Skrevet av Emne: Over 500 kg muskelmasse søker nye utfordringer  (Lest 24511 ganger)

Utlogget ej

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 139
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 139

Sv: Over 500 kg muskelmasse søker nye utfordringer
« #90 : 20. februar 2008, 17:12 »
Vi kan vel ikke samenlikne Ej shop med PF. Dere hadde Driftsinntekter på 1 950 000kr i 2006 mens PF hadde på 38 109 000kr Fortsett med strategien deres :Smiley Dere er en knøtt og samenlikne, selv om PF har holdt på lengere så har dere MANGE år før der er de er.

Litt kanskje for at du skyter deg selv i foten med og rakke ned på andre..
Du framstår utrolig umoden og som en dårlig frontfigur for selskapet..

Lykke til i framtiden med strategien din!  Grin

Det tallet du viser til var våre driftsinntekter i as'et 2. halvår 2006. Vi har 2 selskaper, begge helårsdrevet...

Å være stor/størst har heller aldri vært vårt mål. Vi vil være lykkelige som passe små. Jeg har ikke rakket ned på hverken pf eller de som søker nye utfordringer. Den som leser kan se at det står "lykke til". De som kjenner meg, vet at jeg mener det. Jeg har delt tanker med med "Mr pf" fra de var i sin spede begynnelse, og senest for noen dager siden.

Jeg tror jeg er rimelig moden i de fleste selskap. At noen mener noe annet, er ikke mitt problem.

Mvh Jan Myhre
Salgsselskapet E&J as / ej-shop.no
Jeg er ikke kjent for å være en "rævslikker". Den jobben gjør mange andre så mye bedre Wink

Utlogget Eirik-kaaby

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 073
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 073

Sv: Over 500 kg muskelmasse søker nye utfordringer
« #91 : 20. februar 2008, 17:21 »
Det tallet du viser til var våre driftsinntekter i as'et 2. halvår 2006. Vi har 2 selskaper, begge helårsdrevet...

Å være stor/størst har heller aldri vært vårt mål. Vi vil være lykkelige som passe små. Jeg har ikke rakket ned på hverken pf eller de som søker nye utfordringer. Den som leser kan se at det står "lykke til". Jeg har delt tanker med med "Mr pf" fra de var i sin spede begynnelse, og senest for noen dager siden.

Jeg tror jeg er rimelig moden i de fleste selskap. At noen mener noe annet, er ikke mitt problem.

Mvh Jan Myhre
Salgsselskapet E&J as / ej-shop.no

Du bør muligens ordlegge deg anderledes da. Om man er stor eller liten så har vel alle det samme målet; nemlig og tjene penger. Men er man stor så oppstår det letere skalafordeler som igjen gjør bedriften mer lønnsom. PF er ifølge rengskapstall et meget lønnsomt foretak, lønnsomheten har økt i takt med omdettningen..
Min sponsor

Konkurrerende utøver i Kroppsbygging.
Intervju

Utlogget ej

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 139
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 139

Sv: Over 500 kg muskelmasse søker nye utfordringer
« #92 : 20. februar 2008, 17:41 »
Du bør muligens ordlegge deg anderledes da. Om man er stor eller liten så har vel alle det samme målet; nemlig og tjene penger. Men er man stor så oppstår det letere skalafordeler som igjen gjør bedriften mer lønnsom. PF er ifølge rengskapstall et meget lønnsomt foretak, lønnsomheten har økt i takt med omdettningen..

Ja, kommunikasjon er vanskelig. Ikke lett å få alle til å forstå alt. Noen vil jo heller ikke forstå. Du bør kanskje ikke være så rask på avtrekkeren med misvisende tall og gale karakteristikker av personer du ikke kjenner, eller?
Vi tjener penger, pf tjener penger. Vi håper begge går en lys fremtid i møte, hver med sine mål. OK? Jeg kan litt om bedriftsøkonomi. Har vært gründer og forretningsmann i noen tiår. Så kjenner du meg ennå litt bedre.

Jeg vet også det ikke er lurt å "krangle" med evt potensielle kunder på et forum. Men gjør det nå lell. Det er forhåpentligvis lærerikt, for noen.

Mvh Jan Myhre
Salgsselskapet E&J as / ej-shop.no

Jeg er ikke kjent for å være en "rævslikker". Den jobben gjør mange andre så mye bedre Wink

Utlogget ej

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 139
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 139

Sv: Over 500 kg muskelmasse søker nye utfordringer
« #93 : 20. februar 2008, 17:54 »
PF vingler vel ikke sjøl om de endrer profil og satsningsområde?  Har de gjort det tidligere også?
Å hakke på konkurenter er verdens dårligste salgstriks spør du meg...

Dine spørsmål er besvart av andre tidligere i emnet.
Jeg har ikke hakket på hverken pf eller de som søker nye utfordringer. Den som leser kan se at det står "lykke til". De som kjenner meg, vet at jeg mener det. Jeg har delt tanker med med "Mr pf" fra de var i sin spede begynnelse, og senest for noen dager siden.

Mvh Jan Myhre
Salgsselskapet E&J as / ej-shop.no
Jeg er ikke kjent for å være en "rævslikker". Den jobben gjør mange andre så mye bedre Wink

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Over 500 kg muskelmasse søker nye utfordringer
« #94 : 20. februar 2008, 17:57 »
soje, Egil og evt andre: Kort innpå for å melde at vi IKKE har behov for disse. Og for å ønske både dem og pf lykke til. Er imponert over alle som får en masse folk til å kjøpe ordinære varer til overpris. Enten det er i helsekostsjapper, på treningsstudio eller på nettet.

Men vi fortsetter altså med vår gamle, fastlagte strategi. Og er happy med det. Så får andre vingle seg frem mot sine mål Wink

Mvh Jan Myhre
Salgsselskapet E&J as / ej-shop.no

Dette innlegget synes jeg var preget av dårlig dømmekraft. For meg gir det negative assosiasjoner til ditt firma, og bidrar ikke til at jeg vil kjøpe produkter fra dere.

Utlogget ej

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 139
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 139

Sv: Over 500 kg muskelmasse søker nye utfordringer
« #95 : 20. februar 2008, 18:09 »
Dette innlegget synes jeg var preget av dårlig dømmekraft. For meg gir det negative assosiasjoner til ditt firma, og bidrar ikke til at jeg vil kjøpe produkter fra dere.

Ja, mange synes å mene mye om personer de ikke kjenner. Har du lest utdypingen i innleggene etterpå? Forøvrig har jeg for lengst innsett at jeg ikke kan vinne alle som mine kunder.
Jeg er ikke kjent for å være en "rævslikker". Den jobben gjør mange andre så mye bedre Wink

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Over 500 kg muskelmasse søker nye utfordringer
« #96 : 20. februar 2008, 18:20 »

Det er ikke ofte man ser ansoff matrisen her på Treningsforum.no. Når jeg leste innleget ditt så er det nesten og slå opp i markedføringsboka til Kothler. Du har jo med det meste som er relevant i denne sammenheng, Porter med de 5 P, POP, SWOT, osv. Megt godt innlegg. Tipper du har studert markedsføring Smiley

Phillip hadde skambanket deg hadde han sett hvordan du stavet navnet hans. Smiley

Vi har også en del nonsense matriser den dag i dag, ser ikke ut som man blir kvitt dem med det første Wink

Rettelse: Nesten kun "nonsense" matriser.. Smiley


Videre virker PF som en bedrift som gjør det meste riktig. Nøkkelen i bransjen er vitterlig å kvitte seg med "bole-faktoren", og fortsette sponsingen av dansefeber. Honnør til PF.

Noen andre her ble EJ(D). Smiley
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget MrArnold

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 278
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 278

Sv: Over 500 kg muskelmasse søker nye utfordringer
« #97 : 20. februar 2008, 18:30 »
Og nå som jeg hadde tenkt å handle på Ej-shop, gjør jeg ikke det.¨




Ps.  Bestikkele med meget gode priser, vil kunne rette på det Cheesy
ville er ikke å si at man vil, det er å handle.

Utlogget P@L

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 954
  • Honnør: 303
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 954

  • A winner never quit, a quitter never win!!!
Sv: Over 500 kg muskelmasse søker nye utfordringer
« #98 : 20. februar 2008, 19:57 »
Som sagt tidligere: spennende å se hvilke trekk PF gjør og hvordan de vil handle. "Mennesker er begrenset rasjonelle individer, og eneste konkurransefortrinn som foreligger er evnen til å stadig utvikle seg".

Årsaken til at Røkke, J.Fredriksen, osv, har hatt så fantastisk suksess, er deres evne til å gripe kjangsen når den har bydd seg, og tatt stor risiko på vegne av mye god kunnskap. Så man skal ikke alltid fnyse av "uortodokse" avgjørelser som et fåtall tar som kan virke absurd, for det er bare et fåtall som klarer å reagere før toget har gått, og det er de som oppnår suksess.


Norges Sterkeste Mann (-105 kg) 2009

Norges 3. Sterkeste Mann (-105 kg) 2008
Norgesmester i Vektløfting som Ungdom og Junior

Medlem av Kristiansand Strongteam - og - TK Vektløfterklubb

Utlogget Eirik-kaaby

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 073
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 073

Sv: Over 500 kg muskelmasse søker nye utfordringer
« #99 : 20. februar 2008, 20:28 »
Ja, kommunikasjon er vanskelig. Ikke lett å få alle til å forstå alt. Noen vil jo heller ikke forstå.
Du bør kanskje ikke være så rask på avtrekkeren med misvisende tall og gale karakteristikker av personer du ikke kjenner, eller?
Vi tjener penger, pf tjener penger. Vi håper begge går en lys fremtid i møte, hver med sine mål. OK? Jeg kan litt om bedriftsøkonomi. Har vært gründer og forretningsmann i noen tiår. Så kjenner du meg ennå litt bedre.

Jeg vet også det ikke er lurt å "krangle" med evt potensielle kunder på et forum. Men gjør det nå lell. Det er forhåpentligvis lærerikt, for noen.

Mvh Jan Myhre
Salgsselskapet E&J as / ej-shop.no

"Ja, kommunikasjon er vanskelig. Ikke lett å få alle til å forstå alt. Noen vil jo heller ikke forstå"

Det virker som om de fleste her inne på TF.no som har svart på innleggene Ikke forstår, eller vil forstå, bedøm selv!?

"Du bør kanskje ikke være så rask på avtrekkeren med misvisende tall"

Jeg refererer til til offielle tall jeg finner på nett godkjennt av revisoren deres.

Jeg tviler ikke på at du er en mann med teft og kan faget ditt, jeg ser du tilvirker i flere selskap. men kommunikasjon utad har du en del å hente på.

Min sponsor

Konkurrerende utøver i Kroppsbygging.
Intervju

Utlogget Eirik-kaaby

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 073
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 073

Sv: Over 500 kg muskelmasse søker nye utfordringer
« #100 : 20. februar 2008, 20:32 »
Phillip hadde skambanket deg hadde han sett hvordan du stavet navnet hans. Smiley

Rettelse: Nesten kun "nonsense" matriser.. Smiley

Noen andre her ble EJ(D). Smiley
vi starter med det første:
Gammlingen Kotler har ikke sjans mot meg. Smiley

EJ(D) Smiley bra ordspill Smiley
Min sponsor

Konkurrerende utøver i Kroppsbygging.
Intervju

Utlogget ej

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 139
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 139

Sv: Over 500 kg muskelmasse søker nye utfordringer
« #101 : 21. februar 2008, 09:39 »
"Ja, kommunikasjon er vanskelig. Ikke lett å få alle til å forstå alt. Noen vil jo heller ikke forstå"

Det virker som om de fleste her inne på TF.no som har svart på innleggene Ikke forstår, eller vil forstå, bedøm selv!?

"Du bør kanskje ikke være så rask på avtrekkeren med misvisende tall"

Jeg refererer til til offielle tall jeg finner på nett godkjennt av revisoren deres.

Jeg tviler ikke på at du er en mann med teft og kan faget ditt, jeg ser du tilvirker i flere selskap. men kommunikasjon utad har du en del å hente på.



Ser kanskje et behov for å utdype ytterligere hva jeg mener. Siden endel misforstår, og dermed tillegger meg meninger jeg slettes ikke har. Mitt innlegg besto av 4 punkter:
1. En melding til soje, Egil S og andre rundt oss om at vi i ej ikke ser noe behov for å knytte til oss "de 4". Mao: Det vil ikke bli noen "rokkeringer" i ej's sponseteam el.a.
2. En oppriktig lykkeønskning til de 4, og pf. I slike situasjoner kan det neppe være noe galt i å ønske partene lykke til, eller?
3. Et uttrykk for oppriktig beundring for alle de forretningsfolk som klarer å selge ordinære varer til overpris til en rekke mennesker. (En kan godt beundre folk, samtidig som en ikke alltid er enig i deres måte å gjøre alle ting på).
4. En stadfestelse at vi vil fortsette som før. Så får andre selvsagt stevne frem slik de gjør.

At 4 slike enkle, godt mente punkter kan lage såpass mye støy, kan være vanskelig å forstå. Om en leser det som står i innlegget, linje for linje, UTEN å forsøke å tillegge meg en-eller-annen mening jeg ikke har - bør det være bortimot umulig å misforstå det som står. Mener jeg. Og jeg tror også at de fleste som har lest dette, har forstått det. Og de har ikke svart her. Men noen av de som har svart, har altså mistolket. Kommunikasjon er ikke enkelt.

Du Eirik, refererte til et offisielt tall du fant på nett, ja. MEN om du hadde tatt deg bryet med å spørre meg først, hadde du unngått å sammenligne et halvårstall fra ETT av mine firma, med et totalt årstall fra et annet. OM du hadde snakket med meg, enn si kjent meg, hadde du også sluppet å slenge frem uttrykk soom "knøtt, umodenhet, dårlig frontfigur" m.m.

Er glad for at du nå modererer deg noe. Det viser at du har evne til å lære. Bra. Og at jeg har noe å lære, er sikkert rett. Har vi ikke alle?

Håper alle forstår hva jeg mente i mitt innlegg nå. Takk for meg, for denne gang.

Og MrArnold: Vi "bestikker" folk med ekstremt gode priser, på alle varer, hele året Wink

Mvh Jan Myhre
Salgsselskapet E&J as / ej-shop.no

Jeg er ikke kjent for å være en "rævslikker". Den jobben gjør mange andre så mye bedre Wink

Utlogget mdb

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 868
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 868

Sv: Over 500 kg muskelmasse søker nye utfordringer
« #102 : 21. februar 2008, 10:23 »
Enig med ej her.

Jeg tror proteinfabrikken gjør lurt ved å rette sitt fokus og sin markedsføring vekk fra de seriøse, for heller å satse på mosjonistene, mødrene og generelt sett folk uten innsikt i kosttilskuddbransjen.
Mamma f.eks, trodde proteintilskudd kostet 300kr/kg før jeg viste hun gode og rimelige nettbutikker som norkost og ej-shop ..
Av seriøse trenende har jeg ikke hørt om ett tilfelle hvor proteinfabrikken er blitt brukt - enkelt og greit fordi de er grisedyre. Smiley
Ingen vecka utan deca!

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Over 500 kg muskelmasse søker nye utfordringer
« #103 : 21. februar 2008, 10:27 »
PF har gjort mye riktig de siste årene. Husker dere de første boksene, varene og produktene fra PF? Det var sett på som et "lager"-merke /billigmerke for 5-6 år siden.

Nå har PF blitt nesten markedsledende her til lands, og beveger seg allerede inn på det internasjonale markedet.

Klart BK har stått på og gjort mye riktig med dette firmaet.
Saken er i mine øyne at det er mindre å tape ved å kutte den hardcoreprofilen de har hatt, i forhold til eventuellt tap/skremsel av mainstreamkunder ved å opprettholde hardcoreprofilen. Smiley


Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Sv: Over 500 kg muskelmasse søker nye utfordringer
« #104 : 21. februar 2008, 11:04 »
Dine spørsmål er besvart av andre tidligere i emnet.
Jeg har ikke hakket på hverken pf eller de som søker nye utfordringer. Den som leser kan se at det står "lykke til". De som kjenner meg, vet at jeg mener det. Jeg har delt tanker med med "Mr pf" fra de var i sin spede begynnelse, og senest for noen dager siden.

Mvh Jan Myhre
Salgsselskapet E&J as / ej-shop.no
Den lykke til hilsenen du sendte der kunne like gjerne vært avsluttet med :Smiley

Makan til arrogant oppførsel fra en leverandør har jeg aldri vært borti.
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!