Skrevet av Emne: Priser for trening !! Hva er billig og dyrt?  (Lest 5836 ganger)

Utlogget Pacaveli

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 41
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 41

Re:Priser for trening !! Hva er billig og dyrt?
« #15 : 21. januar 2004, 00:24 »
betaler 840 i halvåret med studentrabatt hos friskis og svettis..

men tenkte se på oslo styrkeløftklubb  700 kr i året.. stemmer dette?

Utlogget coz

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 14
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 14

Re:Priser for trening !! Hva er billig og dyrt?
« #16 : 07. februar 2004, 19:49 »
220 siden jeg er student  Wink. 270 er vanlig. men er ikke badstue der da.
hemmeligheten ved å kjede folk er å si alt.
-Francois de Voltaire

Utlogget karlor

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 29
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 29

Re:Priser for trening !! Hva er billig og dyrt?
« #17 : 18. februar 2004, 02:47 »
Jeg har gratis, mohahahhahha! Smiley 360kr i månen er ganske så dyrt, eller det spørst jo også kvaliteten. Smiley

Utlogget Mystique

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 918
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 918

Re:Priser for trening !! Hva er billig og dyrt?
« #18 : 18. februar 2004, 03:08 »
syns 300 -> høres dyrt ut som student betaler jeg det samme som BB når jeg trener på Student samskipnaden i bergen sine studioer (600kr halvåret) ( 4 i alt) og ettersom jeg også benytter meg av gruppetreningstimene deres får jeg mye igjen for penga - til tross for at jeg må stå i kø på apparater når jeg trener styrke, og ofte må møte i god tid før gruppetreningstimene fordi de er så populære.

slave: hvorfor to forskjellige priser? hvis dere gutta vile klaget på det kunne dere faktisk gått til likestillingsrådet for slike prisforskjeller bundet til kjønn er faktisk ikke lov Wink åpen døgnet rundt??

Utlogget g0ggen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 162
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 162

  • Just do it :P
Re:Priser for trening !! Hva er billig og dyrt?
« #19 : 22. februar 2004, 13:14 »
Jeg betaler ingeting selv, mn prisene på studiet er alt fra 200,- pr mnd og oppover. Adgang 24 / 7
Kjell Arild aka g0ggen

Utlogget stridsmøy

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 627
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 627

Re:Priser for trening !! Hva er billig og dyrt?
« #20 : 22. februar 2004, 13:23 »
Jeg betaler 1100kr året hos OSK,dette er for aktive løftere. Billigere for de som ikke er med i konkurranser. Dvs at jeg bet cirka 92 kr mnd!!!!! Grin


Se www.oslosk.org    for priser under info. Grin

Konkurrerende utøver i Styrkeløft.


Aktiv styrkeløfter for OSK
knebøy 135,0kg godkj m drakt
benkpress 100kg godkj m skjorte
markløft 147,5kg.godkj u drakt

Utlogget viten

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 038
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 038

  • jejeje mr. talker
Re:Priser for trening !! Hva er billig og dyrt?
« #21 : 29. februar 2004, 16:09 »
429,- pr månede på hellerud sats. Er gruppetimer, badstue, solarium(koster penger thou) osv men skjer at jeg bruker det? ;]

Blir litt dyrt ja.. men er rimelig bra med utstyr + veldig kort for meg i forhold til annet.
Èn gang teller ikke. Èn gang er aldri. Å bare leve èn gang, er som å ikke leve i det hele tatt.

Utlogget larsern_4

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 405
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 405

  • Morn!
Re:Priser for trening !! Hva er billig og dyrt?
« #22 : 01. mars 2004, 11:15 »
rundt 2000 i året...
Tren og vær glad for hver dag som går, så skal du se hvor store muskler du får:)

Utlogget Baahh

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 030
  • Honnør: 329
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 030

Re:Priser for trening !! Hva er billig og dyrt?
« #23 : 04. mars 2004, 23:03 »
230 kr/mnd for menn
150 kr/mnd for kvinne


likestilling? melder du i fra til likestillingforbundet gjør de sikkert no Wink

Utlogget reidar

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 464
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 464

SV: Priser for trening !! Hva er billig og dyrt?
« #24 : 28. mars 2004, 14:28 »
Om dere betaler 300-400 kroner i måneden, er jo ikke det mere enn hva det koster med et Viasat eller Canal Digital abonnement. I tillegg reduseres vel kostnadene til Cola, potetgull og sjokolade en god del hvis dere heller satser på et medlemsskap på et helsestudio.

Jeg betaler ingenting for å trene siden jeg gjør det hjemme. Men den store ulempen ved å trene hjemme er jo et spartansk utvalg av utstyr for å si det forsiktig, og ikke minst, inspirasjonen ved å trene sammen med andre Sad

Utlogget 25årstrening

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 259
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 259

SV: Priser for trening !! Hva er billig og dyrt?
« #25 : 01. april 2004, 18:24 »
Selv slipper jeg å betale pga jobben, hva som er dyrt eller billig er jo subjektivt. Men en ting som slår meg er at de som betaler ganske mye hos de store kjedene, og som
bare trener individuelt der, betaler urimelig mye, over 400 kr pr måned. Når velvoksne gutter som trener seriøst der attpåtil opplever å føle seg lite velkommen-æsj han må da sikkert bole, hvorfor skal han løfte så mye, gå med så løs t-skjorte at ikke noe muskler synes- og får minimalt med veiledning eller hjelp, da må det være god butikk for enkelte kjeder. Jeg glemmer aldri det første gymmet jeg trente på i 1985. Det var en liten garderobe med dusj-mangla ofte varmt vann. Selve studioet var knøttlite med betongvegger, stort sett frivekter. J eg tror det kosta en femtilapp i måneden å gå der- men jeg har ALDRI seinere sett noe gym hvor du fikk mer veiledning og støtte. Om alt fra kosthold til øvelser og hjelp på de ulike øvelsene.
Det artige var at alle trente som anvist av han som dreiv studioet-en diger bamse som er den snilleste karen jeg noengang har møtt. Vi var virkelig som en liten sekt, og treninga var knallhard, men det gjorde ikke noe pga den enorme stemningen, humoren og resultatene vi fikk-uten dyre tilskudd eller bol eller vitenskapelige treningsopplegg. Nå bor jeg i en av Norges største byer, og noe sånt FINNES IKKE her. Sukk, en del er gått tapt med kommersialiseringa.

Utlogget small

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 757
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 757

  • Livet er hardt, men jeg er hardere""
SV: Priser for trening !! Hva er billig og dyrt?
« #26 : 02. april 2004, 13:46 »
Selv slipper jeg å betale pga jobben, hva som er dyrt eller billig er jo subjektivt. Men en ting som slår meg er at de som betaler ganske mye hos de store kjedene, og som
bare trener individuelt der, betaler urimelig mye, over 400 kr pr måned. Når velvoksne gutter som trener seriøst der attpåtil opplever å føle seg lite velkommen-æsj han må da sikkert bole, hvorfor skal han løfte så mye, gå med så løs t-skjorte at ikke noe muskler synes- og får minimalt med veiledning eller hjelp, da må det være god butikk for enkelte kjeder. Jeg glemmer aldri det første gymmet jeg trente på i 1985. Det var en liten garderobe med dusj-mangla ofte varmt vann. Selve studioet var knøttlite med betongvegger, stort sett frivekter. J eg tror det kosta en femtilapp i måneden å gå der- men jeg har ALDRI seinere sett noe gym hvor du fikk mer veiledning og støtte. Om alt fra kosthold til øvelser og hjelp på de ulike øvelsene.
Det artige var at alle trente som anvist av han som dreiv studioet-en diger bamse som er den snilleste karen jeg noengang har møtt. Vi var virkelig som en liten sekt, og treninga var knallhard, men det gjorde ikke noe pga den enorme stemningen, humoren og resultatene vi fikk-uten dyre tilskudd eller bol eller vitenskapelige treningsopplegg. Nå bor jeg i en av Norges største byer, og noe sånt FINNES IKKE her. Sukk, en del er gått tapt med kommersialiseringa.
Grin joa finnes, (tror jeg iallefall) trente på ett slikt sted for mange år siden, kan hende det finnes enda. Jan`s gym i bakgården ved rignes bryggeri (gammle) Bra gym...  2thumbsup 2thumbsup
chapow.(nobody messes with a strongman) BP
107kg 175cm

Utlogget 25årstrening

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 259
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 259

SV: Priser for trening !! Hva er billig og dyrt?
« #27 : 02. april 2004, 20:18 »
Ja, i Oslo-området er utvalget mye bedre. Bor i Bergen, nå. Og etter at ett par av de tradisjonelle mer hard-core gymmene måtte kaste inn håndkleet, er det stort sett de store kjedene igjen. Fint om noen kjenner noen bra alternativer her i byen

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!