Skrevet av Emne: SLETT  (Lest 61787 ganger)

Utlogget chinsboy

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 36
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 36

Sv: Hva gjør man når man elsker bestevenninen?
« #15 : 22. februar 2008, 15:29 »
Her er to muligheter:
1. Hun liker deg som mer enn bare en venn, men er for feig til å si det til deg (damer er egentlig ikke så tøffe som de vil ha det til).
2. Hun vil ha deg som en kompis hun kan plage med alle sine problemer (som hun allerede har gjort i tre år).

Utlogget Zuul

Sv: Hva gjør man når man elsker bestevenninen?
« #16 : 22. februar 2008, 15:33 »
Ja, men under trærne er det bare rot.


Nå må ikke du rot(e) til mine forsøk på å kome til røttene i denne rot(ete) saken. Påstanden din er bare basert på rot(ekte) norsk sjalusi. Men nå skal jeg ikke for(e) denne saken med vas. Jeg prøver ikke å være en rot(te) heller.

Utlogget kickstuff

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 199
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 199

  • p-p-pooowpow!
Sv: Hva gjør man når man elsker bestevenninen?
« #17 : 22. februar 2008, 15:34 »
Og derfor har man kun stygge venninner..!

Hør på Zuul den vise.

Utlogget .morten

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 22
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 22

Sv: Hva gjør man når man elsker bestevenninen?
« #18 : 22. februar 2008, 15:35 »
Hahaha så sant så sant!

Utlogget TBA

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 51
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 51

Sv: Hva gjør man når man elsker bestevenninen?
« #19 : 22. februar 2008, 15:39 »
Har komt fram masse klok (forhåpentligvis?) kunnskap nå. Tror jeg begynner å ta hintet ganske godt nå etter hvert over hva som må gjøres!

Så gjenstår den vanskeligste delen og faktisk manne seg opp til dette og tørre å gjøre det!
Er en skikkelig pingle når det gjelder dette med å si fram følelsene mine!

Utlogget STR

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 281
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 281

  • Be your own design
Sv: Hva gjør man når man elsker bestevenninen?
« #20 : 22. februar 2008, 15:40 »
La oss vite åssen det gikk! Cheesy
Hang in there champ!

Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
Sv: Hva gjør man når man elsker bestevenninen?
« #21 : 22. februar 2008, 15:41 »
Nå må ikke du rot(e) til mine forsøk på å kome til røttene i denne rot(ete) saken. Påstanden din er bare basert på rot(ekte) norsk sjalusi. Men nå skal jeg ikke for(e) denne saken med vas. Jeg prøver ikke å være en rot(te) heller.

Sorry azz. Det viktigste er jo å få kontakt med busken uansett.
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget Zuul

Sv: Hva gjør man når man elsker bestevenninen?
« #22 : 22. februar 2008, 17:28 »
ja, så lenge det ikke er noe som stikker i busken så Shocked

Utlogget onakosano

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 607
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 607

  • "e d vilje, e d vei!!!"
Sv: Hva gjør man når man elsker bestevenninen?
« #23 : 22. februar 2008, 17:38 »
hadde det slik jeg og, (og hun er/var meget glad i glamour,bruke penger, merker,sminke, oppmerksomhet osv) men etter begge to innså (seff i knallfylla) at vi skulle ha oss, fant vi ut at vi kunne være fuckfriends også, det utviklet seg til at vi var uoffesiellet kjærester i et par mnder, så ble vi åpen om det----- >fløtta sammen-------------> forlova oss-------------> 3 år senere----------> avbrøt forlovelsen--------------2 mnder senere gjorde vi det slutt og nå sliter vi med å holde kontakten...

hun var førvrig bestevenninda mi igjennom flere år først.. så det er litt kjipt, bit i det sure eplet kis!! eller bare skamjokk henne herfra til månen, hør hva hun synes og prøv.-
maks:                                    
benk: 150kg x 1 RAW              
markløft: 210 x 1 RAW           
knebøy: 160kg x 1 Bind          
Treningsveileder, NIH
Kettlebells instruktør
Kostholdsveileder

 Loggbok
 profil

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Hva gjør man når man elsker bestevenninen?
« #24 : 22. februar 2008, 19:12 »
En kveld for ca seks år siden fikk jeg en sms fra min aller beste kompis hvor det sto; "Kan du ikke fatte det, kvinne, at jeg elsker deg, og at det er din feil at jeg har kjørt forhold etter forhold på rævva de to siste årene"

Vi er i dag gift, har barn og ingen av oss angrer et øyeblikk på at han hadde mot til å fortelle meg hva han følte.

Fortell henne hvordan du føler... kanskje du blir overrasket.
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Eirik Dolega

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 607
  • Honnør: 191
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 607

  • GIMMEU'RSHAKE!
Sv: Hva gjør man når man elsker bestevenninen?
« #25 : 22. februar 2008, 19:40 »
Er Egil en slik romantiker?:O
Fett nok.

Trent siden september 07.

Loggbok!

Utlogget Mihoe

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 015
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 015

  • Trener NRLO4W
Sv: Hva gjør man når man elsker bestevenninen?
« #26 : 23. februar 2008, 00:41 »
I forrige århundre en gang, da jeg var 17 år, hadde jeg en bestekompis som jeg visste var veldig forelsket i meg. Han gjorde ting for meg som aldri noen mann har gjort for meg igjen, sånne ting som å komme hjem til meg med frokost på senga og å bake kaker til meg...he he....Imidlertid var ikke jeg klar for en alvorlig kjæreste da, og jeg visste at det ville bli mer alvorlig enn et vanlig tenåringsforhold. Så vi gjorde ingenting, og vi snakket aldri om det heller. Etterhvert roet vi ned vennskapet og traff hverandre mer sporadisk, mest fordi han nok syns det ble litt slitsomt.

Etter to år, hvorav et hvor han hadde bodd utenlands og jeg hadde bodd et annet sted i Norge, traff vi hverandre igjen. Han hadde tydligvis hatt en kjæreste da han bodde utenlands og jeg ble faktisk rimelig sjalu. Noe som førte til at jeg skjenket ham med vin og tok ham med meg til sengs. Da var jeg klar for et forhold og det fikk vi også.

Endte ikke så bra, men det er en annen historie.

Moralen er: Kanskje du bør la henne rase fra seg litt og trekke deg litt unna. Elsker du henne og hun deg vil dere ende opp sammen uansett.
Har som mål engang å ta hele 5 chins uten hjelpemidler Cheesy (Har aldri prøvd- rekker ikke opp)

"When I hear women expressing a fear of weight lifting, what I am really hearing is a fear of being powerful. The social ideal tells women to be hungry, manageable, childlike, not demanding space." Krista Scott-Dixon, aka Mistress Krista.

Treningslogg

Utlogget TBA

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 51
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 51

Sv: Hva gjør man når man elsker bestevenninen?
« #27 : 23. februar 2008, 00:42 »
En kveld for ca seks år siden fikk jeg en sms fra min aller beste kompis hvor det sto; "Kan du ikke fatte det, kvinne, at jeg elsker deg, og at det er din feil at jeg har kjørt forhold etter forhold på rævva de to siste årene"

Vi er i dag gift, har barn og ingen av oss angrer et øyeblikk på at han hadde mot til å fortelle meg hva han følte.

Fortell henne hvordan du føler... kanskje du blir overrasket.

Hehe koselig Smiley

Kan si slikt som dette innspirerer!

Skal være ærlig å si at jeg prøvde meg litt forrige gang vi sov sammen  for 2 uker siden, tok håden min nedi trusen hennes så gikk det 2 sekunder før hun tok den opp igjen og la håden min rundt magen hennes.

JEG GRUER MEG Sad  (Må vel slutte å være pingle før eller siden)

Utlogget TBA

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 51
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 51

Sv: Hva gjør man når man elsker bestevenninen?
« #28 : 23. februar 2008, 00:45 »
I forrige århundre en gang, da jeg var 17 år, hadde jeg en bestekompis som jeg visste var veldig forelsket i meg. Han gjorde ting for meg som aldri noen mann har gjort for meg igjen, sånne ting som å komme hjem til meg med frokost på senga og å bake kaker til meg...he he....Imidlertid var ikke jeg klar for en alvorlig kjæreste da, og jeg visste at det ville bli mer alvorlig enn et vanlig tenåringsforhold. Så vi gjorde ingenting, og vi snakket aldri om det heller. Etterhvert roet vi ned vennskapet og traff hverandre mer sporadisk, mest fordi han nok syns det ble litt slitsomt.

Etter to år, hvorav et hvor han hadde bodd utenlands og jeg hadde bodd et annet sted i Norge, traff vi hverandre igjen. Han hadde tydligvis hatt en kjæreste da han bodde utenlands og jeg ble faktisk rimelig sjalu. Noe som førte til at jeg skjenket ham med vin og tok ham med meg til seng. Da var jeg klar for et forhold og det fikk vi også.

Endte ikke så bra, men det er en annen historie.

Moralen er: Kanskje du bør la henne rase fra seg litt og trekke deg litt unna. Elsker du henne og hun deg vil dere ende opp sammen uansett.

Har faktisk prøvd det litt i det siste... Være litt "hard to get"! Funker til en viss grad, men så har nå jeg bare prøvd det i en uke :p
Er vanskelig å drive på med det i lengden når du er så glad i en person!

Utlogget chinsboy

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 36
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 36

Sv: Hva gjør man når man elsker bestevenninen?
« #29 : 23. februar 2008, 01:59 »
I forrige århundre en gang, da jeg var 17 år, hadde jeg en bestekompis som jeg visste var veldig forelsket i meg. Han gjorde ting for meg som aldri noen mann har gjort for meg igjen, sånne ting som å komme hjem til meg med frokost på senga og å bake kaker til meg...he he....Imidlertid var ikke jeg klar for en alvorlig kjæreste da, og jeg visste at det ville bli mer alvorlig enn et vanlig tenåringsforhold. Så vi gjorde ingenting, og vi snakket aldri om det heller. Etterhvert roet vi ned vennskapet og traff hverandre mer sporadisk, mest fordi han nok syns det ble litt slitsomt.

Etter to år, hvorav et hvor han hadde bodd utenlands og jeg hadde bodd et annet sted i Norge, traff vi hverandre igjen. Han hadde tydligvis hatt en kjæreste da han bodde utenlands og jeg ble faktisk rimelig sjalu. Noe som førte til at jeg skjenket ham med vin og tok ham med meg til sengs. Da var jeg klar for et forhold og det fikk vi også.

Endte ikke så bra, men det er en annen historie.

Moralen er: Kanskje du bør la henne rase fra seg litt og trekke deg litt unna. Elsker du henne og hun deg vil dere ende opp sammen uansett.
Uff da.
Jeg skal prøve å oversette fra kvinnfolkprat til mannespråk. Mihoe ble ikke forelska av at gutten bakte kake og var en venn. Men da hun så at han kunne få andre damer ble hun mer oppmerksom. Særlig det at han hadde fått dame da han bodde utenlands imponerte Mihoe (damer er litt rare sånn).
Her er mitt tips:
Når dere ligger sammen neste gang, kan du opplyse henne om at du ikke gjør dette flere ganger om hun roter med andre. Du vil ikke tape noe på å si dette.
Nå vet ikke jeg hva Mihoe mener med at dama skal få rase litt fra seg. Men når hun raser fra seg bør i hvertfall du også få gjøre det samme. Å vente ti år i håp om at den romantiske ideen til Mihoe skal slå til er en dårlig ide. Sjansen for at hun vil finne noen andre i løpet av den tiden er rimelig stor. Eller mer presist; sjansen for at en mann vil gjøre henne forelska i ham er stor.

Opplys denne dama om at du liker henne. Om hun ikke vil, er det bare å finne ei som ser enda bedre ut (for damer har en rangordning seg imellom, og den går kun på utseende).

Lykke til!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!