Skrevet av Emne: Hannesen står opp fra de døde...  (Lest 8861 ganger)

Utlogget hannesen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 816
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 816

  • full-av-futt!!!
Sv: Hannesen står opp fra de døde...
« #30 : 05. april 2008, 21:28 »
good old hannesen Smiley

imponerende form:)
Hei Guggen=) Long time no see! Er det bra med deg da??
Hanne

Utlogget hannesen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 816
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 816

  • full-av-futt!!!
Sv: Hannesen står opp fra de døde...
« #31 : 05. april 2008, 21:29 »
Ser veldig bra ut. Stå på!

Takk, men følte ikke at de bildene var så veldig bra... men men! Får prøve å få tatt noen med selvutløser en dag. Stå på du også=)
Hanne

Utlogget hannesen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 816
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 816

  • full-av-futt!!!
Sv: Hannesen står opp fra de døde...
« #32 : 06. april 2008, 17:10 »
Æsj, nå føler jeg egentlig veldig synd på meg selv... Sofa`n hele dagen, og vellvillige foreldre som kommer og ser litt etter unger og ordner middag... Wienerpølser og is.... har stappa innpå så masse halspastiller nå, og advarselen bakpå om lakserende virkning ved overdrevet inntak stemmer ganske bra. Blæh....
Og nå ligger mannen i huset rett ut også... Huset er bomba, to klissvåte bikkjer har akkurat inntatt huset og tok tre rom i slengen da de rasa inn døra med sine herlige sølelabber...
Treningen måtte jeg avlyse (1000,- rett i dass) også videre også videre...
Jeg HATER å være SJUK=( =( =( =( =( =( =( =(
Hanne

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Hannesen står opp fra de døde...
« #33 : 06. april 2008, 17:15 »
Æsj, nå føler jeg egentlig veldig synd på meg selv... Sofa`n hele dagen, og vellvillige foreldre som kommer og ser litt etter unger og ordner middag... Wienerpølser og is.... har stappa innpå så masse halspastiller nå, og advarselen bakpå om lakserende virkning ved overdrevet inntak stemmer ganske bra. Blæh....
Og nå ligger mannen i huset rett ut også... Huset er bomba, to klissvåte bikkjer har akkurat inntatt huset og tok tre rom i slengen da de rasa inn døra med sine herlige sølelabber...
Treningen måtte jeg avlyse (1000,- rett i dass) også videre også videre...
Jeg HATER å være SJUK=( =( =( =( =( =( =( =(
Huff, det hørtes lite trivelig ut. Får håpe du blir frisk snart da. Bildene dine ser veldig bra ut, forresten!! Du får ha god bedring!  Ta den tiden du er syk til og prøve og slappe av, og prøv og ikke stresse noe så blir du vel i form snart Smiley

Utlogget hannesen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 816
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 816

  • full-av-futt!!!
Sv: Hannesen står opp fra de døde...
« #34 : 07. april 2008, 14:28 »
Huff, det hørtes lite trivelig ut. Får håpe du blir frisk snart da. Bildene dine ser veldig bra ut, forresten!! Du får ha god bedring!  Ta den tiden du er syk til og prøve og slappe av, og prøv og ikke stresse noe så blir du vel i form snart Smiley
Jo takk. Jeg slapper faktisk av, og for første gang lytter jeg til kroppen min. Og er hjemme fra jobben i dag og greier... skal være fin i farta igjen onsdag (som er min neste arbeidsdag, da jeg ikke jobber fullt). Gleder meg allerede. Men fytti hadde ikke orka å hoppa en eneste gang slik kroppen er nå. Tuuung og treeeig. blæh!
Hanne

Utlogget Suzie

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 45
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 45

Sv: Hannesen står opp fra de døde...
« #35 : 07. april 2008, 21:23 »
WOW!! imponerende bilder!! Jeg vil også ha slik mage..hehe Smiley
3 barnsmor og fersking på trening...som vil bli sterk og fit! Smiley

Utlogget metteflette

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 700
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 700

Sv: Hannesen står opp fra de døde...
« #36 : 07. april 2008, 23:54 »
Ja, det er mer enn nok å henge fingrene i! Så fordi om jeg ikke får trent så mye, så sitter jeg ikke mye i ro.
Ja, har kjøpt tvillingvogn, men hjelper lite med en selvstendig 2 åring som klarer alt selv! Jeg har bæremeis også, det funker kanskje også av og til.

Håper du blir bedre fort og høder deg frisk Smile
Medlem av Foreningen for Kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!


Alle gode ting er tre!!!

Utlogget hannesen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 816
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 816

  • full-av-futt!!!
Sv: Hannesen står opp fra de døde...
« #37 : 08. april 2008, 11:10 »
WOW!! imponerende bilder!! Jeg vil også ha slik mage..hehe Smiley
Hei! Ja magen er jeg litt fornøyd med men ellers føler jeg meg litt "skranten"... Magen ser ikke sånn ut når jeg får litt mere fett på kroppen.
Hvordan går det med deg og treningen?? =)
Hanne

Utlogget hannesen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 816
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 816

  • full-av-futt!!!
Sv: Hannesen står opp fra de døde...
« #38 : 08. april 2008, 11:16 »
Ja, det er mer enn nok å henge fingrene i! Så fordi om jeg ikke får trent så mye, så sitter jeg ikke mye i ro.
Ja, har kjøpt tvillingvogn, men hjelper lite med en selvstendig 2 åring som klarer alt selv! Jeg har bæremeis også, det funker kanskje også av og til.

Håper du blir bedre fort og høder deg frisk Smile
Nei de skal jo bestemme det meste selv da...
Jeg solgte søskenvogna mi for et par måneder sida. Så blei det nesten til at jeg angra litt når våren kom så tidlig.
Disse dagene jeg har vært hjemme har jeg jo fått surfa litt på nettet, så her om dagen bestilte jeg sykkelvogn=)
Den kommer om et par dager. Det gleder jeg meg til. Vi bor jo på bygda, og treåringen min kan ikke gå helt til butikken (3 km en vei) men nå kan jeg putte begge i sykkelvogna og sykle ned. Har jo fri fra barnehagen to dager i uken, det gjør alt så mye enklere!!
Gleder meg til å teste den ut!
Har også bestilt med ekstra sykkelfeste til sykkelen til mannen min, så detta blir bra!!
(han har nemlig meldt seg på Birken i år!! 30 august!! Kanskje på tide å begynne å sykkeltrene litt=) )
Bæremeis er jo helt topp. Men jeg synes det fort blir tungt. Orker ihvertfall ikke å gå så fort.
Mens med søskenvona kiunne jeg jo få en skikkelig treningstur. Opp bakkene med den vogna var drithardt=)
Håper minsten hos deg etterhvert begynner å sove om nettene da...!
Synes du er superflink jeg!!!
Klem fra Hanne
Hanne

Utlogget Suzie

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 45
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 45

Sv: Hannesen står opp fra de døde...
« #39 : 08. april 2008, 22:08 »
Hei! Ja magen er jeg litt fornøyd med men ellers føler jeg meg litt "skranten"... Magen ser ikke sånn ut når jeg får litt mere fett på kroppen.
Hvordan går det med deg og treningen?? =)

Den går strålendes!! Har lagt ut bilder på loggen min nå da.. og det vises jo kansje litt da..hehehe.. JEG ser i alle fall forskjell!! Smiley
3 barnsmor og fersking på trening...som vil bli sterk og fit! Smiley

Utlogget metteflette

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 700
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 700

Sv: Hannesen står opp fra de døde...
« #40 : 08. april 2008, 22:46 »
Nei de skal jo bestemme det meste selv da...
Jeg solgte søskenvogna mi for et par måneder sida. Så blei det nesten til at jeg angra litt når våren kom så tidlig.
Disse dagene jeg har vært hjemme har jeg jo fått surfa litt på nettet, så her om dagen bestilte jeg sykkelvogn=)
Den kommer om et par dager. Det gleder jeg meg til. Vi bor jo på bygda, og treåringen min kan ikke gå helt til butikken (3 km en vei) men nå kan jeg putte begge i sykkelvogna og sykle ned. Har jo fri fra barnehagen to dager i uken, det gjør alt så mye enklere!!
Gleder meg til å teste den ut!
Har også bestilt med ekstra sykkelfeste til sykkelen til mannen min, så detta blir bra!!
(han har nemlig meldt seg på Birken i år!! 30 august!! Kanskje på tide å begynne å sykkeltrene litt=) )
Bæremeis er jo helt topp. Men jeg synes det fort blir tungt. Orker ihvertfall ikke å gå så fort.
Mens med søskenvona kiunne jeg jo få en skikkelig treningstur. Opp bakkene med den vogna var drithardt=)
Håper minsten hos deg etterhvert begynner å sove om nettene da...!
Synes du er superflink jeg!!!
Klem fra Hanne

Sykkelvogn er helt fantastisk, gleder meg ihjel til jeg kan bruke den med begge to eller en om gangen. men det blir jo ikke før om et år da... dry
Ellers så er det tungt nok med begge to i vogna, men hun på to hopper plutselig av eller skal kanskje stå i vogna. Og det funker ikke! Bæremeisen er tungt i lengden, men går greit for korte turer.

Skal nok alltid få det til på et vis. Nå har jeg fått barnevakt til torsdagen, da skal jeg teste ut en time som heter CORE Smile
Medlem av Foreningen for Kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!


Alle gode ting er tre!!!

Utlogget hannesen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 816
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 816

  • full-av-futt!!!
Sv: Hannesen står opp fra de døde...
« #41 : 09. april 2008, 22:03 »
Den går strålendes!! Har lagt ut bilder på loggen min nå da.. og det vises jo kansje litt da..hehehe.. JEG ser i alle fall forskjell!! Smiley
Spennende da skal jeg følge med på deg=)
Hanne

Utlogget hannesen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 816
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 816

  • full-av-futt!!!
Sv: Hannesen står opp fra de døde...
« #42 : 09. april 2008, 22:07 »
Sykkelvogn er helt fantastisk, gleder meg ihjel til jeg kan bruke den med begge to eller en om gangen. men det blir jo ikke før om et år da... dry
Ellers så er det tungt nok med begge to i vogna, men hun på to hopper plutselig av eller skal kanskje stå i vogna. Og det funker ikke! Bæremeisen er tungt i lengden, men går greit for korte turer.

Skal nok alltid få det til på et vis. Nå har jeg fått barnevakt til torsdagen, da skal jeg teste ut en time som heter CORE Smile
Trener du på ELIXIA? Vi har en super time, styrke&core. Jeg har en sånn time i uka. Veldig bra og veldig tøff. Ikke som body pump med hundre reps men mere skikkelig styrke, fokus på core muskulatur. Liker den godt. Gi meg tilbakemelding på hva du synes da=)
Akkurat kommet hjem fra vannaerobic jeg nå. Var litt av en pangstart fra å ha liggi på sofaen siden fredag til å ut og kjøre tre timer på senteret først også to timer vanntrening etterpå (står på land jeg da, men halsen min var ganske så rusten etter å ha skreket i to timer... =( )
Får tru detta gjorde susen da=)
I mogen har jeg fri med ungene og gleder meg masse!!!

ha en fortsatt fin kveld!
Ska køye jeg nå, men var så innmari sulten!!
Hanne

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!