Skrevet av Emne: Robinson 2008  (Lest 10567 ganger)

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Robinson 2008
« #30 : 03. mars 2008, 00:04 »
Trusa mi jo!

Jeg tror du trenger litt mer enn bare utseende for å bli glam-modell- feks må du like å stå foran kamera med lite klær på! Det er veldig viktig! Det ekke glam før det.

Hvem du liksom støttet hvis det ikke var glamourmodellene i utsagnet ditt er meg en gåte!

Så pøh en gang til Tongue

Pøh.. The agony..!

1. Svaret på gåten har du i forrige post. Avkrefting av myter, feilaktighet og løgn, er ikke favoriserende av den andres part.

2. Og angående utseende, det jeg skrev er det som gjør GLAMOURMODELLENE (her er det underforstått at de river av seg trusa), SUKSESSFULLE er utseende. Du er glam-modell hvis du kler av deg ja, selv om du har nesen plantet godt opptil venstre øre, og du veier 140 kilo med fettprosent langt over 40.. Men du er ikke suksessfull av den grunn.

Les, tenk, tenk litt til, så svar.

The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Mihoe

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 015
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 015

  • Trener NRLO4W
Sv: Robinson 2008
« #31 : 03. mars 2008, 00:17 »
 
Pøh.. The agony..!

1. Svaret på gåten har du i forrige post. Avkrefting av myter, feilaktighet og løgn, er ikke favoriserende av den andres part.

2. Og angående utseende, det jeg skrev er det som gjør GLAMOURMODELLENE (her er det underforstått at de river av seg trusa), SUKSESSFULLE er utseende. Du er glam-modell hvis du kler av deg ja, selv om du har nesen plantet godt opptil venstre øre, og du veier 140 kilo med fettprosent langt over 40.. Men du er ikke suksessfull av den grunn.

Les, tenk, tenk litt til, så svar.


Skjønner at dette er veldig viktig for deg VargThor. Jeg mente bare det ville være interessant å vite hvorvidt de er dummere. De er jo ekstremt forsiktige med å fremvise tegn på intelligent liv de gangene de uttaler seg offentlig - men du lar deg kanskje overbevise av Helene Rask, Lene Alexandra og Ninni Meister?

Argumentene dine holder ikke vann, så du vil kanskje tjene på å tenke seg om en gang eller to du også før du mener du har vunnet debatten.
Har som mål engang å ta hele 5 chins uten hjelpemidler Cheesy (Har aldri prøvd- rekker ikke opp)

"When I hear women expressing a fear of weight lifting, what I am really hearing is a fear of being powerful. The social ideal tells women to be hungry, manageable, childlike, not demanding space." Krista Scott-Dixon, aka Mistress Krista.

Treningslogg

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Robinson 2008
« #32 : 03. mars 2008, 00:29 »

Skjønner at dette er veldig viktig for deg VargThor. Jeg mente bare det ville være interessant å vite hvorvidt de er dummere. De er jo ekstremt forsiktige med å fremvise tegn på intelligent liv de gangene de uttaler seg offentlig - men du lar deg kanskje overbevise av Helene Rask, Lene Alexandra og Ninni Meister?

Argumentene dine holder ikke vann, så du vil kanskje tjene på å tenke seg om en gang eller to du også før du mener du har vunnet debatten.

Vel, jeg har _ett_ argument; at utseende ikke har noe som helst å gjøre med intelligens. Hvis du mener det ikke holder vann er dette grunnet oversvømmelsen av idiotiske utsagn. (Ba Dam Pish)

Helene Rask har jeg møtt flere ganger. Hun er faktisk fra samme sted som meg. Utrolig suksessfull dame. Har bygget opp ganske mye rundt navnet hennes. Lene Alexandra vil jeg anta er en dame som gjør sakene sine gjennomtenkt og planlagt sammen med Christer. LINNI Meister, gikk i samme klasse som kjæresten min. Så vidt jeg vet så scoret hun høyt i klassen sin. Om dette tyder på høy intelligens, vites ikke. Men at de faktisk er normale utenom mediehysteriet, kan jeg ærlig betro meg til.

Angående opptreden i media. Tenk deg om. Hva tjener Lene Alexandra mest på? Legge frem sitt politiske ståsted, etterfulgt av hva hun mener om biobrensel? Eller synge om puppene sine?

Angående min iver i denne saken. Du har rett. Min motivasjon er svært tilstedeværende. Kunne godt diskutert andre saker også. Diskusjon er gøy! Spesielt mot slike meninger.

Nå skal jeg legge meg, fortsatt i troen om at utseende ikke korrelerer med intelligens. Så foreslår jeg du gjør det samme.

Smiley

Ps, er meningen med nicket ditt: "My hoe"? Som i "min prostituert"? (Her mener jeg ikke å være negativ eller sarkastisk, lurer bare).
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Mihoe

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 015
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 015

  • Trener NRLO4W
Sv: Robinson 2008
« #33 : 03. mars 2008, 16:06 »
Vel, jeg har _ett_ argument; at utseende ikke har noe som helst å gjøre med intelligens. Hvis du mener det ikke holder vann er dette grunnet oversvømmelsen av idiotiske utsagn. (Ba Dam Pish)

Helene Rask har jeg møtt flere ganger. Hun er faktisk fra samme sted som meg. Utrolig suksessfull dame. Har bygget opp ganske mye rundt navnet hennes. Lene Alexandra vil jeg anta er en dame som gjør sakene sine gjennomtenkt og planlagt sammen med Christer. LINNI Meister, gikk i samme klasse som kjæresten min. Så vidt jeg vet så scoret hun høyt i klassen sin. Om dette tyder på høy intelligens, vites ikke. Men at de faktisk er normale utenom mediehysteriet, kan jeg ærlig betro meg til.

Angående opptreden i media. Tenk deg om. Hva tjener Lene Alexandra mest på? Legge frem sitt politiske ståsted, etterfulgt av hva hun mener om biobrensel? Eller synge om puppene sine?

Angående min iver i denne saken. Du har rett. Min motivasjon er svært tilstedeværende. Kunne godt diskutert andre saker også. Diskusjon er gøy! Spesielt mot slike meninger.

Nå skal jeg legge meg, fortsatt i troen om at utseende ikke korrelerer med intelligens. Så foreslår jeg du gjør det samme.

Smiley

Ps, er meningen med nicket ditt: "My hoe"? Som i "min prostituert"? (Her mener jeg ikke å være negativ eller sarkastisk, lurer bare).

For å ta det siste først: Nicket er hentet fra Sin City av Frank Miller. Miho er forsåvidt prostituert, men er mer kjent for å være en svært velfungerende drapsmaskin. Har du ikke lest tegneserien anbefales det herved.

Når det gjelder forholdet mellom utseende og intelligens har jeg aldri sagt at pene mennesker er mindre intelligente enn andre. Du antok at det var det jeg mente og benyttet deg av en litt ufin diskusjonsteknikk for å sette meg på plass (du antok antageligvis at jeg ville la meg skremme av disse fremmedordene dine eller at de skulle gi mer tyngde til argumentet). Deretter trakk du den slutning at stygge mennesker trøster seg med at pene mennesker er dumme (og der klarte du selvsagt å legge inne enda et "under beltet" spark som antydet at jeg måtte være en slik mindre pen en som trøstet meg med dette).

Det jeg imidlertid har stilt spørsmålstegn ved er forholdet mellom intelligens og valget av yrket "glamourmodell" - uansett hvor intelligente disse menneskene måtte være i virkeligheten kan ingen påstå at de fremviser dette i særlig grad når de uttaler seg offentlig. Det er godt mulig at det å late som om de er litt korte mellom øra er en del av en rolle de spiller, akkurat som de spiller en rekke andre roller også (feks at de liker eldre, ulekre menn som de er betalt for å oppvarte på ulike "vertinne" oppdrag).

Enten de nå later som eller fakisk er en smule intelligensutfordrede syns jeg det er ganske tragisk all den tid det faktisk er en rekke unge jenter der ute som ser opp til disse jentene. Jeg mener på ingen måte at alle må være atomforskere, men det burde faktisk være mulig å la det slippe ut noe velfundert en gang i blant - uansett hva du selger mest plater på eller hvordan media liker å fremstille deg. Jeg innbilder meg nemlig at verden er litt smartere enn som så. Kanskje er noe av det mest tragiske at det settes likhetstegn mellom dum og deilig.

I prinsippet er vi altså enige: dvs at utseende ikke har noen sammenheng med intelligens, det vi er uenige om er om hvorvidt yrkesvalget glamourmodell har noen sammenheng med det.
Har som mål engang å ta hele 5 chins uten hjelpemidler Cheesy (Har aldri prøvd- rekker ikke opp)

"When I hear women expressing a fear of weight lifting, what I am really hearing is a fear of being powerful. The social ideal tells women to be hungry, manageable, childlike, not demanding space." Krista Scott-Dixon, aka Mistress Krista.

Treningslogg

Utlogget sterkestesomfinns

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 313
  • Honnør: 210
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 313

  • Sjefskjerring :)
Sv: Robinson 2008
« #34 : 03. mars 2008, 16:12 »
Manuel har visst vært til prøver....Han skulle vel klare å tilby artig underholdning...
Blenda!

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: Robinson 2008
« #35 : 03. mars 2008, 16:32 »
Er nok ikke automatisk slik at vakre mennesker er dumme, faktisk tror jeg det er ganske omvendt, tror det finnes flere dumme og stygge folk enn dumme og vakre da dumme folk ofte ikke er smarte nok til å ta vare på utseende og se fordelene ved trening og å ta seg bra ut, bare se på en gjennomsnitts amerikaner.

Mihoe har ellers et poeng, ser ikke for meg at det er de smarteste som velger å bli glamourmodell, men kan godt være at det er fordeler med å være glamour modell vi ikke forstår oss på.

Utlogget Tannfeen

Sv: Robinson 2008
« #36 : 03. mars 2008, 18:57 »
Er nok ikke automatisk slik at vakre mennesker er dumme, faktisk tror jeg det er ganske omvendt, tror det finnes flere dumme og stygge folk enn dumme og vakre da dumme folk ofte ikke er smarte nok til å ta vare på utseende og se fordelene ved trening og å ta seg bra ut, bare se på en gjennomsnitts amerikaner.

Mihoe har ellers et poeng, ser ikke for meg at det er de smarteste som velger å bli glamourmodell, men kan godt være at det er fordeler med å være glamour modell vi ikke forstår oss på.

Tror heller at det er et spørsmål om hva man selv setter fokus på her i livet. Smarte folk setter kanskje utseende i andre rekke og bruker heller tiden på ting de synes er viktigere, forskning/studier etc. For å si det på en flåsete måte; De fleste forskere/professorer/sjakkspillere er ikke akkurat de peneste folka, heller ikke de dummeste.
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Robinson 2008
« #37 : 03. mars 2008, 19:17 »
Manuel har visst vært til prøver....Han skulle vel klare å tilby artig underholdning...

Hoho det hadde vært noe!!!!
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget sterkestesomfinns

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 313
  • Honnør: 210
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 313

  • Sjefskjerring :)
Sv: Robinson 2008
« #38 : 03. mars 2008, 19:18 »
Hoho det hadde vært noe!!!!


Håper han blir plukket ut, underholdning med uante dimensjoner;)
Blenda!

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Robinson 2008
« #39 : 03. mars 2008, 20:58 »
Tror heller at det er et spørsmål om hva man selv setter fokus på her i livet. Smarte folk setter kanskje utseende i andre rekke og bruker heller tiden på ting de synes er viktigere, forskning/studier etc. For å si det på en flåsete måte; De fleste forskere/professorer/sjakkspillere er ikke akkurat de peneste folka, heller ikke de dummeste.

Så folk som f.eks trener mer enn gjennomsnittet, for utseendes skyld, er irrasjonelle og burde bruke tiden sin på "forskning\studier etc"?

At en person som er heldig med utseende, velger å utnytte dette, har da ingenting med nedprioriteringer av det du lister opp som akademiske valg.

Sett på stortinget: Vel så mange pene mennesker, som normale mennesker, som stygge mennesker.
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: Robinson 2008
« #40 : 03. mars 2008, 21:30 »
jeg syns ikke en dude som vier livet sitt til å spille sjakk og har sosiale antenner som en amøbe og ser ut som en dass er så veldig smart...

Utlogget ¤MadAss¤

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 489
  • Honnør: 216
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 489

  • Kappe det som kappes kan....
Sv: Robinson 2008
« #41 : 03. mars 2008, 21:39 »
jeg syns ikke en dude som vier livet sitt til å spille sjakk og har sosiale antenner som en amøbe og ser ut som en dass er så veldig smart...

Kommer jo ann på hva du legger i det å være smart........ Slike spesialister (ofte autister/savanter) har kapasiteter i hodet langt utover mann i gata, men da gjerne innenfor spesielle/sære områder. Og det går som regel på bekostning av en del andre ting.....
Å være smart kan kanskje være det å gjøre valg som gjør ens eget liv og tilværelse slik man selv ønsker det. Gjøre det man brenner for, oppfylle drømmer osv.  Om det nødvendigvis har noe med intelligens å gjøre.... tja.....
Blir ikke Norges sterkeste mann -90kg 2012

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Robinson 2008
« #42 : 03. mars 2008, 21:50 »
Kommer jo ann på hva du legger i det å være smart........ Slike spesialister (ofte autister/savanter) har kapasiteter i hodet langt utover mann i gata, men da gjerne innenfor spesielle/sære områder. Og det går som regel på bekostning av en del andre ting.....

Ja, tenk om det gikk på bekostning av utseende.
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Tannfeen

Sv: Robinson 2008
« #43 : 04. mars 2008, 12:34 »
Så folk som f.eks trener mer enn gjennomsnittet, for utseendes skyld, er irrasjonelle og burde bruke tiden sin på "forskning\studier etc"?

At en person som er heldig med utseende, velger å utnytte dette, har da ingenting med nedprioriteringer av det du lister opp som akademiske valg.

Sett på stortinget: Vel så mange pene mennesker, som normale mennesker, som stygge mennesker.
Svar på spm: Nei.

Nå er vel de folkevalgte ment å gjenspeile befolkningen forøvrig, så da er det vel naturlig at blant de som sitter der forekommer personer som er stygge, pene dumme, smarte osv..
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!