Skrevet av Emne: Finnes det sjekkesider for treningsnarkomane?  (Lest 9004 ganger)

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Finnes det sjekkesider for treningsnarkomane?
« #15 : 03. april 2008, 21:30 »
Det er ikke bare bare å være mann..faktisk så vil jeg påstå at menn er flinkere til å takle stress og slikt. Jeg vedder min kostbare ære på at begrepet "tidsklemma" ble oppfunnet av ei kvinne.
Jeg foreslo for min kvinne her om dagen, da vi diskuterte emnet, at kvinner kanskje led litt av "barnesykdommer" hva frigjøring og likestilling angår, og at det nettop er derfor de stresser så mye med ting. Ingen tvil om at kvinner gjør ting like bra som menn, på de aller fleste arenaer, men at de igjennom tusenvis av år, ja kanskje titusenvis av år har blitt undertrykt av menn, og derfor har litt tilpasningsproblemer i den nye verden. Og skal jeg være ærlig så er jeg egentlig ganske imponert over hvor godt veldig mange kvinner har klart den overgangen fra å være koner i hjemmet med en pupp ut og en skureklut i hånda. Men så må jeg si at jeg er ganske imponert over menn også, som har klart og gå fra å misshandle kvinnene sine til å behandle de med respekt, uten at det nødvendigvis har gått ut over de forskjellene mellom kvinner og menn som faktisk gjør at vi tiltrekkes av hverandre.

Så honnør til kvinnene våre! Smiley

og menn!


( og gjerne til meg )

Og før hu der Baltazar ( som er PÅ meg) kommer og forteller meg at jeg generaliserer, noe som ikke er lov, så må jeg påpeke at dette er en generalisering. Det finnes fortsatt menn som slår kvinner og kvinner som oppfører seg som horer.

Fikk forøvrig oppklart det der med at negere i USA, hvorfor de kaller damene Hoes, og hvorfor det ikke var selvmotsigende når de selv knulla rundt på mange damer.  Men det hadde nemlig ikke noe med det å gjøre sa Herr 2pac, han sa nemlig at ei hore var ei som knulla mannen fordi han hadde status og penger. Noe som i og for seg rimer. Dessuten oppklarte han forskjellen på niggers og niggaz.  En nigger henger i et tau, mens en nigga har et gull-tau (kjede) rundt halsen.  Artig
Sa brura

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Finnes det sjekkesider for treningsnarkomane?
« #16 : 05. april 2008, 10:47 »

Og, kremt..de damene som trener ekstremt mye vet jeg det ikke er nødvendigvis noe sjakktrekk å bli sammen med. Da må du høre mye sutring, ånei, jeg er så feit, dårlig samvittighet hver gang de "sprekker" og tar seg en sjokoladebit, etc.
Tja, ikke nødvendigvis pga sjokolader eller slik sutring. Men damer som trener mye vekter blir ofte sett stygt på , i den henseende at de løfter tungt, og menn ikke vil ha noen som kan være sterkere enn seg selv. Er du en som trener MYE og er sterk selv er dette ikke store problemet.
MEN i tillegg kan en eks fitnessutøver/jente som trener mye styrke/bygger kropp være ganske rigid på kosthold, festing og livsstil genereltsett, og det kan være det største problemet, siden dere mannfolk forbrenner bedre enn oss, og skal mindre til før dere har godforma inne enn vi..Sjalusi fra vår side ? Defentlig. Vi må derfor jobbe mer med det, og forsake mer.. Det kan bli et ganske stort problem. ja ...
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget Prodigy92

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 450
  • Honnør: 202
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 450

Sv: Finnes det sjekkesider for treningsnarkomane?
« #17 : 05. april 2008, 13:35 »

Fikk forøvrig oppklart det der med at negere i USA, hvorfor de kaller damene Hoes, og hvorfor det ikke var selvmotsigende når de selv knulla rundt på mange damer.  Men det hadde nemlig ikke noe med det å gjøre sa Herr 2pac, han sa nemlig at ei hore var ei som knulla mannen fordi han hadde status og penger. Noe som i og for seg rimer. Dessuten oppklarte han forskjellen på niggers og niggaz.  En nigger henger i et tau, mens en nigga har et gull-tau (kjede) rundt halsen.  Artig

Honnør!  >Cheesy

Utlogget truevalon

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 46
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 46

Sv: Finnes det sjekkesider for treningsnarkomane?
« #18 : 01. juli 2009, 14:56 »
Eg slite maks med å finna dama som da fungere med! alltid samma lekso om at du bryr deg meir om treningo enn meg, herregud so du ete, nei eg vil ikkje slutta å røyka, nei eg vil ikkje vera m deg å trena!
no skal me ut å drikka i ei veka i strekk!

Eg e drit lei! Sad

Da må no vera nåken dame her i landet som like trening (å e single)!

Kjenner den...mitt siste forhold ble slutt fordi eg ikkje drikker på fester og gjør mitt beste for å spise sunt. Har blitt til at eg ikkje har brydd meg med noe nytt forhold, mindre stress og mer tid til å fokusere på treninga.

Utlogget Boyscout slayer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 425
  • Honnør: 796
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 425

Sv: Finnes det sjekkesider for treningsnarkomane?
« #19 : 01. juli 2009, 15:16 »
her er svaret ditt:

ANOREKTIKERE/BULLEMIKERE

a) lav selvtillit (easy prey)
b) veldig opptatt av kosthold (som gjør henne og ikke du til freaken i forholdet)
c) holder seg slank, tynn og fuckable
d) trener ofte vanvittig mye

Utlogget ToBigForDoors

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 962
  • Honnør: 492
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 962

Sv: Finnes det sjekkesider for treningsnarkomane?
« #20 : 08. juli 2009, 11:59 »
her er svaret ditt:

ANOREKTIKERE/BULLEMIKERE

a) lav selvtillit (easy prey)
b) veldig opptatt av kosthold (som gjør henne og ikke du til freaken i forholdet)
c) holder seg slank, tynn og fuckable
d) trener ofte vanvittig mye

Kan bare henge rundt på sykehus og rehab avdelinger. Der kaprer du en anorektiker lett
24 og feit

Utlogget Midtun

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 83
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 83

Sv: Finnes det sjekkesider for treningsnarkomane?
« #21 : 08. juli 2009, 16:47 »
Ikke morsomt de siste innleggene her nå:) mer sykt og "Uknown" har svart best ! Men til trådstarter, ta tiden til rette, finner du ikke noen med en gang, ta deg mer tid. Som en venninne sier "man må gi for å få"Smiley
"gamle perser"
Benk: 70kg?
Mark: Aldri makset
Bøy: Aldri makset

Mål: Bli veltrent som jeg en gang var! Så får vi sette mål når formen er bra!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!