Skrevet av Emne: Missy- 2x170 rawmark s. 222  (Lest 594559 ganger)

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Missy: Krav Maga og Styrkeløft
« #975 : 08. april 2009, 02:26 »
Så du skal overbevise meg/belyse meg om at jeg faktisk har råd/kan ta meg råd til en tur til Alta? 2500kr++ er vel ingenting å komme opp med. Det synes jeg er latterlig av deg. Så du vil her diskutere min økonomiske situasjon og min manglende evne til å jobbe opp litt penger? Da kan du heller dra den jævla belærende tonen din langt vekk ifra loggen min. Da har iallfall jeg ytret min mening.

Jeg tror alle som lever over fattigdomsgrensa klarer å opparbeide seg 2500 kroner iløpet av et år ja - og om det skal være så vanskelig for deg så skal jeg få satt sammen en dugnad til deg der jeg til slutten av sommeren har samlet sammen 2500 kroner til deg (om du ikke får sponsing) Smiley Problem solved, da trenger du bare å orke flyturen til Alta.

1) Er bare pinlig når du påtar deg en slags martyrrolle ved å hevde at jeg kommer og tar deg hver gang du ytrer dine meninger. Du må gjerne ramse opp når jeg har tatt deg for at du ytrer dine meninger Wink Så vidt jeg husker så har jeg motsagt deg én gang tidligere, og det var i en tråd der du slettet hvert bidige innlegg som talte deg imot ...

2) Dette er først og fremst en personlig logg - ikke en tråd der du på din høye hest er velkommen til å belære angående loggbokens forfatter sine økonomiske prioriteringer og synspunkt ifm. nevnte sak. Ps: er ikke meningen å være verken belærende eller sitte på en høy hest - trenger man å være det for å snakke rett fra levra da? Enkelte ting gidder en ikke å pakke inn i glanspapir.

3) 2500 kroner kan faktisk være mye penger for personer som ikke elsker styrkeløft i den grad du og dine likesinnede gjør ...

1) Ikke meningen å ta martyrrolle. Ps: alle innlegg utenom 1 ble flyttet til egen tråd.

2) Den tar jeg til meg, sorry Smiley

3) Alt handler om prioriteringer, du har rett i det. Sjekk svaret mitt til missy- og det er ikke kødd en gang. Smiley

Forøvrig ser jeg at statistikken min bare var oppspinn, dog ikke helt. Totalt 35 løftere løftet på NM i Alta i 1998, mens 41 løftet på NM i molde i 2006. Dette blir jo feilstatistikk til de grader siden vi kan håpe på at rekrutteringen har blitt større på dei 11 åra. Om vi sammenligner 1998 (alta) med 1999 (oslo) får vi totalt 35 løftere i Alta, mens det året etter var 33 løftere Oslo. Så med det kan jeg jo ihvertfall fastslå at majoriteten ikke tenker slik som dere gjør i denne saken, selv om det ikke har så stor relevans for denne dramatiske retningen diskusjonen tok - men bekrefter ihvertfall det diskusjonen startet med; å legge NM i alta er ikke et strategisk feiltrinn, annet enn når det gjelder å få Missy til å delta da. Smiley







Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Missy: Krav Maga og Styrkeløft
« #976 : 08. april 2009, 02:40 »
Jeg tror alle som lever over fattigdomsgrensa klarer å opparbeide seg 2500 kroner iløpet av et år ja - og om det skal være så vanskelig for deg så skal jeg få satt sammen en dugnad til deg der jeg til slutten av sommeren har samlet sammen 2500 kroner til deg (om du ikke får sponsing) Smiley Problem solved, da trenger du bare å orke flyturen til Alta.
Når du først går inn personlig, kan vel jeg også gjøre det.
Slux, du kan heller bruke de oppsparte pengene fra dugnaden til å investere i nytt utstyr slik at du kan få en bedre sammenlagt enn visse kvinnelige løftere. Wink Ellers takk. God påske!

Utlogget Kris

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 408
  • Honnør: 1067
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 408

Sv: Missy: Krav Maga og Styrkeløft
« #977 : 08. april 2009, 02:42 »
Jeg tror alle som lever over fattigdomsgrensa klarer å opparbeide seg 2500 kroner iløpet av et år ja - og om det skal være så vanskelig for deg så skal jeg få satt sammen en dugnad til deg der jeg til slutten av sommeren har samlet sammen 2500 kroner til deg (om du ikke får sponsing) Smiley Problem solved, da trenger du bare å orke flyturen til Alta.

1) Ikke meningen å ta martyrrolle. Ps: alle innlegg utenom 1 ble flyttet til egen tråd.

2) Den tar jeg til meg, sorry Smiley

3) Alt handler om prioriteringer, du har rett i det. Sjekk svaret mitt til missy- og det er ikke kødd en gang. Smiley

Forøvrig ser jeg at statistikken min bare var oppspinn, dog ikke helt. Totalt 35 løftere løftet på NM i Alta i 1998, mens 41 løftet på NM i molde i 2006. Dette blir jo feilstatistikk til de grader siden vi kan håpe på at rekrutteringen har blitt større på dei 11 åra. Om vi sammenligner 1998 (alta) med 1999 (oslo) får vi totalt 35 løftere i Alta, mens det året etter var 33 løftere Oslo. Så med det kan jeg jo ihvertfall fastslå at majoriteten ikke tenker slik som dere gjør i denne saken, selv om det ikke har så stor relevans for denne dramatiske retningen diskusjonen tok - men bekrefter ihvertfall det diskusjonen startet med; å legge NM i alta er ikke et strategisk feiltrinn, annet enn når det gjelder å få Missy til å delta da. Smiley


1) Altså kan vi fastslå at påstanden din om at jeg kommer og tar deg hver gang du ytrer dine meninger ikke medfører sannhet.

2) Her har du skrevet inn dine meninger i selve sitatet. Du skrev "Ps: er ikke meningen å være verken belærende eller sitte på en høy hest - trenger man å være det for å snakke rett fra levra da? Enkelte ting gidder en ikke å pakke inn i glanspapir." Nei, man trenger ikke det, men du fremstår slik i aller høyeste grad. Ta det til deg.

3) Du vil rett og slett ikke forstå at ikke alle vil prioritere det samme som deg. God bedring!

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Missy: Krav Maga og Styrkeløft
« #978 : 08. april 2009, 02:55 »
Hahaha, billig poeng missy- billig! Vet ikke hvilke kvinnelige løftere du snakker om, enten er det Tutta eller kvinnelandslaget som er blandt verdensklasse, ikke akkurat noe som ødelegger nattesøvnen min akkurat.

Neste gang du skal finne unnskyldninger for å ikke være med i Jr NM så ihvertfall vær åpenlys om at du ikke gidder da, ikke at NSF er så teite å dumme at de legger stevnet i Alta (sjekk statistikken over) eller at 2500 er så sinnsykt mye penger - kjæresten din som mumser proteincookies til 10 kr stykket (?) kan sikkert avse litt om det var det som var problemet (eller du kunne fått med meg Smiley ). (Når vi er personlige.. =) )

Ha en fortsatt god påske ja Smiley


1) Altså kan vi fastslå at påstanden din om at jeg kommer og tar deg hver gang du ytrer dine meninger ikke medfører sannhet.

2) Her har du skrevet inn dine meninger i selve sitatet. Du skrev "Ps: er ikke meningen å være verken belærende eller sitte på en høy hest - trenger man å være det for å snakke rett fra levra da? Enkelte ting gidder en ikke å pakke inn i glanspapir." Nei, man trenger ikke det, men du fremstår slik i aller høyeste grad. Ta det til deg.

3) Du vil rett og slett ikke forstå at ikke alle vil prioritere det samme som deg. God bedring!

1. Ok.
2. Beklager, liten glipp - litt for sent for smågutter som meg å være oppe på nå. Nja. Kan ihvertfall beklage når folk tar det personlig, men sålenge jeg bare er sånn over forumet så syns jeg det er en artig måte å skape diskusjon på.
3. Joda - derfor jeg sa "det handler om prioritering, du har rett i det" - som en konstantering om at "enkelte prioriterer vel noe annet". Jeg vet jo alt om omprioritering, har jo prioritert bort styrkeløft i snart to år nå.. Smiley Takktakk Kris - føler jeg har blitt bra igjen fra tredagers"sykdommen" min nå, ikke har den gått utover styrken min heller.

God natt folkens, takk for diskusjonen Smiley






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Kris

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 408
  • Honnør: 1067
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 408

Sv: Missy: Krav Maga og Styrkeløft
« #979 : 08. april 2009, 03:18 »
2. Beklager, liten glipp - litt for sent for smågutter som meg å være oppe på nå. Nja. Kan ihvertfall beklage når folk tar det personlig, men sålenge jeg bare er sånn over forumet så syns jeg det er en artig måte å skape diskusjon på.

Du er en skam for moderatorstanden på dette forumet. Terskelen for at du sletter innlegg eller låser en tråd er skremmende lav. Du synes det er "artig" å gå inn i loggboken til et forummedlem og kritisere vedkommendes økonomiske prioriteringer, insinuere at vedkommende er lat, har dårlig råd og svak arbeidsmoral. Du blir fersket i å infantilt og løgnaktig fremstille deg selv som et offer for undertegnede som angivelig er ute etter å ta deg hver gang du ytrer dine meninger. Pinlig.

IntX

  • Gjest
Sv: Missy: Krav Maga og Styrkeløft
« #980 : 08. april 2009, 03:19 »
Hahaha, billig poeng missy- billig! Vet ikke hvilke kvinnelige løftere du snakker om, enten er det Tutta eller kvinnelandslaget som er blandt verdensklasse, ikke akkurat noe som ødelegger nattesøvnen min akkurat.

Neste gang du skal finne unnskyldninger for å ikke være med i Jr NM så ihvertfall vær åpenlys om at du ikke gidder da, ikke at NSF er så teite å dumme at de legger stevnet i Alta (sjekk statistikken over) eller at 2500 er så sinnsykt mye penger - kjæresten din som mumser proteincookies til 10 kr stykket (?) kan sikkert avse litt om det var det som var problemet (eller du kunne fått med meg Smiley ). (Når vi er personlige.. =) )

Ha en fortsatt god påske ja Smiley

1. Ok.
2. Beklager, liten glipp - litt for sent for smågutter som meg å være oppe på nå. Nja. Kan ihvertfall beklage når folk tar det personlig, men sålenge jeg bare er sånn over forumet så syns jeg det er en artig måte å skape diskusjon på.
3. Joda - derfor jeg sa "det handler om prioritering, du har rett i det" - som en konstantering om at "enkelte prioriterer vel noe annet". Jeg vet jo alt om omprioritering, har jo prioritert bort styrkeløft i snart to år nå.. Smiley Takktakk Kris - føler jeg har blitt bra igjen fra tredagers"sykdommen" min nå, ikke har den gått utover styrken min heller.

God natt folkens, takk for diskusjonen Smiley
Beklager at jeg blander meg inn, men som moderator så burde du kastet inn håndkleet for lengst i denne diskusjonen. Dette ser bare tåpelig ut... Missy klarer nok helt fint å ta avgjørelser selv. Og skulle hun ha behov for hjelp så er det nok ikke du som står øverst på kontaktlisten.
En liten tilbakemelding fra en 3.part som ikke kjenner noen av dere.

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Sv: Missy: Krav Maga og Styrkeløft
« #981 : 08. april 2009, 03:20 »
Håper Missy får sponsing, da hun helt klart vil bidra til å heve standarden på løftingen. Ikke alt for mange kvinner med, så synd om ei av de aller sterkeste ikke får til å stille  Smiley
Kris blir vel med for å surre knebind og dra på drakter regner jeg med  Wink

Prosjektet til Alex håper jeg i alle fall du får til å delta på Missy, der kan jo faktisk kris være med også om jeg ikke tar helt feil Smiley
Spennende prosjekt.
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Missy: Krav Maga og Styrkeløft
« #982 : 08. april 2009, 03:21 »
Beklager at jeg blander meg inn, men som moderator så burde du kastet inn håndkleet for lengst i denne diskusjonen. Dette ser bare tåpelig ut... Missy klarer nok helt fint å ta avgjørelser selv. Og skulle hun ha behov for hjelp så er det nok ikke du som står øverst på kontaktlisten.
En liten tilbakemelding fra en 3.part som ikke kjenner noen av dere.
Takk for det, TommyB. Man skulle tro at en moderator visste bedre, men den gang ei! Som du sier, så er jeg nok voksen nok til å ta avgjørelser selv, men dette er visst ikke helt klart for alle. Da jeg er lat, fattig og har dårlig arbeidsmoral om jeg ikke skal delta på et stevne.

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Missy: Krav Maga og Styrkeløft
« #983 : 08. april 2009, 03:39 »
Hahaha, billig poeng missy- billig! Vet ikke hvilke kvinnelige løftere du snakker om, enten er det Tutta eller kvinnelandslaget som er blandt verdensklasse, ikke akkurat noe som ødelegger nattesøvnen min akkurat.

Neste gang du skal finne unnskyldninger for å ikke være med i Jr NM så ihvertfall vær åpenlys om at du ikke gidder da, ikke at NSF er så teite å dumme at de legger stevnet i Alta (sjekk statistikken over) eller at 2500 er så sinnsykt mye penger - kjæresten din som mumser proteincookies til 10 kr stykket (?) kan sikkert avse litt om det var det som var problemet (eller du kunne fått med meg Smiley ).

Ha en fortsatt god påske ja Smiley
Billig poeng? Nei, bare sannheten det Wink Du har tydeligvis ikke skjønt en dritt, når du kommer med utsagn slik som at jeg ikke gidder å dra dit, det er ikke fakta. Jeg trenger heller ikke å ha noen unnskyldning for å ikke være med på et stevne. Som sagt, tar jeg nok mine egne avgjørelser. Så for å avslutte siterer jeg meg selv.
(..) heller dra den jævla belærende tonen din langt vekk ifra loggen min. Da har iallfall jeg ytret min mening.

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Missy: Krav Maga og Styrkeløft
« #984 : 08. april 2009, 03:45 »
Håper Missy får sponsing, da hun helt klart vil bidra til å heve standarden på løftingen. Ikke alt for mange kvinner med, så synd om ei av de aller sterkeste ikke får til å stille  Smiley
Kris blir vel med for å surre knebind og dra på drakter regner jeg med  Wink

Prosjektet til Alex håper jeg i alle fall du får til å delta på Missy, der kan jo faktisk kris være med også om jeg ikke tar helt feil Smiley
Spennende prosjekt.
Takk, Lars! Det var noen fine ord Smiley Løfte kommer jeg da alltids til å gjøre, hvor det skjer er vel ikke så nøye Wink

Jeg får prate med Kirketeig senere, om hvor viktig hvilket stevne jeg stiller på er, så får vi se hvordan det går. Er helt klart et veldig spennende prosjekt!

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Sv: Missy: Krav Maga og Styrkeløft
« #985 : 08. april 2009, 03:58 »
Det er vel ikke verre enn at KK kan arrangere et stevne samme stevne helgen som NM  Cheesy
Tror det løser seg jeg  Cool
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Missy: Krav Maga og Styrkeløft
« #986 : 08. april 2009, 18:05 »
Trening på Kaliber

Knebøy med stopp i bunn
4 x 50
3 x 55
3 x 55
3 x 55

Benkpress
5 x 47,5
4 x 50
4 x 50
3 x 55
3 x 55

Triceps.

20 min på mølla.

Fornøyd med benken i dag Grin Trippel på gammel pers. Ellers en helt grei trening.

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Missy: Krav Maga og Styrkeløft
« #987 : 09. april 2009, 12:29 »
Trening på KK-67

Coan/Philippi uke 1

(Alt uten belte)

Markløft
Oppvarming
2 x 120

Speedmark, 90 sekunder hvile mellom hvert sett
3 x 100
3 x 100
3 x 100
3 x 100
3 x 100
3 x 100

Nedtrekk
3 x 10

Strakmark på ca 12cm høy kloss
8 x 60
8 x 65
8 x 65

Alt gikk helt greit Smiley Tror jeg liker dette programmet. Neste uke skal jeg kjøre flere øvelser for ryggen, skal bygge en stor og sterk rygg Grin
Dro på KK med Kris, og der var Iakov også. Stolt over Kris i dag Smiley



Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Missy: Krav Maga og Styrkeløft
« #988 : 09. april 2009, 17:42 »
Hva faan? Skal du også hive deg på programmet som Kris misslikte din gjerrige og uber late markløfter Grin
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Missy: Krav Maga og Styrkeløft
« #989 : 09. april 2009, 22:41 »
Jess! Grin Skal kjøre det fram mot Nasjonalt(et stevne jeg faktisk ikke er for lat til å delta på), så lurer på om jeg modifiserer litt og kjører lett uka før, så slår jeg til på Nasjonalt Grin

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!