel ekstra mat i helgene de siste ukene også, så det kan jo være endel av grunnen.. Hehe. Men no worries yet.. ^^

Utlogget obey

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 758
  • Honnør: 107
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 758

Sv: Luxies trenings -og matlogg.
« #1267 : 02. november 2009, 20:00 »
dette er en sunn og flink jente!!  Grin godt å høre
gutt 1988

bildeprofil; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=48442.0

treningslogg; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=58782.0

Not with the lights on honey, im bulking!

Utlogget Luxie

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 088
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 088

Sv: Luxies trenings -og matlogg.
« #1268 : 02. november 2009, 22:01 »
dette er en sunn og flink jente!!  Grin godt å høre

Takk skal du ha Cheesy Hvordan går det med deg nå om dagen? Noen nye mål? (:

Utlogget obey

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 758
  • Honnør: 107
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 758

Sv: Luxies trenings -og matlogg.
« #1269 : 03. november 2009, 10:39 »
Takk skal du ha Cheesy Hvordan går det med deg nå om dagen? Noen nye mål? (:

Gå utrolig bra!!:) Har den siste perioden brukt mye tid på MMA, men nå starter fotballtreningene igjen så da blir det slutt på det. Var morsomt å lære, men døgnet har ikke nok timer..

så, fotball og styrke. trener myoreps for tiden, 3 økter i uka. alt bra med deg?
gutt 1988

bildeprofil; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=48442.0

treningslogg; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=58782.0

Not with the lights on honey, im bulking!

Utlogget Luxie

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 088
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 088

Sv: Luxies trenings -og matlogg.
« #1270 : 04. november 2009, 21:37 »
Gå utrolig bra!!:) Har den siste perioden brukt mye tid på MMA, men nå starter fotballtreningene igjen så da blir det slutt på det. Var morsomt å lære, men døgnet har ikke nok timer..

så, fotball og styrke. trener myoreps for tiden, 3 økter i uka. alt bra med deg?

Høres bra ut! Godt med litt variasjon i treningen. Amerikansk fotball du trener, ikke sant? Er enig at døgnet ikke har nok timer. Jobber utrolig mye fortiden. Heldigvis jobber jeg på et treningssenter og får betalt for å instruere kondisjonstimer, også trener jeg styrke på egenhånd. Blir 3-4 styrkeøkter i uka + 2 rene kondisjonstimer og mye rask gange. Så tiden går til jobb og trening først og fremst, så prøver jeg å få tid til å lese fag og ha litt annen fritid Smiley


Dagens trening:

40 min. rask gange
45 min. spinning
Styrke;

Benkpress 2x10 middels tungt oppvarmingssett, 3x6 tunge arbeidssett
Nedpress 5x10
Pec dec 3x8 middels tunge, 2x6 tunge
Crunch-maskin 3x12

Skulle egentlig kjørt benkdips m/vektskiver med tiden strakk ikke til.. Jaja, var rimelig kjørt etter en ekstremt lang dag uansett.

Maten i dag:


Frokost: Havregryn m/ekstra lettmelk og rosiner

Lunsj: 4 speltlomper m/en pakke skinke
          Proteinbar (60g)

Mellommåltid: Rugrundstykke m/en boks makrell-i-tomat

Middag: Omelett av 4 eggehviter, brokkoli, løk, tomat, masse krydder m/tacosaus

Kvelds: Havregrøt m/cottage cheese, syltetøy og kanel
            Stor proteinbar (125g)

+ at jeg har drukket kaffe med ren kakopulver (uten sukker), suketter og melk. (: Ligger på rundt 2000-2500 på vanlige hverdager. Enten likt eller noe høyere i helgen.

Utlogget obey

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 758
  • Honnør: 107
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 758

Sv: Luxies trenings -og matlogg.
« #1271 : 05. november 2009, 12:50 »
Høres bra ut! Godt med litt variasjon i treningen. Amerikansk fotball du trener, ikke sant? Er enig at døgnet ikke har nok timer. Jobber utrolig mye fortiden. Heldigvis jobber jeg på et treningssenter og får betalt for å instruere kondisjonstimer, også trener jeg styrke på egenhånd. Blir 3-4 styrkeøkter i uka + 2 rene kondisjonstimer og mye rask gange. Så tiden går til jobb og trening først og fremst, så prøver jeg å få tid til å lese fag og ha litt annen fritid Smiley


Dagens trening:

40 min. rask gange
45 min. spinning
Styrke;

Benkpress 2x10 middels tungt oppvarmingssett, 3x6 tunge arbeidssett
Nedpress 5x10
Pec dec 3x8 middels tunge, 2x6 tunge
Crunch-maskin 3x12

Skulle egentlig kjørt benkdips m/vektskiver med tiden strakk ikke til.. Jaja, var rimelig kjørt etter en ekstremt lang dag uansett.

Maten i dag:


Frokost: Havregryn m/ekstra lettmelk og rosiner

Lunsj: 4 speltlomper m/en pakke skinke
          Proteinbar (60g)

Mellommåltid: Rugrundstykke m/en boks makrell-i-tomat

Middag: Omelett av 4 eggehviter, brokkoli, løk, tomat, masse krydder m/tacosaus

Kvelds: Havregrøt m/cottage cheese, syltetøy og kanel
            Stor proteinbar (125g)

+ at jeg har drukket kaffe med ren kakopulver (uten sukker), suketter og melk. (: Ligger på rundt 2000-2500 på vanlige hverdager. Enten likt eller noe høyere i helgen.

amerikansk fotball, sisi:) Uansett viktig å ikke trene så mye at en blir lei. når det blir en slitsom plikt liksom. bra du fortsatt holder på Luxie. Ha en god dag!
gutt 1988

bildeprofil; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=48442.0

treningslogg; http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=58782.0

Not with the lights on honey, im bulking!

Utlogget Nybegynner2010

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 20
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 20

Sv: Luxies trenings -og matlogg.
« #1272 : 16. juni 2011, 22:49 »
Ikke for å kritisere eller noe, men jeg synes at du spiser for lite mat. Det virker som du stort sett ligger rundt 1000 kalorier per dag. Det kan umulig være sunt.

Gå til:  

Ønsker du å bli litt sunnere? Da bør disse matvarene stå på handlelisten.

Effektiv beintrening

Trening30.07.202069

Ikke skipp unna beintreningen. Dette er øvelsene du bør gjøre.
Disse kraftplantene og grønnsakene har mest proteiner i seg.
Det er viktig med riktig påfyll av protein og energi. Se hva du bør spise til lunsj!
Kan du spise sent på kvelden og hvor mye?