Skrevet av Emne: LilleMy; fortsatt liten og tøff  (Lest 141359 ganger)

Utlogget LilleMy

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 884
  • Honnør: 128
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 884

  • liten men tøff
da var vi igang igjen da.... oppkjøring i sommer med en gulrot i enden skal nok gå greit. har gode treningsmuligheter i ferieparadisen, så jeg tror det skal gå veldig bra.

så dagens på akro:

knebøy:
2*5 40
1*5 55
1*5 65
1*7 85
1*10 75

latrowing fra kloss. 2*15 50kg
i supersett med
nedtrekk bredt grep 2*15 40kg

benkpress
2*5 30kg
1*5 40
1*5 50
1*7 57,5
1*10 50

crossover 2*15 15kg
i supersett med
hantelpress skrått 2*15 12kg

tåhev 2*20 55kg
sumo mark 3*7 50kg

jaja... helt greit. overgang å bli vant til "idrett" igjen... skal prøve å legge opp løpetrening med mer intervaller for å opp eksplosiviteten. akkurat nå er jeg bare seig som et uvær... :Smiley


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Knebøy 180 Benk 117,5kg Markløft 177,5kg Sammenlagt: 475kg Kl 63kg

"Why choose failure, when success is an option"

Utlogget LilleMy

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 884
  • Honnør: 128
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 884

  • liten men tøff
Grattis med nye perser Hege, du er GRYM som vi sier "over here".  Cheesy

Jeg vil gjerne at du sender meg litt av dine hemmelige oppskrifter i hvordan du kan holde deg i så jävlig bra for og väre flottere enn noen sinne etter å ha trykt ut 3 unger. Jeg har en og jeg ser ca 30 år eldre ut enn deg  what
tusen takk Anett, det var virkelig fine ord blush men jeg måtte bli 28 år og altfor mange år med dårlig selvtillit og liten respekt for meg selv, før jeg lærte meg å si takk og ta slike gode ord til meg Undecided

å ha tre unger er en kontinuerlig treningsøkt, det er full fart fra morgen til kveld og er jeg heldig rekker jeg å spise tre måltider om dagen :Smiley i tillegg har jeg en ung mann jeg er livredd for skal dumpe meg til fordel for ei som er 10 år yngre enn meg, så her er det bare å stå på og holde seg ung biggrin biggrin
Se der ja Smiley
Jeg skulle trekt inn magen litt he he
så lenge brystet er størst i front, kan magen bare være. perfekt som du er Wink desuten ser jeg veldig yndig og sjarmerende liten ved siden av deg Tongue


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Knebøy 180 Benk 117,5kg Markløft 177,5kg Sammenlagt: 475kg Kl 63kg

"Why choose failure, when success is an option"

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Kanskje litt sent, men bedre sent enn aldri Wink

rompa si! Cheesy mange damer som er redd for at kroppen forfaller etter man har fått ett par unger..tvert imot! :O

Utlogget LilleMy

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 884
  • Honnør: 128
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 884

  • liten men tøff
rompa si! Cheesy mange damer som er redd for at kroppen forfaller etter man har fått ett par unger..tvert imot! :O
neida, det trenger absolutt ikke å forfalle etter en unge eller to.. jeg har en teori om at mange mødre går så opp i mamma-rollen og bortprioriterer seg selv, i all enkelhet såklart og skylder på søvnløse netter, bleieskift og amming. resultatet er at man også begynner å snakke babyprat til mannen :Smiley men det er vondt å komme igang etter fødsel, når bekken slenger og bukmusklulatur så og si er et ikke-tema. hvor man nesten ikke kan gå fort uten å lekke og en push-up er nok til melkespreng i flere timer. noen kvinner er fra naturens side skapt til å føde barn OG se bra ut. vi andre normale som bare er skapt til å føde barn, må jobbe som et helvete for å nærme seg noe tålig bra.

så takk Loft, du aner ikke hvor fornøyd jeg blir for slike kommentarer, tusen takk! forøvrig en gullkommentar fra helgens stevne, hvor en lettere frustrert mannlig løfter påpekte at det burde vært forbud mot å kjøre rygghev i denne blå tightsen biggrin måtte da for f... lære meg å ta hensyn gitt! Wink


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Knebøy 180 Benk 117,5kg Markløft 177,5kg Sammenlagt: 475kg Kl 63kg

"Why choose failure, when success is an option"

Utlogget LilleMy

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 884
  • Honnør: 128
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 884

  • liten men tøff
dagens på akro:

markløft:
2*5 50
2*5 80
2*7 95
1*10 85
på kloss:
2*5 80

frontbøy:
2*5 40
1*5 50
2*7 60
1*10 50

trisett:
facepulls: 2*15 55kg
shrughs: 2*15 60kg
sidehev: 2*15 5kg cabel

benkpress bredt grep
2*5 30
1*5 40
2*7 50

mage
20*20 av diverste mageøvelser Grin

10 min intervall på mølla

litt blanda følelser idag. litt sur og irritert fordi treninga var lett og jeg måtte legge på endel uten at det gav de største påkjenningene. men også meget motivert over å få frontbøy på programmet, samt kjenne på alt overskuddet som kiler i kroppen.

gleder meg forøvrig til barna mine blir større og opplever gleden av løkkefotball. det er en liten bane rett utenfor hos meg, og her kryr det nå av unger både sent og tidlig. husker selv mange sene kvelder som liten på slike steder. i tenårene et yndet sted for å kikke på de kjekke guttene blush skulle gitt mye for å oppleve en tenåringssommer igjen. :Smiley


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Knebøy 180 Benk 117,5kg Markløft 177,5kg Sammenlagt: 475kg Kl 63kg

"Why choose failure, when success is an option"

Utlogget Per Ove

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 96
  • Honnør: 62
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 96

da var vi igang igjen da.... oppkjøring i sommer med en gulrot i enden skal nok gå greit. har gode treningsmuligheter i ferieparadisen, så jeg tror det skal gå veldig bra.

Hva f...! Har du fått du fått en gulrot i enden???

Per Ove, som er en smule bekymret over eleven

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Kanskje litt sent, men bedre sent enn aldri Wink
Oioioi, denne snertne rumpa hadde gått med hus forbi! Virkelig bra rumpe Cheesy

Vi burde virkelig samle alle styrkeløftjenter her i Norge i den blå tightsen og tatt et felles rupmebilde. Hvis det ikke resulterer i voldsom rekrutering vet jeg faen ikke hva som skal til Grin


Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Oioioi, denne snertne rumpa hadde gått med hus forbi! Virkelig bra rumpe Cheesy

Vi burde virkelig samle alle styrkeløftjenter her i Norge i den blå tightsen og tatt et felles rupmebilde. Hvis det ikke resulterer i voldsom rekrutering vet jeg faen ikke hva som skal til Grin



vettu hva det forslaget likte jeg! stiller gjerne som fotograf, spesielt når det er så utrolig bra lys i stua mi :Smiley

Utlogget Rez

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 396
  • Honnør: 52
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 396

  • KALLISTI
Grattis med nye perser Hege, du er GRYM som vi sier "over here".  Cheesy

Jeg vil gjerne at du sender meg litt av dine hemmelige oppskrifter i hvordan du kan holde deg i så jävlig bra for og väre flottere enn noen sinne etter å ha trykt ut 3 unger. Jeg har en og jeg ser ca 30 år eldre ut enn deg  what

Send en til fruen og Tongue

Utlogget LilleMy

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 884
  • Honnør: 128
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 884

  • liten men tøff

Hva f...! Har du fått du fått en gulrot i enden???

Per Ove, som er en smule bekymret over eleven

et ledd i sumo-treningen. for å stå mer skrævbeint rofl

Oioioi, denne snertne rumpa hadde gått med hus forbi! Virkelig bra rumpe Cheesy

Vi burde virkelig samle alle styrkeløftjenter her i Norge i den blå tightsen og tatt et felles rupmebilde. Hvis det ikke resulterer i voldsom rekrutering vet jeg faen ikke hva som skal til Grin
bra ide, jeg er med!!  ;Dog etterpå kunne vi sendt bildet til H&M og bedt om videre sponsing. vi har tross alt bidratt sterkt på markedsføringsfronten Wink neste tights bør forøvrig være rosa og til neste NM bør vi få i rødt, hvitt og blått. kan også legge til at t-skjortene fra samme sted (de man får i to-pack) er geniale å trene i. tynne og luftige, gir bra former og pen utringning hvor man kan se kløft, spente muskler og blodårer når man tar i ( for oss som tenner på slikt Tongue)

vettu hva det forslaget likte jeg! stiller gjerne som fotograf, spesielt når det er så utrolig bra lys i stua mi :Smiley
... og der fikk vi fotograf også, er det noen sak?!? Cheesy


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Knebøy 180 Benk 117,5kg Markløft 177,5kg Sammenlagt: 475kg Kl 63kg

"Why choose failure, when success is an option"

Utlogget ToneB

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 483
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 483

  • Live Love Lift
Må få deg på lista Smiley
160 - 80 - 165
Oslo Styrkeløftklubb

Utlogget Electra

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 355
  • Honnør: 177
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 355

kan også legge til at t-skjortene fra samme sted (de man får i to-pack) er geniale å trene i. tynne og luftige, gir bra former og pen utringning hvor man kan se kløft, spente muskler og blodårer når man tar i ( for oss som tenner på slikt Tongue)


De toppene/t-skjortene er geniale. Til og med jeg ser veltrent ut i de  :Smiley
"Gorau adnabod, d'adnabod dy hun."

Utlogget LilleMy

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 884
  • Honnør: 128
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 884

  • liten men tøff
De toppene/t-skjortene er geniale. Til og med jeg ser veltrent ut i de  :Smiley
tøyseruska!!! No no du er som Anders, naturlig sexy. sånne mennesker ergrer meg litt. trenger en trening måneden og ser veltrent ut hele tiden dry


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Knebøy 180 Benk 117,5kg Markløft 177,5kg Sammenlagt: 475kg Kl 63kg

"Why choose failure, when success is an option"

Utlogget Electra

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 355
  • Honnør: 177
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 355

tøyseruska!!! No no du er som Anders, naturlig sexy. sånne mennesker ergrer meg litt. trenger en trening måneden og ser veltrent ut hele tiden dry

Hahaha...har du lukta på sure sokker nå igjen? Det er en stund siden du så meg nå. Men jeg takker og bukker. Du lyste akkurat opp min dag enda mer. Tidligere i dag måtte jeg vise leg på polet, det var tett för jeg hoppet over disken og kyssa den herlige damen som stod der. Tatt i betraktning at jeg fyller 29+2 år på söndag så var dette akkurat det jeg trengte.

 Kiss
"Gorau adnabod, d'adnabod dy hun."

Utlogget LilleMy

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 884
  • Honnør: 128
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 884

  • liten men tøff
dagens kjappe og lette dog mentalt tunge trening:

knebøy med 3 sek stopp.
2*5 40
1*5 55
1*7 65

smalbenk
2*5 30
1*5 40
1*5 45
1*7 47,5
1*10 40

mark fra bukk, uten belte
1*3 60
1*3 80
1*1 100
droppsett:
1*2 120
1*2 110
1*2 100

trisett:
pullovers 2*15 15kghantel
push downs 2*15 30kg
hammercurl, superrolige 2*15 7,5kg

dama som trente i lokalet med meg idag hadde Toni Braxton med "unbreak my heart" for full guffe da jeg kom. var ikke akkurat treningsmusikk. fulgte opp med " in arms of an angel" og "kiss me".. for å si det sånn... jeg hadde ikke tankene mine på trening hverfall :Smiley
Hahaha...har du lukta på sure sokker nå igjen? Det er en stund siden du så meg nå. Men jeg takker og bukker. Du lyste akkurat opp min dag enda mer. Tidligere i dag måtte jeg vise leg på polet, det var tett för jeg hoppet over disken og kyssa den herlige damen som stod der. Tatt i betraktning at jeg fyller 29+2 år på söndag så var dette akkurat det jeg trengte.

 Kiss
kjære... hvis ikke det er mer som skal til, skal jeg daglig sende deg meldinger på hvor fantastisk du er. og selv om det er lenge siden sist vi treftes, kommer din vakkerhet ut i hvert eneste innlegg du legger igjen her. ergo, mine uttalelser har god begrunnelse Grin


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Knebøy 180 Benk 117,5kg Markløft 177,5kg Sammenlagt: 475kg Kl 63kg

"Why choose failure, when success is an option"

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!