Skrevet av Emne: 3t starter opp med testing (rykter)  (Lest 25266 ganger)

Utlogget onakosano

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 607
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 607

  • "e d vilje, e d vei!!!"
3t starter opp med testing (rykter)
« : 15. mars 2008, 17:45 »
hørte fra en ansatt ved 3t at de starter med testing nå ,  har sikkert fått "godkjenning " av datatilsynet de og nå. noen som vet?

jaja, arti det Cheesy
maks:                                    
benk: 150kg x 1 RAW              
markløft: 210 x 1 RAW           
knebøy: 160kg x 1 Bind          
Treningsveileder, NIH
Kettlebells instruktør
Kostholdsveileder

 Loggbok
 profil

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: 3t starter opp med testing (rykter)
« #1 : 15. mars 2008, 18:14 »
3T, er ikke det et slang-ord for det dopet som består av tre typer testosteron? I tilfelle så oppfordrer de jo praktisk talt til bruk, og bør anmeldes til politiet slash ADN.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Tannfeen

Sv: 3t starter opp med testing (rykter)
« #2 : 15. mars 2008, 18:30 »
Synes det høres ut som en god idé, men om de gidder bruke penger på det er en annen sak. De tjener jo ikke akkurat noe på å teste folk, og eventuellt måtte kreve at de sier opp abbonementet om de tester positivt.
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget T.E.S

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 291
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 291

  • no retreat - no surrender!
Sv: 3t starter opp med testing (rykter)
« #3 : 15. mars 2008, 18:49 »
Synes det høres ut som en god idé, men om de gidder bruke penger på det er en annen sak. De tjener jo ikke akkurat noe på å teste folk, og eventuellt måtte kreve at de sier opp abbonementet om de tester positivt.
Ikke økonomisk nei, men de får jo en mye koseligere atmosfære der må du forstå. Ingen av disse bole-typene som gauler og grynter, dessuten blir renholdet mye enklere - ingen som svetter og griser til utstyret. Dermed kan de som er ansatt der nyte arbeidsdagene uten alt for mye ståk & bråk, med nesa inn i en pc eller i telefonen Smiley
If my mind can conceive it; and my heart can believe it - then I can achieve it.
- Muhammad Ali

Utlogget lfaro

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 945
  • Honnør: 282
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 945

  • Liksomstyrkeløfter
Sv: 3t starter opp med testing (rykter)
« #4 : 15. mars 2008, 21:04 »
For dem som sliter med å melde seg ut fra treningssenteret (slike støttemedlemmer) så er det jo bare å skryte på seg litt anabole, og vips så slipper de å betale masse penger hver måned, helmaks!

Utlogget onakosano

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 607
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 607

  • "e d vilje, e d vei!!!"
Sv: 3t starter opp med testing (rykter)
« #5 : 15. mars 2008, 21:06 »
hmmmm!!!  jeg skal kjøpe en tønne med testo og starte bedrift:P hehe kan jo tjene på det her!!!
maks:                                    
benk: 150kg x 1 RAW              
markløft: 210 x 1 RAW           
knebøy: 160kg x 1 Bind          
Treningsveileder, NIH
Kettlebells instruktør
Kostholdsveileder

 Loggbok
 profil

Utlogget MieMarie

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 139
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 139

  • E e no bære me e ;)
Sv: 3t starter opp med testing (rykter)
« #6 : 15. mars 2008, 21:28 »
kjempe bra viss det blir da Grin Krysser fingrene for at det blir Cheesy Håpe at det ikke bare er et rykte.. selvfølgelig vil det jo bety noe økonomisk. Men det vil bli mye bedre miljø, å folk vil trives bedre, å ikke minst, det kommer faktisk flere folk Smiley ingen liker å trene plasser der det er mye dop. JA til testing Cheesy Endelig noen som har forstått det.. håper virkelig det blir innført på alle treningsstudioer.. jeg kunne virkelig ønske det var her jeg bodde Smiley
Trener hjemme i kjellern fortia, har mitt eget lille treningsrom der og har alt jeg trenger der Smiley
Blogger ikke i bloggen mer Smiley
Men trener like mye forde og nesten akkurat det samme, så bare spørre hvis dere lurer på noe Cheesy

Fræna atletklubb Smiley

Perser uten skjorte:
Benkpress pers : 60 kg     mål 70 kg
Markløft : 85 kg 
Knebøy :  75 kg

Skal ha MYE MERE muskler.
Styrkeløft,Strongman og muskler det er tingen .. Wink
- treningsstudioet er min leke plass..

Når stanga knekker, da har jeg kanskje løftet tungt nåkk, men faen meg ikke før..  Grin

Utlogget Toggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 480

Sv: 3t starter opp med testing (rykter)
« #7 : 15. mars 2008, 21:57 »
kjempe bra viss det blir da Grin Krysser fingrene for at det blir Cheesy Håpe at det ikke bare er et rykte.. selvfølgelig vil det jo bety noe økonomisk. Men det vil bli mye bedre miljø, å folk vil trives bedre, å ikke minst, det kommer faktisk flere folk Smiley ingen liker å trene plasser der det er mye dop. JA til testing Cheesy Endelig noen som har forstått det.. håper virkelig det blir innført på alle treningsstudioer.. jeg kunne virkelig ønske det var her jeg bodde Smiley

Hva er så bra med dette da? Det er jo krenkende på folks privatliv, og det er jo derfor slik testing ikke akkurat har falt i god jord hos Datatilsynet. Det er fremdeles ikke ulovlig å bruke doping i Norge og jeg synes derfor det er noe merkelig at treningssenterene skal rett til å hindre "folk de ikke liker" å få trene hvor de vil. Dette har rett og slett bare noe med at de ikke liker "bolere" (definert som store folk som trene hardt, ikke nødvendigvis de som faktisk bruker bol) og de "holdningene" de representerer. Det er kun grunnlagt i fordommer, og har ingenting med at de vil bli kvitt dopbruk på treningssentrene. Tåpelig og frihetskrenkende spør du meg.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

AC/DC - Rock 'n Roll Train

Treningsdagboka mi

Utlogget T.E.S

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 291
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 291

  • no retreat - no surrender!
Sv: 3t starter opp med testing (rykter)
« #8 : 15. mars 2008, 22:07 »
kjempe bra viss det blir da Grin Krysser fingrene for at det blir Cheesy Håpe at det ikke bare er et rykte.. selvfølgelig vil det jo bety noe økonomisk. Men det vil bli mye bedre miljø, å folk vil trives bedre, å ikke minst, det kommer faktisk flere folk Smiley ingen liker å trene plasser der det er mye dop. JA til testing Cheesy Endelig noen som har forstått det.. håper virkelig det blir innført på alle treningsstudioer.. jeg kunne virkelig ønske det var her jeg bodde Smiley

Helt enig, få dem ut disse brautende menneskene som plager oss andre med sine brunstbrøl og svettetokter. Og for guds skyld la oss slippe å se noen som løfter tyngre enn oss selv og har fremgang - sikkert gjennomdopa hele gjengen.
Nei, mye bedre å kunne kose seg med litt trim og diskutere hekleoppskrifter mellom en av de 20 settene med bicepscurl..
If my mind can conceive it; and my heart can believe it - then I can achieve it.
- Muhammad Ali

Utlogget MieMarie

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 139
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 139

  • E e no bære me e ;)
Sv: 3t starter opp med testing (rykter)
« #9 : 15. mars 2008, 22:09 »
sier bare hva JEG mener Smiley alle har jo forskjellige meninger om akkurat det Smiley
Trener hjemme i kjellern fortia, har mitt eget lille treningsrom der og har alt jeg trenger der Smiley
Blogger ikke i bloggen mer Smiley
Men trener like mye forde og nesten akkurat det samme, så bare spørre hvis dere lurer på noe Cheesy

Fræna atletklubb Smiley

Perser uten skjorte:
Benkpress pers : 60 kg     mål 70 kg
Markløft : 85 kg 
Knebøy :  75 kg

Skal ha MYE MERE muskler.
Styrkeløft,Strongman og muskler det er tingen .. Wink
- treningsstudioet er min leke plass..

Når stanga knekker, da har jeg kanskje løftet tungt nåkk, men faen meg ikke før..  Grin

Utlogget Ace

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 267
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 267

  • En dag uten trening er en dag uten mening!
Sv: 3t starter opp med testing (rykter)
« #10 : 15. mars 2008, 22:23 »
Positivt tiltak spør du meg. Det er mest fordi jeg ikke kjøper motargumentene. Hvis noen kaller meg boler så er vel det bare et kompliment, ihvertfall så lenge jeg ikke bruker noe ulovlig. Hvis man bare trener hardt, skriker, gauler og bråker litt, men fremdeles er "ren", hva er da problemet?

Datatilsynet og folks privatliv kan jeg til nød kjøpe og at så lenge det ikke er ulovlig å bruke er det også et forholdsvis godt argument for å ikke teste på treningssentere. Allikevel ser jeg ikke noen grunn til å klage så lenge man har rent mel i posen, så jeg ønsker slikt velkommen med åpne armer. Det vil jo renvaske alle som er lei av å bli satt i bås og  Smiley
Winning is not everything...
It`s the ONLY thing!

Utlogget Tannfeen

Sv: 3t starter opp med testing (rykter)
« #11 : 15. mars 2008, 23:01 »
Hvordan blir det et bedre miljø?
Hvorfor kommer det flere folk?
Hva gjør det DEG at han som ligger på benken ved siden av satt ei sprøyte i ræva for 2 dager siden?

Om noen boler, hva gjør de for å ødelegge miljøet på treningsenteret?
Og tviler sterkt på at folk ikkje begynner på et trenings studio pga at de kan være uheldige å møte på en "boler".

Det klarer eg virkelig ikkje å forstå, greit nok, ha dine egene meninger Smiley , men begrunn de skikkeligt.
Hvordan blir det et bedre miljø?
Hvorfor kommer det flere folk?
Hva gjør det DEG at han som ligger på benken ved siden av satt ei sprøyte i ræva for 2 dager siden?

Om noen boler, hva gjør de for å ødelegge miljøet på treningsenteret?
Og tviler sterkt på at folk ikkje begynner på et trenings studio pga at de kan være uheldige å møte på en "boler".

Det klarer eg virkelig ikkje å forstå, greit nok, ha dine egene meninger Smiley , men begrunn de skikkeligt.
Kan jo tenkes at de ikke vil at folk skal assosiere 3T med folk som bruker steroider/ ulovlige stoffer etc. Doping innen idrett er jo et ganske betent tema allerede og som firma så har de jo et rykte å opprettholde.
På den andre siden så tviler jeg egentlig på om 3T har tungt nok utstyr til å tilfredsstille de som trener for å bli veldig store eller sterke.
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: 3t starter opp med testing (rykter)
« #12 : 15. mars 2008, 23:39 »
Hvis dette er tilfelle så bør de ikke bare se på de guttene som trener vekter. Selv om det høres rart ut så har de konkurranser innen spinningutøverne der man kan vinne en tur hit og dit hvis man sykler en viss lengde på en gitt tid.
Her brukes det EPO av enkelte "mosjonister". Det vises ikke på sånn utseendemessig, men vil nok tro det gir en viss økning i prestasjon og resultater.
Forøvrig står EPO på dopinglista, men det er vel ikke sikkert de skal teste de for det syns ikke på dem.
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: 3t starter opp med testing (rykter)
« #13 : 15. mars 2008, 23:58 »
kjempe bra viss det blir da Grin Krysser fingrene for at det blir Cheesy Håpe at det ikke bare er et rykte.. selvfølgelig vil det jo bety noe økonomisk. Men det vil bli mye bedre miljø, å folk vil trives bedre, å ikke minst, det kommer faktisk flere folk Smiley ingen liker å trene plasser der det er mye dop. JA til testing Cheesy Endelig noen som har forstått det.. håper virkelig det blir innført på alle treningsstudioer.. jeg kunne virkelig ønske det var her jeg bodde Smiley

Det er ikke verre enn å ta en tur til Fitness Gym i Elnesvågen om du ønsker å trene på et gym med testing. Eller trene sammen med folket i FAK... Wink

Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget onakosano

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 607
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 607

  • "e d vilje, e d vei!!!"
Sv: 3t starter opp med testing (rykter)
« #14 : 16. mars 2008, 19:24 »
hehehe magisk! hehe, snakka med gutta idag, det kommer til å koste dem 20 000kr å få testa 4stk!!! helt villt dyrt, og de har ikke fått godkjenning av datatilsynet enda.. men de prøver hardt for å få det igjennom Smiley

gleder meg til å se hva som skjer, blir arti arti det Smiley
maks:                                    
benk: 150kg x 1 RAW              
markløft: 210 x 1 RAW           
knebøy: 160kg x 1 Bind          
Treningsveileder, NIH
Kettlebells instruktør
Kostholdsveileder

 Loggbok
 profil

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!