Skrevet av Emne: Missy- 2x170 rawmark s. 222  (Lest 594596 ganger)

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Missy: Krav Maga og Styrkeløft
« #960 : 07. april 2009, 14:05 »
Det jeg lurte på var hvorfor du ikke skulle delta på junior-NM. Virker som om du kunne fått bli med på prosjektet til tross for at du ikke har trent styrkeløft i 12 mnd. Og du skal jo på nasjonalt slik jeg har forstått det?
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Missy: Krav Maga og Styrkeløft
« #961 : 08. april 2009, 00:54 »
Det jeg lurte på var hvorfor du ikke skulle delta på junior-NM. Virker som om du kunne fått bli med på prosjektet til tross for at du ikke har trent styrkeløft i 12 mnd. Og du skal jo på nasjonalt slik jeg har forstått det?
Jeg må si at NSF har vært veldig smarte mtp plassering av et NM. Alta faktisk. Må vel være den dyreste byen å fly til her i Norge. Og de ønsker bedre oppmøte på NM? Jeg har/tar meg iallfall ikke råd til å dra til Alta for et stevne som vil koste meg minimum 2500 for fly pluss utgifter til mat og hotell. Men om jeg derimot kan møte opp på et annet stevne, litt mer sentralt, hadde det vært noe annet.

Ja, jeg skal delta på Nasjonalt. Og jeg har nå sendt inn søknad til dette prosjektet, ettersom jeg er veldig nysgjerrig på dette. Men spørs om dette Alta-dilemmaet vil bli et problem.

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Missy: Krav Maga og Styrkeløft
« #962 : 08. april 2009, 01:07 »
Glemte forresten å logge den lille skulderøkta jeg hadde på Kaliber i dag, sammen med Kris Smiley Kjørte frontpress, opp til 5x35. Lurer på om det er pers. Har lyst til å prøve på 40 snart, bare for moro. Hater egentlig frontpress siden jeg har 2 meter lange armer. Angry Etter det kjørte jeg skulderpress, kabelsidehev og omvendt pec-dec. Skjønte egentlig ikke hva faen jeg drev med på omvendt pec-dec til jeg fikk hjelp av en snill fyr på Kaliber. Hehe, da kjente jeg faktisk at jeg fikk kontakt med musklene Grin I morgen blir det benk og bøy igjen.

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Missy: Krav Maga og Styrkeløft
« #963 : 08. april 2009, 01:07 »
Jeg må si at NSF har vært veldig smarte mtp plassering av et NM. Alta faktisk. Må vel være den dyreste byen å fly til her i Norge. Og de ønsker bedre oppmøte på NM? Jeg har/tar meg iallfall ikke råd til å dra til Alta for et stevne som vil koste meg minimum 2500 for fly pluss utgifter til mat og hotell. Men om jeg derimot kan møte opp på et annet stevne, litt mer sentralt, hadde det vært noe annet.

Ja, jeg skal delta på Nasjonalt. Og jeg har nå sendt inn søknad til dette prosjektet, ettersom jeg er veldig nysgjerrig på dette. Men spørs om dette Alta-dilemmaet vil bli et problem.
Jeg begynte på KK-67 i april 1998. I juni deltok jeg på klubbmesterkapet, i oktober RM og i november junior-NM. I Alta Smiley Jeg fikk reise og opphold sponset av klubben. Kanskje du skal prøve å forhøre deg om sponsing? Slik som Ironcore Nutrition holder på med sponsing i hytt og pine så er jeg sikker på at en vakker dame som deg, ser ikke så mange jenter som er sponset fra dem, får sponset turen. I så fall er det bare å dra. For å være i Alta i november er en opplevelse. Det var en kanontur jeg hadde den gang da jeg reiste alene. Følte meg som en toppidrettsutøver. Mye mer stas enn hvilke som helst andre stevner jeg har deltatt på. Og løftelokalet er suverent med en speaker som er helt fantastisk (Jens Åge Suhr).
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Missy: Krav Maga og Styrkeløft
« #964 : 08. april 2009, 01:25 »
Jeg begynte på KK-67 i april 1998. I juni deltok jeg på klubbmesterkapet, i oktober RM og i november junior-NM. I Alta Smiley Jeg fikk reise og opphold sponset av klubben. Kanskje du skal prøve å forhøre deg om sponsing? Slik som Ironcore Nutrition holder på med sponsing i hytt og pine så er jeg sikker på at en vakker dame som deg, ser ikke så mange jenter som er sponset fra dem, får sponset turen. I så fall er det bare å dra. For å være i Alta i november er en opplevelse. Det var en kanontur jeg hadde den gang da jeg reiste alene. Følte meg som en toppidrettsutøver. Mye mer stas enn hvilke som helst andre stevner jeg har deltatt på. Og løftelokalet er suverent med en speaker som er helt fantastisk (Jens Åge Suhr).
Sponsing hadde jammen meg vært noe! Grin Dog jeg tviler på at de sponser turer, de sponser vel kun kosttilskudd?

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Missy: Krav Maga og Styrkeløft
« #965 : 08. april 2009, 01:30 »
Jeg må si at NSF har vært veldig smarte mtp plassering av et NM. Alta faktisk. Må vel være den dyreste byen å fly til her i Norge. Og de ønsker bedre oppmøte på NM? Jeg har/tar meg iallfall ikke råd til å dra til Alta for et stevne som vil koste meg minimum 2500 for fly pluss utgifter til mat og hotell. Men om jeg derimot kan møte opp på et annet stevne, litt mer sentralt, hadde det vært noe annet.

Ja, jeg skal delta på Nasjonalt. Og jeg har nå sendt inn søknad til dette prosjektet, ettersom jeg er veldig nysgjerrig på dette. Men spørs om dette Alta-dilemmaet vil bli et problem.

Tror du har satt deg dårlig inn i hvordan delegeringen av stevner foregår i NSF. Rullering av hvor NM avholdes er vanlig, kan ikke holde det i oslo hver bidige gang heller. Må si at det sikkert er deilig for de nordboende å slippe å reise like lenge til alle stevner de skal delta på, er vel 10 år siden et NM har vært i Alta. Wink






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Kris

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 408
  • Honnør: 1067
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 408

Sv: Missy: Krav Maga og Styrkeløft
« #966 : 08. april 2009, 01:40 »
Tror du har satt deg dårlig inn i hvordan delegeringen av stevner foregår i NSF. Rullering av hvor NM avholdes er vanlig, kan ikke holde det i oslo hver bidige gang heller. Må si at det sikkert er deilig for de nordboende å slippe å reise like lenge til alle stevner de skal delta på, er vel 10 år siden et NM har vært i Alta. Wink

Gud forby at noen kritiserer NSF i Slux sitt nærvær ... Det er ikke urimelig å hevde at plassering av et NM i ALTA er tåpelig. Hovedparten av styrkeløfterne her til lands befinner seg langt unna dette øde stedet. Det er også et faktum at det for hovedparten er dyrt å reise dit, og således diskvalifiserer for deltakelse hos enkelte. Det er heller ingen her som har hevdet at det skal holdes i Oslo hver gang.

Det er dog sikkert noen som håper det blir minst 10 år til neste gang det blir arrangert NM i Alta Wink

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Missy: Krav Maga og Styrkeløft
« #967 : 08. april 2009, 01:41 »
Gud forby at noen kritiserer NSF i Slux sitt nærvær ... Det er ikke urimelig å hevde at plassering av et NM i ALTA er tåpelig. Hovedparten av styrkeløfterne her til lands befinner seg langt unna dette øde stedet. Det er også et faktum at det for hovedparten er dyrt å reise dit, og således diskvalifiserer for deltakelse hos enkelte. Det er heller ingen her som har hevdet at det skal holdes i Oslo hver gang.

Det er dog sikkert noen som håper det blir minst 10 år til neste gang det blir arrangert NM i Alta Wink
Som om jeg skulle ha sagt det selv Smiley

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Missy: Krav Maga og Styrkeløft
« #968 : 08. april 2009, 01:47 »
Gud forby at noen kritiserer NSF i Slux sitt nærvær ... Det er ikke urimelig å hevde at plassering av et NM i ALTA er tåpelig. Hovedparten av styrkeløfterne her til lands befinner seg langt unna dette øde stedet. Det er også et faktum at det for hovedparten er dyrt å reise dit, og således diskvalifiserer for deltakelse hos enkelte. Det er heller ingen her som har hevdet at det skal holdes i Oslo hver gang.

Det er dog sikkert noen som håper det blir minst 10 år til neste gang det blir arrangert NM i Alta Wink

Ja, føler jeg er NSF politi - pass deg Kris så kommer jeg å arresterer deg... Syns det er latterlig å syte om å måtte bruke hele 2500 kr og å reise mer enn 45 minutter med fly for å delta på et stevne - se på Einar Hernes som dro til Finland for å løfte. Hva er vel innsatsen en legger i å tjene 2500,- og å komme seg i Alta mot slitet en legger i treningen for å komme i toppform til stevnet? Spiller vel fuck all om det er i alta eller i oslo. Rett å redelig at folk fra våre tre nordligeste fylker skal få reisetiden på sin side iblandt.

Ps: Det J/NM med flest deltagere var faktisk i Alta om jeg ikke husker feil, så her er det faktisk forsvinnende få som legger seg opp i slike trivialiteter.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Kris

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 408
  • Honnør: 1067
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 408

Sv: Missy: Krav Maga og Styrkeløft
« #969 : 08. april 2009, 01:59 »
Ja, føler jeg er NSF politi - pass deg Kris så kommer jeg å arresterer deg... Syns det er latterlig å syte om å måtte bruke hele 2500 kr og å reise mer enn 45 minutter med fly for å delta på et stevne - se på Einar Hernes som dro til Finland for å løfte. Hva er vel innsatsen en legger i å tjene 2500,- og å komme seg i Alta mot slitet en legger i treningen for å komme i toppform til stevnet? Spiller vel fuck all om det er i alta eller i oslo. Rett å redelig at folk fra våre tre nordligeste fylker skal få reisetiden på sin side iblandt.

Du synes det er latterlig? Vel, ikke alle mener det samme som deg, Slux Wink Ikke alle elsker styrkeløft såpass mye at de vil bruke masse penger på å reise langt for å gjøre noen løft. Så i stedet for å nedlatende belære, kan du faktisk prøve å godta at, ja, folk er forskjellig.

Rett å redelig at folk fra våre tre nordligeste fylker skal få reisetiden på sin side iblandt.

Du skrev jo nettopp at reisetiden var totalt irrelevant ...

Ps: Det J/NM med flest deltagere var faktisk i Alta om jeg ikke husker feil, så her er det faktisk forsvinnende få som legger seg opp i slike trivialiteter.
 
Og det var for ti år siden?

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Missy: Krav Maga og Styrkeløft
« #970 : 08. april 2009, 02:04 »
Du synes det er latterlig? Vel, ikke alle mener det samme som deg, Slux Wink Ikke alle elsker styrkeløft såpass mye at de vil bruke masse penger på å reise langt for å gjøre noen løft. Så i stedet for å nedlatende belære, kan du faktisk prøve å godta at, ja, folk er forskjellig.

Du skrev jo nettopp at reisetiden var totalt irrelevant ...
 
Og det var for ti år siden?

Skal man hele tiden godta at folk har andre meninger uten å kunne forsøke å overbevise de/belyse de om sin egen mening så er det ikke vits i å ha diskusjonsforum.. Må da være lov å komme med egne synspunkt uten at du skal komme å ta meg hver gang jeg ytrer mine meninger. 2500 kr er ikke masse penger for en vanlig norsk ungdom - punktum. Da bør en lære seg å arbeide litt *sagt med belærende tone* Wink

Reisetid fra trondheim til alta er total irrelevant ja - når det er snakk om EN flytur på ETT stevne på kanskje TI år om statistikken stemmer. Noe annet når absolutt ingen stevner som er høyere en klubbstevne blir tatt i et annet fylke (aldri på hjemmebane). Smiley

Er ikke sikker på den statistikken, men tror jeg hørte noe sånt i en lignende diskusjon ja, viss ikke jeg faktisk undersøkte og fant det ut selv.







Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Missy: Krav Maga og Styrkeløft
« #971 : 08. april 2009, 02:10 »
Skal man hele tiden godta at folk har andre meninger uten å kunne forsøke å overbevise de/belyse de om sin egen mening så er det ikke vits i å ha diskusjonsforum.. Må da være lov å komme med egne synspunkt uten at du skal komme å ta meg hver gang jeg ytrer mine meninger. 2500 kr er ikke masse penger for en vanlig norsk ungdom - punktum. Da bør en lære seg å arbeide litt *sagt med belærende tone* Wink
Så du skal overbevise meg/belyse meg om at jeg faktisk har råd/kan ta meg råd til en tur til Alta? 2500kr++ er vel ingenting å komme opp med. Det synes jeg er latterlig av deg. Så du vil her diskutere min økonomiske situasjon og min manglende evne til å jobbe opp litt penger? Da kan du heller dra den jævla belærende tonen din langt vekk ifra loggen min. Da har iallfall jeg ytret min mening.

Utlogget Kris

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 408
  • Honnør: 1067
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 408

Sv: Missy: Krav Maga og Styrkeløft
« #972 : 08. april 2009, 02:17 »
Skal man hele tiden godta at folk har andre meninger uten å kunne forsøke å overbevise de/belyse de om sin egen mening så er det ikke vits i å ha diskusjonsforum.. Må da være lov å komme med egne synspunkt uten at du skal komme å ta meg hver gang jeg ytrer mine meninger. 2500 kr er ikke masse penger for en vanlig norsk ungdom - punktum. Da bør en lære seg å arbeide litt *sagt med belærende tone* Wink

Reisetid fra trondheim til alta er total irrelevant ja - når det er snakk om EN flytur på ETT stevne på kanskje TI år om statistikken stemmer. Noe annet når absolutt ingen stevner som er høyere en klubbstevne blir tatt i et annet fylke (aldri på hjemmebane). Smiley

Er ikke sikker på den statistikken, men tror jeg hørte noe sånt i en lignende diskusjon ja, viss ikke jeg faktisk undersøkte og fant det ut selv.

1) Er bare pinlig når du påtar deg en slags martyrrolle ved å hevde at jeg kommer og tar deg hver gang du ytrer dine meninger. Du må gjerne ramse opp når jeg har tatt deg for at du ytrer dine meninger Wink Så vidt jeg husker så har jeg motsagt deg én gang tidligere, og det var i en tråd der du slettet hvert bidige innlegg som talte deg imot ...

2) Dette er først og fremst en personlig logg - ikke en tråd der du på din høye hest er velkommen til å belære angående loggbokens forfatter sine økonomiske prioriteringer og synspunkt ifm. nevnte sak.

3) 2500 kroner kan faktisk være mye penger for personer som ikke elsker styrkeløft i den grad du og dine likesinnede gjør ...

Utlogget The boss

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 184
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 184

Sv: Missy: Krav Maga og Styrkeløft
« #973 : 08. april 2009, 02:20 »
enig med einar det han sier om sponsing..spøre div firmaer eller noe om det..dem stiller helt sikkert opp og dekker reise til jr-Nm Smiley...gjør det samme selv ,så betalte ikke 1kr når jeg var i på u-NM i fjor...
KK-67
sponset av:
toppkropp.no
x-life.no


Skal bli rå sterk

Styrkelyft är som ett gift. . . ett underbart sådant!

I think that this contest need,s a little bit of kaz!

Utlogget Kris

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 408
  • Honnør: 1067
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 408

Sv: Missy: Krav Maga og Styrkeløft
« #974 : 08. april 2009, 02:22 »
Skjønte egentlig ikke hva faen jeg drev med på omvendt pec-dec til jeg fikk hjelp av en snill fyr på Kaliber.

Denne snille karen Marte nevnte heter forresten Jon Morten Thomassen Smiley Drevet med bygging. Trente med styrkeløfterne på Melhus tidligere. Har alltid virket som en veldig grei kar. Husker han stilte opp mye for melhusløfterne.

http://www.iform.no/pub/art.php?id=716

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!