Skrevet av Emne: Ragnarok  (Lest 6856 ganger)

Utlogget Jostein

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 298
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 298

Ragnarok
« : 08. mars 2008, 22:51 »
Navn:
Ragnarok

Smak:
Watermelon

Konsistens:
Blandet seg utrolig lett med null klumper etter kun 2-3 rist

Fordøyelighet:
Utrolig god smak med null etter smak.

Totalvurdering:
Har brukt den i 2 uker nå og den funker like bra som første dose.Bra med trykk,økt fokusering og økt styrke med null crash.Uten tvil beste pre workout produktet jeg har testet så langt!Innholdet er konge med blant annet Beta Alaline og Kreatin.

Gir produktet 10/10

Pris:
399 Sek + 89 Sek for frakt til Post Restante.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Ragnarok
« #1 : 10. mars 2008, 15:14 »
Aldri hørt om. Hvor kjøpte du dette?
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Ragnarok
« #2 : 04. april 2008, 13:09 »
Ok, brukt ragnarok 6 ganger nå, 2 ganger med dobbel dose, 4 ganger enkel.

Sammenlignet med Nano vapor, så virker det litt tregere, men har like mange av de gode effektene, men færre av de irriterende effektene av nano vapor.

DVS, like du nano vapor, er hovedsaklig ragnarok prisen eneste grunn til å bytte.
Får du ubehag med NV, da er ragz tingen, 

Smaken er bra, må tilføres vann et par ganger for å få med all guffa, men ikke et problem.

Effekten, er bra, jeg reagerer ikke så mye på koffeinen i det hele tatt, selv etter 1 liter kaffe iløpet av dagen, , og 2 scoops ragnarok før trening, merka jeg ikke så mye bang effekt til den, selv om det tilsvarer 5 kopper på rappen i dobbel dose.  Jeg er ganske vant til kaffe..., drikker du ikke kaffe, som en kompis av meg som prøvde, regn med å ikke sove på en stund hvis du trener  på kvelden, og bli helt speeda på gymmet... denne inneholder MYE koffein hvis du tar 2 sccops..

1 scoop gir en greit, subtil boost, ikke noen bivirkninger, bra pump uansett hvordan jeg har følt meg eller spist i forkant.  Blir vanlig litt sliten etter trening, men ingen krasj som jeg får på nano vapor. 

2 scoops, da har vi sinnsyk effekt, som dobbel dose nano vapor, uten alt det negative.  Kløe, rødt utslett, ekstrem svettetokter osv.. heller ingen krasj.  Føler med topp resten av dagen,  knapt sliten etter trening, men jeg blir ikke koffein speeda.. bare veldig opplagt. 

Dagen derpå  de to gangen, har jeg vært litt tung i kroppen og hodet... så det tar på litt å være gira en kveld.

anbefales, effekt og trøkk er vesentlig bedre med 2 scoops kontra 1, men for de fleste er nok 1 scoop greiest, da varer n lenger og bare løfter deg til et normal nivå hvis du er sliten, og gir litt mere puff hvis ikke.  2 sccops, og det går litt over the top... men løfter hverken  mere, lenger eller tyngre... bare litt mere ...gira kanskje. og megapumpen kommer hardere og fortere og varer litt lenger etter trening.. skal eksperimentere litt til, og komme med mere feedback ettersom jeg jobber meg gjennom boksen...

men hittil, pris og og antall doser, samnt effekten, så anbefales denne mere enn nano vapor og labrada supercharge iallefall.....

Har ikke prøvd superpump eller NO explode.  Tviler på at NO explode kan måle seg, mens superpump muligens tilsvarende bra..  plasmajet er også noe å vurdere hvis man ikke vil ha koffein.


indrigensene i raganrok er forresten i bra doser, og ting som faktisk har effekt, og ikke en million ting i for små doser...

kjøpt her http://www.muscleshop.nu/

Utlogget Jostein

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 298
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 298

Sv: Ragnarok
« #3 : 05. april 2008, 01:44 »
Woodbear har du testet No Shotgun?

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Ragnarok
« #4 : 05. april 2008, 11:24 »
NO shotgun,  men jeg har testet glock17, s&w, walther p22 og får til uka en ekte IMI liten desert eagle å leke med og, men har til gode å skyte med "shotguns"....  lol

Greit, dårlig vits, men nei, har ikke testet den. Virker på innholdet bra den og.  Målet er vel å  få testa plasmajet fra gaspari etter ragnarokken.....

Liten kommentar til ragnarok; hvis man nettopp har spist bør man ta 2 sccops, men har man gått noen timer uten mat, så holder det ganske greit med en scoop og. 

Den påstår på esken at du helst bør ta 2 timer etter mat, og 30-45min før trening... idioti, hvilken bodybuilder orker å trene 3 timer etter siste måltid?

Men det funker bedre da, fikk testa en scoop på den mpten igår, merka litt mere ubehag og kvalme... litt som 1 liter kaffe på tom mage... men pump effekten var da like bra på en scoop som 2 kort tid etter mat...  og klarte å komme meg gjennom økta uten å få blodsukkert helt i bånn..

Utlogget Sckank

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 193
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 193

Sv: Ragnarok
« #5 : 06. april 2008, 14:19 »
Woodbear:
Jeg stacker sammen NO-Xplode og Gakic.
Jeg får veeeldig løs mage av det og det bekymrer meg litt.
Liker styrkeøkningen til Gakic og drivet og pumpen til NO-Xplode,
så jeg syns det er en glimmers stack.
Men når magen blir veldig løs tar kroppen fortsatt til seg næring da?
Litt bekymret  Undecided
KB - 192 | ML 200 | BP 127.5

Utlogget MrogMs-Supermann

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 56
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 56

Sv: Ragnarok
« #6 : 11. april 2008, 16:02 »

Utlogget PhilLynott

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 039
  • Honnør: 173
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 039

Sv: Ragnarok
« #7 : 13. mai 2008, 01:36 »
Navn:
Ragnarok
...

Pris:
399 Sek + 89 Sek.


Ser jo veldig bra ut dette produktet. I tillegg til anmeldelsen din har jeg lest endel anmeldelser på bodybuilding.com, og det er ubetinget positive kommentarer.
Thin Lizzy!
BP: 128
KB: 150
ML: 180

Utlogget Jostein

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 298
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 298

Sv: Ragnarok
« #8 : 13. mai 2008, 16:35 »
Ser jo veldig bra ut dette produktet. I tillegg til anmeldelsen din har jeg lest endel anmeldelser på bodybuilding.com, og det er ubetinget positive kommentarer.

Gi det et forsøk du vil ikke bli skuffa!

Utlogget tHe_BulK

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 30
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 30

Sv: Ragnarok
« #9 : 02. desember 2008, 11:41 »
hva mener dere med crash ?  dau etter trening ?  merket at jeg ble dau etter trening av vapor, men en skoop anabolic halo så var det fres igjen Cheesy

Utlogget dani01

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 18

Sv: Ragnarok
« #10 : 14. september 2009, 15:48 »
Er det mulig å få kjøpt dette i norge eller andre steder enn muscleshop.nu? er utsolgt der og er ivrig etter å prøve det. Googler man finner man bare bøker & dritt.

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: Ragnarok
« #11 : 14. september 2009, 16:04 »
man får ragnarok uten koffein også, noe jeg syns er bra Smiley bruker for tiden super pump som er virkelig bra, men misstenker stygghøyt innhold av koffein da det har blitt problemer med søvn innimellom :p

Ragnarok inneholder også MSM som er sunt for kroppen og bra for ledd osv Smiley
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!