Skrevet av Emne: Over 500 kg muskelmasse søker nye utfordringer  (Lest 24566 ganger)

Utlogget Zuul

Sv: Over 500 kg muskelmasse søker nye utfordringer
« #15 : 14. februar 2008, 10:47 »
Bra innlegg Zuul!!
men mente du ikke Thorkildsen og ikke Thorvildsen i nest siste linje?

jepp, gjorde vist det ja Grin

Utlogget Mr.Diet

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 735
  • Honnør: 42
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 735

Sv: Over 500 kg muskelmasse søker nye utfordringer
« #16 : 14. februar 2008, 10:53 »
Benytt dere av sjansen dra nytte av at dere kan spørre disse fire om trening og kost her på forumet.
Hvem på forumet her føler at de sitter inne med mer kunnskap om trening og ernæring en disse personene?


Ildsjel innen kroppsbygging og strongman, arrangerer bodybuilding- og strongmankonkurranser.

http://www.upbf-pro.com
http://www.nbfa.no
http://www.roarsgym.no

Intervju: http://www.treningsforum.no/php/art.php?id=721

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Over 500 kg muskelmasse søker nye utfordringer
« #17 : 14. februar 2008, 10:57 »
Selvfølgelig sitter disse fire med mye kunnskap, by all means! Smiley

Men på forumet her er det både verdensmestere, europamestere, fysioterapeuter, kiropraktorer, leger og folk med over norm i trenerutdanning. Wink

Klart det er ting andre kan bedre. Men det gjør ikke denne kvartetten noe dårlig av den grunn. Smiley

Utlogget Zuul

Sv: Over 500 kg muskelmasse søker nye utfordringer
« #18 : 14. februar 2008, 11:06 »
Trening er et vidt begrep Mr. Diett. Felles for tre av disse er at de er byggere.  Det gjør de til spesialister på bygging og diett. Selvsagt har de peiling på det de driver med.

Men det betyr ikke at jeg ville spurt noen av dem til råds vist tema var trening for styrkeløft f.eks. Eller kondisjonstrening. osv osv osv.

Uansett er de selvsagt en stor ressurs for de som er på forumet som trenger råd på de felta de er eksperter på. Det er det ingen som er uenige i tipper jeg.

Utlogget bergan01

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 123
  • Honnør: 1154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 123

Sv: Over 500 kg muskelmasse søker nye utfordringer
« #19 : 14. februar 2008, 11:28 »

Men på forumet her er det både verdensmestere, europamestere, fysioterapeuter, kiropraktorer, leger og folk med over norm i trenerutdanning. Wink

Akkuratt dette jeg ville frem til i mitt første innlegg, da jeg f.eks ikke tror at Stellander vet mer om periodisering med fokus på styrkerettet trening enn Randen.

Alder: 23år        Høyde: 178cm       Vekt: 96kg

Junior-Europamester     -110 markløft 2010
Junior-Europamester     -120 Knebøy 2011
Sølv totalt Junior-Em 2011

Mål for 2012:
Norgesmester -93 junior
Norgesrekord Totalt senior


Utlogget Mr.Diet

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 735
  • Honnør: 42
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 735

Sv: Over 500 kg muskelmasse søker nye utfordringer
« #20 : 14. februar 2008, 11:37 »
Det er klart det er ting disse gutta ikke kan. Mann blir aldri utlært.
Super positivt at det samles her så alle som ønsker det kan spørre de ut om det de lurer på Grin 


Ildsjel innen kroppsbygging og strongman, arrangerer bodybuilding- og strongmankonkurranser.

http://www.upbf-pro.com
http://www.nbfa.no
http://www.roarsgym.no

Intervju: http://www.treningsforum.no/php/art.php?id=721

Utlogget Bustersen

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Sv: Over 500 kg muskelmasse søker nye utfordringer
« #21 : 14. februar 2008, 11:38 »
Er mye synsing der ute......og litt bullshit som vanlig på slike forum Grin
Det er vel lite tvil om at disse 4 sitter på erfaringer og kompetanse som er unik i dette landet. Thomas senket vel Olympiatoppen hva gjelder Tromsø IL fotball ønske om kompetanse og rådgivning i forhold til kosthold og restitusjon. Dessuten ser det ut til at de jobber godt sammen og jeg ville tippet de pønsker på og gjøre no sammen......

Dette er egentlig ganske enkelt, er kun to alternativer her, mulig kombo av begge.
Når en slik powerkvartett tar slike skritt, så er det enten misnøye med arbeidsmiljø, eller så er det helt normale omstendigheter der en gruppe får grûnderånden over seg og ser at de sammen kan gjøre dette enda bedre selv. Men kan også og mer sannsynlig være en kombinasjon av disse to faktorene. Rykter peker ihvertfall i den retning.

Blir spennende å se hva The Fantastic 4 har opp i ermet nå, følger spent med, for dette virker planlagt og som del av en plan. Flere som har hørt no rykter der ute??


Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Over 500 kg muskelmasse søker nye utfordringer
« #22 : 14. februar 2008, 11:40 »
De har ikke noe i gjære som en kvartett i allefall. Men ryktene peker vel dit du sier, missnøye + omorgansieringer.

Arild har i allefall flere tilbud.
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Over 500 kg muskelmasse søker nye utfordringer
« #23 : 14. februar 2008, 11:43 »
Arild har reist mye rundt med oppvisninger ol.
De andre gutta har sittet inne og drevet med salg, i allefall Stellander. Tror Tommi også gjorde det i begynnelsen.

Jostein har vel vært mer eller mindre en reklamekar:)

Så det man egentlig sier her er at man ikke finner den helt store reklameverdien i gutta lenger. For spesielt mye jobb har de vel ikke drevet med. jeg husker dog jostein en gang på tidlig nittitall reiste rundt og solgte tilskudd og var innom studioet mitt..

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Over 500 kg muskelmasse søker nye utfordringer
« #24 : 14. februar 2008, 11:47 »
En norsk versjon av The Fanstastic Four, med disse 4 i hovedrollene!!! hoho!!

Utlogget Bustersen

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Sv: Over 500 kg muskelmasse søker nye utfordringer
« #25 : 14. februar 2008, 11:56 »
"Tror det er ett meget klokt valg av PF.  De skal jo i tillegg starte treningssenterkjede nå, og har allerede en treningsapparatkolleksjon ute" Skriver aktiviteten på side 1 her.

Tror neppe dette er et valg fra PF sin side.
Ingen bedrift med normale analyse- og risikovurderingsverktøy ville gjort slike drastiske grep og vridninger innen marketingen sin. Det ville jo være selvmord å drive slik, eller ekstremsport om man vil, sett i bedriftsøkonomisk lys.
Ikke noe styre innen denne bransjen ville akseptert slike markedsmessige drastiske vridninger.
Signaleffekten ved dette hypotetiske "grepet" vil aldri komme til målgruppen for denne marketingen, siden ingen "mosjonister" på vanlige gym vet hvem disse 4 personene er.

Men faktum er jo at flere av disse 4 driver meg rådgivning til nettopp masseidretten, og idrettslag helt ned på ungdomsnivå. Dersom dette var et strategisk grep fra PF virker det svært risikofylt, om ikke idiotisk, så derfor tror jeg dette er noe som gutta selv har kokt sammen.

Er meget spent å se hva de skal drive med, for jeg er overbevist om at dette var kalkulert, av uante årsaker, og at noe er på gang......


Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Over 500 kg muskelmasse søker nye utfordringer
« #26 : 14. februar 2008, 12:07 »
"Tror det er ett meget klokt valg av PF.  De skal jo i tillegg starte treningssenterkjede nå, og har allerede en treningsapparatkolleksjon ute" Skriver aktiviteten på side 1 her.

Tror neppe dette er et valg fra PF sin side.
Ingen bedrift med normale analyse- og risikovurderingsverktøy ville gjort slike drastiske grep og vridninger innen marketingen sin. Det ville jo være selvmord å drive slik, eller ekstremsport om man vil, sett i bedriftsøkonomisk lys.
Ikke noe styre innen denne bransjen ville akseptert slike markedsmessige drastiske vridninger.
Signaleffekten ved dette hypotetiske "grepet" vil aldri komme til målgruppen for denne marketingen, siden ingen "mosjonister" på vanlige gym vet hvem disse 4 personene er.

Men faktum er jo at flere av disse 4 driver meg rådgivning til nettopp masseidretten, og idrettslag helt ned på ungdomsnivå. Dersom dette var et strategisk grep fra PF virker det svært risikofylt, om ikke idiotisk, så derfor tror jeg dette er noe som gutta selv har kokt sammen.

Er meget spent å se hva de skal drive med, for jeg er overbevist om at dette var kalkulert, av uante årsaker, og at noe er på gang......


Huh Huh Huh Huh
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Over 500 kg muskelmasse søker nye utfordringer
« #27 : 14. februar 2008, 12:23 »
"Tror det er ett meget klokt valg av PF.  De skal jo i tillegg starte treningssenterkjede nå, og har allerede en treningsapparatkolleksjon ute" Skriver aktiviteten på side 1 her.

Tror neppe dette er et valg fra PF sin side.
Ingen bedrift med normale analyse- og risikovurderingsverktøy ville gjort slike drastiske grep og vridninger innen marketingen sin. Det ville jo være selvmord å drive slik, eller ekstremsport om man vil, sett i bedriftsøkonomisk lys.
Ikke noe styre innen denne bransjen ville akseptert slike markedsmessige drastiske vridninger.
Signaleffekten ved dette hypotetiske "grepet" vil aldri komme til målgruppen for denne marketingen, siden ingen "mosjonister" på vanlige gym vet hvem disse 4 personene er.

Men faktum er jo at flere av disse 4 driver meg rådgivning til nettopp masseidretten, og idrettslag helt ned på ungdomsnivå. Dersom dette var et strategisk grep fra PF virker det svært risikofylt, om ikke idiotisk, så derfor tror jeg dette er noe som gutta selv har kokt sammen.

Er meget spent å se hva de skal drive med, for jeg er overbevist om at dette var kalkulert, av uante årsaker, og at noe er på gang......



Litt enig i den dær ja Smiley Noe er på gang....

Utlogget Fafnir

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 139
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 139

Sv: Over 500 kg muskelmasse søker nye utfordringer
« #28 : 14. februar 2008, 12:39 »
En norsk versjon av The Fanstastic Four, med disse 4 i hovedrollene!!! hoho!!


4x

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Over 500 kg muskelmasse søker nye utfordringer
« #29 : 14. februar 2008, 12:45 »
Bror til Egil som har fikset dette Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!