Skrevet av Emne: Missy- 2x170 rawmark s. 222  (Lest 593849 ganger)

Utlogget Tonks

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 265
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 265

  • Bodø SK
Sv: Marte logger
« #630 : 11. desember 2008, 10:18 »
Jeg kjørte mark phillipi i sommer. Skulle også ende opp på 160 og noe.
Jeg kom meg ikke dit, men fullførte alt utenom siste uke. Programmet er skikkelig bra, men muligens litt hardt for jenter å øke like mye som gutter, på de ukene.
Tror allikevel du kommer til å øke mye der  biggrin

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Marte logger
« #631 : 11. desember 2008, 15:41 »
I natt har jeg koset meg med min gode venn Omgangssyken. Han kan være veldig spydig noen ganger og det gjør meg meget kvalm og jeg får til og med brekninger. Men nå er jeg ganske sikker på at han har dratt, hvis han ikke gjemmer seg noe sted. Han er veldig slu sånn. Jeg regner egentlig med at han har dratt, og nå skal jeg legge meg på sofaen, spise pizza og drikke cola av alle ting. Kan ikke komme på sist dette intraff.

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Marte logger
« #632 : 11. desember 2008, 15:42 »
Jeg kjørte mark phillipi i sommer. Skulle også ende opp på 160 og noe.
Jeg kom meg ikke dit, men fullførte alt utenom siste uke. Programmet er skikkelig bra, men muligens litt hardt for jenter å øke like mye som gutter, på de ukene.
Tror allikevel du kommer til å øke mye der  biggrin

Hvor mye økte du da? Håper på at jeg kommer meg opp på 150 i alle fall. Men tiden får vise Wink

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Marte logger
« #633 : 11. desember 2008, 15:43 »
I natt har jeg koset meg med min gode venn Omgangssyken. Han kan være veldig spydig noen ganger og det gjør meg meget kvalm og jeg får til og med brekninger. Men nå er jeg ganske sikker på at han har dratt, hvis han ikke gjemmer seg noe sted. Han er veldig slu sånn. Jeg regner egentlig med at han har dratt, og nå skal jeg legge meg på sofaen, spise pizza og drikke cola av alle ting. Kan ikke komme på sist dette intraff.

Den beste måten å bli kvitt ting man ikke liker i livet sitt, er å true den/de/det med juling! Det pleier jeg å gjøre, og stort sett pleier da probleme å forsvinne ganske raskt. Dessverre kan dette føre til at det kommer andre problemer, da ofte i form av andre personer... Uansett; Omgangssyke er en fin venn, spesielt hvis man har mye hengende over seg som man må få ut av verden. Grin

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Marte logger
« #634 : 11. desember 2008, 15:50 »
Den beste måten å bli kvitt ting man ikke liker i livet sitt, er å true den/de/det med juling! Det pleier jeg å gjøre, og stort sett pleier da probleme å forsvinne ganske raskt. Dessverre kan dette føre til at det kommer andre problemer, da ofte i form av andre personer... Uansett; Omgangssyke er en fin venn, spesielt hvis man har mye hengende over seg som man må få ut av verden. Grin
Ja, han kommer som regel på besøk rundt juletider da alle julegaver skal handles og alle prøver, eksamener og innleveringer skal unnagjøres. Herlige tider gitt Grin

Utlogget Tonks

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 265
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 265

  • Bodø SK
Sv: Marte logger
« #635 : 11. desember 2008, 20:10 »
Hvor mye økte du da? Håper på at jeg kommer meg opp på 150 i alle fall. Men tiden får vise Wink

Jeg prøvde aldri noe maksløft etter det. For helt ærlig ble jeg veldig lei av markløft etterpå Wink
Men i siste uke på programmet løftet jeg den gamle maksen min med veldig mye bedre teknikk, og et sterkere grep.

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Marte logger
« #636 : 12. desember 2008, 00:21 »
I natt har jeg koset meg med min gode venn Omgangssyken. Han kan være veldig spydig noen ganger og det gjør meg meget kvalm og jeg får til og med brekninger. Men nå er jeg ganske sikker på at han har dratt, hvis han ikke gjemmer seg noe sted. Han er veldig slu sånn. Jeg regner egentlig med at han har dratt, og nå skal jeg legge meg på sofaen, spise pizza og drikke cola av alle ting. Kan ikke komme på sist dette intraff.
AUDA!  Jeg vil se deg i form igjen, du som skal igang med Mark Philippis program.  Jeg kjørte uke 1 nå sist mandag. Stell pent med deg selv, og god bedring!  Smile
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Marte logger
« #637 : 12. desember 2008, 03:18 »
Jeg prøvde aldri noe maksløft etter det. For helt ærlig ble jeg veldig lei av markløft etterpå Wink
Men i siste uke på programmet løftet jeg den gamle maksen min med veldig mye bedre teknikk, og et sterkere grep.
Lei av markløft? Mark en gang i uka vs. tre ganger i uka blir godt for meg tror jeg. Vi får se. Er spent på formen på lørdag, om jeg klarer å trene da, mtp at jeg er syk akkurat nå. Hehe, du skulle ha testet maks etter programmet vettu. Wink

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Marte logger
« #638 : 12. desember 2008, 03:22 »
AUDA!  Jeg vil se deg i form igjen, du som skal igang med Mark Philippis program.  Jeg kjørte uke 1 nå sist mandag. Stell pent med deg selv, og god bedring!  Smile
I'll be back!;D Hehe, neida. Tror nok jeg er på bedringens vei, så får vi se hvordan treninga går. Av en eller annen grunn tror jeg ikke omgangssyken og Philippi program er noen god match Wink

Utlogget Tonks

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 265
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 265

  • Bodø SK
Sv: Marte logger
« #639 : 12. desember 2008, 14:00 »
Lei av markløft? Mark en gang i uka vs. tre ganger i uka blir godt for meg tror jeg. Vi får se. Er spent på formen på lørdag, om jeg klarer å trene da, mtp at jeg er syk akkurat nå. Hehe, du skulle ha testet maks etter programmet vettu. Wink

Hehe. Ja, var lei av markløft. Noe jeg ikke har vært før eller siden Wink
Men det blir mye mengde i begynnelsen, og det ble jeg ganske lei av.
Får håpe formen kommer seg, sånn at du får begynt på programmet Smiley

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Marte logger
« #640 : 13. desember 2008, 15:28 »
Trening på Kaliber fredag 12. desember

Benkpress
10 x 30
10 x 35
10 x 40

Flyes.

Pushdown.

Droppa bøy siden formen er meget redusert. Selv om formen var dårlig, var benken lett. Smiley Skal prøve å gjennomføre første økt med Philippi i dag, er ganske spent på hvordan det går..

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Marte logger
« #641 : 14. desember 2008, 00:38 »
Trening på Kaliber 13. desember

Philippi uke 1

Markløft
8 x 105
8 x 105

Halvmark
8 x 120
8 x 120
8 x 120

Strakmark
8 x 60
8 x 60
8 x 60

Roing
8 x 40
8 x 40
8 x 40

Lett, men samtidig tungt. Formen er elendig, tror jeg har gått ned 2-3kg på noen få dager. Hver gang jeg spiser noe blir jeg uvell og kvalm  Embarrassed Frustrerende.

Utlogget Kris

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 408
  • Honnør: 1067
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 408

Sv: Marte logger
« #642 : 14. desember 2008, 07:46 »
Veldig glad i deg også, kjæresten min  Kiss Gleder meg til i kveld Smiley

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Marte logger
« #643 : 14. desember 2008, 13:39 »
Trening på Kaliber 13. desember

Philippi uke 1

Markløft
8 x 105
8 x 105

Halvmark
8 x 120
8 x 120
8 x 120

Strakmark
8 x 60
8 x 60
8 x 60

Roing
8 x 40
8 x 40
8 x 40

Lett, men samtidig tungt. Formen er elendig, tror jeg har gått ned 2-3kg på noen få dager. Hver gang jeg spiser noe blir jeg uvell og kvalm  Embarrassed Frustrerende. Men hadde en fin økt på Kaliber sammen med Kristian, da. Veldig glad i deg, Kristian  Kiss  Kiss
Se der, ja!  Da er du igang.  Jeg kjørte akkurat denne økta for 6 dager siden.  Jeg sleit med fryktelig støle lår den dagen, men det gikk i grunnen greit.  Etterpå ble jeg mest støl i lats fordi strak markløft etterfulgt av roing var en uvanlig kombinasjon for meg.  Uke 2 for meg i Mark Philippis program går av stabelen i morgen.  Tvi, tvi!
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Marte logger
« #644 : 14. desember 2008, 15:25 »
Se der, ja!  Da er du igang.  Jeg kjørte akkurat denne økta for 6 dager siden.  Jeg sleit med fryktelig støle lår den dagen, men det gikk i grunnen greit.  Etterpå ble jeg mest støl i lats fordi strak markløft etterfulgt av roing var en uvanlig kombinasjon for meg.  Uke 2 for meg i Mark Philippis program går av stabelen i morgen.  Tvi, tvi!
Jepp, jeg er i gang - mot alle odds. Formen er elendig ettersom jeg ikke klarer å spise noe særlig. Men da kan det bare gå en vei! Smiley Jeg trodde jeg kom til å bli grusomt stiv i dag, siden jeg ikke har trent rygg på to uker. Men er faktisk ikke så ille i dag Smiley
Jeg følger med i loggen din Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!