Skrevet av Emne: ADN tester på Vektertorget i Bergen ;)  (Lest 20919 ganger)

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: ADN tester på Vektertorget i Bergen ;)
« #60 : 05. mai 2010, 21:35 »
Jeg har akkurat sjekket.

NKF har ikke fått melding om noen dopingdommer på våre medlemmer. Men hvis det skulle komme en slik dopingsak, så vil det medføre 2 års utestengelse fra dato avsagt dom.


Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: ADN tester på Vektertorget i Bergen ;)
« #61 : 06. mai 2010, 14:06 »
NKF har ikke fått melding om noen dopingdommer på våre medlemmer. Men hvis det skulle komme en slik dopingsak, så vil det medføre 2 års utestengelse fra dato avsagt dom.

Hva er ADN sine rutiner for offentliggjøring av dommer? Ser at det ikke står oppført noen dommer fra treningssentre der utøveren ikke er medlem av NiF.
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: ADN tester på Vektertorget i Bergen ;)
« #62 : 11. mai 2010, 19:22 »
Jeg har akkurat sjekket.

NKF har ikke fått melding om noen dopingdommer på våre medlemmer. Men hvis det skulle komme en slik dopingsak, så vil det medføre 2 års utestengelse fra dato avsagt dom.



joda, et medlem for tre år siden. Dømt for doping i annen idrett, derfor også utestengt fra NKF Wink
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: ADN tester på Vektertorget i Bergen ;)
« #63 : 11. mai 2010, 21:30 »
joda, et medlem for tre år siden. Dømt for doping i annen idrett, derfor også utestengt fra NKF Wink
Du har nok misforstått.

Vi har ikke fått noen nye varsler. NÅ. gamle saker er lette å finne.
Det som er stridens kjerne nå er at det ikke er kommunikasjon mellom den frivillige testingen til ADN og alle forbundene.

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: ADN tester på Vektertorget i Bergen ;)
« #64 : 11. mai 2010, 23:21 »
Du har nok misforstått.

Vi har ikke fått noen nye varsler. NÅ. gamle saker er lette å finne.
Det som er stridens kjerne nå er at det ikke er kommunikasjon mellom den frivillige testingen til ADN og alle forbundene.

ADN ser ikke på NKF som noe seriøst forbund... Hadde max diskusjon med de da jeg ledet Fitnessmessen, fordi de forlangte GRATIS stands fordi de kjente jo alle..
Kom inn på NKF, og de mente det ikke var noe forbund å ha avtale med. Makan til arroganse.. Nesten som en viss svensk lege jeg nettopp har stiftet bekjentskap med. hmmm
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget Razor

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 333
  • Honnør: 133
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 333

Sv: ADN tester på Vektertorget i Bergen ;)
« #65 : 14. mai 2010, 23:19 »
ADN ser ikke på NKF som noe seriøst forbund... Hadde max diskusjon med de da jeg ledet Fitnessmessen, fordi de forlangte GRATIS stands fordi de kjente jo alle..
Kom inn på NKF, og de mente det ikke var noe forbund å ha avtale med. Makan til arroganse.. Nesten som en viss svensk lege jeg nettopp har stiftet bekjentskap med. hmmm
Det er helt naturlig at ADN ser på NKF som et useriøst forbund så lenge de ikke er underlagt NIF. At ADN får gratis stands er ganske vanlig, da de fleste seriøse idrettsorganisasjoner ønsker å bli assosiert med ADN og inviterer de av egen fri vilje og krever ikke betaling.  :Smiley
Ellers håper jeg inderlig at du klarer å få til et større samarbeid mellom NKF og ADN. De som jobber på Lab'en på Aker er nok ikke enig da det vil medføre mye overtidsarbeid...

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: ADN tester på Vektertorget i Bergen ;)
« #66 : 15. mai 2010, 08:56 »
Det er helt naturlig at ADN ser på NKF som et useriøst forbund så lenge de ikke er underlagt NIF. At ADN får gratis stands er ganske vanlig, da de fleste seriøse idrettsorganisasjoner ønsker å bli assosiert med ADN og inviterer de av egen fri vilje og krever ikke betaling.  :Smiley
Ellers håper jeg inderlig at du klarer å få til et større samarbeid mellom NKF og ADN. De som jobber på Lab'en på Aker er nok ikke enig da det vil medføre mye overtidsarbeid...


Skal man stå på en messe og ha stands, så betaler man for den :

Jeg har heldigvis ikke myndighet, eller interesse, til å jobbe frem noe avtale om samrbeid med NKF.
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: ADN tester på Vektertorget i Bergen ;)
« #67 : 17. mai 2010, 16:55 »
Skal man stå på en messe og ha stands, så betaler man for den :

Jeg har heldigvis ikke myndighet, eller interesse, til å jobbe frem noe avtale om samrbeid med NKF.

Det er vel helt opp til arrangøren om de skal betale eller ikke? Det er mange utøvere som blir sponset av forskjellige kosttilskuddsfirmaer, og de skal jo egentlig betale? Hadde ikke vært mange idrettsutøvere igjen i landet om det ikke fantes snille firmaer som sponset dem.
Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!