Skrevet av Emne: Spinning  (Lest 1363 ganger)

Utlogget satellite

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

Spinning
« : 11. januar 2004, 21:04 »
Jeg bruker å kjøre litt spinning i 30 minutter for så gå over til litt apparater. Gjør dette hver gang, cirka 3-4 ganger i uka. Vil komme i meget god form. Har vært litt slapp men har blitt mye kvikkere ogfått mer overskudd etter at jeg begynte med overnevnte. Dette motiverer meg til å trene mer, burde jeg det? Jeg har også tatt av hele 4 kg....... Cheesy

Utlogget TornBlackRaven

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 489
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 489

  • Burning Angel
Re:Spinning
« #1 : 12. januar 2004, 00:20 »
Syns det virket som at du svarte ganske bra på dette selv jeg. Hvis det er vektnedgang du er ute etter så virker jo dette ypperlig. Har du fettklype? Så ser du om det er hovedsaklig fett du har mistet. Hvor lenge har edu kjørt dette?
Men siden du tar kardioen som oppvarming, vil du bryte en del masse hvis du trener styrken på for høy intensitet. Så fortsetter du med kardio'en først ville jeg passet på å ikke trent så ekplosivt så pulsen skyter i været etterpå sidne glykogenlagrene antakelig begynner å bli ganske tunge. Har du harde økter ville jeg anbefalt å få i meg noe proteiner under styrke økta eller en banan i mellom....
Ei venninne av meg holder også på med dette her. og det ser jo ut som at det funker, men hun er mest ute eter kondis da...
Har man mål, oppnår man dem, alt annet er sløsing

Utlogget small

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 757
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 757

  • Livet er hardt, men jeg er hardere""
SV: Spinning
« #2 : 14. april 2004, 12:40 »
Jeg bruker å kjøre litt spinning i 30 minutter for så gå over til litt apparater. Gjør dette hver gang, cirka 3-4 ganger i uka. Vil komme i meget god form. Har vært litt slapp men har blitt mye kvikkere ogfått mer overskudd etter at jeg begynte med overnevnte. Dette motiverer meg til å trene mer, burde jeg det? Jeg har også tatt av hele 4 kg....... Cheesy
Wink så lenge du føler overskudd og velvære av trening kan du sakte øke, den dagen det ikke gir overskudd, må du bremse. Grin
chapow.(nobody messes with a strongman) BP
107kg 175cm

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

SV: Spinning
« #3 : 16. april 2004, 10:54 »
Høres flott ut, men jeg ville byttet rekkefølge hvis jeg var deg. Tren styrken først, da har du energi nok til å få en bra økt der. Du vil også få optimal forbrenning på spinningtimen etterpå. Gjorde det samme som deg før, men etter jeg byttet rekkefølge, gikk jeg ytterligere et par kilo ned, samt at jeg klarte mer på styrkeøkta. Men husk oppvarming uansett, da  Wink. Husk at spinningen er akkurat så hard som du gjør den til selv 2thumbsup

Utlogget small

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 757
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 757

  • Livet er hardt, men jeg er hardere""
SV: Spinning
« #4 : 16. april 2004, 11:19 »
 Wink kjør heller styrken etterpå da er du god og varm i all musklatur når du begynner.
chapow.(nobody messes with a strongman) BP
107kg 175cm

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!