Skrevet av Emne: Hele dorullen  (Lest 5683 ganger)

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Hele dorullen
« #15 : 31. mars 2008, 14:39 »
Drit i papiret!!!
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Per Ullv

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 29
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 29

Sv: Hele dorullen
« #16 : 31. mars 2008, 15:06 »
Hadde det ikke vært for at jeg misliker å gå å ruge på en liten drit innerst i rævskåret i timesvis så hadde den løsningen vært fristende under de værste tørkeperiodene ja.

Kom forresten på en løsning som en kompis fortalte meg en gang da jeg klaget over at jeg kunne tørke i evigheter uten at bajsen forsvant. Han sa da at han lot det bare være igjen til det tørket, før så å gå å tørke vekk de "tørre smulene" etter en stund. Har dog aldri vært fristet til å prøve ut metoden.

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Hele dorullen
« #17 : 31. mars 2008, 15:40 »
En kompis av meg bodde i en bungalow på ei strand i India i et par måneder. Uten vann/strøm/toalett. Da gjorde de bare fra seg i naturen og vasket seg i havet. Det de fant ut var at hvis de dreit rett på bakken, så tørket det i løpet av en eller to dager, og så snart det var tørt så kom maurene og tok med seg alt. Så hver gang de dreit så flyttet de seg ca en halvmeter lengre til høyre.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Hele dorullen
« #18 : 31. mars 2008, 15:41 »
Jepp. Bare det å ha en dorull på rommet under den verste forkjølelsessesongen har bidratt til at jeg har utvekslet pinlige blikk med diverse gjester. Faen ta dem.


Alle vet at "forkjøla" er den vanligste unnskyldningen av dem alle, så her gikk du realt i baret. Når man snyter seg, kaster man det brukte papiret i dass med en gang.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Hele dorullen
« #19 : 31. mars 2008, 15:43 »
Alle vet at "forkjøla" er den vanligste unnskyldningen av dem alle, så her gikk du realt i baret. Når man snyter seg, kaster man det brukte papiret i dass med en gang.

Men tenk på gamlingene som har lommetørkle og som snyter seg, putter det ned i lomma, tar det opp fra lomma, snyter seg, putter det ned i lomma, tar det opp fra lomma etc etc. Kanskje de bruker samme prinsipp som maur og driting?
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Hele dorullen
« #20 : 31. mars 2008, 15:48 »
Jeg har merket en snål ting.

Man skulle da tro at ved å spise supersunt så skulle bærsjen også bli fin og hard og ingen tørk.
Men for meg så er det omvendt!  Om jeg er hos dama så spiser jeg ikke fullt så sunt som hjemme, dvs, kostholdet er greit nok, men litt mer lyst brød, litt mer pasta og sjokolade og slikt enn hjemme.  Mens hjemme er det mager kesam, karbonadedeig, speltpasta, nøtter og grove brødskiver..

Men hjemme så er det omtrent rennabæsj hele tiden, mens hos hu er den hard og fin og luktfri.
Det samme er fisen..helt luktfri der, mens den stinker død hjemme.  I og for seg er jo det midt i blinken, men snålt i og med at man liksom skal ha så fin bæsj når man spiser sunt.

Min opplevelse er at det er omvendt!

har forøvrig aldri brukt en HEL rull, men vært ganske nerme. Da måtte jeg trekke opp i tre intervaller.
Sa brura

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Hele dorullen
« #21 : 31. mars 2008, 15:57 »
Tipper du spiser mer melkeprodukter hjemme (ref kesam), og at du ikke tåler de så godt (laktose).
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Hele dorullen
« #22 : 31. mars 2008, 16:03 »
nah, eter kesam på natta der også.  Og spiser generelt ikke så mye mer melkeprodukter enn det.
Er egentlig bare at middagene ofte heller er en pizza, eller pastaretter uten så mye kjøtt som hjemme. Dessuten spiser jeg mer ost og knekkebrød der, enn hjemme.  Kan vel være at jeg kanskje får i meg litt for lite fiber hjemme.  Men spiser da alltid 2-4 brødskiver hver dag.

Det KAN selvsagt være multipoweeren jeg drikker etter trening som er litt hard på magen, spesielt så nerme en hard treningsøkt.
Sa brura

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Hele dorullen
« #23 : 31. mars 2008, 16:29 »
Tror det må være en eller flere matvarer/næringsstoffer som du reagerer på. For lite fiber skulle vel ikke føre til "løs mage", heller omvent  skulle jeg tro.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Hele dorullen
« #24 : 31. mars 2008, 18:51 »
Jaja, digg å drite da uansett, så jeg er egentlig glad.
Sa brura

Utlogget *Elisabeth*

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 68
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 68

Sv: Hele dorullen
« #25 : 31. mars 2008, 18:57 »
dude!!! vi har damer her på forumet!! kan ikke snakke sånt  Grin


Noen som har sagt at dette ikke kan være et problem for damer, også? :-/ Hehe ....
*** Mamma til 4 herlige barn, samboer, utdannet kokk og treningsavhengig ***

Min trenings/mat-logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=70343.0

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Hele dorullen
« #26 : 31. mars 2008, 20:18 »

Noen som har sagt at dette ikke kan være et problem for damer, også? :-/ Hehe ....

Ja akkurat. Tipper de jentene på forumet som medlem av "foreningen for de som mener at menn skal være menn" eller hva det nå heter blir skikkelig kåte av denne tråden.
 
Gloria in Excelsis Deo


dodraugen2k

  • Gjest
Sv: Hele dorullen
« #27 : 31. mars 2008, 22:09 »
Når man snyter seg, kaster man det brukte papiret i dass med en gang.

Jeg vet ikke hvordan tingene foregår på tveita, men her jeg bor sover vi ikke på samme rom som vi driter i.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Hele dorullen
« #28 : 01. april 2008, 09:11 »
Jeg vet ikke hvordan tingene foregår på tveita, men her jeg bor sover vi ikke på samme rom som vi driter i.

Nei, på Haugerud vet jeg det er vanlig å drite der man spiser.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: Hele dorullen
« #29 : 01. april 2008, 09:19 »
Jeg vet ikke hvordan tingene foregår på tveita, men her jeg bor sover vi ikke på samme rom som vi driter i.
Soss.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!