Skrevet av Emne: V12  (Lest 2056 ganger)

Utlogget XL

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 139
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 139

V12
« : 16. januar 2004, 17:43 »
Nå er jeg ikke helt inne i kreatin-verden ennå men jeg har lest litt om v12, mye positivt.
Noen som har gode erfaringer med det?
Forresten noen som har peiling på hvor jeg kan få tak i det på nettet?
Kjørte gjennom P.F, A.C og noen andre men fant ingenting.

Utlogget Benpressmannen

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 5 317
  • Honnør: 584
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 317

  • Anabol, endogen trainee
Re:V12
« #1 : 16. januar 2004, 18:29 »
jeg har brukt det tidligere og bruker det i en omgang nå...

Gir en utrolig herlig pumpfølelse og fremmer MYE styrke..
I sverige kjøper du v12 hos gymgrossisten (sender ikke til norge) i norge er det sportstilskudd
Ved kjøp fra usa blir v12 stoppet i tollen (pga politisk bambus og vas)

Vet ikke om andre plasser som selger det.. Cheesy


Mine rekorder:
Bøy: 240kg - Benk: 185kg - Mark: 250kg @ 100kg
Bøy: 250kg - Benk: 185kg - Mark: 260kg @ 90kg
Bøy: 260kg - Benk: 165kg - Mark: 265kg @ 87.5kg
Bøy: 274kg - Benk: 170Kg - Mark: 280kg @ 90kg

ADIDAS Mila 21/6-07: 1t 3m @ 100kg
Polar natt Mila 5/1-08: 1t 1m @ 90kg & syk
ADIDAS Mila 21/6-08: 1t 4m @ 90kg & en sko som ikkje va helt "med"

Ibestad Strongshow 26/7-08 - 5. plass


Mange snakker om å gjøre noe, få gjør det de sier!

Utlogget Lasse Christoffersen

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 991
  • Honnør: 337
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 991

Re:V12
« #2 : 16. januar 2004, 21:42 »
Norkost selger det grisebillig!379,-   løp og kjøøøøp Wink

Anbefales,øker veldig i styrke!
Nettbutikken for deg som trener! www.x-life.no

Besøk oss på Facebook:
https://www.facebook.com/XLIFE.no

Besøk oss på Google+:
https://plus.google.com/117792074539729929721

(Bedriftsprofil for X-life.no.)

Utlogget 12gauge

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 9
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 9

Re:V12
« #3 : 17. januar 2004, 16:41 »

Norkost selger det grisebillig!379,-   løp og kjøøøøp Wink

Anbefales,øker veldig i styrke!

 Huh Står det på Norkost sine sider? Fant ikke V12 der ...

Utlogget Lasse Christoffersen

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 991
  • Honnør: 337
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 991

Re:V12
« #4 : 17. januar 2004, 19:41 »
Proteinfabrikken... sorry  Wink
Nettbutikken for deg som trener! www.x-life.no

Besøk oss på Facebook:
https://www.facebook.com/XLIFE.no

Besøk oss på Google+:
https://plus.google.com/117792074539729929721

(Bedriftsprofil for X-life.no.)

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Re:V12
« #5 : 17. januar 2004, 19:44 »

Proteinfabrikken... sorry  Wink

Gjør de det?? Finner ikke det jeg...
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Re:V12
« #6 : 17. januar 2004, 19:47 »
Der fant jeg det...


Men de selger det først fra 14/2. Kan legge inn forhåndsbestilling da...
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Lasse Christoffersen

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 991
  • Honnør: 337
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 991

Re:V12
« #7 : 17. januar 2004, 20:09 »
Det er billig hvertfall!
Kommer til å kjøpe et par bokser jeg og. Når jeg kjøpte det i sverige for 7-8mnd siden kosta det 700 svenske...
Nettbutikken for deg som trener! www.x-life.no

Besøk oss på Facebook:
https://www.facebook.com/XLIFE.no

Besøk oss på Google+:
https://plus.google.com/117792074539729929721

(Bedriftsprofil for X-life.no.)

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Re:V12
« #8 : 17. januar 2004, 20:17 »

Det er billig hvertfall!
Kommer til å kjøpe et par bokser jeg og. Når jeg kjøpte det i sverige for 7-8mnd siden kosta det 700 svenske...

Er det samme størelse da??
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Lasse Christoffersen

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 991
  • Honnør: 337
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 991

Re:V12
« #9 : 17. januar 2004, 20:32 »
Tror v12 bare er produsert i en størrelse faktisk. samme som med swole
Nettbutikken for deg som trener! www.x-life.no

Besøk oss på Facebook:
https://www.facebook.com/XLIFE.no

Besøk oss på Google+:
https://plus.google.com/117792074539729929721

(Bedriftsprofil for X-life.no.)

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Re:V12
« #10 : 17. januar 2004, 20:36 »
Stemmer nok det når du sier det ja. Billig er det jo uannsett!
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget 25årstrening

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 259
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 259

Re:V12
« #11 : 20. januar 2004, 12:13 »
Etter å ha trent i nærmere 25 år er jeg relativt skeptisk til "vidunderprodukter", men har eksperimentert mye med ulike kreatintilskudd. Og en ting er sikkert; V-12 HAR FUNGERT UTROLIG BRA FOR MEG! Jeg har hatt helt overlegen effekt av V 12 sammenliknet med CELL-TECH (et dyrt produkt med masse raske karbohydrater) og kreatin monohydrat. V 12 er rett og slett et meget godt produkt for oss som ikke bruker dop. V 12 har hjulpet meg å bryte treningsplatå, gir økt styrke, bedret resitusjon og en flott "pump". Foretrekker smaken "Tropical punch". Tips; jeg synes smaken og oppløsningen er fortreffelig når jeg blander V 12 med Farris!

Utlogget Eskimo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

Re:V12
« #12 : 20. januar 2004, 12:21 »
hva er forskjellen mellom vanlig kreatin og v-12? jeg har bestilt cell-tech nå, så skal prøve ut det først. har pratet med endel folk som roser det opp i skyene. så v12 får nok vente litt Smiley

Utlogget 25årstrening

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 259
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 259

Re:V12
« #13 : 20. januar 2004, 13:08 »
Vdr. forskjellen på vanlig kratin (monohydrat) og V 12.

Det er antakelig drevet for lite forskning på effektene av de forskjellige stoffene i V 12, til at vi kan si hva det er eksakt ved den som gjør den mest virkningsfull. Jeg kan i alle fall ikke gi noen fullgod vitenskapelig forklaring.

Trolig er synergien mellom de ulike stoffene helt vesentlig, uten at jeg har noen personlig interesse av å reklamere for V 12 er det simpelthen et produkt som har overrasket meg.
Man tror bla følgende;
-V 12 inneholder trikreatin malat i stedet for kreatin monohydrat. Det første er et kreatinsalt som tas lettere opp i muskelen enn monohydrat. Dette hevdes å gi større ATP-produksjon. Kommentar; Egne erfaringer synes absolutt å støtte dette, siden jeg ikke har hatt noen problemer med væske-ansamling eller bløt muskulatur med V 12.
-V 12 inneholder også N-Acetyl L-glutamin og Betaine Glycocyamine. Dette hevdes å øke kroppens lagring av kreatin
-V 12 inneholder også taurine. Dette er den aminosyren som det finnes nest mest av i skjelettmuskulaturen. Enkelte har hevdet at dette øker utholdenheten under hardt arbeid, og at det har en insulin-hermende effekt. Kommentar: jeg synes dette er spennende, og kan i alle fall bekrefte at jeg synes jeg kan gi veldig mye på trening med påfølgende gode resultater på muskelmassen ved bruk av V 12.
-V 12 inneholder til slutt Arginine Alpha-ketoglade, som sies å bedre nitrogen-oksid balansen i kroppen, noe som er kjent for å lette proteinsyntesen. Siden jeg er over ungdommen er en av de mest positive effektene for meg med bruk av V 12 at restitusjonsfasen er kortere. Jeg passer på å spise mye protein, og effekten av dette har vært bedre enn under tidligere "eksperiment" med å øke proteininntak.

Tilslutt mener jeg at  V 12 har en økonomisk og helsemessig gevinst i forhold til produkter som feks. Cell-Tech og andre kreatintransportprodukter, som gir masse raske karbohydrater. Jeg har betalt ca 400 kr for en boks (908 gram) Cell-tech. Siden hver dose er på 99 gram (...) betyr det at en boks bare rekker til ca 9 serveringer..eller ca oppladning i 5 dager! Med V 12 trenger du ingen oppladning, og resultatene kom etter ca 10-12 dager. De små mengdene med V 12 som trengs for resultat gjør derfor dette til et meget kosteffektivt produkt. Ta V 12 ihht instruksjonene på boksen, det hele er meget enkelt.

Når det gjelder det helsemessige aspektet har jeg selvsagt ingen som helst vitenskapelig dekning for det jeg nå sier. Imidlertid stiller jeg spørsmål ved hvor gunstig det er å ta kreatintransport-produkter som gir opptil 75 gram meget raske karbohydrater (sukker) i en enkelt servering. Riktignok vil dette sukkeret føre til at kreatinet lettere tas opp i muskulaturen, og jeg ser ikke bort fra at det å ta slike produkter UNDER trening kan gi økt yteevne på tunge økter, jeg ser heller ikke bort fra at feks 75 gram sukker etter trening kan øke restutusjonen (jeg tviler på nytten i forhold til langsommere karbohydrater før og etter trening) men så store mengder sukker i form av enkeltserveringer vil trolig også gi svære hopp i blodukkeret. Jeg ser at flere kommentatorer i USA også stiller spørsmål ved hvor god en slik ernæringsstrategi er (se bla BodybuildingForYou.com).

Personlig er jeg i alle fall fornøyd med V-12, og merker ingen bivirkninger ved bruk.

Utlogget 25årstrening

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 259
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 259

Re:V12
« #14 : 20. januar 2004, 13:11 »
Vdr. forskjellen på vanlig kratin (monohydrat) og V 12.

Det er antakelig drevet for lite forskning på effektene av de forskjellige stoffene i V 12, til at vi kan si hva det er eksakt ved den som gjør den mest virkningsfull. Jeg kan i alle fall ikke gi noen fullgod vitenskapelig forklaring.

Trolig er synergien mellom de ulike stoffene helt vesentlig, uten at jeg har noen personlig interesse av å reklamere for V 12 er det simpelthen et produkt som har overrasket meg.
Man tror bla følgende;
-V 12 inneholder trikreatin malat i stedet for kreatin monohydrat. Det første er et kreatinsalt som tas lettere opp i muskelen enn monohydrat. Dette hevdes å gi større ATP-produksjon. Kommentar; Egne erfaringer synes absolutt å støtte dette, siden jeg ikke har hatt noen problemer med væske-ansamling eller bløt muskulatur med V 12.
-V 12 inneholder også N-Acetyl L-glutamin og Betaine Glycocyamine. Dette hevdes å øke kroppens lagring av kreatin
-V 12 inneholder også taurine. Dette er den aminosyren som det finnes nest mest av i skjelettmuskulaturen. Enkelte har hevdet at dette øker utholdenheten under hardt arbeid, og at det har en insulin-hermende effekt. Kommentar: jeg synes dette er spennende, og kan i alle fall bekrefte at jeg synes jeg kan gi veldig mye på trening med påfølgende gode resultater på muskelmassen ved bruk av V 12.
-V 12 inneholder til slutt Arginine Alpha-ketoglade, som sies å bedre nitrogen-oksid balansen i kroppen, noe som er kjent for å lette proteinsyntesen. Siden jeg er over ungdommen er en av de mest positive effektene for meg med bruk av V 12 at restitusjonsfasen er kortere. Jeg passer på å spise mye protein, og effekten av dette har vært bedre enn under tidligere "eksperiment" med å øke proteininntak.

Tilslutt mener jeg at  V 12 har en økonomisk og helsemessig gevinst i forhold til en del andre produkter jeg har prøvd innenfor kreatintransport som gir masse raske karbohydrater. La meg ta et eksempel.
Jeg har betalt ca 400 kr for en boks (908 gram) Cell-tech. Siden hver dose er på 99 gram (...) betyr det at en boks bare rekker til ca 9 serveringer..eller ca oppladning i 5 dager! Med V 12 trenger du ingen oppladning, og resultatene kom for meg etter ca 10-12 dager med DAGLIG inntak ihht produsentens anbefaling. De små mengdene med V 12 som trengs for resultat (10-20 gram/dag) gjør derfor dette til et meget kosteffektivt produkt. Ta V 12 ihht instruksjonene på boksen, det hele er meget enkelt.

Når det gjelder det helsemessige aspektet har jeg selvsagt ingen som helst vitenskapelig dekning for det jeg nå sier. Imidlertid stiller jeg spørsmål ved hvor gunstig det er å ta kreatintransport-produkter som gir opptil 75 gram meget raske karbohydrater (sukker) i en enkelt servering. Riktignok vil dette sukkeret føre til at kreatinet lettere tas opp i muskulaturen, og jeg ser ikke bort fra at det å ta slike produkter UNDER trening kan gi økt yteevne på tunge økter, jeg ser heller ikke bort fra at feks 75 gram sukker etter trening kan øke restutusjonen (jeg tviler på nytten i forhold til langsommere karbohydrater før og etter trening) men så store mengder sukker i form av enkeltserveringer vil trolig også gi svære hopp i blodukkeret. Jeg ser at flere kommentatorer i USA også stiller spørsmål ved hvor god en slik ernæringsstrategi er (se bla BodybuildingForYou.com).

Personlig er jeg i alle fall fornøyd med V-12, og merker ingen bivirkninger ved bruk.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!