Skrevet av Emne: The Science Of Steroids.  (Lest 6186 ganger)

Utlogget MrArnold

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 278
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 278

Sv: The Science Of Steroids.
« #15 : 02. mars 2008, 13:34 »
Men noen ting er farligere enn andre. Du tar bestandig en risiko, så å påstå at det er ufarlig, er bare dumt og naivt.

Kan du fortelle meg hva jeg har sakt er ufarlig? 

Du sier jeg er dum og naiv? Du burde virkelig se hva du selv har skrevet, for du tikka jo direkte under akkurat det.  Jeg sier at risikoen hvis man  tar forhånds reglene, så kan det ha mye å si. tipper du drikker og snuser, er kostholdet ditt perfekt? Det man kan få av snus og alkohol, er ikke noe verre enn ved bruk av bol. Bare sjekk bivirknings listen, så skal du se at den ikke er noe kortere.

Btw   Jeg snakker forresten om når man er ferdig utvokst 20år+
 
ville er ikke å si at man vil, det er å handle.

Utlogget Baliba

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 217
  • Honnør: 629
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 217

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: The Science Of Steroids.
« #16 : 02. mars 2008, 13:41 »
Syntes det er litt artig at man nærmest forsvarer dopbruk ved å argumentere med at pommes frites er usundt jeg da.
Hva med å holde seg unna begge deler?
At flere mennesker dør av overvekt, betyr det at pommes frites eller mat generelt som er usndt er like farlig eller farligere enn steroider ?

Er det like farlig å snuse som å bruke steroider?
Er bivirkningslisten den samme? Kommer bivirkningene like lett?
Les forumreglene her





- Personlig Trener - AFPT

- 3. Plass Junior NM 2008: Film

 Konkurranser:
 NM 2008: 240 - 160 - 222,5 = 622,5 @ 74,75
 Syd-Norsk 2010 : 250 - 170 - 230 = 650 @ 80,90
 NM 2012 : 197,5 - 135 - 220 = 547,5 @ 80,73 RAW

- Logg


Sponset av www.Norkost.no

Utlogget Pål Ulv

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 722
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 722

Sv: The Science Of Steroids.
« #17 : 02. mars 2008, 13:44 »
Kan du fortelle meg hva jeg har sakt er ufarlig? 

Du sier jeg er dum og naiv? Du burde virkelig se hva du selv har skrevet, for du tikka jo direkte under akkurat det.  Jeg sier at risikoen hvis man  tar forhånds reglene, så kan det ha mye å si. tipper du røyker og snuser er kostholdet ditt perfekt? Det man kan få av snus og alkohol, er ikke noe verre enn ved bruk av bol. Bare sjekk bivirknings listen, så skal du se at de ikke er noe kortere.

 

Jeg sa "Du tar bestandig en risiko, så å påstå at det er ufarlig, er bare dumt og naivt. "

Jeg har ikke kalt deg som person dum, men å si at slike ting er relativt "ufarlig" er dumt, for at selv hvor lave doser man kjører, pct osv osv, så vil faren bestandig være der.  Jeg røyker ikke nei, om det hadde noe med saken å gjøre.

Å sammenligne røyk og snus med bol synes jeg er enn litt merkelig sammenligning. For det første er virkestoffene som natt og dag. Nikotin er jo en gift, det kan vi være enig om, så å tilføre kroppen sin gift er vel ikke det smarteste å gjøre, men å begynne å tukle med hormonene i kroppen er vel hakket verre.

Utlogget MrArnold

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 278
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 278

Sv: The Science Of Steroids.
« #18 : 02. mars 2008, 13:48 »
Syntes det er litt artig at man nærmest forsvarer dopbruk ved å argumentere med at pommes frites er usundt jeg da.
Hva med å holde seg unna begge deler?
At flere mennesker dør av overvekt, betyr det at pommes frites eller mat generelt som er usndt er like farlig eller farligere enn steroider ?

Er det like farlig å snuse som å bruke steroider?
Er bivirkningslisten den samme? Kommer bivirkningene like lett?

Herrens..  Det beste er å holde seg vekke, men folk henger seg opp i enkelte ting som er farlig, og tror andre ting er ufarlig.  
ville er ikke å si at man vil, det er å handle.

Utlogget Baliba

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 217
  • Honnør: 629
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 217

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: The Science Of Steroids.
« #19 : 02. mars 2008, 13:54 »
Ja vi er vel i noens øyne herrens menn, men jeg tror ikke det redder oss fra Dnt Usunnes makt.
Les forumreglene her





- Personlig Trener - AFPT

- 3. Plass Junior NM 2008: Film

 Konkurranser:
 NM 2008: 240 - 160 - 222,5 = 622,5 @ 74,75
 Syd-Norsk 2010 : 250 - 170 - 230 = 650 @ 80,90
 NM 2012 : 197,5 - 135 - 220 = 547,5 @ 80,73 RAW

- Logg


Sponset av www.Norkost.no

Utlogget MrArnold

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 278
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 278

Sv: The Science Of Steroids.
« #20 : 02. mars 2008, 14:03 »
Jeg sa "Du tar bestandig en risiko, så å påstå at det er ufarlig, er bare dumt og naivt. "

Jeg har ikke kalt deg som person dum, men å si at slike ting er relativt "ufarlig" er dumt, for at selv hvor lave doser man kjører, pct osv osv, så vil faren bestandig være der.  Jeg røyker ikke nei, om det hadde noe med saken å gjøre.

Å sammenligne røyk og snus med bol synes jeg er enn litt merkelig sammenligning. For det første er virkestoffene som natt og dag. Nikotin er jo en gift, det kan vi være enig om, så å tilføre kroppen sin gift er vel ikke det smarteste å gjøre, men å begynne å tukle med hormonene i kroppen er vel hakket verre.

Jeg synst ikke det er så veldig merkelig å sammenlingne disse, tror ikke du har fått med deg å farlig snus og  røyk er og hvor mye helseskader som har kommet av det og hvor stor listen er for å få eks transplanter lunger. Når lungene blir dårligere pga røyking så må hjertet jobbe enda mere, for å kompensere osv. Det er akkurat denne holdningen du har jeg sikter "røyk og bol kan ikke sammenlingnes"

Som nevnt er ingenting bra, begge er farlig, risikoen for at det kan skje noe med deg er der.  Men det er valg man tar. Det med bol er helst at UNGE (under 20 år og ikke utvokst) så er sjangsene mye større for at det skjer noe, og det er det man må få slutt på. Er det jeg mener med ufornufitg bruk. Er du voksen vet hva du går til, lever relativt sunt utenom dette,  så tror jeg man kan leve et godt liv:)

ville er ikke å si at man vil, det er å handle.

Utlogget MrArnold

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 278
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 278

Sv: The Science Of Steroids.
« #21 : 02. mars 2008, 14:08 »
Ja vi er vel i noens øyne herrens menn, men jeg tror ikke det redder oss fra Dnt Usunnes makt.

Man kan til og med trene for hardt, hjertet vokser og du dør! watchout Wink

Det er bakdeler med alt, selvom jeg lever relativt sunt, ikke drikker,ikke røyker,ikke snuser ikke boler, spiser sunt.  Så må jeg jo si at de som har levd mye usunnere enn meg har levd et langt og godt liv og tror ikke jeg får noe særlig lengre bedre liv om jeg fortsetter sånn.
ville er ikke å si at man vil, det er å handle.

Utlogget Baliba

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 217
  • Honnør: 629
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 217

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: The Science Of Steroids.
« #22 : 02. mars 2008, 14:15 »
Hjertet former seg jo gjerne i takt med resten av kroppen med mindre man putter i seg diverse ekstra snacks så det ser jeg ikke på som noen stor fare. Dør gjør vi nå uansett.

Selvfølgelig er det bakdeler med alt, og jo eldre man blir jo mer forståelse og respekt for man for bakdelene har jeg inntrykk av(Med det sagt har jeg stor respekt for en flott bakdel på kvinner *hehe* ).

Har du forøvrig litt lesestoff til meg hvor jeg kan lese om hvor farlig snusen er ?
Selvom kjøttkniven, smørkniven og gaffelen og en gammel nokia telefon er potensielle drapsvåpen så syntes jeg det blir litt feil og antyde at de kan være like farlig ved feil bruk.
Les forumreglene her





- Personlig Trener - AFPT

- 3. Plass Junior NM 2008: Film

 Konkurranser:
 NM 2008: 240 - 160 - 222,5 = 622,5 @ 74,75
 Syd-Norsk 2010 : 250 - 170 - 230 = 650 @ 80,90
 NM 2012 : 197,5 - 135 - 220 = 547,5 @ 80,73 RAW

- Logg


Sponset av www.Norkost.no

Utlogget MrArnold

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 278
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 278

Sv: The Science Of Steroids.
« #23 : 02. mars 2008, 14:31 »
Hjertet former seg jo gjerne i takt med resten av kroppen med mindre man putter i seg diverse ekstra snacks så det ser jeg ikke på som noen stor fare. Dør gjør vi nå uansett.

Selvfølgelig er det bakdeler med alt, og jo eldre man blir jo mer forståelse og respekt for man for bakdelene har jeg inntrykk av(Med det sagt har jeg stor respekt for en flott bakdel på kvinner *hehe* ).

Har du forøvrig litt lesestoff til meg hvor jeg kan lese om hvor farlig snusen er ?
Selvom kjøttkniven, smørkniven og gaffelen og en gammel nokia telefon er potensielle drapsvåpen så syntes jeg det blir litt feil og antyde at de kan være like farlig ved feil bruk.

Hjertet kan forme seg for mye, men det er jo noe som ikke skjer alle, men man vet ikke hvem det skjer med Smiley   ja man dør jo uansett, så hvordan man vil dø og leve til man dør på er opptil hver enkel. Men det meste vurderer man av hva det posetive man får igjen for det negative, da mener jeg  når man jobber og strever etter å få en bra kropp og får en bedre kropp ved bruk av bol er en større grunn til å bruke noe farlig, enn å ha noe for kosen sin skyld, der har man mange sunnere alternativer Wink

Jeg er sikker på at du er like flink som meg til å finne negative ting om snus om du vil finne det Wink røyking finner du iallefall lett. 
ville er ikke å si at man vil, det er å handle.

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: The Science Of Steroids.
« #24 : 02. mars 2008, 16:53 »
Syntes det er litt artig at man nærmest forsvarer dopbruk ved å argumentere med at pommes frites er usundt jeg da.
Hva med å holde seg unna begge deler?

Haha, holde seg unna begge deler. Særlig.

Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Geir M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 360
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 167

Sv: The Science Of Steroids.
« #25 : 02. mars 2008, 17:37 »
Videoen loader bare. Blir aldri ferdig.

TIL DERE SOM MENER AT STEROIDER IKKE ER ONDSKAPEN SELV:
Jeg fikk 666 treff på google på sitatet "the science of steroids". Nuff said.

http://www.google.no/search?hl=no&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Aen-US%3Aofficial&hs=CIr&q=%22the+science+of+steroids%22&btnG=S%C3%B8k&meta=
There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs.

- Paul Krugman, Nobelprisvinner i økonomi

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: The Science Of Steroids.
« #26 : 02. mars 2008, 18:24 »
Videoen loader bare. Blir aldri ferdig.

TIL DERE SOM MENER AT STEROIDER IKKE ER ONDSKAPEN SELV:
Jeg fikk 666 treff på google på sitatet "the science of steroids". Nuff said.

http://www.google.no/search?hl=no&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Aen-US%3Aofficial&hs=CIr&q=%22the+science+of+steroids%22&btnG=S%C3%B8k&meta=

Da har det skjedd mye på 50 minutter. Jeg fikk 5 840 treff.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Geir M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 360
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 167

Sv: The Science Of Steroids.
« #27 : 02. mars 2008, 19:47 »
Noen andre som får loadet videoen nå? Skjer ingenting her.
There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs.

- Paul Krugman, Nobelprisvinner i økonomi

Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
Sv: The Science Of Steroids.
« #28 : 02. mars 2008, 20:52 »
Noen andre som får loadet videoen nå? Skjer ingenting her.


Fra videoverten Stage6.com:"I'm writing this message today to inform you that we plan to shut down Stage6 on February 28, 2008. Upload functionality has already been turned off, and you'll be able to view and download videos until Thursday."
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget onakosano

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 607
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 607

  • "e d vilje, e d vei!!!"
Sv: The Science Of Steroids.
« #29 : 02. mars 2008, 20:53 »
filmen finnes ikke der lengre, og samtlige googlesøk jeg gjorde har blitt linka til den filmen... skandale., men men. lever over
maks:                                    
benk: 150kg x 1 RAW              
markløft: 210 x 1 RAW           
knebøy: 160kg x 1 Bind          
Treningsveileder, NIH
Kettlebells instruktør
Kostholdsveileder

 Loggbok
 profil

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!