Skrevet av Emne: Fremtiden innen Bodybuilding  (Lest 13745 ganger)

Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: Fremtiden innen Bodybuilding
« #90 : 15. mai 2008, 12:49 »
de som på liv og død skal.... kline seg inn med brunkrem og olje for å skinne på scenen...

Byggere er nok ikke så glad i Pro-tan og Dream-Tan Smiley

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Fremtiden innen Bodybuilding
« #91 : 15. mai 2008, 12:52 »
HMMM! Jeg begynner å bli lei av alt dette bodybuilding opplegget! Kan ikke fatte at folk orker å holde på med dette. Bygge svære muskler for å vise dem fram på scenen?

Er det bare meg, eller er det STRONGMAN som er i skuddet for tida? Syns gutta fra trønderbataljonen og de andre i miljøet har mer på gang enn de som på liv og død skal pumpe i gymmen året rundt og kline seg inn med brunkrem og olje for å skinne på scenen...

Styrkeløft og strongman!!!

Helt enig! Bedre å være sterk og gal, en brun og smal!

Ø

PS! meg bekjent er strongmangutta mer på gymmet enn gymfreaks flest. Alt er gøy - hver sin lyst!  Smile

Byggere er nok ikke så glad i Pro-tan og Dream-Tan Smiley

Skriver gjerne under på den der! Helvetes svineri, det er det det er! Det eneste positive med Dream-Tan o.l. er at; når det smøres på så veit en at sulten snart er over....... Wink


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: Fremtiden innen Bodybuilding
« #92 : 15. mai 2008, 12:53 »
Klart de kan, syns bare det er en trend i tiden, kanskje bygging er på vei ut til fordel for styrkeløft og strongsman.

Om det er en trend i tiden så blir vi alle glade og fornøyde. Som triceps har nevnt før: vi har mer til felles enn hva som er ulikt. For min egen del kan jeg si at jeg er en stor fan av alt som er tungt og skal hives og løftes. Smiley

Utlogget Hans Høyhet

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 66
  • Honnør: 310
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 66

Sv: Fremtiden innen Bodybuilding
« #93 : 15. mai 2008, 12:58 »
For min egen del må jeg innrømme en ting når det kommer til kroppsbygging og dens fremtid, og det er at man får den idretten man vil ha. Det er klart at det er enkelte i dette systemet som har noe mer makt enn andre, men som i alle andre idretter er det penger som også styrer dette showet. Dersom dagens byggerfysikk hadde vært så enormt frastøtende er det jo noe rart at det er disse showene som også trekker mest folk. Dommerstanden har selvfølgelig også et ansvar her, dog kan det sikkert diskuteres hvorvidt det er litt bukken og havresekken når det gjerne er kroppsbyggere selv som dømmer. Ikke at det er direkte ufornuftig å ha erfarne bygger som dommere, poenget er at det ikke er direkte knirkefritt, samtidig som det er tilfelle at ”vekstmage” ikke direkte dømmes ned på de nasjonale showene her i Norge i hvert fall. Mitt inntrykk er i vært fall så.

Å snu dagens trend i retning av den gamle tror jeg for min del er en utopi. Som den bakgårdsidretten/sporten kroppsbygging er, vil en slik trend være vanskelig å snu så lenge den har festet seg så godt som den har. Målet har jo tross alt i alle tider vært å bli så stor som mulig, samtidig estetisk ”bra”. Skillelinjene er selvsagt vage, skulle i og for seg bare mangle, men hva som er estetisk bra og ikke er ikke noe som nødvendigvis er statisk over tid.

Innføringen av CB-klassen kan selvsagt være en retning i riktig retning. Om folk virkelig vil snu denne trenden får vi vel snart se i form av hvor det er mest publikum – det er til syvende og sist de som faktisk har det siste ordet. Jeg legger mine penger på at trenden neppe snus med det første, om noen gang, men jeg liker at ting er litt freaky også.
I'm a bodybuilder and I'm OK, I sleep all night and I train all day.... Knebøy




Man vet aldri når en får bruk for et jernrør

Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Sv: Fremtiden innen Bodybuilding
« #94 : 15. mai 2008, 14:42 »
Det jeg håper er at man kan få et dommerskifte i Olympia konkurransene der man ser mer på bildet av selve byggeren enn de gjør på vekta. Slik jeg ser det så er det ofte de tyngste gutta som vinner selvom Olympia er en overall konkurranse.

Om en kar som Dexter Jackson eller Ahmad Haidar f. eks hadde funnet Olympia grunnet ren symmetri så kan jo det være en liten puff for å snu en trend som per i deg sikter mot at de beste byggerne er store og stygge som Ruhl, Atwood etc.

Utlogget Segal

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 310
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 310

Sv: Fremtiden innen Bodybuilding
« #95 : 15. mai 2008, 16:35 »
nå har rühl og artwood aldri gjort det særlig bra da egentlig, og det er fordi de er ræva. Dexter derimot er jo topp3. Coleman vant 8 år på rad fordi han var best. Hardest, størst, best harmoni.

selvom rühl er jævli kul da:D

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Fremtiden innen Bodybuilding
« #96 : 15. mai 2008, 17:08 »
Kroppen til Ruhl ser helt merkelig ut. Lurer på om han holder på med noe nye greier. Neppe noe sunt.

Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Sv: Fremtiden innen Bodybuilding
« #97 : 15. mai 2008, 18:32 »
nå har rühl og artwood aldri gjort det særlig bra da egentlig, og det er fordi de er ræva. Dexter derimot er jo topp3. Coleman vant 8 år på rad fordi han var best. Hardest, størst, best harmoni.

selvom rühl er jævli kul da:D

Coleman har jo den største midja i manns minne. Men alt på han var stort ja.

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Fremtiden innen Bodybuilding
« #98 : 15. mai 2008, 18:39 »
Nei, midjemål det er Greg Kovacs. Han virker også å være ett nummer for stor for Mr. Olympia etc.



Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Fremtiden innen Bodybuilding
« #99 : 15. mai 2008, 19:36 »
Jeg legger ut bildet når jeg begynner på igf og insulin, og det er enda et par år til. Akkurat nå er kompleksene altfor store.

Har du for liten mage nå mener du?

Gloria in Excelsis Deo


Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Fremtiden innen Bodybuilding
« #100 : 15. mai 2008, 19:39 »
Det er ikke lett å stille i både Bodybuilding og Buddhabuilding uten....

 Tongue
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Fremtiden innen Bodybuilding
« #101 : 15. mai 2008, 19:41 »
Klart de kan, syns bare det er en trend i tiden, kanskje bygging er på vei ut til fordel for styrkeløft og strongsman.

på vei ut til fordel for tjukkaser og bønder? Vis litt respekt takk.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Fremtiden innen Bodybuilding
« #102 : 15. mai 2008, 20:38 »
Tjukasser stiller jo i alle disipliner i våre dager, enten de har fettet utenpå eller innenfor magemusklene....

 what
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Sv: Fremtiden innen Bodybuilding
« #103 : 15. mai 2008, 20:39 »
Han Greg var jo direkte motbydelig. Han kan vel umulig ha et IFBB kort.

janne

  • Gjest
Sv: Fremtiden innen Bodybuilding
« #104 : 15. mai 2008, 22:07 »
Haha! Helt enig. Du er ikke deilig du heller, men du har en kjempebra fysikk! Wink

Hmmmm.....jeg er IKKE enig, han ER deilig, og har en kjempebra fysikk...... (ja jeg vet Vera, men mannen din er jo litt sexy da Wink det kan jeg vel få lov å si? Cheesy) Så kan du få lov å sikle på mannen min om du nå skulle ha slike ønsker. Ikke røre, bare se.....er det ikke det man sier til barna Grin

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!