Skrevet av Emne: melanotan  (Lest 16675 ganger)

Utlogget annette k.

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

melanotan
« : 14. februar 2008, 23:28 »
har kjøpt melanotan, men det kom i pulver form! er det noen som har peiling på hvordan det blandes ut???

Utlogget AGAG

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 160
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 160

Sv: melanotan
« #1 : 14. februar 2008, 23:33 »

Utlogget LeTigr3

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 267
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 267

Sv: melanotan
« #2 : 14. februar 2008, 23:36 »
http://www.superbrun.com/?page_id=9

Mixing Instructions

The formula and guidelines are meant for the broad population of experimenters and will most likely be a good fit for 85% of you. 
First, the non-metric version:
 
A = total mg of melanotan II in vial
B = your weight in lbs
C = (0.0025 * B) = mg per injection
D = A / C = total injections
E = amount of bac.water / D = amount (ml) of diulant to add to syringe
 For metric users:
A = total mg of melanotan II in vial
C = your weight in KG x 0,0055125 = mg per injection
D = A / C = total injections
E = amount of bac.water / D = amount (ml) of diulant to add to syringe

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: melanotan
« #3 : 15. februar 2008, 00:00 »
Heisann..
Siden jeg så at du hadde kjøpt noe du ikke engang vet hvordan skal blandes ut, tenkte jeg at jeg kanskje skulle drive litt skremselspropaganda. For jeg mener folk bør være klar av hva de putter i kroppen. Og at melanotan er et hormon, og ikke er FDA godkjent er kanskje enn grunn til å vurdere bruken av legemiddelet. Vit iallefall om evt bivirkninger, og vei det opp mot din glede over din nyervervede kosmetiske brunfarge.

Om du etter mer lesning alikevel velger å bruke det. For all del, man vet jo ikke 100 prosent med bivirkninger og noe kan være tilfeldig (andre årsaker enn melanotan for den spesifikke reaksjonen). Men konsulter en lege og gjør det smart. Da har du iallefall liiitt bedre kontroll..
Mvh HØNEMOR!!


Several websites around the world, including one in the UK, sell Melanotan II and give users detailed instructions on how to dissolve the drug in water and inject it.

Aside from all the dangers inherent in untrained people stabbing needles into themselves, there are other risks.

Fans say they are delighted with the results they have achieved, but a closer inspection of internet forums where users discuss their experiences with the drug reveal some worrying stories.

Alongside the potential sideeffects of nausea and flushing, some users are reporting that existing moles and freckles become darker, and that new moles and freckles also form.

Could it be that a product developed to tackle skin cancer might actually cause it? The honest answer is that we just don't know.

Mark Birch-Machin, professor of molecular dermatology at the University of Newcastle upon Tyne, thinks that the original study into what the drug is capable of has some merit, but stresses that our knowledge of its application and its side-effects is patchy.

"Melanotan II hasn't been around long enough for us to be able to look at the long-term effects this hormone could have on the body," he says.

"And taking any drug that hasn't been extensively trialled will always have its potential dangers."

He also cautions any redheads who think this could turn them into a bronzed beauty to think again.

"This works by stimulating the brown pigment in the skin. If you have very pale skin, your body may not contain any of this brown pigment at all, so it simply may not work," he says.


... fra annet forum
Effects / Side Effects

Melanotan Melanotan II
Skin pigmentation Skin pigmentation
Nausea Nausea
Appetite suppression Appetite suppression
Flushing (esp. facial) Flushing (esp. facial)
Headache Headache
Lethargy Lethargy
Itching Itching
Dizziness Dizziness
New mole appearance or darkening New mole appearance or darkening
Hyperpigmentation Hyperpigmentation
White patches White patches
Increased libido
Physical sexual arousal
Anaphylactic shock?

one such study involving Melanotan indicated the following incidences of side effects from subjects:

    * Nausea 85%
    * Facial Flushing 75%
    * Fatigue 44%
    * Vomiting 26%
    * Injection site reactions 13%
    * Zero incidence of erections
    * No change in vital signs or haematological parameters, blood biochemistry (liver and renal function)

en til...
melanotan II most likely increases blood pressure like bremelanotide (PT-141) has been proven to do, so that may well lead to all kinds of health problems.  However, melanotan one does not seem to have this bad side effect. 

and another..
My name is Robert, I’m 23 and I had been using MT 2 for over 1 year with great results. However, recently I got vision problems (with gradual onset) and thus went to see an ophthalmologist. I was diagnostized (sic) with a severe form of central serous retinopathy (CSR). Although CSR rarely leads to blindness, usually some vision impairment remains. There is no effective treatment for this condition.

She also found a rather big nevus (mole) on the choroid in my left eye which hasn’t been there before (have had an eye exam in the past). This cannot be removed and have to be monitored for the rest of my life because it may lead to cancer at some point. She had no idea regarding the cause. Apart from being a bit myopic, my eyes were perfectly healthy before...



Become your potential...

*Min profil

Utlogget Regnbue

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 134
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 134

Sv: melanotan
« #4 : 17. mars 2008, 23:46 »
Håper det er okey at jeg drar opp denne tråden litt.

Gen-i-alt: Gjelder alt det du skrev her for melanotan II ? Det finnes jo to typer, og det er i utgangspunktet melanotan I som er ment som bruner.


http://www.woman24.no/kropp_og_helse/article163332.ece :

" Melanotan II er videreutviklet som et potensmiddel, og produsentene mener at for å bli brun av denne typen melanotan, må man opp i så høye doser at det nærmest blir en overdose. Du vil da få store bivirkninger i form av blant annet kvalme og nedsatt matlyst, informerer overlege ved hudavdelingen på Rikshospitalet, Per Helsing.
Melanotan I, derimot, blir du brun av, men effekter som redusert sultfølelse og økt sexlyst er ikke blant bivirkningene."



Noen som har testet melanotan I? Finnes det noen kjente bivirkninger av denne? Hvor mye koster det, og hvor ofte må man ta det?


Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: melanotan
« #5 : 18. mars 2008, 00:21 »
Heisann..
Siden jeg så at du hadde kjøpt noe du ikke engang vet

[ironi on]

Haha.. Folk generelt, tenker de egentlig over hva de kjøper ? Og spesielt jenter da, om produktet kan gjøre de slanke eller brune, så kjøper vel damer produktet ukritisk over en lav sko ?  Pffff. farlilg for helsa og bieffekter... hvem bryr seg ?

[ironi off]

Forøvrig 100% enig i at man ikke bør tulle for mye med dette. Og min høgst personlige mening er at en spretten bakdel og et par veldreide pupper og en fin kropp er langt  å foretrekke fremfor en blautere variant med brunfarge! Cheesy

[ironi 2 on]
Vi lever i en verden av skjønnhetshysteri. Litt effedrin for å slanke seg, silikon i puppa, botox i leppene, litt testo for å få litt muskler, og melatonan for å bli brun og lekker. I tilleg er det viktig å ha profil på facebook hvor man kan vise alle de som man egentlig ikke bryr seg noe om hvor kult man har det med eksotiske reiser man betaler for med kreditt, og hvor mange kule venner man har og hvor mange kule fester man er på... Ooups, jeg glemte at man også må ha hair-extension og manikyr.
[ironi 2 off]

Nei, hvor ble det av de naturlig bleke norske barmfagre budeier med ben i nesa?

Hoho!

Utlogget city

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 475
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 475

Sv: melanotan
« #6 : 18. mars 2008, 00:32 »
melanotan e gay.
Alder: 21 Vekt: ca 112-117kg Høyde: 180cm

Benk: 155kg
Knebøy: 220kg
Markløft: 280kg

Utlogget Hee1o

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 122
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 122

  • Det skal vær litt etings!
Sv: melanotan
« #7 : 18. mars 2008, 00:44 »
Sol er digg. Er ikke melotan sånn ok dyrt også? Du blir like brun av sol for samme prisen, og du får lov å chille i sola et par timer i tillegg. Why go mellow? Er chillern nok med sol (L)

Utlogget Prodigy92

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 450
  • Honnør: 202
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 450

Sv: melanotan
« #8 : 18. mars 2008, 00:45 »

Utlogget boooks

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 475
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 475

Sv: melanotan
« #9 : 18. mars 2008, 01:32 »
Jeg er så inderlig glad jeg er naturlig brun og trenger 2 uker i syden så holder fargen seg ganske bra hele året Smiley

Har ikke sett mange som bruker/ har brukt melanotan. Men de jeg har sett har det funket veldig bra på, selv om du ser at det blir litt feil..

Men for all del gjør hva enn du vil, din kropp og du bør få gjøre akkuart hva du vil med den...
Train-eat-sleep-repeat

Utlogget Mihoe

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 015
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 015

  • Trener NRLO4W
Sv: melanotan
« #10 : 18. mars 2008, 09:08 »
Når ble det egentlig såpass akseptert å injisere et stoff du ikke egentlig kan ane noe om (med mindre du eier din egen labb og har kunnskaper om den slags)? Jeg syns faktisk det er rimelig sykt at folk får tak i et eller annet pulver på internett, som de frivillig benytter sprøyter får å putte inn i kroppen, utelukkende av forfengelighetshensyn.

Jeg kan ikke annet enn å si at jeg syns de som tar den slags risikoer med helsa si er idioter.

Noen som har testet melanotan I? Finnes det noen kjente bivirkninger av denne? Hvor mye koster det, og hvor ofte må man ta det?

Hm - i en annen tråd kunne du fortelle at du ikke hadde råd til å kjøpe deg joggesko og hvis du prioriterer å bruke penger på melanotan må jeg si at jeg ikke skjønner hvordan du tenker.
Har som mål engang å ta hele 5 chins uten hjelpemidler Cheesy (Har aldri prøvd- rekker ikke opp)

"When I hear women expressing a fear of weight lifting, what I am really hearing is a fear of being powerful. The social ideal tells women to be hungry, manageable, childlike, not demanding space." Krista Scott-Dixon, aka Mistress Krista.

Treningslogg

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!