Skrevet av Emne: LilleMy; fortsatt liten og tøff  (Lest 140908 ganger)

Utlogget ToneB

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 483
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 483

  • Live Love Lift
Sv: LilleMy ser muligheter for å bli ufyselig sterk!
« #495 : 07. oktober 2010, 21:01 »
"Intet"? Alt er vel relativt. Du banker oss ferskisene ned i støvlene uansett. Og det blir nok gøy Grin Gleder meg til å se deg! Tar du med familien?
160 - 80 - 165
Oslo Styrkeløftklubb

Utlogget Lars S.K

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 823
  • Honnør: 72
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 823

Sv: LilleMy ser muligheter for å bli ufyselig sterk!
« #496 : 07. oktober 2010, 21:01 »
Slapp av fram til lørdagen nå, så går det nok bra Smiley
Du har ikke et par inzer bind og låne meg på lørdagen ?

Utlogget LilleMy

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 884
  • Honnør: 128
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 884

  • liten men tøff
Sv: LilleMy ser muligheter for å bli ufyselig sterk!
« #497 : 07. oktober 2010, 21:13 »
Slapp av fram til lørdagen nå, så går det nok bra Smiley
Du har ikke et par inzer bind og låne meg på lørdagen ?
da regner jeg med at du kommer hjem og tar deg av mann, barn og lager middag til jeg kommer hjem fra jobb i morgen Grin jada, kan låne bind av meg!

"Intet"? Alt er vel relativt. Du banker oss ferskisene ned i støvlene uansett. Og det blir nok gøy Grin Gleder meg til å se deg! Tar du med familien?
jeg legger alltid stort press på meg selv, derfor blir fallhøyden ganske stor når jeg ikke lever opp til forventningene. men nå er jeg egentlig ganske kjei i kroppen, så da blir jeg med for trening og tar det derfra. må bare jobbe med hodet. sykt konkurranseinnstinkt vettu Undecided

familien blir hjemme. blir lang dag, jeg skal være lappe-watergirl for guttene etterpå¨. dessuten blir jeg litt stressa hvis en av dem skulle begynne å gråte og rope ut sitt savn etter mamma under løftinga, mister konsentrasjonen :Smiley

men jeg gleder meg til å treffe igjen dere da, og ekstra moro å se dere løfte. sånn sett skulle jeg gjerne vært publikum Wink


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Knebøy 180 Benk 117,5kg Markløft 177,5kg Sammenlagt: 475kg Kl 63kg

"Why choose failure, when success is an option"

Utlogget amity

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 253
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 253

Sv: LilleMy ser muligheter for å bli ufyselig sterk!
« #498 : 07. oktober 2010, 21:43 »
Fett at du stiller! Gleder meg til å se deg på plattingen! Også må vi jo hilse på hverandre!  Smiley

Utlogget HildeN

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 102
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 102

Sv: LilleMy ser muligheter for å bli ufyselig sterk!
« #499 : 07. oktober 2010, 23:32 »
Jeg gleder meg veldig til å løfte med deg, hvertfall, det skal bli morro!! Jeg tror lørdag blir en sabla bra dag uansett!!! Cheesy

Utlogget LilleMy

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 884
  • Honnør: 128
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 884

  • liten men tøff
Sv: LilleMy ser muligheter for å bli ufyselig sterk!
« #500 : 08. oktober 2010, 07:05 »
Fett at du stiller! Gleder meg til å se deg på plattingen! Også må vi jo hilse på hverandre!  Smiley
helt klart!!du finner nok meg lettest, så bare rop ut Grin blir hvertfall veldig mye bra løfting med så mye folk.at det er 12 jenter som stiller er jo rekord og fantastisk med tanke på rekruttering og NM-deltakelse.

det som er ekstra moro med så mange jenter, er at det blir et ordentlig jentemiljø under konkurransen. det blir litt skravling og kakling, og det høye testo-nivå senkes til et mer normalt nivå. det blir samtidig lettere å være jente under slike konkurranser. Heidi H Arnesen har alltid vært et forbilde for meg siden NM04 hvor ho stilte i knallrosa negler, sløyfer i håret, matchende leppestift og verdens mest selvsikre smil..

derfor stiller jeg nydusja, sminka og med nyfarget hår på start. og nåde den som ødelegger hårsveisen  Grin



Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Knebøy 180 Benk 117,5kg Markløft 177,5kg Sammenlagt: 475kg Kl 63kg

"Why choose failure, when success is an option"

Utlogget amity

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 253
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 253

Sv: LilleMy ser muligheter for å bli ufyselig sterk!
« #501 : 08. oktober 2010, 08:41 »
helt klart!!du finner nok meg lettest, så bare rop ut Grin blir hvertfall veldig mye bra løfting med så mye folk.at det er 12 jenter som stiller er jo rekord og fantastisk med tanke på rekruttering og NM-deltakelse.

det som er ekstra moro med så mange jenter, er at det blir et ordentlig jentemiljø under konkurransen. det blir litt skravling og kakling, og det høye testo-nivå senkes til et mer normalt nivå. det blir samtidig lettere å være jente under slike konkurranser. Heidi H Arnesen har alltid vært et forbilde for meg siden NM04 hvor ho stilte i knallrosa negler, sløyfer i håret, matchende leppestift og verdens mest selvsikre smil..

derfor stiller jeg nydusja, sminka og med nyfarget hår på start. og nåde den som ødelegger hårsveisen  Grin



Håper jeg kjenner deg igjen, jeg er dritdårlig på ansikter. Men jeg får bare rope. Det er ingenting som er bedre enn flere jenter til styrkeløft! Det kan bli litt for mye testosteron ja...

Haha... synes nesten det burde komme rosa benkpresskjorter også snart. Eller rosa og lilla knebind??


Utlogget LilleMy

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 884
  • Honnør: 128
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 884

  • liten men tøff
Sv: LilleMy ser muligheter for å bli ufyselig sterk!
« #502 : 08. oktober 2010, 09:37 »
Håper jeg kjenner deg igjen, jeg er dritdårlig på ansikter. Men jeg får bare rope. Det er ingenting som er bedre enn flere jenter til styrkeløft! Det kan bli litt for mye testosteron ja...
Haha... synes nesten det burde komme rosa benkpresskjorter også snart. Eller rosa og lilla knebind??
http://www.plgearonline.com/cart/index.php?_a=viewProd&productId=96  Tongue noen har tenkt den ideen før deg og du får også svarte og rosa knebind Grin

jeg har Lillemy trykt på dressen min, så ingen fare, du finner meg nok. kan forsåvidt bare følge stemmen min, den pleier å gå i ett frem til oppvarming og etter løfta er over. mellom prøver jeg å holde meg konsentrert og fokusert, og ikke kaste bort energi på å snakke Tongue


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Knebøy 180 Benk 117,5kg Markløft 177,5kg Sammenlagt: 475kg Kl 63kg

"Why choose failure, when success is an option"

Utlogget Tonks

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 265
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 265

  • Bodø SK
Sv: LilleMy ser muligheter for å bli ufyselig sterk!
« #503 : 09. oktober 2010, 19:47 »
Råbra løfting!! Grin Gratulerer!
Her har jeg virkelig en jobb å gjøre (så lenge jeg går i 60kgs) Wink

Utlogget sterkestesomfinns

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 313
  • Honnør: 210
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 313

  • Sjefskjerring :)
Sv: LilleMy ser muligheter for å bli ufyselig sterk!
« #504 : 09. oktober 2010, 19:51 »
Knallbra løfting i dag! Gratulerer!
Blenda!

Utlogget Kristoffer Eikeland

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 818
  • Honnør: 246
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 818

  • Evigt
Sv: LilleMy ser muligheter for å bli ufyselig sterk!
« #505 : 09. oktober 2010, 20:56 »
Gratulerer med rå løfting og solide perser i 60kg klassen! Grin 475 poeng!
Landslagsløfter i styrkeløft

Knebøy 352,5kg
Benkpress 285kg
Markløft 342,5kg
Beste total 970kg

Europamester og verdensmester i markløft for junior 2012
http://www.youtube.com/watch?v=D3hNIFIzUyc

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=35474.0


Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Sv: LilleMy ser muligheter for å bli ufyselig sterk!
« #506 : 09. oktober 2010, 21:10 »
Right back on top of the game  Cool
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget ToneB

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 483
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 483

  • Live Love Lift
Sv: LilleMy ser muligheter for å bli ufyselig sterk!
« #507 : 09. oktober 2010, 21:11 »
LilleMy ER ufyselig sterk! Grin Takk for i dag! Hyggelig, gøy, dritbra løfta, alt mulig! Vi ses forhåpentligvis igjen om ikke så lenge. Sumoøkt på Bjølsen kanskje!
160 - 80 - 165
Oslo Styrkeløftklubb

Utlogget amity

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 253
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 253

Sv: LilleMy ser muligheter for å bli ufyselig sterk!
« #508 : 09. oktober 2010, 21:57 »
Herre min hatt. Du løftet jo helt suverent i dag!  woot Gratulerer så mye!

Koselig å hilse på deg også!  Smiley

Utlogget LilleMy

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 884
  • Honnør: 128
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 884

  • liten men tøff
Sv: LilleMy ser muligheter for å bli ufyselig sterk!
« #509 : 10. oktober 2010, 11:21 »
Råbra løfting!! Grin Gratulerer!
Her har jeg virkelig en jobb å gjøre (så lenge jeg går i 60kgs) Wink
ingen fare, du gruser meg i mark :Smiley skal jobbe mye med teknikken fremover vet jeg..
Herre min hatt. Du løftet jo helt suverent i dag!  woot Gratulerer så mye!

Koselig å hilse på deg også!  Smiley
Lige måde Maria Smiley og takk for fine ord, positivt overrasket selv Wink
LilleMy ER ufyselig sterk! Grin Takk for i dag! Hyggelig, gøy, dritbra løfta, alt mulig! Vi ses forhåpentligvis igjen om ikke så lenge. Sumoøkt på Bjølsen kanskje!
Kiss kommer innover om halvannen ukes tid? må bare koordinere med heimen. hvordan er det best å komme seg dit? tog/trikk eller bil?
Gratulerer med rå løfting og solide perser i 60kg klassen! Grin 475 poeng!
ja tenk det, nå er jeg nr 9 på rankinga i Sande KK og den eneste som slo meg på poeng igår var coachen selv dry vi sees på junior-NM.
Knallbra løfting i dag! Gratulerer!

takk for det, jeg hørte du ropte, veldig motiverende Heidi Cheesy
Right back on top of the game  Cool
ja hvem skulle trodd... at det kunne bli noe ut av denne skrantne tre barnskroppen :Smiley takk for knallbra bind og god oppfølging i går.

Honnør til Askim for et bra arrangement, ryddige forhold og en tydelig og dyktig speaker. jeg gjorde en ny oppdagelse igår (hvorvidt den er ny, eller om det er jeg som ikke har evnet å holde roen før, skal ikke spekuleres i, men..) selv om nervene var spente og pulsen gikk fort, selv i rolig tilstand, så holdt jeg meg i ro, og holdt fokus på neste løft. det fungerte veldig bra Tongue "et løft av gangen" fikk en ny mening for meg. dessuten fikk jeg nok en gang bekreftet fordelen av god oppvarming og holde meg varm under konkurransen (dvs kle på meg.. er en skikkelig frysepinne...)

oppvarming i bøy kjentes greit ut. gikk til singel på 90 før jeg tok på drakt. kom ikke ned med verken 130 eller 140 og var ganske spent før første løft på 150.

1.løft: 150kg- godkjent 3-0: lett
2.løft: 160kg - godkjent 3-0: lett
3.løft: 165kg - godkjent 3-0: litt tyngere, men mer å gå på Cheesy
pers med 7,5kg i bøy!

benken hadde vi god tid i. bruke varmekrem for sikkerhetsskyld på skuldera og korsryggen. var nok lurt. ingen vondt under løfting eller idag. kom ikke ned med 85kg på oppvarming, men var likevel ikke så stresset før 1.løft. jeg har hatt så mye skjorte trening i det siste og visste jeg kunne presse 1. løftet selv med dårlig teknikk.

1. løft: 85,7kg -godkjent 2-1. kom ikke ordentlig ned, måtte dra stanga ned til magen og vingla i utpressinga.
2. løft: 95kg - godkjent 3-0: lett
3. løft: 100kg - godkjent 3-0. litt tyngre, traff ikke helt på banen, men presser godt opp for det Cheesy
pers i benk med 7,5kg ( i tre løft, 5kg i singelløft)

før mark er kruttet borte og kropp og hode sliten. prøver å få i meg såpass at jeg klarer å fullføre til pers. av erfaring liker jeg ikke å spise så mye før marken. så fikk i meg litt frukt og drikke.
grei oppvarming. 125 og 140 lett på oppvarming, men teknikken sitter ikke helt. får ikke brystet opp og hofta fram.

1.løft: 150kg -godkjent 3-0. greit
2.løft: 160kg -godkjent 3-0. tyngre, måtte jobbe på her.
3.løft: 165kg - underkjent, kommer til knærne.
pers med 2,5kg Cheesy

sammenlagt 425kg, 20kg pers sammenlagt og all time high wilks score.. kun 35poeng bak coachen, jeg vet han føler seg truet >Cheesy men han vil ikke trekke som trener heller. opplegget hans har fungert perfekt for meg og den tette oppfølgina gir gode resultater Cheesy selvtilliten er på topp og jeg nyter det veldig akkurat nå, selv om jeg er jævlig sår rundt låra. sliten i kropp og hodet nå, ble en lang dag. all ære til lagledere som holdt ut hele dagen! jeg spise hamburger på veien hjem igår og har den sure svie idag, siden magen min ikke tåler den type fet mat Undecided

veldig koselig å treffe alle oslojentene igjen, også fanklubben Grin hyggelig å hilse på BO(han med ryggen Tongue) og Jørgen. og Joakim, jeg syntes du gjorde en flott innsats som lagleder! jeg var jo så priviligert og fikk binda til Lars og pep-talk fra Per Ove til tross for at de skulle løfte selv. og brødrene Madsen med sin ukuelige positivitet er jo bare herlig å ha med seg på et stevne Grin (Ronny, neste gang må du ha med prinsen min Kiss)

veldig moro, nå skal jeg ha en uke fri, angrer litt, for jeg har veldig lyst til å trene idag. men har lovet ungene tur på skauen, så nå skal jeg lage deig til pinnebrød.  Food


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Knebøy 180 Benk 117,5kg Markløft 177,5kg Sammenlagt: 475kg Kl 63kg

"Why choose failure, when success is an option"

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!