Skrevet av Emne: Missy- 2x170 rawmark s. 222  (Lest 594587 ganger)

Utlogget Thorkel

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 250
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 250

Sv: Missy- strong&not skinny
« #2970 : 06. desember 2011, 22:08 »
17 % Er ikke feit i min verden. Hverken på jenter eller gutter Smiley
 Det er jeg helt enig i! Klart, man må velge hva man vil prioritere, det er litt teit å løpe harde intervaller og være kardioape mange ganger i uka, hvis du er på ett visst nivå hovedmålet ditt er økt styrke/hypertrofi. Men litt kondisjon har alle godt av!
Elsker sykkeln min jeg  Grin
Har man ikke godt tydelige mageruter er man feit i mitt hode, desverre. Vet det ikke stemmer men jeg har nå det synet.

Emil : Om der var en "like" knapp her inne, ville jeg liket innlegget ditt!
Sponset av : http://www.nutrishop.no/
Min blogg : http://myroadtovictory.blogg.no/

Få ekstra 10% rabatt på Nutrishop med rabattkoden "erik1"

Utlogget Lili

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 514
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 514

Sv: Missy- strong&not skinny
« #2971 : 06. desember 2011, 22:10 »
Har man ikke godt tydelige mageruter er man feit i mitt hode, desverre. Vet det ikke stemmer men jeg har nå det synet.

Det skal du få lov til å synes, jeg er bare ikke enig. Ikke det at mageruter er å fordra altså Wink
You aint squat if you can't squat Wink

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113817.30

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Missy- strong&not skinny
« #2972 : 06. desember 2011, 22:10 »
For meg er 17% feit. Ja men jeg har kanskje et strengt syn på det, men ja. Virker ikke som Svend Karlsen falt særlig i smak hos styrkeløftere Wink
Nei, ikke akkurat. Styrkeløftere i Norge har veldig sterke anti-dopingholdninger, iallfall alle styrkeløftere jeg kjenner Smiley

jeg tror ikke det skader for noen å trene litt alternativt til hva man opprinnelig holder på med. løpe litt, sykle what ever. Jeg tror folk i alle idretter har mye å hente på dette:) Ikke for å være frekk eller noe sånn, men føler styrkeløft generelt ikke er så veldig opptatt av dette. Treningsmessig tror jeg man kan hente mye på dette:) eller?Smiley
Det holder jeg med deg i! Sett ifra en styrkeløfters perspektiv bør slik alternativ trening helst foregå i mengdeperioder og ikke tett opp mot konkurranse. Jeg har trent endel kampsport før, så jeg savner litt den blodsmaken i kjæften, så kanskje jeg får kjøre noen circuts etter trening igjen Smiley

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Missy- strong&not skinny
« #2973 : 06. desember 2011, 22:13 »
Har man ikke godt tydelige mageruter er man feit i mitt hode, desverre. Vet det ikke stemmer men jeg har nå det synet.

Emil : Om der var en "like" knapp her inne, ville jeg liket innlegget ditt!
Ja, deg om det. Da er du nok ganske miljøskadd som mange treningsnarkiser blir, inkl styrkeløftere Smiley

EDIT:
Trenger ikke å "dessverre" det altså, jeg blir ikke så veldig lei meg om jeg er feit i di bok Grin

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: Missy- strong&not skinny
« #2974 : 06. desember 2011, 22:13 »
Nei, ikke akkurat. Styrkeløftere i Norge har veldig sterke anti-dopingholdninger, iallfall alle styrkeløftere jeg kjenner Smiley
Det holder jeg med deg i! Sett ifra en styrkeløfters perspektiv bør slik alternativ trening helst foregå i mengdeperioder og ikke tett opp mot konkurranse. Jeg har trent endel kampsport før, så jeg savner litt den blodsmaken i kjæften, så kanskje jeg får kjøre noen circuts etter trening igjen Smiley


såklart, ikke noe man gjør i en evt. oppkjøring, men utenom dette tror jg vi har alt å hente på det:)Smiley Man kan bygge ett godt grunnlag for at kroppen skal tåle mer og hardere trening tror jg Smiley Men det må jo folk se selv såklart:)

Utlogget Auk89

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 068
  • Honnør: 348
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 068

  • If doing your best aint good enough, get better!!
Sv: Missy- strong&not skinny
« #2975 : 06. desember 2011, 22:15 »
jeg tror ikke det skader for noen å trene litt alternativt til hva man opprinnelig holder på med. løpe litt, sykle what ever. Jeg tror folk i alle idretter har mye å hente på dette:) Ikke for å være frekk eller noe sånn, men føler styrkeløft generelt ikke er så veldig opptatt av dette. Treningsmessig tror jeg man kan hente mye på dette:) eller?Smiley

Ser ikke helt grunnen til at en styrkeløfter skulle løpe, jogge eller sykle. Det eneste dette skulle vært godt for er for å øke treningskapasiteten til utøveren sånn at han/hun har mulighet å legge inn mer arbeid for styrken uten å bli overtrent. Mener dog det fins masse mer effektive måter å gjøre dette på. Argumentet med at det er greit å kunne gjøre sånne ting til vanlig ser jeg ikke på som veldig godt heller da det er det å løfte mest i bøy, benk og mark som er viktig.

Men veit det er endel styrkeløftere og også mange andre som kunne hatt godt av å gjøre litt andre ting for å forebygge kardiovaskulære sykdommer feks.
Proteinfabrikken.no

Norges 2. sterkeste mann -105kg 2013
7. plass VM -105kg 2013
1. plass Exhale strongmankonk +100kg 2014
1. plass Gjøvik strongmankonk 2014
1. plass Europas sterkeste mann u105kg 2014

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: Missy- strong&not skinny
« #2976 : 06. desember 2011, 22:15 »


Emil : Om der var en "like" knapp her inne, ville jeg liket innlegget ditt!

SmileySmiley

Utlogget Thorkel

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 250
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 250

Sv: Missy- strong&not skinny
« #2977 : 06. desember 2011, 22:16 »
Ja, deg om det. Da er du nok ganske miljøskadd som mange treningsnarkiser blir, inkl styrkeløftere Smiley

EDIT:
Trenger ikke å "dessverre" det altså, jeg blir ikke så veldig lei meg om jeg er feit i di bok Grin
Å kalle meg miljøskadd og en narkis skal du være forsiktig med... Slike usakligheter er ikke velkommen her på forumet
Sponset av : http://www.nutrishop.no/
Min blogg : http://myroadtovictory.blogg.no/

Få ekstra 10% rabatt på Nutrishop med rabattkoden "erik1"

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: Missy- strong&not skinny
« #2978 : 06. desember 2011, 22:18 »
Å kalle meg miljøskadd og en narkis skal du være forsiktig med... Slike usakligheter er ikke velkommen her på forumet

Hun kaller deg treningsnarkis, og du er jo miljøskadd av kroppsbyggermiljøet da du mener at alle som ikke har sixpack er feite.
Smiley

Utlogget Thorkel

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 250
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 250

Sv: Missy- strong&not skinny
« #2979 : 06. desember 2011, 22:19 »
Altså hva angår alle andre, bryr jeg meg null om. Om andre vil ha en fettprosent på 20, fint for de jeg dømmer ikke. Men overstiger jeg 15-17 selv, føler JEG MEG feit. Om du er feit, fint for deg jeg er ikke så nøye på alle andre. Forsåvidt liker jenter med litt kjøtt på kroppen så ikke ta deg nær av at jeg sier folk med 17% er feite
Sponset av : http://www.nutrishop.no/
Min blogg : http://myroadtovictory.blogg.no/

Få ekstra 10% rabatt på Nutrishop med rabattkoden "erik1"

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: Missy- strong&not skinny
« #2980 : 06. desember 2011, 22:19 »
Det eneste dette skulle vært godt for er for å øke treningskapasiteten til utøveren sånn at han/hun har mulighet å legge inn mer arbeid for styrken uten å bli overtrent.

det er vel ganske vesentlig, men igjen d var bare min mening:) Tror ikke det skader for strongmen heller:)

Selv spiller jeg fotball 4 timer i uka og jg føler meg ikke en kg over 70 i kroppen!. Alt treningsrelatert føler jg bare av den grunnen blir mye lettere. Smiley

Utlogget Thorkel

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 250
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 250

Sv: Missy- strong&not skinny
« #2981 : 06. desember 2011, 22:19 »
Hun kaller deg treningsnarkis, og du er jo miljøskadd av kroppsbyggermiljøet da du mener at alle som ikke har sixpack er feite.
Sikker du til noe spesielt når du sier miljøskadd??
Sponset av : http://www.nutrishop.no/
Min blogg : http://myroadtovictory.blogg.no/

Få ekstra 10% rabatt på Nutrishop med rabattkoden "erik1"

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Missy- strong&not skinny
« #2982 : 06. desember 2011, 22:20 »
Å kalle meg miljøskadd og en narkis skal du være forsiktig med... Slike usakligheter er ikke velkommen her på forumet

Vet du i det hele tatt hva miljøskadet og treningsnarkoman betyr?

Og hvordan i svarte svingende ble du moderator?

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Missy- strong&not skinny
« #2983 : 06. desember 2011, 22:21 »
Å kalle meg miljøskadd og en narkis skal du være forsiktig med... Slike usakligheter er ikke velkommen her på forumet
Det er ikke en usaklighet, det er et faktum. Selvfølgelig er du preget av miljøet du er i(derav miljøskadd) om du mener at en person uten synlige mageruter er feit. Narkis og treningsnarkis er forøvrig to forskjellige ting, så du kan bare slappe av.

Edit:

Du kan jo fortelle meg hvordan du vil definere treningsnarkis og miljøskadd for å klarne opp i begrepene her da Smiley

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Sv: Missy- strong&not skinny
« #2984 : 06. desember 2011, 22:21 »
Å kalle meg miljøskadd og en narkis skal du være forsiktig med... Slike usakligheter er ikke velkommen her på forumet
Tror du må lese om igjen, hun kaller både deg og styrkeløftere det. IKKE KUN DEG!!!! Og det var treningsnarkoman. Ta på deg brillene gutten Wink

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!