Skrevet av Emne: Doggcrap program.  (Lest 10733 ganger)

Utlogget Sebastian O

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 33
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 33

Doggcrap program.
« : 26. februar 2008, 21:54 »
Mandag: Bryst, skuldre, triceps, ryggvidde, ryggtykkelse

Benkpress
Militærpress
Smalbenk
Foroverbøyd roing med stang
Chins


Onsdag: Biceps, underarmer, legger, hamstrings, quadriceps

Stangcurl
Håndledds-curl
Tåhev
Knebøy
Strake markløft


Fredag: Bryst, skuldre, triceps, ryggvidde, ryggtykkelse

Skråbenk
Skulderpress
Franskpress
Chins
Stående stangroing



Mandag: Biceps, underarmer, legger, hamstrings, quadriceps

Hammercurls
Håndleddscurl
Stående Legghev
Utfall
Knebøy
 

Onsdag: Bryst, skuldre, triceps, ryggvidde, ryggtykkelse

Benkpress m/ manualer
Fremoverbøyd Sidehev
Hev bak hodet (med en manual)
Chins
Markløft


Fredag: Biceps, underarmer, legger, hamstrings, quadriceps

Bicepscurls
Håndleddscurl
Sittende Legghev
Markløft med strake ben
Knebøy

Vet det er noen øvelser som gjentar seg, men har ikke tilgang til apparater, og kan ikke flere øvelser til de gruppene, forslag? Smiley

Utlogget Andreas_F

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 199
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 199

Sv: Doggcrap program.
« #1 : 26. februar 2008, 22:53 »
Er vell det beste å kjøre med kun baseløft men du kan feks kjøre frontbøy i stede for knebøy den ene dagen?Smiley
Pullups i steden for chins ene dagen og du kan vell kjøre en med brett grep.

Utlogget Sebastian O

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 33
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 33

Sv: Doggcrap program.
« #2 : 26. februar 2008, 23:38 »
Gjorde de endringene du skrev her, men vil gjerne fortsatt ha noen flere øvelser på håndledd og legger om noen har? Smiley

Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Sv: Doggcrap program.
« #3 : 28. februar 2008, 00:11 »
Gjorde de endringene du skrev her, men vil gjerne fortsatt ha noen flere øvelser på håndledd og legger om noen har? Smiley

Legg øvelser som jeg vet om

Stående Tåhev
Sittende Tåhev
Donkey Tåhev
Tåhev i Hacklift maskin
Tåhev i leg press

Med underarmer så blir det værre Sad

Curls med omvendt grep
Hammer Curls
Underarmscurl

Det er vel det...

PS: Ser at du kjører Hammercurls som en bicepsøvelse, i andre DC programmer + mitt eget så kjører jeg hammercurls som en underarms øvelse.

Utlogget MrMuscle

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 455
  • Honnør: 217
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 455

  • Intensity builds immensity
Sv: Doggcrap program.
« #4 : 28. februar 2008, 13:36 »
Visst du ikke har tilgang til nok utstyr til å kjøre 3 forskjellige øvelser per muskelgruppe så vil ikke jeg anbefale DC. Du vil da ignorere en del av prinsippene på DC trening som gjør den til det den er. Når det er sagt, så trenger man ikke fantastisk mye utstyr for å finne et titalls øvelser for hver muskelgruppe.

På quadriceps så har du f.eks bare knebøy. hva med frontbøy, old school hack squat, utfall (ikke dc øvelse, men må man så må man), sissy squat etc.

På underarmer er har hammer curls, omvendt grep biceps curls, wrist curls, omvendt wrist curls, pinwheel curls etc.

Du bruker chins på alle dagene. Og du bytter om på å bruke det som tykkelse og bredde øvelse?

Alterantiver til rygg bredde: chins, omvendt grep chins, rack chins, chins bak nakken (da jeg antar du ikke har nedtrekk apparat siden du ikke nevner det).
Alternativer til rygg tykkelse: roing med manualer, omvendt grep stang roing, t-bar, halvmarkløft.

Så jeg tror nok at med litt arbeid, så kan du få til et DC program der det går 2 uker mellom hver gang du trener samme øvelse.

Utlogget utrent

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 26
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 26

Sv: Doggcrap program.
« #5 : 10. mars 2008, 16:26 »
Gjorde de endringene du skrev her, men vil gjerne fortsatt ha noen flere øvelser på håndledd og legger om noen har? Smiley

Få en person på skuldrene, så tar du tåhev i trappen.
Men går utifra at det kan være litt vinglete, kanskje tungt:p

Gå til:  

Slik forebygger du knesmerter

Trening19.08.2019518

I likhet med smerter og plager i skuldrene er det minst like vanlig med smerter i knærne.
Følger du en ketose diet bør du være obs på at wheyprotein gir massive insulinøkninger.

Sunn sjokoladesnacks

Kosthold14.08.20191817

Her får du oppskrifter på sunn sjokoladesnacks.
Den 8 ganger Mr. Olympia-mesteren hamrer løs på vektene igjen etter multioperasjoner i ryggen.
Strongman-profilene kjemper om Guinness Rekordbok med å kaste vaskemaskin lengst.