Skrevet av Emne: Missy- 2x170 rawmark s. 222  (Lest 593808 ganger)

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Missy- film side 46
« #720 : 20. januar 2009, 09:30 »
Markløften er bra selv om den var tung.
Var det ikke godt å kjøre 3'ere?
Enda bedre blir det når du skal ha 2'ere  Grin
Det gikk opp, og det er vel det viktigste Tongue Jo, du har veldig rett. Deilig å kjøre 3'ere Grin

Gratulerer med ny Philippiuke i boks!  Hvilken av de fire øvelsene synes du byr på de største problemene så langt?  Jeg for min del synes marken fra like under knærne er værst.  Jeg skal gyve løs på uke 7 i morgen.
Takk, takk. Fryder meg over at jeg har fullført enda en helvetesøkt. Hehe. Har stilt alt ganske lett, bortsett fra marken, så marken er værst her. Halvmark er lettlett, dog jeg må bruke straps. Jeg kjører også halvmarken fra rett over knærne fordi jeg får så vondt i korsryggen når jeg kjører fra like under. Smiley

Jeg er mektig imponert! *bøyer meg i støvet*
Koselig å høre, Luxie! Smiley

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Missy- film side 46
« #721 : 20. januar 2009, 09:33 »
Trente forresten Krav Maga i går, og har bestemt meg for å trene det framover hver mandag og onsdag. Etter maksinga på fredag skal jeg starte på nytt program hvor jeg trener benk og bøy to ganger i uka og mark en gang i uka. Tror jeg. Starter med et høyreps program i benk, men usikker på hva jeg skal kjøre i bøy enda. Noen som har en god idè?

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: Missy- film side 46
« #722 : 20. januar 2009, 13:50 »
Du kjører halvmark fra over kneet sier du? Fungerer det like bra? Jeg klarer ikke å få ryggen i riktig posisjon i halvmark fra under kneet jeg heller, det blir helt feil kontra når jeg drar fra gulvet...  Angry

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Missy- film side 46
« #723 : 20. januar 2009, 17:26 »
Du kjører halvmark fra over kneet sier du? Fungerer det like bra? Jeg klarer ikke å få ryggen i riktig posisjon i halvmark fra under kneet jeg heller, det blir helt feil kontra når jeg drar fra gulvet...  Angry
Jupp, det funker bra for meg. Om du føler det blir feil med like under kneet burde du prøve like over Smiley

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: Missy- film side 46
« #724 : 20. januar 2009, 18:51 »
Ok, takk for tipset!  Wink

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Missy: Krav Maga og Styrkeløft
« #725 : 21. januar 2009, 23:36 »
I dag har jeg trent Krav Maga igjen. Krav Maga er veldig realistisk, noe jeg liker. Hard trening er det også. Blir spennende å se hvordan styrken reagerer på slik trening. Jeg har gått opp litt i vekt i det siste pga at jeg drikker jævlig mye tran og knasker fettkapsler flere ganger daglig. Kanskje Krav Maga kan sinke denne prosessen. Vektoppgang altså.  Smiley

Utlogget 1000

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 305
  • Honnør: 350
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 305

Sv: Missy: Krav Maga og Styrkeløft
« #726 : 22. januar 2009, 00:43 »
I dag har jeg trent Krav Maga igjen. Krav Maga er veldig realistisk, noe jeg liker. Hard trening er det også. Blir spennende å se hvordan styrken reagerer på slik trening. Jeg har gått opp litt i vekt i det siste pga at jeg drikker jævlig mye tran og knasker fettkapsler flere ganger daglig. Kanskje Krav Maga kan sinke denne prosessen. Vektoppgang altså.  Smiley
Krav Maga slik jeg har opplevd det ville holdt vekten nede selv med inntak av en halvliter tran om dagen:P Krav Maga er jævlig realistisk og kult. Får håpe ingen angriper deg med kniv, da ligger de tynt ann Smiley
380 - 250 - 325 = 955 @ 115 kg (554 wilks)

www.laserklinikken.no

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Missy: Krav Maga og Styrkeløft
« #727 : 22. januar 2009, 00:56 »
Får håpe ingen angriper deg med kniv, da ligger de tynt ann Smiley
Sannsynligvis ikke, men en liten sjanse om det er ei dame som angriper. En litt sterk mann tar damer uansett kniv eller ikke. Og uansett Krav Maga eller hva som helst av kampsporter. Sånn er det desverre å være dame.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget guggen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 540
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 540

  • yeah
Sv: Missy: Krav Maga og Styrkeløft
« #728 : 22. januar 2009, 00:59 »
Hver forsiktig med å få i deg for mye omega 3, det er faktisk ikke gunstig.

Utlogget 1000

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 305
  • Honnør: 350
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 305

Sv: Missy: Krav Maga og Styrkeløft
« #729 : 22. januar 2009, 02:20 »
Sannsynligvis ikke, men en liten sjanse om det er ei dame som angriper. En litt sterk mann tar damer uansett kniv eller ikke. Og uansett Krav Maga eller hva som helst av kampsporter. Sånn er det desverre å være dame.
Du slenger ut påstånder her, Einar. Har du sett Krava Maga in action?
380 - 250 - 325 = 955 @ 115 kg (554 wilks)

www.laserklinikken.no

Utlogget Geir M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 360
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 167

Sv: Missy: Krav Maga og Styrkeløft
« #730 : 22. januar 2009, 02:57 »
Sannsynligvis ikke, men en liten sjanse om det er ei dame som angriper. En litt sterk mann tar damer uansett kniv eller ikke. Og uansett Krav Maga eller hva som helst av kampsporter. Sånn er det desverre å være dame.
Dette blir håpløst generaliserende. Hva som skjer vil avhenge fra situasjon til situasjon. En litt sterk mann vil få like vondt av et slag i nesen og et ballespark.

Krav Maga er forøvrig selvforsvar der man har rendyrket et knippe effektive teknikker, ikke en kampsport.
There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs.

- Paul Krugman, Nobelprisvinner i økonomi

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Missy: Krav Maga og Styrkeløft
« #731 : 22. januar 2009, 07:58 »
Sannsynligvis ikke, men en liten sjanse om det er ei dame som angriper. En litt sterk mann tar damer uansett kniv eller ikke. Og uansett Krav Maga eller hva som helst av kampsporter. Sånn er det desverre å være dame.
Når du kaller Krav Maga en kampsport viser det hvor mye du kan om denne "kampsporten", Einar Wink

Krav Maga slik jeg har opplevd det ville holdt vekten nede selv med inntak av en halvliter tran om dagen:P Krav Maga er jævlig realistisk og kult. Får håpe ingen angriper deg med kniv, da ligger de tynt ann Smiley
Hehe, det høres bra ut Smiley Rengner med treningene blir bare værre og værre. Slik jeg liker det.

Hver forsiktig med å få i deg for mye omega 3, det er faktisk ikke gunstig.
Nei, det har du helt rett i. Men jeg sliter med atopisk eksem noe så jævlig for tiden, så da er det anbefalt med høydosert omega 3. Ikke at det har hjulpet noe særlig så langt..

Dette blir håpløst generaliserende. Hva som skjer vil avhenge fra situasjon til situasjon. En litt sterk mann vil få like vondt av et slag i nesen og et ballespark.

Krav Maga er forøvrig selvforsvar der man har rendyrket et knippe effektive teknikker, ikke en kampsport.
Det stemmer.

Utlogget Tonks

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 265
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 265

  • Bodø SK
Sv: Missy: Krav Maga og Styrkeløft
« #732 : 22. januar 2009, 11:09 »
Hver forsiktig med å få i deg for mye omega 3, det er faktisk ikke gunstig.

Det skal mye til å ta "overdose" på omega 3.
Over en liten periode kan man ta høyere dose uten at det skal påvirke kroppen negativt.
Allikevel bør man være forsiktig om man har for tynt blod (pga medisiner eller sykdom) siden det fortynner ut blodet.
Det som ofte er tilfelle er at mange tar for mye omega 6 og for lite omega 3. Det er ikke gunstig siden 6 er betennelsesfremkallende og 3 er betennelsesdempende Wink

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Missy: Krav Maga og Styrkeløft
« #733 : 22. januar 2009, 12:33 »
Når du kaller Krav Maga en kampsport viser det hvor mye du kan om denne "kampsporten", Einar Wink
Har aldri kalt Krav Maga en kampsport. I alle fall ikke her i denne tråden. Jeg skrev: "Krav Maga eller hva som helst av kampsporter". Kan sammenligne det med at jeg kunne sagt/skrevet: "Kroppsbygging og strongman eller hvilke som helst kraftidretter". Jeg mener hverken strongman eller kroppsbygging er en kraftidrett. Ikke engang en idrett, men det har mange likhetstrekk og kan settes i omtrent samme bås. Målet med både Krav Maga og kampsporter, foruten den sportslige delen, er vel selvforsvar. Min mening er imidlertid at jeg har så liten tro på østrogenjenter at jeg tror at nesten ingen menn vil ligge tynt ann mot dem hvis mannen virkelig vil banke opp eller mishandle dem. Spesielt hvis mannen kommer med f.eks. en kniv. Da tror jeg ikke disse Krav Maga triksene, som jeg vet er veldig effektive og rett på sak teknikker som kan være dødelige blant annet, utført av en jente uten dop i seg, i praksis vil bety så mye fra eller til. Selv ikke ballespark setter ut en psyko mann som har satt seg et mål med en dame. Men man kan jo bli angripet av ei dame og da fungerer sikkert Krav Maga Smiley 
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget OD

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 123
  • Honnør: 582
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 123

  • Sponset av Proteinfabrikken og Kappi
Sv: Missy: Krav Maga og Styrkeløft
« #734 : 22. januar 2009, 12:39 »
Ro ro ro roooooooooooooooooo einar, du er ute og seiler Smiley


Meistarar koma og fara en godsøgnin mun aldrei deyja

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!