Skrevet av Emne: LilleMy; fortsatt liten og tøff  (Lest 140911 ganger)

Utlogget Kristoffer Eikeland

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 818
  • Honnør: 246
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 818

  • Evigt
Sv: LilleMy - nå med tre små krapyl!
« #240 : 06. juni 2010, 00:23 »
Slenger meg på med gratulasjon her! Meget bra 2thumbsup
Landslagsløfter i styrkeløft

Knebøy 352,5kg
Benkpress 285kg
Markløft 342,5kg
Beste total 970kg

Europamester og verdensmester i markløft for junior 2012
http://www.youtube.com/watch?v=D3hNIFIzUyc

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=35474.0


Utlogget Lillesprett

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 753
  • Honnør: 46
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 753

Sv: LilleMy - nå med tre små krapyl!
« #241 : 06. juni 2010, 18:08 »
Gratulerer med superstevne til en supermamma Smiley
Trene mer, bli sterk!!!!

Forbedre personlige rekorder for hvert stevne.

Status aug 2010 - konkurranseresultat:
56-kg klassen
Bøy: 135 kg, benk: 75 kg, mark: 137,5 kg
Totalt: 340kg

Elise

  • Gjest
Sv: LilleMy - nå med tre små krapyl!
« #242 : 06. juni 2010, 19:47 »
Vi var da med på VM ikke sant?! Wink men er noen år og noen barn.. tror nesten det blir feil å hvile når det er noe jeg sjeldent gjør. kan jo risikere å få motsatt effekt  :Smiley

da er hallen klar for løfting i morgen. for meg er Sandehallen veldig spesiell. har lagt igjen mye blod, svette og tårer der i forbindelse med både håndball og fotball. og alltid med mamma på sidelinjen. kan fortsatt se for meg hvordan hun satt nederst til venstre på tribunen, og fulgte treningene mine fra bak avisa. dessverre sitter hun ikke lenger der og følger med meg, men jeg vet hun følger med meg fra sine rosa skyer der oppe (min barneversjon av livet etter døden).
med mamma på sidelinjen, var Sandehallen min barndomsarena hvor jeg følte meg trygg og kompetent. det stedet jeg virkelig var god til noe, hvor jeg betydde noe for andre, og hvor andre så opp til meg. et sted hvor selvtilliten blomstret og jeg var gjennomlykkelig.. og sånn er det ennå.  derfor betyr ikke plassering noe, selv om medalje er målet. hva andre tenker om meg og mitt betyr ingenting, i Sandehallen har jeg selvtillit så det holder, og jeg gleder meg til rusen det er å kjenne mestringsfølelsen skylle igjennom kroppen, og et selvsikkert smil lyser av meg. og så kan vekter og persing være en bonus, for akkurat da er jeg en vinner uansett... Wink

Så ikke denne før nå, jeg, LilleMy... Bedre sent enn aldri.
-Og visst var vi med på VM sammen!!!! Glemte faktisk det et lite øyeblikk. Likevel fine minner fra WEC. Enda bedre fra Stavanger. For en laginnsats!!
Skjønner du ruser deg på kjente trakter. Du beskriver så herlig. Fint å vite hva som foregår i tankene til andre. De tankene du forteller her sier veldig mye om deg. Du flotte menneske!!
Kjempehyggelig å se deg igjen!! Håper det ikke blir like lenge til neste gang.
Syd-Norsk?
Stor klem fra meg 

Utlogget LilleMy

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 884
  • Honnør: 128
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 884

  • liten men tøff
Sv: LilleMy - nå med tre små krapyl!
« #243 : 06. juni 2010, 20:50 »
You're sipmply the BEST!!!!!!!

Gratulerer med et utrolig bra NM Hege, dette har du fortjent.

Stoooor klem fra meg og Amit (Mario vil helst klemme på dine döttrer i stedet  Wink )
tusen takk søta, skulle som sagt tidligere gjerne hatt deg med, håper våre veier krysses snart Cheesy ps: Mario må gjerne for kose litt med Ada, med mindre han fortrekker litt eldre, som i Emma biggrin
Gratulerer så mye med gullet i dag Hege Gull


tusen takk Jøren, kjekt å hilse på. håper din fars samboer overlevde det forsmertelige tapet Godset påførte Tromsø Tongue

Slenger meg på med gratulasjon her! Meget bra 2thumbsup
takk for det. masse lykkeønskninger til deg til uka. jeg skal heie på fra avstand!!
Gratulerer med superstevne til en supermamma Smiley
Tusen takk Heidi, det er så utrolig moro å løfte med deg, gleder meg til neste gang!! og tusen takk for nydelig kompliment. det fineste noen kan si til meg, er at jeg er en god mamma blush
Så ikke denne før nå, jeg, LilleMy... Bedre sent enn aldri.
-Og visst var vi med på VM sammen!!!! Glemte faktisk det et lite øyeblikk. Likevel fine minner fra WEC. Enda bedre fra Stavanger. For en laginnsats!!
Skjønner du ruser deg på kjente trakter. Du beskriver så herlig. Fint å vite hva som foregår i tankene til andre. De tankene du forteller her sier veldig mye om deg. Du flotte menneske!!
Kjempehyggelig å se deg igjen!! Håper det ikke blir like lenge til neste gang.
Syd-Norsk?
Stor klem fra meg 
ja, VM var magisk, selv for en outsider som meg.. men kom deg nærmest i WEC. stor respekt for deg Ingunn, både som styrkeløfter, kvinne og venninne..
det var mye følelser i sving under NM, og fortelle om dem hjelper alltid. og som du sier, det er ofte fint å se hva som forgår av tanker hos andre.
Syd-Norsk blir nok helt kalart aktuelt, Anders støtter oppunder, så mor får fortsette å trene Grin


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Knebøy 180 Benk 117,5kg Markløft 177,5kg Sammenlagt: 475kg Kl 63kg

"Why choose failure, when success is an option"

Utlogget LilleMy

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 884
  • Honnør: 128
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 884

  • liten men tøff
Sv: LilleMy - nå med tre små krapyl!
« #244 : 06. juni 2010, 21:21 »
NM-rapport:

nerver i helspenn ei uke før. dagen før ble det to kaffe og baileys, kakepynting og borddekorering iforbindelse med min svigerinnes konfirmasjon søndag. sovnet utmattet halv1 :Smiley

innveiing fint. var tidlig i hallen, var nok lurt for roet meg fort da jeg kom ut dit. svigerfar kjørte meg, fantastisk mann som støtter meg veldig i alt jeg gjør. var flink til å ikke overspise, eller drikke for mye før oppvarming. har driti meg ut på det før, og da blir jeg oppblåst. en flott gåtur med venninneprat med Heidi før oppvarming til bøy. alt stemte på oppvarminga, så da var det bare til å glede seg til å løfte.

mens jeg gikk og ventet på stevnestart, kom tankene på tidligere glansopplevelser i hallen. hvor mange spensthopp har ikke jeg gjort på de tribunene.. eller spurter oppover banen.. eller da jeg reddet i siste sekund med hodet i stanga, så blodet spruta fra kutt i panna. og så mamma da. så da måtte jeg gråte litt på skulderen til PO før jeg summa meg og skrudde tankene mot løfta..

1. bøy virka lett men ble litt nervøs fordi jeg syntes binda var løse. fikk tilbakemelding om at dybden var dyp og fin, og kunne fint gi vekk 5 cm til Heidi som fikk sin første underkjent pga dybden Tongue 142,5kg godkjent 3-0


2. bøy 150kg, lett men akkurat på dybden. godkejtn 3-0
3. bøy 155kgkg. gikk veldig langt ned og kom litt frempå. kjente likevel at jeg kom til å få den opp og hylte "jeg harn, jeg harn jeg harn" slik at alle forholdt seg rolig og lot meg gjøre det jeg kan best. løfte tungt selv med dårlig teknikk Grin. godkejent 3-0. pers 5 kg biggrin

selvtillit på topp før benken. spiste litt men holdt med mest til vann og energidrikk.

oppvarmin på benken gikk fint. måtte ha åpninga på oppvarminga for i det hele tatt komme ned.gikk lett.
1. benk: 80kg. lett og treffer litt nedpå. 3-0
2. benk: 85kg. treffer bedre og den fyker opp.
3. benk: 90kg: treffer bra, litt seig, men går fint. godkjent 3-0 pers 7,5 kg biggrin

nå er både jeg og Heidi rusa så det holder enda Heidi prøver å sabotere meg ved å snike til seg t-skjorta mi så jeg skulle bruke under markdrakta.. Shocked Wink hadde mye nerver før marken. føler dette er øvelsen jeg har slitt mest med og ikke er spesiwlt sterk i.

1. mark: 142,5kg. lett
2. mark: 150kg. tung
3. mark: 155kg. denne skulle jeg ha, enda den var blytung og jeg starta med rompa altfor høyt. skjønte etterhvertf at denne kunne jeg få og aktiverte alt jeg fant av muskler og dro til, kjente, yes, dette går, rusa som jeg var på adrenalin, og idet jeg når toppen, kjenner jeg smerte i venstre handa, grepet svikter og jeg slipper bare stanga. irriterende fordi jeg så dommeren var på¨vei til å gi nedsignal. trælene svikta meg og revna  Undecided men det kom opp da... m

uansett knallfornøyd med 8 av 9 løft, og bare hvite lamper. utrolig herlig å være samme med andre styrkeløftere og få dyrket hobbyen sin slik. utrolig motiverende. og det er ingen følelse i verden som slår at prinsessa mi roper "heia mamma" og løper meg i møte, tydelig stolt av den sterke mamma'n sin.

stor takk til Lars, sverre og Ronny for fantastisk hjelp, støtte, jubel og oppbacking. er jo nydelig å være kvinne og bli oppvartet  slik jeg og Heidi ble. lars styrte høyningene uten at jeg visste noe, noe som fungerte veldig bra.

ble en slitsomt konfirmasjon idag. i morgen skal jeg har en lang joggetur på skauen for å løsne opp før jeg begynner å trene litt igjen. men nå skal jeg sende søknad om deltakelse til Nordisk Wink


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Knebøy 180 Benk 117,5kg Markløft 177,5kg Sammenlagt: 475kg Kl 63kg

"Why choose failure, when success is an option"

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: LilleMy - nå med tre små krapyl!
« #245 : 06. juni 2010, 22:02 »
Gratulerer med flott løfting i helga! Hils Per Ove og gratuler ham med gullet - veldig morsomt at en så hyggelig og sympatisk mann tar gull på hjemmebane! Grin

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget LilleMy

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 884
  • Honnør: 128
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 884

  • liten men tøff
Sv: LilleMy - nå med tre små krapyl!
« #246 : 06. juni 2010, 22:05 »
Gratulerer med flott løfting i helga! Hils Per Ove og gratuler ham med gullet - veldig morsomt at en så hyggelig og sympatisk mann tar gull på hjemmebane! Grin
skal jeg gjøre. kan ikke tenke meg noen andre som fortjente gullet mer enn han akkurat idag!!


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Knebøy 180 Benk 117,5kg Markløft 177,5kg Sammenlagt: 475kg Kl 63kg

"Why choose failure, when success is an option"

Utlogget Electra

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 355
  • Honnør: 177
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 355

Sv: LilleMy - nå med tre små krapyl!
« #247 : 07. juni 2010, 09:09 »
tusen takk søta, skulle som sagt tidligere gjerne hatt deg med, håper våre veier krysses snart Cheesy ps: Mario må gjerne for kose litt med Ada, med mindre han fortrekker litt eldre, som i Emma biggrin

Jeg håper også vi sees snart. Om Amit stiller på Nordisk fölger jeg garantert med til Bergen. Mario hilser og sier ja takk, begge to  Shocked
"Gorau adnabod, d'adnabod dy hun."

Utlogget Lars S.K

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 823
  • Honnør: 72
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 823

Sv: LilleMy - nå med tre små krapyl!
« #248 : 07. juni 2010, 21:39 »
Gratulerer med gull Smiley

Utlogget LilleMy

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 884
  • Honnør: 128
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 884

  • liten men tøff
Sv: LilleMy - nå med tre små krapyl!
« #249 : 08. juni 2010, 20:59 »
Gratulerer med gull Smiley
Takk og gratulerer til deg for imponerende innsats! det ble vel pers på antall godkjente bøy også? Tongue skal du på klubbmesterskapet? isåfall kan jeg få tatt et bilde med deg?

Jeg håper også vi sees snart. Om Amit stiller på Nordisk fölger jeg garantert med til Bergen. Mario hilser og sier ja takk, begge to  Shocked
ja, tenkte meg at han var en liten flørt Azn hehe... som far og mor, som sønn? Grin tenk om vi hadde blitt svigerforeldre til hverandres barn!! biggrin

uansett.... etter en slitsom konfirmasjon søndag, og en større nedtur mandag, da jeg oppdaget at jeg hadde kveldsvakt, mens jeg hadde planlagt en lang kveld på sofaen, og så på dagvakt idag, var jeg endelig klar for en runde på akro. har gått isteden for å kjøre bil rundt til pasientene idag og det har vært godt. rygg, hofter og lår er myke og smidige igjen biggrin

dagens på arko:

knebøy uten belte:
2*5 40kg
1*5 55kg
1*3 70kg
2*7 85kg

stående roing
3*8 50kg

i supersett med
nedtrekk bredt grep
3*8 45kg

benkpress
1*5 40kg
1*7 50kg
1*10 60kg ny pers!!

tåhev
2*15 60kg

skråbenk hantler
2*8 18kg
i supersett med
cablecross
2*8 30kg

forundret over egen form... burde da vært mindre og hente, og så perser jeg i benk... (selv om big boss ikke er fornøyd, er hverfall jeg det Angry) nå blir det variert trening frem til klubbmesterskapet neste helg. har grillfest i heimen kvelden før med jobben, så det får bli så som så.. men skal hvertfall løfte litt.. biggrin


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Knebøy 180 Benk 117,5kg Markløft 177,5kg Sammenlagt: 475kg Kl 63kg

"Why choose failure, when success is an option"

Utlogget Electra

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 355
  • Honnør: 177
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 355

Sv: LilleMy - nå med tre små krapyl!
« #250 : 08. juni 2010, 21:06 »
tenk om vi hadde blitt svigerforeldre til hverandres barn!! biggrin

Det hadde värt helt herlig  Grin

Grattis med pers i benken  Cheesy
"Gorau adnabod, d'adnabod dy hun."

Utlogget LilleMy

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 884
  • Honnør: 128
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 884

  • liten men tøff
Sv: LilleMy - nå med tre små krapyl!
« #251 : 08. juni 2010, 21:27 »
Det hadde värt helt herlig  Grin

Grattis med pers i benken  Cheesy
må jo være en fordel å vite at man kommer godt overens med ens barn sine svigerforeldre.. nok av de familiene som krangler så busta fyker.. dessuten vet jeg da at min svigersønn kommer fra et godt hjem med gode foreldre og vil være snill mot jenta mi og mine barnebarn;-)


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Knebøy 180 Benk 117,5kg Markløft 177,5kg Sammenlagt: 475kg Kl 63kg

"Why choose failure, when success is an option"

Utlogget Lars S.K

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 823
  • Honnør: 72
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 823

Sv: LilleMy - nå med tre små krapyl!
« #252 : 08. juni 2010, 22:09 »
Takk og gratulerer til deg for imponerende innsats! det ble vel pers på antall godkjente bøy også? Tongue skal du på klubbmesterskapet? isåfall kan jeg få tatt et bilde med deg?


Takk takk Smiley Ja var første godkjente bøyen med utstyr i allefall he he.
Skal på klubb mesterskap ja, prøve og få noen flere godkjente løft  Smiley Bilde kan du få, hva skal du med det? Smiley



Utlogget c-dur

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 666
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 666

Sv: LilleMy - nå med tre små krapyl!
« #253 : 09. juni 2010, 08:19 »
Gratulerer med sterk løfting på lørdag!! Jeg er mektig imponert! Og så går du hen og perser i benken noen timer senere.. du er ikke sann  Grin Det var veldig hyggelig å treffe deg igjen! Klem Smiley
Mine perser:

Knebøy: 170 kg
Benkpress: 100 kg
Markløft: 162,5 kg
Sammenlagt: 427,5 kg

Løfter i -67,5 og -75


Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: LilleMy - nå med tre små krapyl!
« #254 : 09. juni 2010, 08:29 »
Gratulerer så mye med flott løfting!  Bow

Det var så nydelig det du skrev om følelsene dine rundt Sandehallen ... Det er rart hvor mye det betyr med slike steder som gir en noe ekstra.

Du? Du er alltid velkommen til ei økt sammen med meg i det lille røde rommet.  biggrin
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!