Skrevet av Emne: Missy- 2x170 rawmark s. 222  (Lest 594598 ganger)

Utlogget Luxie

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 088
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 088

Sv: Missy- logger
« #60 : 16. april 2008, 15:35 »
Du, gratulerer med flotte resultater i benken! Kjempebra Cheesy Stå på videre! Sterk dame (:

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Missy- logger
« #61 : 17. april 2008, 13:06 »
Du, gratulerer med flotte resultater i benken! Kjempebra Cheesy Stå på videre! Sterk dame (:
Tusen takk Luxie! Cheesy

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Missy- logger
« #62 : 20. april 2008, 17:16 »
Har ikke vært så flink med logginga de siste dagene. Fredagen ble bare æsj trening- og kostholdsmessig. Lørdagen ble litt æsj, men ikke fult så ikke som fredagen. Lå bare ute i sola og sola meg og spiste bra egentlig, men så ble det kveld og tid for UFC 83 Grin. Trente på torsdagen, skreiv ikke ned treninga så kommer ikke på alt jeg løfta. Men fremgang i benken, 45,5x3 denne gangen! Herlig. Blir trening litt senere i dag så da er jeg tilbake med logginga. Smiley

Have a nice sunday!

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Missy- logger
« #63 : 20. april 2008, 19:25 »
Slenger inn et bilde av ryggen før jeg fyker på trening  Grin.

Btw, er ca 27 grader og sol her! Tenkte jeg skulle dele det med dere der hjemme Wink

Utlogget Luxie

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 088
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 088

Sv: Missy- logger
« #64 : 20. april 2008, 19:37 »
Så brun du er! Fit og flott. Cheesy Ser fremgang! Stå på Missy.


- forresten, vi hadde 19 grader her i dag i oslo! woot

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Missy- logger
« #65 : 20. april 2008, 23:47 »
4/20/08

Squats
10x43,1
10x47,6
2x10x52,1

Hack squats
2x10x40,8
10x50

Strak mark
10x52
3x10x61,2

Leggpress eller noe sånt
15x40,8
3x15x56,6

Herlig trening. Bøy til Meshuggah er saker  Cool


Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Missy- logger
« #66 : 20. april 2008, 23:58 »
Bøy til Meshuggah er saker  Cool

New Millennium Cyanide Christ, Future Breed Machine og Soul Burn er de eneste treningslåtene jeg noensinne kommer til å trenge.

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Missy- logger
« #67 : 21. april 2008, 00:06 »
New Millennium Cyanide Christ, Future Breed Machine og Soul Burn er de eneste treningslåtene jeg noensinne kommer til å trenge.
I agree. Det er rett og slett digg treningsmusikk.

Utlogget Mihoe

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 015
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 015

  • Trener NRLO4W
Sv: Missy- logger
« #68 : 21. april 2008, 00:26 »
Flott rygg, fine skuldre og smekker midje! Ser veldig bra ut Missy!

Og logger du i kilo eller lbs?
Har som mål engang å ta hele 5 chins uten hjelpemidler Cheesy (Har aldri prøvd- rekker ikke opp)

"When I hear women expressing a fear of weight lifting, what I am really hearing is a fear of being powerful. The social ideal tells women to be hungry, manageable, childlike, not demanding space." Krista Scott-Dixon, aka Mistress Krista.

Treningslogg

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Missy- logger
« #69 : 21. april 2008, 00:45 »
Flott rygg, fine skuldre og smekker midje! Ser veldig bra ut Missy!

Og logger du i kilo eller lbs?
Takk Mihoe!

Trener med lbs, men konverterer om til kg. Derav rare tall med komma her Tongue Så alt jeg logger her er i kg. Smiley

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Missy- logger
« #70 : 22. april 2008, 05:02 »
4/21/08

Skulderpress m/manualer
10x9
10x11,3
2x8x11,3

Skulderpress i smith
10x13,6
2x8x18,1
2x5x20,4

Triceps pushdown maskin
10x31,7
6x38,5
8x38,5
6x38,5

Skulle trene benk men ble ikke tid så tar det i morgen.  Smiley

Mmmmat i dag:

Frokost
50g biff
30g kalkunskinke og 1 egg på knekkis
40g jordbær
40g blåbær

Lunch
150g kylling
80g mais

Før vekttrening
Halve pakken beef jerky før trening og andre halvparten etter trening

Flr boxing
1 appelsin
2 grovbrød med helsepeanuttsmør og banan

Middag/kveldsmat
170g kylling salat med mais, ett egg, paprika, rødløk, tomat og salat.

Høhø, ja, jeg spiste biff til frokost i dag. Jeg våknet som vanlig kl 6 og gledet meg til havregryna med blåbær og jordbær i. Namm. Stir opp, gjør klart for frokosten, tar blåbæra og jordbæra ut av frysern og henter havregyna. Så skal jeg ta ut melka. F*AN. Ikke noe melk. Den kvinnelige sikkelsen jeg bor sammen med brukte all melka til å lage chocolate chip cookies i går. Argh. Kjenner jeg blir sur. Dermed åpner jeg kjøleskapet og snapper biffen til "far i huset" og gomler den i meg  >Cheesy. Nam. Så smilte jeg igjen. Smiley

Måltidene mine rundt trening suger maks. Vet ikke helt hva jeg skal spise før og etter trening  Huh. Går til gymmet for å trene vekter rett etter skolen, drar hjem, har ca èn time til boksing/mma trening. Dog boksing/mma bare mandag, tirsdag og torsdag.
Hmm.. Vurderer å starte med kreatin. Usikker jeg.

Tips, hjelp og alt det der mottas med stor takk  biggrin

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Missy- logger
« #71 : 23. april 2008, 06:01 »
Følte ikke for å lage en ny tråd om kreatin da det finnes mang nok av de. Men har fortsatt noen spørsmål.

Hva slags karbohydrater er best å innta sammen med kreatin? Eksempler på mat mottas med stor takk.

Leser også at det er normalt å gå opp ca 2-3 kg. Regner med at dette er mest vann og/eller muskler og ikke serlig mye fett?

Thænk ju Smiley

Utlogget kiko_Va

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 585
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 585

Sv: Missy- logger
« #72 : 23. april 2008, 06:12 »
At du øker i vekt pga kreatin er pga at kreatinen binder vann i kroppen din, ikke fett eller protein Smiley  Karbohydrater trengs ikke inntaes samtidig som kreatin(?) Ser vertfall ikke hvorfor karbohydrater skulle være gunstig å innta samtidig som kreatin da det eneste det kan føre til er bittelitt tregere opptak av kreatin.
[Loggbok]




[Giske Atletklubb]

Saying what we think gives us a wider conversational range than saying what we know.

Utlogget Missy-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 562
  • Honnør: 646
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 562

Sv: Missy- logger
« #73 : 23. april 2008, 13:04 »
Takk for svar! Smiley

Fant dette på ifrom.no, er det bare bullcrap eller har det noe for seg?

Sitat
Det er karbohydratene som fører kreatinet til nye høyder, da det forbedrer opptaket av kreatin i musklene. Helst skal karbohydratene være en blandning av maltodextrin og glukose, for å gi minst mageirritasjon. Visse forskere hevder dessuten at maltodextrin forårsaker en mer varig forhøyning enn insulinet enn glukose, på tross av at glukose og maltodextrin har nesten samme glykemiske index. Det er bra med en blandning av disse karbohydrattypene ettersom ren glukose gir en insulinforhøyning som skjer innen kreatinet har rukket å bli tatt opp i blodet fullstendig. Maksimal insulininnhold og maksimal kreatininnhold, i blodet, kommer derfor til å oppnås ved ulike tider om bare glukose anvendes. Sammen kan maltodextrin og glukose gi en bedre effekt.


Utlogget kiko_Va

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 585
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 585

Sv: Missy- logger
« #74 : 23. april 2008, 20:18 »
Uhm, litt effekt ja, men karbohydrater finnes som regel eller alltid(?) i kreatin uansett, Blandt annet No-Xplode består av 7% karbohydrat, og inneholder maltodextrin.
Maltodextrin er bare raske karbohydrat som fåes f.eks ved karbohydrattilskudd.

Eneste studien jeg fann på karbohydrat og kreatin er denne, som er ble gjort i 1996.
Ang kreatin og karbohydrat.



Carbohydrate ingestion augments creatine retention during creatine feeding in humans

    * A. L. GREEN,
    * E. J. SIMPSON,
    * J. J. LITTLEWOOD,
    * I. A. MACDONALD &
    * P. L. GREENHAFF

    *

      1Department of Physiology and Pharmacology, University Medical School, Queen's Medical Centre, Nottingham NG7 2UH, UK

Blood and urine samples were obtained from four groups of healthy male subjects (A–D, total n=22) before, during and after ingesting the following: group A, 5 g of creatine in solution; groups B and C, 5 g of creatine and 93 g of simple carbohydrate in solution; group D, a creatine- and carbohydrate-free solution. Subjects ingested the above preparations every 4 h for the remainder of the day and throughout the next day (total daily creatine dose=20 g), and reported back to the laboratory on day 3 to undergo the same procedures as on day 1. Throughout this time, subjects weighed and recorded all dietary intake, and those in groups B and C ingested a prescribed isoenergetic high carbohydrate diet. Subjects in group C also performed 1 h of cycling exercise at 70% of their maximal oxygen consumption on the morning of each day. On both days 1 and 3, peak plasma creatine concentration, the area under the plasma creatine concentration/time curve and urinary creatine concentration were lower in groups B and C than in group A. Conversely, serum insulin concentration was higher in groups B and C than in A. No differences were evident when comparing groups B and C. These data suggest carbohydrate ingestion augmented creatine retention during creatine feeding and that creatine retention was not further increased when exercise was performed prior to ingestion.



Btw:

1. Maltodextrin
As with the initial line of creatine enhancing
supplements, maltodextrin is still being
used in many of the creatine transport sys-
tem supplements for its ability to increase
blood insulin levels and enhance creatine
uptake by muscle cells
. The primary differ-
ence with sugar content in the newer prod-
ucts is that they are using less total sugar
then the original products to hopefully de-
crease the likelihood of carbohydrate being
stored as fat


Når jeg skrev innlegget over så tenkte jeg på større mengder karbohydrater samt tregere.
Opptak av kreatinet sammen med maltodextrin vil føre til et bedre opptak som undersøkelsen over viser.
Men uansett, karbohydrater er tilsatt i kreatinen fra før av pga av dette, som jeg skrev lenger oppe.
I undersøkelsen brukte de 93 g karbohydrat (trolig maltodextrin), men om det er nødvendig med så mye eller om det holder med det som er i kreatinen fra før, blir et annet spørsmål igjen. Men i det store og hele er tror jeg ikke du vil merke noe forskjell om blander med ekstra maltodextrin eller ikke.
[Loggbok]




[Giske Atletklubb]

Saying what we think gives us a wider conversational range than saying what we know.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!