Skrevet av Emne: Missy- 2x170 rawmark s. 222  (Lest 594475 ganger)

Utlogget amity

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 253
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 253

Sv: Missy-
« #2580 : 26. februar 2011, 13:39 »
Sterkt! Det er så gøy å følge med på deg!  Grin

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Sv: Missy-
« #2581 : 26. februar 2011, 13:40 »
Den bøyen så lett ut Grin

Utlogget LilleMy

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 884
  • Honnør: 128
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 884

  • liten men tøff
Sv: Missy-
« #2582 : 26. februar 2011, 14:59 »
du starter veldig fint, og holder blikket fitn opp. idet du snur, flytter du blikket rett frem, og haken faller litt nedover, og du krummer nakken litt. hvor mye det betyr i det store og hele for deg, vet jeg ikke, men på sikt blir det vanskeligere å få brystet frem på vei opp, og lettere å komme frempå.  men du løfter med erector? den gir jo endel støtte i overkroppen. jeg brukte den brukte den og hadde god effekt av den. nå er puppene mindre, men drakten passer overhodet ikke, så da har jeg nok blitt så brei over ryggen at jeg ikke trenger den lenger rofl


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Knebøy 180 Benk 117,5kg Markløft 177,5kg Sammenlagt: 475kg Kl 63kg

"Why choose failure, when success is an option"

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Missy-
« #2583 : 26. februar 2011, 16:59 »
Meget pen bøy Smiley sterkt løfting!  Knebøy
Takk Cheesy

Sterkt! Det er så gøy å følge med på deg!  Grin
Så koselig å høre Grin

Den bøyen så lett ut Grin
Ja, det så lettere ut enn det føltes Smiley

du starter veldig fint, og holder blikket fitn opp. idet du snur, flytter du blikket rett frem, og haken faller litt nedover, og du krummer nakken litt. hvor mye det betyr i det store og hele for deg, vet jeg ikke, men på sikt blir det vanskeligere å få brystet frem på vei opp, og lettere å komme frempå.  men du løfter med erector? den gir jo endel støtte i overkroppen. jeg brukte den brukte den og hadde god effekt av den. nå er puppene mindre, men drakten passer overhodet ikke, så da har jeg nok blitt så brei over ryggen at jeg ikke trenger den lenger rofl
Det der har jeg faktisk blitt gjort oppmerksom på før, men glemmer det hvis jeg ikke blir minnet på det eller husker det selv rett før jeg skal løfte. Får det akkurat i stickypunktet, så kanskje om jeg skjerper meg på det vil det redusere stickypointet Cheesy

Nei, har aldri løftet med erector, men burde kanskje prøve det ut Smiley Haha, det er jo en fryd å vokse ut av klær og drakter på den måten Grin

Utlogget LilleMy

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 884
  • Honnør: 128
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 884

  • liten men tøff
Sv: Missy-
« #2584 : 26. februar 2011, 17:33 »
Det der har jeg faktisk blitt gjort oppmerksom på før, men glemmer det hvis jeg ikke blir minnet på det eller husker det selv rett før jeg skal løfte. Får det akkurat i stickypunktet, så kanskje om jeg skjerper meg på det vil det redusere stickypointet Cheesy

Nei, har aldri løftet med erector, men burde kanskje prøve det ut Smiley Haha, det er jo en fryd å vokse ut av klær og drakter på den måten Grin
jeg skulle nå gjerne hatt litt pupper igjen, men kompenserer med stor ræv Grin

jeg har hatt god effekt av bøy med stopp 3/4, samt at jeg alltid velger meg et blikkpunkt når jeg løfter. på akro har jeg en stygg skjøt mellom to lister jeg fester blikket på, da unngår jeg også å se på meg selv i speilet.

hvor bred er du rundt rygg/ bryst da? jeg får fortsatt på meg min erector, men føler jeg ikke trenger den lenger. jeg brukte den da jeg veide 68kg, så mulig du kunne brukt den?


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Knebøy 180 Benk 117,5kg Markløft 177,5kg Sammenlagt: 475kg Kl 63kg

"Why choose failure, when success is an option"

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Missy-
« #2585 : 26. februar 2011, 17:44 »
jeg skulle nå gjerne hatt litt pupper igjen, men kompenserer med stor ræv Grin

jeg har hatt god effekt av bøy med stopp 3/4, samt at jeg alltid velger meg et blikkpunkt når jeg løfter. på akro har jeg en stygg skjøt mellom to lister jeg fester blikket på, da unngår jeg også å se på meg selv i speilet.

hvor bred er du rundt rygg/ bryst da? jeg får fortsatt på meg min erector, men føler jeg ikke trenger den lenger. jeg brukte den da jeg veide 68kg, så mulig du kunne brukt den?
Ræv er uansett viktigere enn pupper, det trøster jeg iallfall meg selv med Grin

Jeg velger meg et punkt å se på jeg også, men alikvel får hodet en liten bevegelse, men øynene er fortsatt fokusert på det punktet :Smiley Men det der er ikke noe problem så lenge jeg tenker meg om Smiley

Jeg er ikke helt sikker, jeg bruker 80B i bh, og det betyr kanskje at jeg er ca 80 cm rundt der? :Smiley Hadde vært kjekt å iallfall prøve engang, så kanskje vi blir nødt til å endelig få til en fellestrening når jeg er i Norge neste gang Cheesy


Utlogget kubein

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 806
  • Honnør: 316
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 806

Sv: Missy-
« #2586 : 26. februar 2011, 17:47 »
Ræv er uansett viktigere enn pupper, det trøster jeg iallfall meg selv med Grin


Ræv er livets essens. Pupper er for homser

Utlogget LilleMy

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 884
  • Honnør: 128
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 884

  • liten men tøff
Sv: Missy-
« #2587 : 26. februar 2011, 18:05 »
Ræv er uansett viktigere enn pupper, det trøster jeg iallfall meg selv med Grin

Jeg velger meg et punkt å se på jeg også, men alikvel får hodet en liten bevegelse, men øynene er fortsatt fokusert på det punktet :Smiley Men det der er ikke noe problem så lenge jeg tenker meg om Smiley

Jeg er ikke helt sikker, jeg bruker 80B i bh, og det betyr kanskje at jeg er ca 80 cm rundt der? :Smiley Hadde vært kjekt å iallfall prøve engang, så kanskje vi blir nødt til å endelig få til en fellestrening når jeg er i Norge neste gang Cheesy

hvis punktet er for rett frem, er det lett for at hodet bikker fremover. i sandehallen har jeg et litt for lavt punkt så må jobbe litt der.

du er nok kanskje litt større enn jeg var, men jeg har aldri hatt puppene på min side, foruten om da jeg ammet, da var de megaSVÆRE Shocked

men ellers er vel ikke postgangen til Minsk den aller verste? kunne jo sendt den til deg?


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Knebøy 180 Benk 117,5kg Markløft 177,5kg Sammenlagt: 475kg Kl 63kg

"Why choose failure, when success is an option"

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Missy- mot Nordisk
« #2588 : 26. februar 2011, 18:31 »
Ræv er livets essens. Pupper er for homser
Gratulerer! Du har skjønt det.

hvis punktet er for rett frem, er det lett for at hodet bikker fremover. i sandehallen har jeg et litt for lavt punkt så må jobbe litt der.

du er nok kanskje litt større enn jeg var, men jeg har aldri hatt puppene på min side, foruten om da jeg ammet, da var de megaSVÆRE Shocked

men ellers er vel ikke postgangen til Minsk den aller verste? kunne jo sendt den til deg?
Skjønner Smiley

Har ikke akkurat så mye framside å skryte av jeg heller gitt Tongue Ang. postgangen i Minsk så er den absolutt ikke det beste Wink En historie fra en jente som har bodd her en stund: hun sendte et brev hjem til søstra si og la med en pakke tyggis. Så fikk hun melding fra søstra: takk for brevet, men hvorfor i alle dager la du med en tom tyggispakke!?!

Så, med det sagt, tror jeg vi satser på å ta det i Norge Grin Men takk for tilbudet! Kiss

Utlogget LilleMy

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 884
  • Honnør: 128
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 884

  • liten men tøff
Sv: Missy- mot Nordisk
« #2589 : 26. februar 2011, 19:48 »
ender opp med å få en svett og misbrukt erectorskjorte i posten biggrin

du får si ifra når du nærmer deg Norge. om vi ikke får til noe sammen, kan jeg sende den til Bo også Smiley viktigste er at du får prøvd og sett om det er noe fordeg


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Knebøy 180 Benk 117,5kg Markløft 177,5kg Sammenlagt: 475kg Kl 63kg

"Why choose failure, when success is an option"

Utlogget pinglo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 438
  • Honnør: 140
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 438

  • Oslo SK-løfter
Sv: Missy- mot Nordisk
« #2590 : 26. februar 2011, 20:23 »
En historie fra en jente som har bodd her en stund: hun sendte et brev hjem til søstra si og la med en pakke tyggis. Så fikk hun melding fra søstra: takk for brevet, men hvorfor i alle dager la du med en tom tyggispakke!?!
Haha, seriøst Grin? Det må være det mest hårreisende jeg har hørt på en stund Grin Og litt morsomt Tongue

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Missy- mot Nordisk
« #2591 : 26. februar 2011, 21:23 »
ender opp med å få en svett og misbrukt erectorskjorte i posten biggrin

du får si ifra når du nærmer deg Norge. om vi ikke får til noe sammen, kan jeg sende den til Bo også Smiley viktigste er at du får prøvd og sett om det er noe fordeg
Haha, det hadde jo ikke forundret meg!

Ja, skal absolutt gjøre det, Hege! Cheesy

Haha, seriøst Grin? Det må være det mest hårreisende jeg har hørt på en stund Grin Og litt morsomt Tongue
No shit! Det er mye sjuke ting som skjer i det landet her skal jeg si deg Smiley

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Missy- mot Nordisk
« #2592 : 28. februar 2011, 21:45 »
Imperia 28.02.11

Oppvarming.

Knebøy
2 x 102,5 --> 2 x 95 --> 2 x 90
2 x 102,5 --> 2 x 95 --> 2 x 90

Mediumbenk, lav kloss
4 x 55
4 x 55
3 x 57,5
3 x 57,5

Ticeps.

Bicpes.

Facepulls.

Chins
4 x 3



Dagens bøy var helt ræva. Treninga begynte fabelaktig med at Valera dro meg ned i sofaen for å prate med meg. Tidenes komplimentfoss tok deretter plass: for en vakker, smart, sterk jente med pene øyner og fin rumpe, men ikke så store pupper. Så ekte og god, selv om jeg er norsk Grin Etter den pepp-talken skulle man tro at økta skulle gå fantastisk, noe den gjorde, bortsett fra bøyen.

Fikk ikke holdt fokus på å løfte da alt fokuset gikk med på å holde tampongen inne i kroppen slik at den havnet andre plasser enn hvor den er laget for å være. Eneste jeg tenkte på under bøyen var tamponger og blod. Det anbefales ikke, da blir det ikke noe bra bøy Smiley Tenker dette slo Fasiten på nasty-faktor ifølge gutter.

Utlogget LilleMy

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 884
  • Honnør: 128
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 884

  • liten men tøff
Sv: Missy- mot Nordisk
« #2593 : 28. februar 2011, 21:48 »
ingenting er mer ukonsentrerende enn å måtte knipe på denna jævla tampongen mens en løfter tung bøy. trikset er bruke en som er litt for stor og skifte idet du skal til å trene. da holder det gjennom økta Wink


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Knebøy 180 Benk 117,5kg Markløft 177,5kg Sammenlagt: 475kg Kl 63kg

"Why choose failure, when success is an option"

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!