Skrevet av Emne: Hvem er norges råeste raw benkpresser?  (Lest 48152 ganger)

Utlogget Zuul

Sv: Hvem er norges råeste raw benkpresser?
« #90 : 26. mars 2008, 19:49 »
funker fint for meg i alle fall Grin

Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
Sv: Hvem er norges råeste raw benkpresser?
« #91 : 26. mars 2008, 19:55 »
funker fint for meg i alle fall Grin
 
Er du stiv nok, så får du en "skjorteeffekt" Grin

Hørte et rykte en gang om at Kaz også spekulerte i dette og at det bidro(sammen med div. annet..) til at brystfestet røk til slutt.
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget stinuss

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 79
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 79

Sv: Hvem er norges råeste raw benkpresser?
« #92 : 26. mars 2008, 20:10 »
 
Er du stiv nok, så får du en "skjorteeffekt" Grin

Hørte et rykte en gang om at Kaz også spekulerte i dette og at det bidro(sammen med div. annet..) til at brystfestet røk til slutt.

Brystfestet røk under steel bar bend wsm 1981. Kaz var også meget stiv i triceps, greide ikke skikkelig utretting i pressøvelser, og statiske holdeøvelser. Kaz fikk ofte godkjenninger av arrangørene pga dette, men ble likevel disket i salami forward hold wsm 1988 i Budapest, da han trakk armene til seg. Om Kaz var like stiv nedentil, vites derimot ikke. Ask Sue Kazmaier!

Utlogget Midtbo

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 12
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 12

Sv: Hvem er norges råeste raw benkpresser?
« #93 : 29. mars 2008, 16:01 »
Er vel ingen her inne som har nevnt nokke om kropsvekt i forhold til løftet  Ohmy
Vil si at Ossie er ganske vill med tanke på kropsvekta og ka han tar  Wink
Ikkje det at det nødvendigvis er lettere å ta 250 kg hvis en veia 150, men dokke skjønna poenget  Tongue

Utlogget lfaro

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 945
  • Honnør: 282
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 945

  • Liksomstyrkeløfter
Sv: Hvem er norges råeste raw benkpresser?
« #94 : 29. mars 2008, 16:47 »
Er vel ingen her inne som har nevnt nokke om kropsvekt i forhold til løftet  Ohmy
Vil si at Ossie er ganske vill med tanke på kropsvekta og ka han tar  Wink
Ikkje det at det nødvendigvis er lettere å ta 250 kg hvis en veia 150, men dokke skjønna poenget  Tongue

Nevnte dette tidligere i tråden, Har en som heter Karlsen på bjørns som tar 220 på 90 kilo kroppsvekt, det synes jeg er helt sykt! Det er ikke 260 kilo, men alikevel!

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Hvem er norges råeste raw benkpresser?
« #95 : 29. mars 2008, 18:43 »
Er vel ingen her inne som har nevnt nokke om kropsvekt i forhold til løftet  Ohmy
Vil si at Ossie er ganske vill med tanke på kropsvekta og ka han tar  Wink
Ikkje det at det nødvendigvis er lettere å ta 250 kg hvis en veia 150, men dokke skjønna poenget  Tongue

Det er en annen tråd, dette er maks kg løftet Smiley
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Ossie

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 949
  • Honnør: 746
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 949

Sv: Hvem er norges råeste raw benkpresser?
« #96 : 29. mars 2008, 18:54 »
Gøran høres jo ut som en vill benkpresser. Er det noen som faktisk har sett ham ta 300kg?

Som nevnt tidligere så forundrer det meg veldig at ikke flere tar 300kg eller mer. Særlig med tanke på kroppsvekt og hvor mye de trøkker? Merkelig!

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: Hvem er norges råeste raw benkpresser?
« #97 : 29. mars 2008, 19:02 »
bård swård, ingen over, ingen ved siden, eller kanskje lars sword.

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Hvem er norges råeste raw benkpresser?
« #98 : 29. mars 2008, 19:50 »
Gøran høres jo ut som en vill benkpresser. Er det noen som faktisk har sett ham ta 300kg?

Som nevnt tidligere så forundrer det meg veldig at ikke flere tar 300kg eller mer. Særlig med tanke på kroppsvekt og hvor mye de trøkker? Merkelig!

300kg raw er uansett ganske uoppnåelig for de fleste tror jeg. Man skal vel være ganske begavet på genenes side.

Jeg tror ikke at norges beste reine løftere vil løfte 70-80kg mer selv om de hadde testet ut steroider.
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Zuul

Sv: Hvem er norges råeste raw benkpresser?
« #99 : 29. mars 2008, 19:51 »
det er vel ganske langt mellom de som klarer 300 på anstendig vis i verden også sånn sett, så det skal litt til

Utlogget Ossie

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 949
  • Honnør: 746
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 949

Sv: Hvem er norges råeste raw benkpresser?
« #100 : 29. mars 2008, 20:04 »
Iogmed at det er en god gjeng 90kg løftere som tar rundt 220kg rent, så synes jeg det er rart ja.

La en av 90kg løfterene legge på seg 50-60kg, dvs opp til en anstendig strongmanvekt. La denne vektøkningen komme gjennom riktig trening og riktig medikamentbruk, så kan jeg vanskelig tenke meg at 300kg skulle være noe pes. Tenk alle faktorene som kunne hjulpet: forkortning av løftevei, ett par år med stort energi-overskudd, ekstra trykk osv..  :-)

Nå sier jeg ikke at noen burde gjøre det, men synes det er rart at ikke flere av de som har tatt disse valgene ikke er høyere oppe enn det de er :-)

Utlogget Zuul

Sv: Hvem er norges råeste raw benkpresser?
« #101 : 29. mars 2008, 20:07 »
kanskje de som får mest fra naturens side legger mindre i det enn sliterene. Mens de som sliter for hvert eneste kg har lavere terkel for dop?

Vil tro det av om de mest begava gav full gass med dop så ville flere nå 300. Men tror det er en vekt man skal ha både talent, vilje og litt flaks for å nå

Utlogget høggern

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 77
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 77

Sv: Hvem er norges råeste raw benkpresser?
« #102 : 29. mars 2008, 20:22 »
Iogmed at det er en god gjeng 90kg løftere som tar rundt 220kg rent, så synes jeg det er rart ja.

La en av 90kg løfterene legge på seg 50-60kg, dvs opp til en anstendig strongmanvekt. La denne vektøkningen komme gjennom riktig trening og riktig medikamentbruk, så kan jeg vanskelig tenke meg at 300kg skulle være noe pes. Tenk alle faktorene som kunne hjulpet: forkortning av løftevei, ett par år med stort energi-overskudd, ekstra trykk osv..  :-)

Nå sier jeg ikke at noen burde gjøre det, men synes det er rart at ikke flere av de som har tatt disse valgene ikke er høyere oppe enn det de er :-)

du kan ikke tenke deg at 300 kunne vært noe pes bare man dytter i seg litt...?
grunnen til at så få har kommet opp til det nivået er vel at musklene ryker lenge før man når 300kg for de fleste

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: Hvem er norges råeste raw benkpresser?
« #103 : 29. mars 2008, 22:13 »
Iogmed at det er en god gjeng 90kg løftere som tar rundt 220kg rent, så synes jeg det er rart ja.

La en av 90kg løfterene legge på seg 50-60kg, dvs opp til en anstendig strongmanvekt. La denne vektøkningen komme gjennom riktig trening og riktig medikamentbruk, så kan jeg vanskelig tenke meg at 300kg skulle være noe pes. Tenk alle faktorene som kunne hjulpet: forkortning av løftevei, ett par år med stort energi-overskudd, ekstra trykk osv..  :-)

Nå sier jeg ikke at noen burde gjøre det, men synes det er rart at ikke flere av de som har tatt disse valgene ikke er høyere oppe enn det de er :-)

ta å skjønn det at det er gaaanske stor forskjell fra å øke fra 100 kg til 200kg i benken enn å øke fra 200 kg i benken til 300kg..  da spiller det en veldig stor rolle åssen kroppen din er bygd... veit om mange som så gjerne skulle klart 200kg i benken, men de klarer bare rett å slett ikke å komme dit engang..

er jo en enorm belastning på skuldre,armer og bryst det å eventuelt klare 300kg i benken raw.. er ikke alle som er bygd for det akkurat, mange begynner å slite med skuldre allerede på 150 kg i benken! 

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Hvem er norges råeste raw benkpresser?
« #104 : 29. mars 2008, 22:18 »
veit om mange som så gjerne skulle klart 200kg i benken, men de klarer bare rett å slett ikke å komme dit engang..

haha for en gjeng med tapere
Gloria in Excelsis Deo


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!