Skrevet av Emne: Missy- 2x170 rawmark s. 222  (Lest 594547 ganger)

Utlogget Atlas

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 342
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 342

  • impossible is nothing
Sv: Missy- logger
« #45 : 12. april 2008, 17:25 »
du bør egentlig tøye kvar dag for å få større bevegelsesutslag. Men det er mi meining. Teknikk og bevegelighet henger nøye sammen.
As I see it, every day you do one of two things: build health or produce disease in yourself.
Min logg

El Nino de Oro

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Missy- logger
« #46 : 12. april 2008, 17:41 »
du bør egentlig tøye kvar dag for å få større bevegelsesutslag. Men det er mi meining. Teknikk og bevegelighet henger nøye sammen.
Jeg føler meg ganske bevegelig fra før av men, jeg skal legge inn de øvelsene du ga link til. Plus terpe litt teknikk så får vi håpe bøyen blir bedre. Smiley

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Missy- logger
« #47 : 14. april 2008, 00:59 »
Skulle egentlig trene vekter i dag igjen men siden det var så fint vær ble dagen tilbrint i dyrehagen. Får jeg heller slite stussen av meg i morgen! Skal bruke resten av dagen til å være sikkelig lat, se en film eller noe sånt. Noen som har noen filmforslag??

Legger ut kostholdet så langt i dag.

60 g havregryn
60 g friske jordbær
110 g melk
12/50,8/5

150g kylling
75g mais
30g ketchup
48,5/22,6/5,4

Beef jerky
25/9/1

225g ananas
0/28/0

Blir vel noe kylling eller noe sånt senere i kveld. Mmmm, jeg er så hekta på beef jerky! Masse proteiner lite karbs og minimalt med fett  Grin Digg. Må vel hamstre før jeg drar hjem til Norge igjen. Starter så smått med å telle kcals igjen nå siden jeg har gått ned minimalt  dry Er litt usikker på hvor høyt jeg skal ligge på kcals, tenker rundt 1800 er en god start?

Utlogget Mihoe

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 015
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 015

  • Trener NRLO4W
Sv: Missy- logger
« #48 : 14. april 2008, 01:11 »
Dyrehagen hørtes hyggelig ut Smiley

1800 er sikkert et bra sted å begynne, så er det bare å justere hvis du går ned for mye eller for lite. Hvor mye ønsker du å gå ned?
Har som mål engang å ta hele 5 chins uten hjelpemidler Cheesy (Har aldri prøvd- rekker ikke opp)

"When I hear women expressing a fear of weight lifting, what I am really hearing is a fear of being powerful. The social ideal tells women to be hungry, manageable, childlike, not demanding space." Krista Scott-Dixon, aka Mistress Krista.

Treningslogg

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Missy- logger
« #49 : 14. april 2008, 01:21 »
Dyrehagen hørtes hyggelig ut Smiley

1800 er sikkert et bra sted å begynne, så er det bare å justere hvis du går ned for mye eller for lite. Hvor mye ønsker du å gå ned?
Det er jeg egentlig litt usikker på. Fett% ligger nå på 24,7, jeg vil ned på 16-17%. Jeg har egentlig ikke noe spesielt antall kg jeg vil ned, men 5-6-7 kg er vel en god start. Jeg har ingen planer om å bli spinkel, dette er langt ifra noe slankehysteri. Vil få bort det overflødige og dermed bli definert.

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Missy- logger
« #50 : 15. april 2008, 04:30 »
Æææsj, som jeg hater å være på noen andres timeplan!! Var godt i gang med økta i dag da telefonen ringte og kjerringa på den andre enden informerte meg om at hun satt ute i bilen å ventet. Dro hjem, hvide i meg litt mat, dro på trening. Boksing 1 time. Begynte nesten å blø. Grin Skal på gymmet i morgen å gjøre meg ferdig med dagens økt.. Ugg, to dager på ei økt høres litt svakt ut. Får logge så lang jeg kom da.

Close grip pull down

10x40,9
7x47,7
5x54,5
5x40,9

Close grip seated rows
10x40,9
8x47,7
6x54,5
8x40,9

Stiff leg deadlift
10x47,7
10x52,2
10x61,3
8x61,3

Og der ble det stopp. Får ta benk, frontpress og bøy i morgen.

Mmmmat i dag

60g havregryn
60g blåbær/jordbær
120g 0% melk

1 knekkebrød
Egg
60g kalkunskinke

144g kylling
125g mais

3 ringer ananas

163g kylling
100g kokt brun pasta

1 scoop whey i vann.. Ugg

1 pakke beef jerky  ..mm

Raskt regnet ble det i underkant av 1800 kcal.

Imorgen blir det BJJ-seminar med Phil Cardella  Grin. Varer bare en time dog. Fikk forresten klærne jeg bestilte fra Gold's Gym i dag. Digg Grin

Utlogget tynt

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 113
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 113

  • Markløft.
Sv: Missy- logger
« #51 : 15. april 2008, 07:36 »
Flink til å spise også du Grin

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Missy- logger
« #52 : 15. april 2008, 13:30 »
Flink til å spise også du Grin
Hehe, takk Cheesy Jeg er sikkelig glad i sunn mat så det er ikke noe problem å få i seg nok bra mat. Problemet er at jeg også liker litt drittmat Tongue Spiser _aldri_ fast food vel og merke. Smiley

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Missy- logger
« #53 : 16. april 2008, 02:06 »
YES  Grin Jeg overgikk meg selv i dag. Målet mitt har vært 40 kg i benken, sist løfta jeg 5x38,6 så skjønte at jeg skulle ta 40 kg lett. Samtidig som jeg og venninna mi holdt på å løfta kom det bort en mann i 60 åra eller noe, fit som bare F. Han hjalp meg litt med teknikk osv, så sa han at nå skal du prøve deg på 100 lbs. Hm, det klarer jeg ikke uansett sa jeg. Men joda, satan, jeg klarte to reps Cheesy Var faktisk ikke så utrolig tungt heller. Etterpå hjalp han meg med knebøy teknikken min. Han sa jeg var for svak i ryggen fordi når jeg går opp etter ca 6 reps på 43 kg, skyver jeg hofta til en side og løfter hovedsaklig med bare en fot. Han sa dette var grunnet ikke bra nok balanse i ryggen eller noe sånt. Høres dette fornuftig ut? Vet ikke hvilken bakgrunn denne karen har jeg, men han ser ut som han kan sakene sine. Han anbefalte på det sterkeste at jeg skulle starte med powerlifting  Grin Vel, vel. Logger det lille jeg gjor i dag;

Benkpress
10x25
10x34
5x38,6
2x45,4  Grin

Squats
3x10x43,2

Målet var å benke 45kg før jeg dro hjem. Trodde ikke jeg skulle klare det, men jammen, det gikk fint det  Grin. Neste mål blir vel 50kg, skal vel gå greit det. Vil ta 60kg før året er over. Får jeg orden på knebøyteknikken, er jeg kanskje god for 55-60kg. Muligens mer hvis jeg får orden på ryggen osv, fordi jeg blir ikke klar i låra, men heller teknikken som svikter Undecided. Mark vil jeg opp i rundt 80-90kg. Soo.. here it goes;

60kg i benk
80kg i bøy
90kg i mark
Klare chins uten hjelp
Klare dips uten hjelp
Få frem magerutene


For en herlig dag!! Nå er det tid for BJJ Seminar med Phil Cardella. Tudeluuu !







Utlogget Mihoe

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 015
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 015

  • Trener NRLO4W
Sv: Missy- logger
« #54 : 16. april 2008, 11:40 »
Tøffa! Kult at du driver med kampsport og løfter tungt! Girl power  biggrin
Har som mål engang å ta hele 5 chins uten hjelpemidler Cheesy (Har aldri prøvd- rekker ikke opp)

"When I hear women expressing a fear of weight lifting, what I am really hearing is a fear of being powerful. The social ideal tells women to be hungry, manageable, childlike, not demanding space." Krista Scott-Dixon, aka Mistress Krista.

Treningslogg

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Missy- logger
« #55 : 16. april 2008, 13:29 »
Tøffa! Kult at du driver med kampsport og løfter tungt! Girl power  biggrin
Tusen takk, så godt å høre! Jeg vil bli sterk med stor S.  Wink

Er så herlig å se resultater. Jeg stråler av motivasjon for tida Grin

Utlogget Mihoe

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 015
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 015

  • Trener NRLO4W
Sv: Missy- logger
« #56 : 16. april 2008, 14:00 »
Verden har altfor få sterke damer!

Hva er egentlig forskjellen mellom power squats og vanlige knebøy?
Har som mål engang å ta hele 5 chins uten hjelpemidler Cheesy (Har aldri prøvd- rekker ikke opp)

"When I hear women expressing a fear of weight lifting, what I am really hearing is a fear of being powerful. The social ideal tells women to be hungry, manageable, childlike, not demanding space." Krista Scott-Dixon, aka Mistress Krista.

Treningslogg

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Missy- logger
« #57 : 16. april 2008, 14:09 »
Verden har altfor få sterke damer!

Hva er egentlig forskjellen mellom power squats og vanlige knebøy?
Power squats er bare breiere og tærne peker ut. Dette tar mer på adductors, altså innsida av lårene. Smiley

Utlogget Mihoe

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 015
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 015

  • Trener NRLO4W
Sv: Missy- logger
« #58 : 16. april 2008, 14:12 »
Ah! Takk - tror egentlig jeg driver med en mellomting av dette og vanlige - he, he...
Har som mål engang å ta hele 5 chins uten hjelpemidler Cheesy (Har aldri prøvd- rekker ikke opp)

"When I hear women expressing a fear of weight lifting, what I am really hearing is a fear of being powerful. The social ideal tells women to be hungry, manageable, childlike, not demanding space." Krista Scott-Dixon, aka Mistress Krista.

Treningslogg

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Missy- logger
« #59 : 16. april 2008, 14:15 »
Ah! Takk - tror egentlig jeg driver med en mellomting av dette og vanlige - he, he...
Hehe, jeg også egentlig. Men ikke noe galt med variasjon.. Wink Frivillig eller ufrivillig.. hehe

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!