Skrevet av Emne: Unforgiven - LOGG  (Lest 68869 ganger)

Utlogget webah

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 788
  • Honnør: 297
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 788

  • MMA Fighter
Sv: Unforgiven -Skal komme iform til KSO
« #330 : 13. mars 2009, 14:21 »
Neste gang må det filmes;)

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: Unforgiven -Skal komme iform til KSO
« #331 : 13. mars 2009, 14:22 »
nesten så eg skulle sagt det selv. Når eg såg kor lange underarmen din var. Så tenkte eg at eg var sjangsesløs, var sykt fornøyd når eg fekk dratt deg til meg med bicepsen i første omgang. Var helt klart teknikken jeg tok deg på her.

Andre runde hadde du meg fra begynnelsen av, så då prøvde eg bare å gi deg litt kamp hehe Wink

Tror nok at eneste måten jeg kan ta deg om vi bryter igjen er hvis jeg klarer å dra hånden din opp mot meg som jeg gjorde i første omgang, altså bicepspower, i "konvensjonell" stilling vil jeg nok være rimelig sjangsesløs.. Så forvent masse "juksing" neste gang Wink

Gleder meg villt til filmene Smiley

Utlogget Mr Melk

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 272
  • Honnør: 783
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 272

  • Smag på melkå fra mannapattane mine din ongkalv
Sv: Unforgiven -Skal komme iform til KSO
« #332 : 13. mars 2009, 14:35 »
nesten så eg skulle sagt det selv. Når eg såg kor lange underarmen din var. Så tenkte eg at eg var sjangsesløs, var sykt fornøyd når eg fekk dratt deg til meg med bicepsen i første omgang. Var helt klart teknikken jeg tok deg på her.

Andre runde hadde du meg fra begynnelsen av, så då prøvde eg bare å gi deg litt kamp hehe Wink

Tror nok at eneste måten jeg kan ta deg om vi bryter igjen er hvis jeg klarer å dra hånden din opp mot meg som jeg gjorde i første omgang, altså bicepspower, i "konvensjonell" stilling vil jeg nok være rimelig sjangsesløs.. Så forvent masse "juksing" neste gang Wink

Gleder meg villt til filmene Smiley
Sto dere? Da vil den høyeste og eller den med med lengst armer ha en stor fordel etter min erfaring.
Lurer på om det er noe tak i armene deres, eller om jeg må vise dere hva armbakk er? Wink

Jevla smart trekk å gjør sånt før NM Bodhi.  No no

Forøvrig vil jeg gratulere med en tvilsom seier John, alltid drit å ikke knuse motstanderen i armbakk, da det skal lite til for taperen blir vinneren neste, så da er det jo bare å traine. Smiley
240-190-240 og merræ kåmme



Pianuddsmørr og farsa...

Suveren magetrening:

http://www.youtube.com/watch?v=qZytVCs4fzI

http://www.bjorns-gym.no/

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=78721.0

Det er veldig relevant min gode mann da du kan gå inn for det med kropp og sjel og gnisten til Lance armstrong og likevel bare se ut som en liten unge som preller av bicepsen min.

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: Unforgiven -Skal komme iform til KSO
« #333 : 13. mars 2009, 14:59 »
gratulerer med seier til John OG BODHI heter det Wink Greit nok at han tok meg i andre omgang, men jeg kunne vært et rævhål og stukket av etter første omgang Tongue

i mitt hode er det 1-1 Grin

Når kommer filmene?

Figuz

  • Gjest
Sv: Unforgiven -Skal komme iform til KSO
« #334 : 13. mars 2009, 15:01 »
Gratulerer John med seieren Smiley

Utlogget Mr Melk

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 272
  • Honnør: 783
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 272

  • Smag på melkå fra mannapattane mine din ongkalv
Sv: Unforgiven -Skal komme iform til KSO
« #335 : 13. mars 2009, 15:02 »
gratulerer med seier til John OG BODHI heter det Wink Greit nok at han tok meg i andre omgang, men jeg kunne vært et rævhål og stukket av etter første omgang Tongue

i mitt hode er det 1-1 Grin

Når kommer filmene?
I ditt hode ja, juks tillates ikke når ære står på spill. Du taaaaaapte....

Gratulerer John med seieren Smiley
Rektish  Grin
240-190-240 og merræ kåmme



Pianuddsmørr og farsa...

Suveren magetrening:

http://www.youtube.com/watch?v=qZytVCs4fzI

http://www.bjorns-gym.no/

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=78721.0

Det er veldig relevant min gode mann da du kan gå inn for det med kropp og sjel og gnisten til Lance armstrong og likevel bare se ut som en liten unge som preller av bicepsen min.

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: Unforgiven -Skal komme iform til KSO
« #336 : 13. mars 2009, 15:25 »
For en overaskelse at Vegard er sur som vanlig :p

teknikk er ikke juks Wink

Men er lei av trashtalk, og fornøyd med resultatet. John er den desidert sterkeste jeg noengang har gått armbak mot.

Utlogget Unforgiven

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 637
  • Honnør: 228
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 637

  • the alpha and the omega
Sv: Unforgiven -Skal komme iform til KSO
« #337 : 13. mars 2009, 19:06 »
min oppfattelse av armbakken:

Første gang juksa du sånn du fikk armen min, jeg slapp ned med ein gang for eg vil ikkje risikere og brekka armen!!!

Andre gang bjynte det fair og begge brukte power og holdt rektigt... seff litt bevegelse på albuer osv når du var nesten nede... men det er armbakk..

Filmen når du "vant" er sletta pga den varte i 3 og et halvt minutt pga av alt snakket fust...
og den andre gidde eg ikkje og legga ud... men me tar ein skikkeligge eingang Smiley

føle det e på ein måde min seier... men siden du tog meg ner fuste gang så e eg sje nok komfertabell.. lige og eia folk ikkje nioge halveis greier.... men rematch på valhalla neste år Smiley

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Unforgiven -Skal komme iform til KSO
« #338 : 13. mars 2009, 19:09 »
Un4giver 1 - 0 BoyScoutSlayer
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: Unforgiven -Skal komme iform til KSO
« #339 : 13. mars 2009, 19:39 »
min oppfattelse av armbakken:

Første gang juksa du sånn du fikk armen min, jeg slapp ned med ein gang for eg vil ikkje risikere og brekka armen!!!

Andre gang bjynte det fair og begge brukte power og holdt rektigt... seff litt bevegelse på albuer osv når du var nesten nede... men det er armbakk..

Filmen når du "vant" er sletta pga den varte i 3 og et halvt minutt pga av alt snakket fust...
og den andre gidde eg ikkje og legga ud... men me tar ein skikkeligge eingang Smiley

føle det e på ein måde min seier... men siden du tog meg ner fuste gang så e eg sje nok komfertabell.. lige og eia folk ikkje nioge halveis greier.... men rematch på valhalla neste år Smiley

Jeg er uenig i at jeg juksa, begge rundene begynnte fair og det er du nok og enig i, og føler jeg gjorde en bedre figur da jeg tok deg relativt kjappt og overlegent første runde (om jeg glei opp på tommelen din når hånden din nesten var i bordet er nok rimelig irrelevant) mens andre runden var mye jevnere og tok mye lengre tid, for ikke å nevne at jeg sa ja til å ha en 2. runde for å slippe hard feelings, som jeg føler litt av nå. Å si at jeg jukset første runde blir veldig barnslig, uansett hva du måtte mene.

Hadde virkelig håpt på at de filmene skulle komme ut her, er du sikker på at de ble sletta?

Men nok om det, neste gang tar me 3 runder og så filme me det med et kamera som ikke sletter filmer over 3 og et halvt minutt Grin

Er dette virkelig verdt å fortsette å krangle om?

Utlogget Unforgiven

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 637
  • Honnør: 228
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 637

  • the alpha and the omega
Sv: Unforgiven -Skal komme iform til KSO
« #340 : 13. mars 2009, 20:00 »
krangle ikkje... men du vett liga gått så meg at du juksa... du har sett samulsson sitt youtube-klipp du og... der seie an jo den jukse metoden fungere i når du e på ein bar eller noge.... og me ein gang eg kjende du jor det la eg meg ner for eg vil ikkje knekka armen....


Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Unforgiven -Skal komme iform til KSO
« #341 : 13. mars 2009, 20:02 »
krangle ikkje... men du vett liga gått så meg at du juksa... du har sett samulsson sitt youtube-klipp du og... der seie an jo den jukse metoden fungere i når du e på ein bar eller noge.... og me ein gang eg kjende du jor det la eg meg ner for eg vil ikkje knekka armen....


Å legga seg e epic fail uansett. Minushonnør for den. Heller brekka armen enn stoltheten, armen leges me tiå!
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget Unforgiven

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 637
  • Honnør: 228
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 637

  • the alpha and the omega
Sv: Unforgiven -Skal komme iform til KSO
« #342 : 13. mars 2009, 20:04 »
Å legga seg e epic fail uansett. Minushonnør for den. Heller brekka armen enn stoltheten, armen leges me tiå!

faen har det og taba når ein jukse med stolhet og jør... viss du har så begrensa IQ at du heller vil knokke armen enn og taba på juks seie det litt om deg.

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Unforgiven -Skal komme iform til KSO
« #343 : 13. mars 2009, 20:06 »
faen har det og taba når ein jukse med stolhet og jør... viss du har så begrensa IQ at du heller vil knokke armen enn og taba på juks seie det litt om deg.
Uten en dommer så fins det isje någe så hette joks. Alt e lov så lenge isje dommeren ser det, så enkelt e det.
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget Unforgiven

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 637
  • Honnør: 228
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 637

  • the alpha and the omega
Sv: Unforgiven -Skal komme iform til KSO
« #344 : 13. mars 2009, 20:26 »
haha "OK"

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!