Skrevet av Emne: «Sannheten svir» - 5 Westboro Baptist productions.  (Lest 7043 ganger)

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Så du mener at vitenskap lyver, mens en bok skrevet for lenge sia, av hvem som helst sier sannheten ?
Nei, jeg bare lurer på hvorfor du, som er så fryktelig smart, ikke kan å skrive norsk. Smiley

Å avvise vitenskap er forresten bare dumt. Likevel kan og bør man jo være litt kritisk til det man leser og hører og ikke svelge alt helt.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Beefcake

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 969
  • Honnør: 1175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 969

  • Spiser til failure
Enda en tråd om religion..? :Smiley

Must.. Not.... Participate......


Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Enda en tråd om religion..? :Smiley

Must.. Not.... Participate......
Hehehe var det jeg tenkte jeg og... Grin "Sinnsyk i gjerningsøyeblikket" må vel bli min unnskyldning for at jeg i det heletatt begynte å skrive.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Delly Berry

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 273
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 273

Nei, jeg bare lurer på hvorfor du, som er så fryktelig smart, ikke kan å skrive norsk. Smiley

Å avvise vitenskap er forresten bare dumt. Likevel kan og bør man jo være litt kritisk til det man leser og hører og ikke svelge alt helt.
Slutt å snakk pisspreik her. Hvorfor skal folk gi ut informasjon som ikke er sant av vitenskaps folk ? Og har aldri sakt direkte at jeg er en smarting.

Utlogget Tannfeen

Hvorfor? Fordi det er så få homofile der. Men hvorfor er det ikke det? Homofili blir straffet meget, meget hardt.

Ordla meg kanskje litt dårlig der. Det er vel naturlig at det samme %-andel homofile der som ellers. Men spørsmålet var om religion er positivt for flertallet, og det tror jeg fortsatt det er. (Hvis man ikke ser isolert på fundamentalistiske miljøer, der homofile blir henrettet og det å være kvinne er ulovlig).
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget Tannfeen

Enda en tråd om religion..? :Smiley

Must.. Not.... Participate......

Streifet meg også, men antok at jeg ikke hadde noe bedre å gjøre. Sove f.eks.
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Jeg ser poengene dine, men uansett så er det vel naturlig å anta at de som lider av religion likevel er i mindretall?

Det tror jeg ikke. Jeg tør påstå at de aller fleste religiøst troende får en viss mengde lidelse med på kjøpet når de tror, da i form av frykten for ikke å være from nok, frykten for at familiemedlemmer skal komme til helvete, etc. - sånn sett vil jeg si at flertallet vordes lidelse av sine religiøse overbevisninger, selv om det er mulig at de totalt sett opplever mest glede (uten at jeg vil akseptere en slik påstand uten videre).

Det med at flere 100 millioner homofile opplever diskriminering, henrettelse og forfølgelse er dessuten en stor overdrivelse.

Kan du nevne ett eneste samfunn på denne jord hvor mer enn halvparten av befolkningen sannsynligvis ikke har noe som helst imot homofili? Eller ti land hvor homofile har samme rettigheter til ekteskap som heterofile? Fem land hvor homofile par får adoptere? En interessant tendens du vil oppdage, er at jo mer liberalt et land er i spørsmålet om homofiles rettigheter, desto mer sekulært har det en tendens til å være.

I vesten så er det nok heller ikke religionen som er hovedgrunnen til at de opplever dette, men heller det faktum at de tar bananen i eksosrøret, og at enkelte føler seg støtt av dette.

Og hvor tror du denne holdningen kommer fra? Vi har ingen kristen kulturarv eller noe?

Utlogget Beefcake

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 969
  • Honnør: 1175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 969

  • Spiser til failure
Jess.. Ikke-religiøse (les: ikke nødvendigvis ateistiske) er så vidt jeg veit i mindretall på verdensbasis.

Merkelig nok er mennesker med høyere utdanning og IQ også i mindretall på verdensbasis, men religiøse i mindretall i land hvor mennesker har høyere IQ...

... og enda merkeligere er at det foregår langt mer krig, vold og generelt fanskap i land og stater hvor folk er mer religiøse...

:Smiley


Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Merkelig nok er mennesker med høyere utdanning og IQ også i mindretall på verdensbasis, men religiøse i mindretall i land hvor mennesker har høyere IQ...

... og enda merkeligere er at det foregår langt mer krig, vold og generelt fanskap i land og stater hvor folk er mer religiøse...

:Smiley
Heheh forsåvidt riktig..

Slutt å snakk pisspreik her. Hvorfor skal folk gi ut informasjon som ikke er sant av vitenskaps folk ? Og har aldri sakt direkte at jeg er en smarting.
Man trodde lenge at egg ga høyt kolesterol. Det hadde jo forskning vist.

Håper du tar poenget mitt.. Wink
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Gud skapte ikke mennesket. Det er omvendt.

Hilsen,
STOLT ATEIST Smiley

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Jeg vil vel selv klassifisere meg selv som en moderat ateist, men dette synes jeg var langt over streken. Jeg ga youtube en rapport om at dette er hate spech og manglende respekt mot de som døde i september 11. angrepet.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Gud skapte ikke mennesket. Det er omvendt.

Hilsen,
STOLT ATEIST Smiley
Er det noe å være stolt over da.. Nesten som om du skulle ha oppnådd noe eller gjort deg fortjent til det.. Tongue

Hilsen en som ikke er så smart som dere andre.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget |Andreas|

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 26
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 26

Er det noe å være stolt over da.. Nesten som om du skulle ha oppnådd noe eller gjort deg fortjent til det.. Tongue

Erkjennelsen om at en fantasifigur meget lite sansynlig styrer verden, vil jeg i høyeste grad kalle en oppnåelse. Til etterfølgelse... 

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Er det noe å være stolt over da.. Nesten som om du skulle ha oppnådd noe eller gjort deg fortjent til det.. Tongue

Hilsen en som ikke er så smart som dere andre.
At gud ikke finnes er noe jeg står for og ikke er redd for å innrømme. Derfor, ja det er noe jeg er stolt av.

Jeg sier ikke _du_ gjør det, men mange kristne, gjerne uberkristne om du vil, virker utrolig stolte over sin gud og prøver alltid og pushe sitt syn, sin tro og sine meninger over på andre. Og i samma slengen gnu det inn i tryne ditt at de har rett og ateister eller andre religioner tar feil. De liker også å true deg med at du kommer til å dra til helvete.

Enda en grunn til at jeg er stolt over å være ateist er at jeg er bosatt i Texas, midt i bibelbeltet, på det snauet året jeg har bodd her har jeg enda ikke møtt en ateist, eller i allefall noen som _tørr_ å si at de ikke tror på gud. Folk her nede tror ateister er djevel dyrkere og onde mennesker. Og mange har prøvd å pressa sin religion på meg. Men jeg har stått fast på mine meninger og har ingen problemer med å skille meg ut.

Så gi meg en grunn til at jeg ikke bør være stolt over å være ateist.

Utlogget Tannfeen

Kan du nevne ett eneste samfunn på denne jord hvor mer enn halvparten av befolkningen sannsynligvis ikke har noe som helst imot homofili? Eller ti land hvor homofile har samme rettigheter til ekteskap som heterofile? Fem land hvor homofile par får adoptere? En interessant tendens du vil oppdage, er at jo mer liberalt et land er i spørsmålet om homofiles rettigheter, desto mer sekulært har det en tendens til å være.

Sitat
Og hvor tror du denne holdningen kommer fra? Vi har ingen kristen kulturarv eller noe?
Jeg regner med du kanskje har googla "gay rights" eller noe, men fant noe på bl.a wiki der det var ihvertfall ramset opp bortimot 10 land/stater som ihvertfall har samme rettigheter mtp ekteskap. Kanskje har de samme rettigheter til adobsjon også, men jeg har ikke tid til å sjekke så mye opp rundt det akkurat nå. En annen ting er at det ikke nødvendigvis er religionen som bestemmer hvilke holdninger personer har på godt og vondt. Man kan finne mange liberale bland religiøse og vice versa.


There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!