Skrevet av Emne: Missy- 2x170 rawmark s. 222  (Lest 593807 ganger)

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Missy med update og teknikksjekk
« #195 : 05. juli 2008, 14:02 »
Takk, gutter. Ser litt på Dietmar-programmet som ligger ut på Styrkeløft nå, så veldig aktuelt ut ettersom jeg vil øke i mark, bøy og benk. Men har ikke peeeiling hva jeg skal sette som mål.. ? 100 i mark, 90 i bøy, og 60 i benk?  what

En ting - ikke bruk mye tid på å tenke ut hva som skal være målene, men se heller på hvilke belastninger som kommer opp på de respektive øktene. Det kan være en fordel å sette målene noe høyere enn hva som er realistisk og deretter senke de noe etterhvert som det blir tungt. Skulle det bli så tungt at du ikke klarer å gjennomføre øktene etter planen går du ned på målene, og trener derfra.

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget MieMarie

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 139
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 139

  • E e no bære me e ;)
Sv: Missy med update og teknikksjekk
« #196 : 05. juli 2008, 16:19 »
å her er alt bra ? Smiley
Trener hjemme i kjellern fortia, har mitt eget lille treningsrom der og har alt jeg trenger der Smiley
Blogger ikke i bloggen mer Smiley
Men trener like mye forde og nesten akkurat det samme, så bare spørre hvis dere lurer på noe Cheesy

Fræna atletklubb Smiley

Perser uten skjorte:
Benkpress pers : 60 kg     mål 70 kg
Markløft : 85 kg 
Knebøy :  75 kg

Skal ha MYE MERE muskler.
Styrkeløft,Strongman og muskler det er tingen .. Wink
- treningsstudioet er min leke plass..

Når stanga knekker, da har jeg kanskje løftet tungt nåkk, men faen meg ikke før..  Grin

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Missy med update og teknikksjekk
« #197 : 05. juli 2008, 21:17 »
å her er alt bra ? Smiley
Jess, kom nettopp hjem fra dragrace så nå sitter jeg her å ser litt på Dietmar som jeg mest sannsynlig skal teste ut Smiley Alt bra med deg da?

Utlogget MieMarie

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 139
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 139

  • E e no bære me e ;)
Sv: Missy med update og teknikksjekk
« #198 : 05. juli 2008, 21:20 »
Jess, kom nettopp hjem fra dragrace så nå sitter jeg her å ser litt på Dietmar som jeg mest sannsynlig skal teste ut Smiley Alt bra med deg da?

drag race hvor ? Smiley på våler eller, Lillestrøm ? Typen min Tony var garantert der og kjørte, han er med på alt sånn Cheesy hehe.
her er alt strålendes Cheesy hehe.. sitter bare å slapper av å ser tv Wink pluss at jeg persa i knebøy i dag med 65 kg, så er veldig fornøyd oxo Cheesy
Trener hjemme i kjellern fortia, har mitt eget lille treningsrom der og har alt jeg trenger der Smiley
Blogger ikke i bloggen mer Smiley
Men trener like mye forde og nesten akkurat det samme, så bare spørre hvis dere lurer på noe Cheesy

Fræna atletklubb Smiley

Perser uten skjorte:
Benkpress pers : 60 kg     mål 70 kg
Markløft : 85 kg 
Knebøy :  75 kg

Skal ha MYE MERE muskler.
Styrkeløft,Strongman og muskler det er tingen .. Wink
- treningsstudioet er min leke plass..

Når stanga knekker, da har jeg kanskje løftet tungt nåkk, men faen meg ikke før..  Grin

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Missy med update og teknikksjekk
« #199 : 05. juli 2008, 21:48 »
drag race hvor ? Smiley på våler eller, Lillestrøm ? Typen min Tony var garantert der og kjørte, han er med på alt sånn Cheesy hehe.
her er alt strålendes Cheesy hehe.. sitter bare å slapper av å ser tv Wink pluss at jeg persa i knebøy i dag med 65 kg, så er veldig fornøyd oxo Cheesy
Nei, i Trønderlagen Wink Pappa kjører skjønner du så måtte dra å støtte min kjære far!
Oi, pers i knebøy! 65 kg og da Wink Så flink du er, og ikke minst sterk!

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Missy med update og teknikksjekk
« #200 : 05. juli 2008, 23:58 »
Ja, det må jeg si. Hvor fort sprang faren din da? Det er sjelden drag queens løper om kapp offentlig og det er enda sjeldnere at de får så vakre barn som din far har fått i ditt tilfelle. Hvor trener du nå egentlig? Og hvor i Trøndelag bor du? Jeg snakket med Fitness-Kristian idag og vi ble enige om å friste deg til å komme på trening på KK-67. Og hvis det er praktisk mulig for deg så hadde det vært topp og også fått deg til Nidarø Treningsenter. Fitness-Kristian foreslo at han kunne bistå med hjelp på treningene dine. Ja, han stilte gledelig sin manndom til disposisjon hvis jeg tolket han rett. Og spør du meg så bør det være nok å friste med Smiley
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Missy med update og teknikksjekk
« #201 : 06. juli 2008, 00:30 »
Ja, det må jeg si. Hvor fort sprang faren din da? Det er sjelden drag queens løper om kapp offentlig og det er enda sjeldnere at de får så vakre barn som din far har fått i ditt tilfelle. Hvor trener du nå egentlig? Og hvor i Trøndelag bor du? Jeg snakket med Fitness-Kristian idag og vi ble enige om å friste deg til å komme på trening på KK-67. Og hvis det er praktisk mulig for deg så hadde det vært topp og også fått deg til Nidarø Treningsenter. Fitness-Kristian foreslo at han kunne bistå med hjelp på treningene dine. Ja, han stilte gledelig sin manndom til disposisjon hvis jeg tolket han rett. Og spør du meg så bør det være nok å friste med Smiley
Hehe, jo han gjorde det ikke så aller værst! Nr. 3 drag queen i Norge foreløpig, slikt gjør en datter stolt vettu Wink Akkurat nå trener jeg bare hjemme, har alt unntatt knebøy rack.. Litt dritt egentlig. Bor like utafor Stjørdal, en passe død plass spør du meg. Hadde planer om å trene på TFG i hele sommer men neida, tok sommerferie de gutta der. Så da satser jeg på vekter for fullt i sommer. Såklart har jeg mulighet for å trene der, i allfall i sommer. Og ja, Kristians manndom til disposisjon? Høres ... bra ut, hva enn det skal bety  :Smiley

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Missy med update og teknikksjekk
« #202 : 06. juli 2008, 00:51 »
Meget bra. Da er du velkommen til oss Grin Dama mi er forøvrig fra Stjørdal og vi var der i dag. Foruten Nidarø Treningsenter, og da KK-67, så er det kanskje mest praktisk for deg å trene på enten Hell Gym eller, som jeg tror jeg anbefaler framfor Hell Gym, Lillesand Treningsenter. Uansett så håper jeg å se deg snart så skal du få mange gode råd og kanskje en Kristian-date på kjøpet Grin
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Missy med update og teknikksjekk
« #203 : 06. juli 2008, 01:05 »
Meget bra. Da er du velkommen til oss Grin Dama mi er forøvrig fra Stjørdal og vi var der i dag. Foruten Nidarø Treningsenter, og da KK-67, så er det kanskje mest praktisk for deg å trene på enten Hell Gym eller, som jeg tror jeg anbefaler framfor Hell Gym, Lillesand Treningsenter. Uansett så håper jeg å se deg snart så skal du få mange gode råd og kanskje en Kristian-date på kjøpet Grin
Takk Cheesy Så hun er fra Stjørdal? Stakkar, Stjørdal er et høl.. Vel, ja, personlig mening. Har planer om å starte på Hell når jeg fyller 18 siden jeg kjører forbi der for å komme inn til Stjørdal liksom. Tror kanskje jeg skal bo litt i Trondheim i sommer siden vi har en leilighet midt i sentrum stående tom hele sommern. Så fælt du reklamerer for Kristian da? Billig trekkplaster? Kom å tren hos oss, og du får en stk Kristian på kjøpet? Hahah Tongue

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Missy med update og teknikksjekk
« #204 : 06. juli 2008, 01:13 »
Ja, trekkplasteret er veldig bra men det er ikke billig. For meg er det såklart billig, men de fleste må slite hardt for å få dette plasteret. Kristian er en såkalt hard-to-get men så er han også veldig hard-to-leave. Om det har noe med at han er så hard i kroppen vet jeg ikke, men det mistenker meg at det har noe med det å gjøre. Selv dama mi, som jeg er så uheldig å ha (eller var det hun det var synd på?), har sagt til meg at hvis det ikke hadde vært for meg ville hun ha lagt seg flat for Kristian men, la hun til, hun ville nok ikke hatt sjanser likevel. Jeg sa meg enig. I ditt tilfelle er jeg ikke like sikker, men det er det bare en måte å finne ut på Smiley Uansett så må du bare ta deg turen til Trondheim. Du virker som ei kul jente og når du kommer så MÅ du ikke ta Kristian på kjøpet, selv om jeg vet veldig få sier nei takk. Håper vi snakkes snart. Nå må jeg se en episode av Sopranos (har du sett den serien?) og så må jeg legge meg. God natt Smiley
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Missy med update og teknikksjekk
« #205 : 06. juli 2008, 01:24 »
Utrolig mye fint du hadde å si om Kristian da, kanskje du er litt betatt? Wink Vel, jeg får ta meg en tur snart. Lasta faktisk nettopp ned Sporanos, borshan har blitt helt frels av den serien, så fant ut at jeg må sjekke hva alt styret dreier seg om! Gud nait Smiley

Utlogget Kris

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 408
  • Honnør: 1067
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 408

Sv: Missy med update og teknikksjekk
« #206 : 06. juli 2008, 06:08 »
Om det har noe med at han er så hard i kroppen vet jeg ikke, men det mistenker meg at det har noe med det å gjøre.

Tydeligvis en annen Kristian det er snakk om.. :Smiley Men nok prat om han nå Tongue Loggen dreier seg om Missy Wink

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Missy med update og teknikksjekk
« #207 : 06. juli 2008, 17:52 »
Bestemte meg for å starte med Dietmar i morgen Cheesy Men er det meninga at det skal være jævli lett i starten? Frontpressen var jo helt latterlig lett.  Huh

Mål   KB      BP      ML      Total   
KG   100,0      60,0      110,0      270,0   

1.uke Mandag                        
Øvelser                        
Magen   SxR   3x30                  
Rygghev m.vekt   SxR   3x12-15               -1   -1
Styrkeløftknebøy   KG   40,0   42,5   45,0   50,0   50,0   52,5   52,5
        Reps   7   6   5   4   4   3   3
Benkpress / stopp   KG   27,5   30,0   32,5   32,5   35,0   35,0   
middels bredt grep   Reps   6   6   5   5   3   3   
Stifflegmarkløft   KG   22,5   22,5   27,5   27,5         
        Reps   8   8   6   6         
Frontpress med   KG   12,5   12,5   12,5   15,0   15,0      
vektstang   Reps   6   5   5   4   4      
Lattrowing stang    SxR   3x12-10                  
Lårcurl   SxR   1x12   1x10   1x8            

Utlogget ¤MadAss¤

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 489
  • Honnør: 216
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 489

  • Kappe det som kappes kan....
Sv: Missy
« #208 : 06. juli 2008, 18:03 »
Prøvde meg også på dietmar for en liten stund siden og syntes akkurat som deg at det var latterlig lett i starten. Frontpressen blei faktisk aldri tung. Ta benk f.eks : jeg hadde 1rm på 150kg og første uke tror jeg jeg skulle kjøre med 67,5kg eller noe. Men ta det med ro, det øker etterhvert og med supersett og relativt mange sett skal jeg love deg at du får kjørt deg litt Wink jeg likte programmet men syntes det tok litt lang tid å gjennomføre en trening.
Blir ikke Norges sterkeste mann -90kg 2012

Utlogget Varknebøyer1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 299
  • Honnør: 313
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 299

  • Dont worry be happy ;-)
Sv: Missy
« #209 : 06. juli 2008, 18:53 »
For de som har trent støtteøvelsene tungt og utviklet de vil ett Dietmar program  (rettmessig) prioritere hovedøvelsene KB, BP og ML.

Du vil starte lett fordi programmet er laget når en løfter kommer fra konkurranse og da er kroppen sliten og trent for få tunge løft. Benytt de første uken til å perfeksjonere teknikken.

TEKNIKK er #1 reps og sett langt bak.

Du vil trolig aldri slite så mye som før men likevel få flere tonn i kroppen, disse tonnene er du gla for når du skal toppe formen.


Takk, gutter. Ser litt på Dietmar-programmet som ligger ut på Styrkeløft nå, så veldig aktuelt ut ettersom jeg vil øke i mark, bøy og benk. Men har ikke peeeiling hva jeg skal sette som mål.. ? 100 i mark, 90 i bøy, og 60 i benk?  what

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!