Skrevet av Emne: Robert bø tar Uoffsiell Norges rekord I farmes walk på 212kg 3meter!!  (Lest 13961 ganger)

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Det blir da ikke blåst opp som en sensasjon, det blir omtalt som en stor prestasjon. Hold kjeft og deal with it.
Det er omtalt som Norges rekord!! og bla bla bla

Bra vi har litt takhøyde på sakligheten her. En slik frekk kommentar til fra en nesevis liten tass som deg så sender jeg både badboy og psyko på deg! Smiley
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

Hva er det egentlig med folk her inne og John Robert Bø? Har han gjort noe som vi ikke vet om som er helt fryktelig? Virker som han er fryktelig lite likt. Snakker på generelt grunnlag her.

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Ingen som har problem med Bø som jeg vet av.   Jeg bare mener man skal vite av hva som er reel rekord før man legger ut filmer på nettet av antatt nye norgesrekorder ol.
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

Det er omtalt som Norges rekord!! og bla bla bla

Bra vi har litt takhøyde på sakligheten her. En slik frekk kommentar til fra en nesevis liten tass som deg så sender jeg både badboy og psyko på deg! Smiley

Omtalt som norgesrekord, ja, og så? Det var vel basert på en kommentar i Torkel Ravndal Memorial-tråden, ikke sant? Det er snakk om en misforståelse her og det er ingen som har blåst dette ut av proporsjoner. Man finner høyst sannsynlig ikke et eneste menneske i dette landet som kan tilsvare Bøs prestasjoner i farmersen og det må man bare bli imponert av. Er du ikke enig i dette?

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Har du ett problem med at jeg synes det er tåpelig å legge ut film på nett og uttale seg om ny norgesrekorder som egentlig ikke er norgesrekord? Må jo ha det når du går tom for argumenter og ber meg holde kjeft?

Skog er vel like rask som Bøs, Rørbakken er vel i samme liga. Men det iallefall ingen som har samme fart som Bøs på beina under farmers og yoke øvelser.
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

Neida, men du virker bare så gjennomgående negativ til Bø under alle innleggene dine i denne tråden. Og jeg skjønner ikke helt hvorfor du har problemer med en liten misforståelse? Det er tross alt det dette er. En misforståelse. Det var tross alt ikke allmennkunnskap at Svend Karlsen under en treningsøkt hadde gjort dette her, og trådstarter baserte tross alt utsagnet sitt på hva som ble skrevet i den andre Torkel Ravndal-tråden?

Bøs er vanvittig rask, ja, men klarer han å rikke på disse vektene som Bø går med her? Jeg vet ikke, jeg spør.

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Neida, men du virker bare så gjennomgående negativ til Bø under alle innleggene dine i denne tråden. Og jeg skjønner ikke helt hvorfor du har problemer med en liten misforståelse? Det er tross alt det dette er. En misforståelse. Det var tross alt ikke allmennkunnskap at Svend Karlsen under en treningsøkt hadde gjort dette her, og trådstarter baserte tross alt utsagnet sitt på hva som ble skrevet i den andre Torkel Ravndal-tråden?

Bøs er vanvittig rask, ja, men klarer han å rikke på disse vektene som Bø går med her? Jeg vet ikke, jeg spør.

Har ikke noe med Bø å gjøre. Kjenner ikke Bø en gang.Har med innlegget om ny norges rekord å gjøre. Sikkert bare jeg er som reagerer på det.

Du vet vel kanskje at Bø spesialiserer seg på farmerswalk? Det er vel ingen andre i landet her som bare går 3m med de farmersene der uten å ha trent seg opp til det. Men at Espen kan gå med de 3 meter hvis han hadde gått inn for det er jeg ganske så sikkert på. Men han er for smart til å holde på med slike stunts, han har lyst på NSM tittelen. Og den får han ikke med å gå 3 meters sinnsvakt tung farmers Smiley
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

Jepp, er klar over det. Jeg tror heller ingen ville klart det uten å gå inn for det, og spørsmålet er også om så veldig mange hadde klart det om de virkelig gikk inn for det også. Men om han "bare" har 310 i markløft, så gjør jo det denne prestasjonen enda større. Tenk grepet på denne karen! Det kan ikke være bare, bare...

Utlogget Roy Holte

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 348
  • Honnør: 406
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 348

  • I`ll see you when Ragnarok begins.....
Bø er nok en av de sterkest her i landet i tung farmerwalk ja, det skal han ha.

"Rekorden" til Sven d er bedre.....det er bare for Bø å ta den så slutter ALLE å syte!(med video)

Jeg hadde 7 meter på 200 i hver hånd i 2002 eller 2003 på en oppvisning utenfor Byggkjøp Bjugn!
De var "rekord" den gangen: og med de småe fingrene jeg har synes jeg det var OK...

Skal nok slite med det nå ...kanskje;)


3xNSM 2000-2001-2002
2xIPF World Champion Benchpress
IPF European Champion Benchpress
IPF Nordic Benchpress Overall Champion
5x Norweigian Benchpress Champion

EX-IPF World Benchpress record holder-125kg Powerlift with 326kg
EX-IPF World Bencpress record holder-125kg-singellift with 327kg

EX-Strongman
EX-Powerlifter
EX-Benchpresser

www.strongmanroyholte-webshop.no
www.strongmanroyholte.no


Give them nothing...but take from them everything!

I`ll be back........I`ll raise again!and again...and again...my spirit they never get!

May GOD have mercy upon my enemies
......because I won`t!

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Bø sa personlig til meg da jeg pratet med han på showlift i Kristiansand i 2007 at han hadde invitert Bøs til å stille opp i farmers konk. mot han, og at Bø til og med ville betale billetten hvis han ville stille. Dette ønsket ikke Bøs å stille på.

Om dette var norgesrekord eller ikke har ingenting å si, om det ikke var norgesrekord, og om norgesrekorden er høgere, så er det bare for Bø å trene litt til, så tar han både dette en gang til, og mere vekt til om det trengs.

Ganske god underholdning å se at sterke menn krangler på nettet. For min egen del hadde jeg antakelig ikke klarte å lette på disse vektene en gang, og det gjør meg ingen verdens ting.

Sterke menn, sterke følelser. Hoho! Cheesy


Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Det er vel noen av disse sterkeste gutta som ville klart det. Er ganske så sikker på at Skog hadde fått det til. Rørbakken også sikkert. Men det er ikke gjort på 14 dager...

310 er bare ett tall jeg har hørt, og jeg dro det bare frem som ett tall for å fremheve at de farmersene Svend gikk med var lavere og derfor krevde adskillig mer "all over power" får å få øvelsen gjennomført. Det tærer mye på grepet med lang løftevet i tillegg til lavryggen og hofter før man får startet gangen.

Rørbakken er jo i siget i dagen, jeg skal melde ham i morgen og se om han hiver seg med på galskapen Smiley
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Bø er nok en av de sterkest her i landet i tung farmerwalk ja, det skal han ha.

"Rekorden" til Sven d er bedre.....det er bare for Bø å ta den så slutter ALLE å syte!(med video)

Jeg hadde 7 meter på 200 i hver hånd i 2002 eller 2003 på en oppvisning utenfor Byggkjøp Bjugn!
De var "rekord" den gangen: og med de småe fingrene jeg har synes jeg det var OK...

Skal nok slite med det nå ...kanskje;)

Det har jeg aldri hørt, meget sterkt til å være så tynnj.
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Bø sa personlig til meg da jeg pratet med han på showlift i Kristiansand i 2007 at han hadde invitert Bøs til å stille opp i farmers konk. mot han, og at Bø til og med ville betale billetten hvis han ville stille. Dette ønsket ikke Bøs å stille på.

Om dette var norgesrekord eller ikke har ingenting å si, om det ikke var norgesrekord, og om norgesrekorden er høgere, så er det bare for Bø å trene litt til, så tar han både dette en gang til, og mere vekt til om det trengs.

Ganske god underholdning å se at sterke menn krangler på nettet. For min egen del hadde jeg antakelig ikke klarte å lette på disse vektene en gang, og det gjør meg ingen verdens ting.

Sterke menn, sterke følelser. Hoho! Cheesy




Det spørs vel akkurat på hvilke premisser det skulle ha blitt konkurert etter. Litt mer "folkevennelige" vekter på sprint så står jo Bø igjen ved startlinja når Espen har passert første 20m.

Det lot seg jo vise på showlift.
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Roy Holte

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 348
  • Honnør: 406
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 348

  • I`ll see you when Ragnarok begins.....
Det har jeg aldri hørt, meget sterkt til å være så tynnj.

MYE du ikke vet om meg Vegard: du har bare fått feilversjonene du vettu;)


3xNSM 2000-2001-2002
2xIPF World Champion Benchpress
IPF European Champion Benchpress
IPF Nordic Benchpress Overall Champion
5x Norweigian Benchpress Champion

EX-IPF World Benchpress record holder-125kg Powerlift with 326kg
EX-IPF World Bencpress record holder-125kg-singellift with 327kg

EX-Strongman
EX-Powerlifter
EX-Benchpresser

www.strongmanroyholte-webshop.no
www.strongmanroyholte.no


Give them nothing...but take from them everything!

I`ll be back........I`ll raise again!and again...and again...my spirit they never get!

May GOD have mercy upon my enemies
......because I won`t!

Utlogget Seelhome

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 970
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 970

Mulig, jeg vil også tro at Kai Inge Melgård hadde vært i nærheten. Han er også helt vill i grep.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!