Skrevet av Emne: «Sannheten svir» - 5 Westboro Baptist productions.  (Lest 7047 ganger)

Utlogget mdb

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 868
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 868

Nei, jeg bare lurer på hvorfor du, som er så fryktelig smart, ikke kan å skrive norsk. Smiley

Du er ikke akkurat den som bør rope høyest om dårlig språk, mister. Tongue Om du i det hele tatt har som formål å bli tatt seriøst bør du argumentere skikkelig for deg.
Ingen vecka utan deca!

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Når det gjelder alt av religions sekter og rare greier, kan vi konkludere med at skal de ha penger av deg, er det bare svindel. Sekter finnes bare fordi det fins dumme folk.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Tannfeen

Jepp, ganske frekk forretningsidé egentlig.
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget Hee1o

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 122
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 122

  • Det skal vær litt etings!
Ordla meg kanskje litt dårlig der. Det er vel naturlig at det samme %-andel homofile der som ellers. Men spørsmålet var om religion er positivt for flertallet, og det tror jeg fortsatt det er. (Hvis man ikke ser isolert på fundamentalistiske miljøer, der homofile blir henrettet og det å være kvinne er ulovlig).
Ca enhver muslimsk stat mao.

dodraugen2k

  • Gjest
At gud ikke finnes er noe jeg står for og ikke er redd for å innrømme. Derfor, ja det er noe jeg er stolt av.

Fair nok, men er det nødvendig å nevne det i en religionsdiskusjon?

Her er jeg faktisk enig med javelite. Jeg er ateist, det er ikke noe jeg er stolt av. Jeg er stolt av mål jeg har nådd og andre oppnåelser. Men ateismen er jeg ikke stolt over. Man kan være stolt av å tørre å skille seg ut i samfunn hvor et overveldende flertall av beboerne er religiøse, men da er det vel nettopp individualismen og evnen til å gå egne veier, og ikke det at du har kommet frem til konklusjonen: "Gud finnes ikke" du er stolt av. Eller?

Uansett, disse debattene har en tendens til å bli veldig flammende, og da kan jeg garantere deg at en liten, snerten kommentar med et lite aksiom, en erklæring av egen stolthet og en smiley ikke gjør annet enn å irritere meningsmotstanderen. Jeg vet iallfall at jeg hadde syntes det var rimelig irriterende om et kristent medlem la igjen ala: "Gud eksisterer, de av dere som ikke føler hans kraft kan ikke uttale dere, hilsen STOLT KRISTEN Smiley".

Det samme gjelder forøvrig ovenfra og ned-holdningen til Virtuoso.

Forøvrig artig å se at ethvert emne som har noe som helst med religion å gjøre ender opp som en diskusjon rundt guds eksistens. Autopilot?

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Du er ikke akkurat den som bør rope høyest om dårlig språk, mister. Tongue Om du i det hele tatt har som formål å bli tatt seriøst bør du argumentere skikkelig for deg.
Å være dårlig til å argumentere og å være dårlig til å skrive er to vidt forskjellige ting. Man kan feks sitte på gode argumenter men ha manglende evner eller kunnskap om språket til å kunne gjøre seg forstått på en skikkelig måte. (Nei, jeg har ingen planer om å forklare deg videre forskjellen om du ikke skjønner det sjøl.) Likevel, en viss sammenheng kan det da være mellom disse, og i så måte kan det jo være et ok argument når jeg sier at jeg fikk 6 på heldags i norsk. Tongue
Videre, hvorvidt du liker eller forstår/ikke forstår argumentene jeg kommer med driter jeg en lang en i.

Fint om du siterer hvor jeg har argumentert dårlig for min mening. Kan jo være at du ikke har skjønt hva jeg har ment og derfor ser på det som et dårlig argument.

Edit: les innlegget med ikke-sarkastisk stemme. Ser nå at det kanskje virker noe krast det jeg har skrevet..
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!